Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: San Holo
Beste stam: VF
De beste stam speler: Roboro
Het grootste ego: Gauke ( Tactical Telepathy)
Beste leider: FriggingInsanity / Roboro
Slechtste leider: Novae Terrae
Meest overschatte stam: Klepto
Meest onderschatte stam: VF
Meest overschatte speler: StraightFlushiee
Meest onderschatte speler: San Holo
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: VF zat ik al.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Arrogante Klepto spelers. ( Novae Terrae / StraightFlushiee / Sj44kmans etc.)
Mooiste spelers naam: Amber Heard.
Mooiste stam naam: VF
Het tofste topic:
Het domste topic: Forummoderatie W43
Favoriete forum poster: TheManWithItzBlueKnife
Minst favoriete forum poster: StraightFlushiee geen idee wat hij eigenlijk hier doet.
Dikste wannabe op het forum: StraightFlushiee
Dikste wannabe in het spel: StraightFlushiee
Mooiste profiel foto van spelers: Amber Heard.
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: Kata's op Tactical Telepathy met de hele stam die om hem heen lag met 35 leden trots zijn dat je hem verslagen hebt terwijl hij nog steeds leeft (gauke) & nog steeds groeit.
Meest belovende speler voor de toekomst: San Holo
Meest belovende stam voor de toekomst: VF
Grootste blunder:Kata's op Tactical Telepathy met de hele stam die om hem heen lag met 35 leden trots zijn dat je hem verslagen hebt terwijl hij nog steeds leeft (gauke) & nog steeds groeit. of gewoon alleen de naam StraightFlushiee
Voor wie heb je nu echt respect: Heel VF
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Roboro / VF
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Mooiste actie van de wereld: Kata's op Tactical Telepathy met de hele stam die om hem heen lag met 35 leden trots zijn dat je hem verslagen hebt terwijl hij nog steeds leeft (gauke) & nog steeds groeit.

Grootste blunder:Kata's op Tactical Telepathy met de hele stam die om hem heen lag met 35 leden trots zijn dat je hem verslagen hebt terwijl hij nog steeds leeft (gauke) & nog steeds groeit.

35 man waarvan er misschien maximaal 4 hebben aangevallen, maar dat zou ik er ook niet bij vertellen als ik jou was.
 

DeletedUser

Guest
35 man waarvan er misschien maximaal 4 hebben aangevallen, maar dat zou ik er ook niet bij vertellen als ik jou was.

Je username past bij je, veel zelfkennis :eek: :(. Ga jij nou maar lekker roepen dat je hem zwaar geownd hebt net als je mede vriendjes terwijl ik er niks van merk ;)

Ontopic : Dit was 100% de grootste blunder van W43, ohnee :( dat was jullie stam al :( Recruit 35 mensen binnen je 40 x 40!
 

DeletedUser

Guest
Je username past bij je, veel zelfkennis :eek: :(. Ga jij nou maar lekker roepen dat je hem zwaar geownd hebt net als je mede vriendjes terwijl ik er niks van merk ;)

Ontopic : Dit was 100% de grootste blunder van W43, ohnee :( dat was jullie stam al :( Recruit 35 mensen binnen je 40 x 40!
[/QUOTE]

Ik speel niet eens in [IL] grapjas... Ik heb nergens geroepen dat ik hem zwaar geowned heb, en degenen die dat wel hebben gedaan waren mijn "mede vriendjes" niet. Wat jij allemaal merkt zal me worst weten, je merkt het vanzelf als je bent weggespeeld ;)

Edit: Ga je weer met je "jullie stam"... Ik speel daar niet eens dorpsclown.
 

DeletedUser

Guest
Speelt je vriendin daar dan in plattelandsclown, want wel grappig hoe je aan allemaal informatie komt verder kan je het duidelijk niet hebben en loop je jezelf te verdedigen, maar voorlopig hebben ze nog helemaal niemand weggespeeld. Alleen zichzelf want jij vind 35 mensen in je 40x40 hebben zeker handig.
 

DeletedUser

Guest
Speelt je vriendin daar dan in plattelandsclown, want wel grappig hoe je aan allemaal informatie komt verder kan je het duidelijk niet hebben en loop je jezelf te verdedigen, maar voorlopig hebben ze nog helemaal niemand weggespeeld. Alleen zichzelf want jij vind 35 mensen in je 40x40 hebben zeker handig.

Jij bent zo ongelofelijk achterlijk dat ik het bijna zielig vind. Ik speel niet in die stam, 35 man in je 40x40 is slecht maar dat interesseert me niet want ik maak er geen onderdeel van uit. Je kan prima weten hoeveel mensen er aan hebben gevallen op TT zonder in [IL] te zitten. Het is namelijk op het AF gezet door leden van [IL], er zijn veel te weinig gebouwen afgebroken om door veel mensen aangevallen te zijn ( dat kan je ook zien zonder in de stam te zitten..), en het grootste deel had niet eens genoeg punten om aan te vallen. Zegt de 3:1 regel je misschien iets?:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ga aub solliciteren voor het Circus, daar ga jij het meeste bereiken in je leven.

3:1 regel TT had 3 a 4 k punten, en alle spelertjes hadden 1400 a 2300 punten. Nadat de AH en Smederij en Boederij omlaag werden gekata'd konden nog meer spelers TT aanvallen. Maar in plaats van hun te edelen zaten ze hier op het AF stoer te doen dat ze heel VF hadden geownd terwijl er niemand geownd is. Het feit is dat ze niemand hebben gecleard en niemand hebben overgenomen. Verder blijft dit gewoon de 'grootste plunder' en als jij er niks mee te maken hebt vind ik het best apart dat je je voelt aangevallen.
 
Reactiescore
2.303
Jij bent zo ongelofelijk achterlijk dat ik het bijna zielig vind. Ik speel niet in die stam, 35 man in je 40x40 is slecht maar dat interesseert me niet want ik maak er geen onderdeel van uit. Je kan prima weten hoeveel mensen er aan hebben gevallen op TT zonder in [IL] te zitten. Het is namelijk op het AF gezet door leden van [IL], er zijn veel te weinig gebouwen afgebroken om door veel mensen aangevallen te zijn ( dat kan je ook zien zonder in de stam te zitten..), en het grootste deel had niet eens genoeg punten om aan te vallen. Zegt de 3:1 regel je misschien iets?:eek:

Wow, zit je in de start zo nooit eens in een tussenstopje?

Maar het waren inderdaad niet heel veel spelers die aan gingen vallen ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ga aub solliciteren voor het Circus, daar ga jij het meeste bereiken in je leven.

3:1 regel TT had 3 a 4 k punten, en alle spelertjes hadden 1400 a 2300 punten. Nadat de AH en Smederij en Boederij omlaag werden gekata'd konden nog meer spelers TT aanvallen. Maar in plaats van hun te edelen zaten ze hier op het AF stoer te doen dat ze heel VF hadden geownd terwijl er niemand geownd is. Het feit is dat ze niemand hebben gecleard en niemand hebben overgenomen. Verder blijft dit gewoon de 'grootste plunder' en als jij er niks mee te maken hebt vind ik het best apart dat je je voelt aangevallen.

Als ik al in het circus moet kan jij regelrecht een freakshow in lijkt me :eek:

Een aantal spelers hadden inderdaad zulke puntenaantallen, die hebben ook aangevallen. Dat zeg ik al de hele tijd. Toen het dorp punten begon te verliezen konden idd meer mensen aanvallen. Of ze dat hebben gedaan weet ik niet, ze hebben t dorp iig niet verder afgebroken, hoogstens een beetje gefarmed. Ik heb er idd niets mee te maken, en ik voel me ook niet aangevallen. Ik zie alleen iets staan wat niet waar is, en daar ga ik op in. Is dat niet het doel van een P&P forum:confused:

Wow, zit je in de start zo nooit eens in een tussenstopje?

Maar het waren inderdaad niet heel veel spelers die aan gingen vallen ;)

Tussenstopje? Deze mis ik even :p

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt overigens :)
 

DeletedUser

Guest
Als ik al in het circus moet kan jij regelrecht een freakshow in lijkt me :eek:

Een aantal spelers hadden inderdaad zulke puntenaantallen, die hebben ook aangevallen. Dat zeg ik al de hele tijd. Toen het dorp punten begon te verliezen konden idd meer mensen aanvallen. Of ze dat hebben gedaan weet ik niet, ze hebben t dorp iig niet verder afgebroken, hoogstens een beetje gefarmed. Ik heb er idd niets mee te maken, en ik voel me ook niet aangevallen. Ik zie alleen iets staan wat niet waar is, en daar ga ik op in. Is dat niet het doel van een P&P forum:confused:



Tussenstopje? Deze mis ik even :p

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt overigens :)


1. Hoe kan je dat missen? Met tussenstopje bedoelt hij een noob stam in de buurt joinen zodat je makkelijk door de start komt. ( Ga snel solliciteren, Circussen zoeken nog grappige clowns of de MacDonalds)

2. Je zegt dat je iets ziet staan wat niet waar is? Zo lijstje is gebaseerd op mijn mening, ik vind dat de grootste blunder van W43, zeggen dat je een hele stam geownd hebt terwijl er niemand gecleard is & overgenomen en je zelf met een hele stam in een 40x40 ligt.

Over hoeveel aanvallen etc gaat het niet eens om, alsnog is het erg triest kata's maar clowns kunnen dat moeilijk begrijpen.

Laten we hier verder over ophouden, het zijn meningen meer niet & heb geen zin om dit topic te verpesten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Hoe kan je dat missen? Met tussenstopje bedoelt hij een noob stam in de buurt joinen zodat je makkelijk door de start komt. ( Ga snel solliciteren, Circussen zoeken nog grappige clowns of de MacDonalds)

2. Je zegt dat je iets ziet staan wat niet waar is? Zo lijstje is gebaseerd op mijn mening, ik vind dat de grootste blunder van W43, zeggen dat je een hele stam geownd hebt terwijl er niemand gecleard is & overgenomen en je zelf met een hele stam in een 40x40 ligt.

Over hoeveel aanvallen etc gaat het niet eens om, alsnog is het erg triest kata's maar clowns kunnen dat moeilijk begrijpen.

Ja dat ken ik, ik zag alleen ff niet dat hij dat ermee bedoelde.

Ja, dat is jouw mening, maar er staat "Kata's op Tactical Telepathy met de hele stam", dat is geen mening, en op dat stukje haak ik ook in. Of jij het verder een blunder vindt of niet zal me worst wezen, het gaat dus juist wel om hoeveel aanvallen/aanvallers het zijn.

Leuk dat je nu maar gaat lopen janken over dat ik een clown ben ofzo. Je hebt of het totale punt van deze discussie gemist, of je doet nu alsof je dom bent zodat je niet hoeft toe te geven dat je fout zat. Ik gok persoonlijk dat allebei van toepassing is.

Prima, we stoppen ermee.
 

DeletedUser

Guest
Zegt degene die niet weet wat een tussenstop is.

Maar bedankt! Ontopic nu.
 

DeletedUser

Guest
Zegt degene die niet weet wat een tussenstop is.

Maar bedankt! Ontopic nu.

Grappig, ik vroeg het in een skypecall met 5 man, waarvan iedereen meerdere keren langere tijd top 5 gespeeld heeft. Niemand wist wat een tussenstop was. Iedereen kent het principe, alleen gebruikt dus kennelijk niet iedereen dat woord ervoor.. Is dat al in je opgekomen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Grappig, ik vroeg het in een skypecall met 5 man, waarvan iedereen meerdere keren langere tijd top 5 gespeeld heeft. Niemand wist wat een tussenstop was. Iedereen kent het principe, alleen gebruikt dus kennelijk niet iedereen dat woord ervoor.. Is dat al in je opgekomen?:eek:

Wat jij wil, mag ik misschien je handtekening? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Comeback, jij bent echt een clown!

Comeback op een algemeen forum :rolleyes:
 
Bovenaan