Golden Awards

DeletedUser3435

Guest
Er zitten zeker een pak naabs in VF maar ook wel wat goede spelers dusja we zullen wel zien. Met deze ligging wordt het natuurlijk moeilijk om allemaal samen in één stam te overleven maar zolang het nu gezellig is, waarom zouden we dan al nieuwe oorden opzoeken?
Omdat je dan bij mij in een stam zit. :cool: Nee ach, wereld 43 lijkt me ook niet echt een serieuze wereld, dus jullie kunnen het nog bekijken hoe en wat.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben anders redelijk serieus bezig

Rover van de dag
Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.
239.881 / 239.881
239.881 / 239.881
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 181.725. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

einzzzz
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Even een dingetje eruit gepikt :)

Mooiste actie van de wereld: Martins ban & Martins herstart :x:p

Niet alle credits naar mij he, heb fantastische mede-spelers;)

De ban was wel door mijzelf:eek:
 

DeletedUser73803

Guest
Hahah, ik weet alleen van Twan dat die co bij je is, maar wie nog meer dan? :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser58575

Guest
Beste speler: San Holo doet het absurd lekker gezien hun PP gebruik (of gebrek daaraan moet ik zeggen).
Beste stam: Denk niet dat deze al bekend is. Zit zelf in VF, maar ik denk dat de betere stammen op dit moment nog gevormd moeten worden.
De beste stam speler: Uit VF zou ik zeggen dat dat Crazysobek moet zijn, die draait volgens mij dagelijks gemiddeld 6-8 VV's voor langere perioden.
Het grootste ego: Dat zal ikzelf wellicht zijn :D
Beste leider: Ik herinner me Secret Speech nog vanop W22. Misschien hier geen leider, maar kan zo verder geen echte topleiders vinden nog op de wereld.
Slechtste leider: Gauke, vrij logisch gezien. Je eigen stam disbanden omdat je gekata'd wordt is vrij sneu lijkt me zo...
Meest overschatte stam: Klepto. Ik ben best bereid te geloven dat de PP abusers daar ook wel redelijk kunnen meekomen zonder PP abuse, maar alleszins zouden ze niet zo in de spotlight staan als nu.
Meest onderschatte stam: Wss als een stam onderschat is, ken ik hem niet om die reden...
Meest overschatte speler: Die rare kwiebus op #1...
Meest onderschatte speler: San Holo en ImAlbatroaz. Ook wel Amber Heard trouwens. Die krijgt te weinig krediet door zo vroeg gekata'd te zijn, maar wel degelijk topspeler!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met mijn huidige stammaten, zij zijn de enige reden dat ik na enkele jaren toch maar weer eens een wereldje gestart ben :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die arroganter is dan ik, want dat past niet.
Mooiste spelers naam: Beauty of the Night Sky / Droog in den hol
Mooiste stam naam: VF natuurlijk!
Het tofste topic: Elk spamtopic dat in de afgelopen 2 weken is geopend :D
Het domste topic: Elk spamtopic dat in de afgelopen 2 weken is geopend :D
Favoriete forum poster: Amber Heard denk ik.
Minst favoriete forum poster: Un amour, hij reageert niet op mijn pm, en ik had daar nochtans zoveel moeite in gestoken!!! :mad::mad:
Dikste wannabe op het forum: Ene Reddington
Dikste wannabe in het spel: De huidige #1 pipo
Mooiste profiel foto van spelers: Dat is natuurlijk mijn eigen:
24689_large
Mooiste profiel foto van stammen: Height imo
26921_large
Mooiste actie van de wereld: Een stamgenoot die me vraagt hem te katapulteren omdat iemand hem probeert te edelen en met toestemming was blijven steken, en hij hiermee buiten de 3:1 puntenlimiet zou vallen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Mijn co Ruben
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen idee, we zullen zien.
Grootste blunder: Hier starten...
Voor wie heb je nu echt respect: Iedere VF'er uiteraard. En dan nog een paar mensen die dat zelf wel weten ;)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co Ruben
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Meest onderschatte speler: San Holo en ImAlbatroaz. Ook wel Amber Heard trouwens. Die krijgt te weinig krediet door zo vroeg gekata'd te zijn, maar wel degelijk topspeler!

Favoriete forum poster: Amber Heard denk ik.

De meeste credits mogen naar Twan voor de herstart wat mij betreft ;)

Bedankt haha:D
 

DeletedUser75108

Guest
Beste speler: ImAlbatroaz
Beste stam: Klepto
De beste stam speler: Squirtle The Turtle
Het grootste ego: Secret speech
Beste leider: Novae Terrae
Slechtste leider: Tactical Telepathy
Meest overschatte stam: VF
Meest onderschatte stam: Height
Meest overschatte speler: Amber heard
Meest onderschatte speler: Beauty of the night sky
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ImAlbatroaz, Squirtle The Turtle
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Amber heard, Speedy pizza, en eigenlijk bijna iedereen van het VF pijpfabriekje
Mooiste spelers naam: Novae Terrae
Mooiste stam naam: Smurfs
Het tofste topic: Algemene rapportjes
Het domste topic: PP Ftw -_-
Favoriete forum poster: Sj44k
Minst favoriete forum poster: Amber heard
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: VF Roboro gaat kapot :)
Mooiste profiel foto van spelers: Eternal Blizzard.
Mooiste profiel foto van stammen: Kleptoracy
Mooiste actie van de wereld: Adelshoeve hebben voor BB is afgelopen
Meest belovende speler voor de toekomst: Mentally disabled.
Meest belovende stam voor de toekomst: Kleptoracy / Heights
Grootste blunder: Nog niet van toepassing
Voor wie heb je nu echt respect: Iedere speler die de instellingen accepteren, zich volwassen eronder gedragen en loyale spelers :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Moet iemand anders dat voor jou doen?
 

DeletedUser

Guest
Dikke faker.
Nu ja zijn stam zat eerst ook al TBR te faken :D
 
Bovenaan