Golden Awards

DeletedUser73090

Guest
Wil je me even wijzen op welke aanvallen?
Want of me co's verwijderen stiekem berichtjes of wij hebben Oops niet aangevallen?
Waren eigenlijk alleen scouts met iets van 10 verdwaalde clears. :eek:

Mike.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
denk dat ik op die aanval doel idd:p
kan me ergens herinneren (voor men vakantie) dat oops ineens inc's kreeg in nacht.
maar verder niks meer van gehoord, dus stelde niet veel voor hahaha:p

jullie zijn toch ook 80% off begreep k?:p
dat farmt idd als een baas:p
 

DeletedUser73090

Guest
Counterscouts, staat dat gelijk aan een poging tot Oops aanvallen? Als dat is waar je op doelt...

100% ofcourse. Dafuq is def?

Mike.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Ik heb ook eens 100% off gespeeld, en toen kwam een stam van 30 leden die mij voor 4 weken dag en nacht bestookten met kata's :(
 
Reactiescore
241
Beste speler: Oops
Beste stam: PNT doet het nu toch het beste.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Visboer en calvin b gaan nog mooie dingen laten zien denk ik ;)
De beste stam speler: MLP stuurt overal met liefde zijn cleartje heen, en is niet te beroerd om vv te draaien.
Het grootste ego: AOD/xhayden hier is geen uitleg bij nodig.
Beste leider: Kenneth van .milkaway
Slechte leider: Koning saint het contact punt in ONE, ik heb hem leren kennen als iemand die enkel aanzichzelf denkt. Niet het karakter dat een leider moet hebben.
Meest overschatte stam: ONE
Meest onderschatte stam: NAN lijkt me een stam die nog wel van zich zal laten horen in deze wereld.
Meest overschatte speler: AOD, altijd een grote mond maar heeft zelf nog weinig laten zien. (op edels sturen en stacken na :eek:)
Meest onderschatte speler: Florijn spelen 2 toppers op :D
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Chiel van minamato#liketheoldtimes
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Koning saint en AOD :p
Mooiste speler naam: Adimantus, hou van historische onderwerpen. Vertel me nog maar eens wat het verhaal achter die naam is :D
Mooiste stam naam: Eternal Glory natuurlijk :cool:
Het tofste topic: Ik vond de cluster contest leuk :D Zal de volgende keer zelf ook meedoen, Maar rate een speler vind ik ook leuk om te lezen ;)
Het domste topic: Het nacht topic...
Favoriete forum poster: Moordy heeft vaak leuke posts, en is één van de weinigen die niet zo negatief is :D
Minst favoriete forum poster: Dat weten jullie wel
Dikste wannabe op het forum: Zelfde als hierboven
Dikste wannabe in het spel: MR.grizzley wil wel graag de beste zijn heb ik het idee ;)
Mooiste profiel foto van spelers: Gruttepi3r
Mooiste profiel foto van stammen: Glory
Mooiste actie van de wereld: /
 
Reactiescore
241
Hehe, ongetwijfeld :D
 
Reactiescore
241
Niet met het account saint, met jou wil ik best in de stam hoor. Alleen niet met tsane :(
 

DeletedUser75377

Guest
Niet met het account saint, met jou wil ik best in de stam hoor. Alleen niet met tsane :(

Tja, heb jullie massa afgemaakt en heb me woord gehouden dat ik ging stoppen na de massa;)
Account spreekt me gewoon niet aan, geen farmgebied etc;)
 

DeletedUser

Guest
Favoriete forum poster: Moordy heeft vaak leuke posts, en is één van de weinigen die niet zo negatief is


GruttePi3r , Als ik jou ooit rate met dat topic krijg je met reputatie een 10/10, dat mag duidelijk zijn :p

<3



@ Wouter

Tja, heb jullie massa afgemaakt en heb me woord gehouden dat ik ging stoppen na de massa
Account spreekt me gewoon niet aan, geen farmgebied etc

En toch speel je w38? :eek: Daar farm jij niet eens!
 

DeletedUser

Guest
Favoriete forum poster: Moordy heeft vaak leuke posts, en is één van de weinigen die niet zo negatief is


GruttePi3r , Als ik jou ooit rate met dat topic krijg je met reputatie een 10/10, dat mag duidelijk zijn :p

<3



@ Wouter

Tja, heb jullie massa afgemaakt en heb me woord gehouden dat ik ging stoppen na de massa
Account spreekt me gewoon niet aan, geen farmgebied etc

En toch speel je w38? :eek: Daar farm jij niet eens!


Wat is farmen?
 
Bovenaan