Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ik heb geen enkele van deze lappen tekst gelezen, maar ik kies de kant van Roald. Gewoon omdat zijn naam lekker klinkt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@Anne, Dat is insgelijks (al is dat minder vreemd) :Embarrassment:

Ik heb totaal geen behoefte om de discussie prive voort te zetten....zegt genoeg over de feiten die ik aanhaal, die jij allesbehalve weerlegt.

Ik heb nergens, maar dan ook nergens, mij negatief over jou uitgelaten in openbare chats of als iemand om mijn mening over jou vroeg, dus waar haal je die kul nou weer vandaan? Een loze beschuldiging,

Neem de kritiek op als een man :)

Tegenstellingen in dezelfde alinea is wel jouw ding nietwaar? Ik zal je wat skype screentjes sturen, voldoende personen die dit wel beweren. Wellicht om tussen ons te stoken, al lijkt dat mij stug. Je slot is ironisch. Op verzoek van onze :p stamgenoten - toedels
 

DeletedUser76165

Guest
Je mag best weten dat wanneer men mij vraagt over onze situatie (bijvoorbeeld wanneer je solliciteerd op een andere wereld) ik keer op keer zeg dat ik niet de intentie heb jouw kansen noch tw toekomst te vergallen.

Toch wel waard om dit even te herhalen.
Het is en blijft een spel, ookal vergeten sommige dat lijkt het wel.
 

DeletedUser74267

Guest
Desondanks dat is er niks mis met een spelletje met normen en waarden te bespelen.
 
Bovenaan