Golden Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik heb hem trouwens zelf aangesproken om terug te komen op Burat, waren vooral de oude spelers van Burat die er wel twijfels bij hadden aangezien zij niet zo 'leuk' uit elkaar zijn gegaan een tijdje ervoor.

Jasey, ik vind jouw mening prima. Maar even de feitjes op een rij, ik heb Maks gevraagd of hij wilde terugkomen 1 & 2. (ondanks onze verstandshouding) Uiteindelijk zul jij hem wel overtuigd hebben (dat neem ik maar even aan), maar wat je nu zegt klopt niet. Ik dacht dat jij wel wist dat Jens en ik ook het beste voor Il burattinaio en Seau wilden/willen. En als dat de trots opzij zetten is om een recent gekickte co speler terug te vragen, dan is dat geen probleem.

Gezien onze quit 22 februari zou zijn(mijn eigenlijke quit zou 1 februari zijn :rolleyes:) waren wij al aan het zoeken. Zowel Bonaya als Daan waren bereid om te gaan spelen, maar door alle hectiek werd het starten op een account als il burat niet heel aantrekkelijk..

We hebben zelfs aangeraden om Maks op IB, een cruciaal account onder aanval, te zetten. Dit met de reden dat hij het account al goed kende (vanzelfsprekend) en door vuur zou gaan om het tot een goed einde te brengen (punt 1 geld in mindere maten voor Steven, door lange afwezigheid). Wij hebben geen twijfels gehad bij het terugvragen van Maks, niet voor il burattinaio, niet voor Seau.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Jasey, ik vind jouw mening prima. Maar even de feitjes op een rij, ik heb Maks gevraagd of hij wilde terugkomen 1 & 2. (ondanks onze verstandshouding) Uiteindelijk zul jij hem wel overtuigd hebben (dat neem ik maar even aan), maar wat je nu zegt klopt niet. Ik dacht dat jij wel wist dat Jens en ik ook het beste voor Il burattinaio en Seau wilden/willen. En als dat de trots opzij zetten is om een recent gekickte co speler terug te vragen, dan is dat geen probleem.

Gezien onze quit 22 februari zou zijn(mijn eigenlijke quit zou 1 februari zijn :rolleyes:) waren wij al aan het zoeken. Zowel Bonaya als Daan waren bereid om te gaan spelen, maar door alle hectiek werd het starten op een account als il burat niet heel aantrekkelijk..

We hebben zelfs aangeraden om Maks op IB, een cruciaal account onder aanval, te zetten. Dit met de reden dat hij het account al goed kende (vanzelfsprekend) en door vuur zou gaan om het tot een goed einde te brengen (punt 1 geld in mindere maten voor Steven, door lange afwezigheid). Wij hebben geen twijfels gehad bij het terugvragen van Maks, niet voor il burattinaio, niet voor Seau.
Nein, ik had het tijdens de aanvallen er al over en heb diezelfde dag ook effectief dezelfde vraag gesteld.. Uiteindelijk ook het gesprek gehad aangezien M. het Seau wel verweet dat er niks gedaan werd toen hij van Burat 'gekicked' werd. Kan je navragen en zal hij bevestigen. Dat jullie het beste voor Seau zouden willen trek ik overigens nergens in twijfel.

Dat je geen twijfels had is verschrikkelijk laf om te zeggen Roald, ik ga hier nu geen skype quotes neergooien maar je moet ook niet gaan overdrijven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Mijn screens zijn ook tijdens de aanvallen, dag 5 of iets. Doet er niet toe, onze intenties waren kennelijk hetzelfde. Wellicht interpreteerde ik het verkeerd, maar ik las dat het aan jou te danken is en dat het niet had plaatsgevonden als het aan Jens en mij lag.

Verder was mijn plan te stoppen in Seau, en ik heb ook mijn afscheid aangekondigd. Ik zou niets meer te maken hebben met de nieuwe il burat spelers, en heb volgens mij geen twijfels uitgesproken (zou overigens apart zijn, gezien ik hem dus zelf vroeg :p). Zeer zeker twijfels of hij het zou redden en wel voldoende activiteit zou kunnen opbrengen. Niet over het toelaten. :)
 
Reactiescore
86
Omdat het een nieuwe spelersgroep was en Mortua ervoor voor heel wat ophef gezorgd had in de stam.. Hij nam bepaalde verantwoordelijkheden op zich binnen de stam die hij helemaal niet vervuld heeft en is uiteindelijk (met een heel goede reden) helemaal verdwenen.. Ik heb hem trouwens zelf aangesproken om terug te komen op Burat, waren vooral de oude spelers van Burat die er wel twijfels bij hadden aangezien zij niet zo 'leuk' uit elkaar zijn gegaan een tijdje ervoor.

Daar ben ik van op de hoogte, ik sprak Maks heel veel in die periode. Ik vatte je post op alsof er twijfels waren over of (vooral) hij die situatie (kwalitatief) wel aan kon. Dat vond ik nogal vreemd dus vandaar.
 
Reactiescore
972
Beste speler: Il Burattinaio in de vorm van Jvds en Mortuamemoria. (Jan en Maks en Steven). Toen Warre aankwam met zijn SloopAP besloten de oude spelers van dat account te quitten en kreeg het account toch wel rake klappen. Met een heel bagger front en cluster kwamen zij erop en terwijl er heel veel twijfel was bij vooral Mortua hebben ze het voortreffelijk gedaan en uiteindelijk Warre laten quitten met zijn grote mond. Voor mij het keerpunt aan mijn kant van het front. Voor de rest zijn er eigenlijk nooit kwalitatieve oorlogen geweest op W42, alleen kwantitatief.
Beste stam: Seau., heeft niet veel uitleg nodig denk ik.
De beste stam speler: Onmogelijk om binnen Seau. voor één iemand te kiezen.. Maar op de cruciale momenten de laatste tijd waren het wel altijd dezelfde mensen die extreem veel gedaan hebben achter de schermen. Il Burattinaio, Definition Of Insanity, A Noble Cause.
Het grootste ego: Zijn er zoveel, als ik het vergelijk met de grootte van het ego en in hoeverre het 'onterecht' is zou ik kiezen voor Mike of Beast Incarnate.
Beste leider: Dezelfde namen als bij beste stamspeler.
Slechtste leider: Jokersbrain, nergens meer te bekennen. Altijd zo een grote mond en nu werkelijk nergens meer te bekennen, ik wist dat het ooit ging gebeuren maar toch zielig.
Meest overschatte stam: Vitae zeker? Al die praat en uiteindelijk word je er dan toch weer aan herinnerd dat TW volzit met 16-jarigen die niet weten wat ze doen.
Meest onderschatte stam: Rush., staan er nog steeds.
Meest overschatte speler: Kan bijna heel Vitae in dit rijtje plaatsen, ook mag Triggerbullet hier wel vernoemd worden.. Die PM die ik las een paar dagen geleden is echt gewoon een beetje zielig.
Meest onderschatte speler: Il Burattinaio, toen Warre aankwam en Roald etc gingen quitten waren er al veel mensen die ervanuit gingen dat dat account verleden tijd was.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Dialgam, CbC, Vitalise, DeJoey...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Beast Incarnate, Cona, Lucky Luke, Jokersbrain
Mooiste spelers naam:Clueless Clowns, omdat het wel vrij toepasselijk is.
Mooiste stam naam:Vitae

Mooi lijstje en bedankt voor de nominaties.

Jasey, ik vind jouw mening prima. Maar even de feitjes op een rij, ik heb Maks gevraagd of hij wilde terugkomen 1 & 2. (ondanks onze verstandshouding) Uiteindelijk zul jij hem wel overtuigd hebben (dat neem ik maar even aan), maar wat je nu zegt klopt niet. Ik dacht dat jij wel wist dat Jens en ik ook het beste voor Il burattinaio en Seau wilden/willen. En als dat de trots opzij zetten is om een recent gekickte co speler terug te vragen, dan is dat geen probleem.

Gezien onze quit 22 februari zou zijn(mijn eigenlijke quit zou 1 februari zijn :rolleyes:) waren wij al aan het zoeken. Zowel Bonaya als Daan waren bereid om te gaan spelen, maar door alle hectiek werd het starten op een account als il burat niet heel aantrekkelijk..

We hebben zelfs aangeraden om Maks op IB, een cruciaal account onder aanval, te zetten. Dit met de reden dat hij het account al goed kende (vanzelfsprekend) en door vuur zou gaan om het tot een goed einde te brengen (punt 1 geld in mindere maten voor Steven, door lange afwezigheid). Wij hebben geen twijfels gehad bij het terugvragen van Maks, niet voor il burattinaio, niet voor Seau.

Volgens mij is dat niet helemaal hoe het gegaan is :rolleyes:. Jij hebt mij pas later voor Il Bura teruggevraagd. Jasey was de eerste die mij aansprak en is altijd degene geweest die mij graag terugwilde hebben (en mij nog een kans wilde geven, nadat ik inderdaad niet netjes was vertrokken). Hij bood mij zelfs aan om op FU te komen spelen. Daarvoor kon ik namelijk Il Bura ook al terugkrijgen, maar dan zouden jij, Jens en volgens jezelf de hele kern van Seau stoppen, waardoor je me voor een blok zette (of zelfs chanteerde). Je wist dat ik het beste voor had met Seau en ik heb toen dus ook niet voor mijn eigen hachje gekozen.

[10-02-16 15:34:58] Roald: Ik jat geen accounts, als jij Il burat wil? Prima
[10-02-16 15:34:59] Maks: (rofl)
[10-02-16 15:35:04] Roald: Dan kun je seau opdoeken
[10-02-16 15:35:08] Maks: hahahaha
[10-02-16 15:35:12] Maks: wist niet dat jij zo was roald
[10-02-16 15:35:19] Maks: veel plezier jonge
[10-02-16 15:35:26] Roald: Ik meen het, ik hoef je account niet
[10-02-16 15:35:29] Maks: wees er trots op wat je zojuist gezegd hebt
[10-02-16 15:35:33] Roald: Als jij het wilt, is het de jouwe
[10-02-16 15:35:35] Maks: En constant heftige dingen als excuus gebruiken is ook niet altijd de oplossing.
[10-02-16 15:35:35] Roald: maar dan stop ik
[10-02-16 15:35:38] Maks: “ “
[10-02-16 15:35:41] Roald: en jens, en michael en roy en daan
[10-02-16 15:35:47] Maks: oeh chanteren
[10-02-16 15:35:50] Maks: ook erg charmant
[10-02-16 15:35:55] Maks: poehoe
[10-02-16 15:35:55] Roald: en dat kost seau een boel, en dat zou dan op jouw naam zijn
[10-02-16 15:35:57] Roald: niet op de mijne

Toen ben ik inderdaad op Janus gaan spelen, omdat ik wel graag de wereld wilde winnen met mensen die ertoe deden. Ik nam een deel van Seau inderdaad kwalijk, zoals Jasey ook zei, dat niemand hier iets van zei of iets aan deed, terwijl ik net als jijzelf veel voor Seau heb betekent voordat jij in Seau kwam. Jij kickte mij gewoon van het account, terwijl ik in mijn ogen zeer goede redenen had voor mijn leave. De manier waarop, zeer zeker niet netjes, maar de manier waarop jij het hebt gedaan vind ik onethisch. Toen jij inderdaad als laatste aankwam met dat ik Il Bura kon overnemen, heb ik dat voor mezelf gedaan, omdat Il Bura simpelweg als mijn account voelt en ik er inderdaad voor door het vuur zou gaan. Jan en Steven zijn 2 super medespelers en we hebben met zijn 3'en voortreffelijk gedaan en de stam een dienst bewezen, niet alleen door Vayne zulke klappen uit te delen, maar ook door VV's te draaien wanneer we konden (en dan vooral Jan).

Daar ben ik van op de hoogte, ik sprak Maks heel veel in die periode. Ik vatte je post op alsof er twijfels waren over of (vooral) hij die situatie (kwalitatief) wel aan kon. Dat vond ik nogal vreemd dus vandaar.

Vat ik op als een compliment, bedankt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Jasey heeft het over de periode dat Il burat onder vuur lag, en gezien dat pas op 13 - 02 was, en jij het over 10 - 02 hebt gaat er iets mis in je post. Waarom zou Jasey je terug vragen voor Il burat als er nog niets aan de hand was. Ook zie ik de relevantie van het skype logje niet, maargoed ik zal jou in je waan laten :) Verder weet je ook wel dat de aanleiding tot kick een opstapeling was, en dat het niet mijn keuze, maar onze (lees team burat) keuze was.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Jasey heeft het over de periode dat Il burat onder vuur lag, en gezien dat pas op 13 - 02 was, en jij het over 10 - 02 hebt gaat er iets mis in je post. Waarom zou Jasey je terug vragen voor Il burat als er nog niets aan de hand was. Ook zie ik de relevantie van het skype logje niet, maargoed ik zal jou in je waan laten :) Verder weet je ook wel dat de aanleiding tot kick een opstapeling was, en dat het niet mijn keuze, maar onze (lees team burat) keuze was.

Jasey vroeg of ik terug wilde komen en het bij wilde leggen met jou. Dat is gewoon een feit, dus daar hoef je helemaal geen vraagtekens bij te zetten. En mooi dat jij weer met de denigrerende toon moet komen, alsof ik een of andere naïeveling ben in deze situatie, hoe goedkoop :eek:

Ik reageerde verder enkel op je post, niet omdat het volledig fout is wat je zei, maar jij de situatie verkeerd schetste. Er was namelijk al heel wat aan voorafgegaan, voordat jij "ineens" mij terugvroeg voor Il Bura en ik vind dat wel degelijk van belang. Verder was de aanleiding tot de kick helemaal geen opstapeling. De aanleiding was dat ik niets van me liet horen en jij dat moment schoon zag om je het account toe te eigenen. Je kan hoogstens deze opstapeling als oorzaken zien, maar echt niet als aanleiding. Net zoals toen, probeer je nu de situatie in te kleuren en beter te laten lijken voor jezelf, gezien het gewoon geen nette actie van je was. Het zou je sieren dat toe te geven, hetgeen ik ook heb gedaan. Ook opmerkingen als: "En constant heftige dingen als excuus gebruiken is ook niet altijd de oplossing" doen mij gewoon pijn aan de ogen, gezien het niet enkel een paar heftige dingen waren die er gebeurden. Dan ben ik inderdaad blij dat ik niet meer met jou op een account speel, als je zo immoreel bent.
 

DeletedUser62889

Guest
Dames, jullie mogen deze discussie best privé voortzetten hoor.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Roald moest zich schamen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Jasey vroeg of ik terug wilde komen en het bij wilde leggen met jou. Dat is gewoon een feit, dus daar hoef je helemaal geen vraagtekens bij te zetten. En mooi dat jij weer met de denigrerende toon moet komen, alsof ik een of andere naïeveling ben in deze situatie, hoe goedkoop :eek:

Ik reageerde verder enkel op je post, niet omdat het volledig fout is wat je zei, maar jij de situatie verkeerd schetste. Er was namelijk al heel wat aan voorafgegaan, voordat jij "ineens" mij terugvroeg voor Il Bura en ik vind dat wel degelijk van belang. Verder was de aanleiding tot de kick helemaal geen opstapeling. De aanleiding was dat ik niets van me liet horen en jij dat moment schoon zag om je het account toe te eigenen. Je kan hoogstens deze opstapeling als oorzaken zien, maar echt niet als aanleiding. Net zoals toen, probeer je nu de situatie in te kleuren en beter te laten lijken voor jezelf, gezien het gewoon geen nette actie van je was. Het zou je sieren dat toe te geven, hetgeen ik ook heb gedaan. Ook opmerkingen als: "En constant heftige dingen als excuus gebruiken is ook niet altijd de oplossing" doen mij gewoon pijn aan de ogen, gezien het niet enkel een paar heftige dingen waren die er gebeurden. Dan ben ik inderdaad blij dat ik niet meer met jou op een account speel, als je zo immoreel bent.

'Het account toe eigenen'

Jammer dat je nog altijd zo op je teentjes bent getrapt. Neem de kritiek op als een man en get over it. Je weet dondersgoed dat ik wel wat in ons co-schap zag (anders was ik nooit met een ex-rivaal van 38 gaan co'en). We zouden samen gaan coordineren en later leiding geven. En jij weet dat ik stabiliteit, afspraken nakomen en een geordend account zeer belangrijk vind. Verder weet je ook heel goed dat ik nooit een account zou toe eigenen (geef mij één reden), en dat wij gelijkwaardig co speelden.

Dat houd in dat we beiden eigenaar zijn, en ik heb je de keuze gegeven, zonder kleine lettertjes (namelijk de consequenties van jou toetreden). De rest van je stukje heb ik niet gelezen, het is jammer dat jij er nog zo gefrustreerd over bent. Je mag best weten dat wanneer men mij vraagt over onze situatie (bijvoorbeeld wanneer je solliciteerd op een andere wereld) ik keer op keer zeg dat ik niet de intentie heb jouw kansen noch tw toekomst te vergallen. (Kun jij nog wat van leren) Get over it, en als je er echt wilt praten, voel je vrij om de discussie inderdaad privé voort te zetten.
 
Reactiescore
972
'Het account toe eigenen'

Jammer dat je nog altijd zo op je teentjes bent getrapt. Neem de kritiek op als een man en get over it. Je weet dondersgoed dat ik wel wat in ons co-schap zag (anders was ik nooit met een ex-rivaal van 38 gaan co'en). We zouden samen gaan coordineren en later leiding geven. En jij weet dat ik stabiliteit, afspraken nakomen en een geordend account zeer belangrijk vind. Verder weet je ook heel goed dat ik nooit een account zou toe eigenen (geef mij één reden), en dat wij gelijkwaardig co speelden.

Dat houd in dat we beiden eigenaar zijn, en ik heb je de keuze gegeven, zonder kleine lettertjes (namelijk de consequenties van jou toetreden). De rest van je stukje heb ik niet gelezen, het is jammer dat jij er nog zo gefrustreerd over bent. Je mag best weten dat wanneer men mij vraagt over onze situatie (bijvoorbeeld wanneer je solliciteerd op een andere wereld) ik keer op keer zeg dat ik niet de intentie heb jouw kansen noch tw toekomst te vergallen. (Kun jij nog wat van leren) Get over it, en als je er echt wilt praten, voel je vrij om de discussie inderdaad privé voort te zetten.

Ik heb totaal geen behoefte om de discussie prive voort te zetten en daarbij ben ik allesbehalve gefrusteerd of op mijn teentjes getrapt. Dat jij het weer over die boeg moet gooien, zegt genoeg over de feiten die ik aanhaal, die jij allesbehalve weerlegt. Ik heb nergens, maar dan ook nergens, mij negatief over jou uitgelaten in openbare chats of als iemand om mijn mening over jou vroeg, dus waar haal je die kul nou weer vandaan? Een loze beschuldiging, als je het mij vraagt. Weer vrij goedkoop :eek:

Dat ik misschien niet aan je verwachtingen voldeed, zou heel goed kunnen. Kan ik weinig aan doen. Ik denk ook dat het je goed zou doen om eens verder te kijken dan je eigen ego, want in jouw wereldje kan jij niks fout doen. Heb al meerdere mensen daarover horen klagen en die mij ook steunen in hetgeen er in Seau rondom jou en mij is gebeurd. Niet dat ik wil dat iedereen een hekel aan je krijgt, integendeel, het sterkt mij in mijn gedachtegangen over jou, die destijds terstond veranderd zijn. Het heilige boontje Roald is zo heilig nog niet en een beetje zelfreflectie zou je sieren. Neem de kritiek op als een man :)
 
Bovenaan