Golden Awards

DeletedUser76151

Guest
Dat Bart-Jan en Jannes elkaar niet goed liggen betekent nog niet dat je je zo door je stammie moet laten indoctrineren Punkerke. :D



Daar zit een kern van waarheid in, maar wij hebben ons nooit tegen Jannes gekeerd hoor. Ik ontken niet dat Jannes fouten gemaakt heeft, maar die heeft Sven ook en Bart-Jan ook. Seau. zal ze ook wel gemaakt hebben. De fouten van Jannes zijn op een hand te tellen. Als ik alles overnieuw mocht kiezen, koos ik weer 100% voor Jannes. :cool: Verder mag iedereen natuurlijk een mening hebben, maar het is droevig om steeds dingen over een goede kerel te lezen die gewoon 180 graden gedraaid zijn van de werkelijkheid. Dat houdt wat mij betreft vanaf nu op. Slechtste leider van W42 aan Jannes? Dat is een grote grap. :eek:

Nee Oke, #1 is Bassie gevolgd door Jannes :p
 

DeletedUser76774

Guest
Rush.
Deze gaat naar het account Nunada, hoe deze heer en dame zich inzetten voor de stam is gewoonweg geweldig. Daarnaast beschikken ze over de juiste houding en kwaliteiten. Het account is helaas wel één en al front binnenkort, maar ik heb er hoop in dat ze zich (met hulp) goed zullen gaan weren.

Rush
Hier kan ik zonder twijfel team Nunada neerzetten. Vrijwel altijd beschikbaar om in te springen, vv's te doen. Misschien niet hyperactief in de oorlogsstats, maar het werk dat ze achter de schermen doen voor ons klein stammetje is enorm.

Bedankt voor deze lieve woorden! :D
 

DeletedUser3435

Guest
Beste speler: Il Burattinaio in de vorm van Jvds en Mortuamemoria. (Jan en Maks en Steven). Toen Warre aankwam met zijn SloopAP besloten de oude spelers van dat account te quitten en kreeg het account toch wel rake klappen. Met een heel bagger front en cluster kwamen zij erop en terwijl er heel veel twijfel was bij vooral Mortua hebben ze het voortreffelijk gedaan en uiteindelijk Warre laten quitten met zijn grote mond. Voor mij het keerpunt aan mijn kant van het front. Voor de rest zijn er eigenlijk nooit kwalitatieve oorlogen geweest op W42, alleen kwantitatief.
Beste stam: Seau., heeft niet veel uitleg nodig denk ik.
De beste stam speler: Onmogelijk om binnen Seau. voor één iemand te kiezen.. Maar op de cruciale momenten de laatste tijd waren het wel altijd dezelfde mensen die extreem veel gedaan hebben achter de schermen. Il Burattinaio, Definition Of Insanity, A Noble Cause.
Het grootste ego: Zijn er zoveel, als ik het vergelijk met de grootte van het ego en in hoeverre het 'onterecht' is zou ik kiezen voor Mike of Beast Incarnate.
Beste leider: Dezelfde namen als bij beste stamspeler.
Slechtste leider: Jokersbrain, nergens meer te bekennen. Altijd zo een grote mond en nu werkelijk nergens meer te bekennen, ik wist dat het ooit ging gebeuren maar toch zielig.
Meest overschatte stam: Vitae zeker? Al die praat en uiteindelijk word je er dan toch weer aan herinnerd dat TW volzit met 16-jarigen die niet weten wat ze doen.
Meest onderschatte stam: Rush., staan er nog steeds.
Meest overschatte speler: Kan bijna heel Vitae in dit rijtje plaatsen, ook mag Triggerbullet hier wel vernoemd worden.. Die PM die ik las een paar dagen geleden is echt gewoon een beetje zielig.
Meest onderschatte speler: Il Burattinaio, toen Warre aankwam en Roald etc gingen quitten waren er al veel mensen die ervanuit gingen dat dat account verleden tijd was.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:Dialgam, CbC, Vitalise, DeJoey...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Beast Incarnate, Cona, Lucky Luke, Jokersbrain
Mooiste spelers naam:Clueless Clowns, omdat het wel vrij toepasselijk is.
Mooiste stam naam:Vitae
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
Meest overschatte speler: Kan bijna heel Vitae in dit rijtje plaatsen, ook mag Triggerbullet hier wel vernoemd worden.. Die PM die ik las een paar dagen geleden is echt gewoon een beetje zielig.

Thanks voor de nominatie.. lol
verder een ontzettend leuk en objectief lijstje!
 
Reactiescore
1.148

DeletedUser3435

Guest
Ik ben tenminste geen zelfbenoemde topspeler i.t.t. jou:D
Haha gelukkig ben ik geen zelfbenoemde topspeler en werd ik niet belachelijk gemaakt op W42. :D Bovendien ook mooi dat een zelfbenoemde topspeler 100% kreeg in jullie stammetje toen jullie volgens eigen bronnen nog op jullie toppunt waren. Clown, misschien toch maar eerst eens terug beginnen met de basics van TW hé?
 
Reactiescore
86
'Met een heel bagger front en cluster kwamen zij erop en terwijl er heel veel twijfel was bij vooral Mortua hebben ze het voortreffelijk gedaan'

?:p
 
Reactiescore
86
Ja en waarom was er vooral bij Maks twijfel. Denk dat de situatie toch best duidelijk was, je wist wat je kon verwachten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Haha gelukkig ben ik geen zelfbenoemde topspeler en werd ik niet belachelijk gemaakt op W42. :D Bovendien ook mooi dat een zelfbenoemde topspeler 100% kreeg in jullie stammetje toen jullie volgens eigen bronnen nog op jullie toppunt waren. Clown, misschien toch maar eerst eens terug beginnen met de basics van TW hé?

Je maakt jezelf al genoeg belachelijk.:D
En wat wil je zeggen met die 100%, je loopt zelf altijd te roeptoeteren dat het rekruteringsbeleid van Vitae bagger was. Dit is daar een mooi voorbeeld van. Draag het aan zou ik zeggen, dan ben ik de eerste die je gelijk geeft:D
 

DeletedUser3435

Guest
Ja en waarom was er vooral bij Maks twijfel
Omdat het een nieuwe spelersgroep was en Mortua ervoor voor heel wat ophef gezorgd had in de stam.. Hij nam bepaalde verantwoordelijkheden op zich binnen de stam die hij helemaal niet vervuld heeft en is uiteindelijk (met een heel goede reden) helemaal verdwenen.. Ik heb hem trouwens zelf aangesproken om terug te komen op Burat, waren vooral de oude spelers van Burat die er wel twijfels bij hadden aangezien zij niet zo 'leuk' uit elkaar zijn gegaan een tijdje ervoor.
 

DeletedUser3435

Guest
Je maakt jezelf al genoeg belachelijk.:D
En wat wil je zeggen met die 100%, je loopt zelf altijd te roeptoeteren dat het rekruteringsbeleid van Vitae bagger was. Dit is daar een mooi voorbeeld van. Draag het aan zou ik zeggen, dan ben ik de eerste die je gelijk geeft:D
Ja tuurlijk, jij bent de juiste persoon om zo een dingen te beweren. :D Jij bent dan ook echt een toegevoegde waarde voor welke stam of welk forum dan ook.
 

DeletedUser67517

Guest
Ja tuurlijk, jij bent de juiste persoon om zo een dingen te beweren. :D Jij bent dan ook echt een toegevoegde waarde voor welke stam of welk forum dan ook.

Blijkbaar wel. Anders hadden ze me niet gevraagd, pannekoek.
 
Reactiescore
30
Self-proclaimed pro's zijn de beste.
 
Bovenaan