Golden Awards

DeletedUser73696

Guest
ahhh, ik zocht een verklaring voor het over het algemeen vaak gebruikte excessieve gedrag van jou jegens anders.

Het is algemeen bekent dat mensen met een hoog IQ vaak een erg laag EQ hebben wat geregeld een succesvolle carrière en een goed lopend sociaal leven in de weg zit. Bij jou moet dit dus duidelijk het geval zijn. Gezien je zo ontzettend goed bent moet je wel hele dagen achter de computer zitten om actief te zijn, wat eigenlijk jou sociale vaardigheden bevestigd gezien je dus weinig sociaal leven hebt naast dit spelletje. Oja, en om je nog even op verder te helpen... als je intelligent bent wil niet zeggen dat je Slim bent, want je hebt al wel een aantal keer bewezen dat je niet erg slim bent.


sorry dit is dan echt mijn laatste post, kon het niet laten. lol

Dit is wel erg komisch hoor. Dit lezende denk ik weer terug aan de kleuterschool, de "wat je zegt ben je zelf" periode. Ik had jou eigenlijk eerder in |WAO| verwacht, het Anti-Krepox beleid. Verder om je post nog even te ontkrachten, ik heb gister een lading foto's van Krepox ontvangen van zijn vrienden(innen), met zijn sociale vaardigheden zit het goed. Ik ken maar weinig mensen, die zo'n lijst met mooie vriendinnen hebben. Ik denk dat ongeveer 90% van de TW spelers jaloers op hem zou zijn en de andere 10% is gay. Met andere woorden, je probeert nu iemand weer onterecht op zijn innerlijk te pakken, omdat je hem In Game niet aan kan. Misschien is het maar beter dat dit je laatste post is ;)
 
Reactiescore
3.583
Dit is wel erg komisch hoor. Dit lezende denk ik weer terug aan de kleuterschool, de "wat je zegt ben je zelf" periode. Ik had jou eigenlijk eerder in |WAO| verwacht, het Anti-Krepox beleid. Verder om je post nog even te ontkrachten, ik heb gister een lading foto's van Krepox ontvangen van zijn vrienden(innen), met zijn sociale vaardigheden zit het goed. Ik ken maar weinig mensen, die zo'n lijst met mooie vriendinnen hebben. Ik denk dat ongeveer 90% van de TW spelers jaloers op hem zou zijn en de andere 10% is gay. Met andere woorden, je probeert nu iemand weer onterecht op zijn innerlijk te pakken, omdat je hem In Game niet aan kan. Misschien is het maar beter dat dit je laatste post is ;)

Oooh je begint al je eerste zinnetjes over te nemen van je baasje :D Ik had het niet verwacht maar Krepox flikt het toch je dingen aan te leren :eek:
 

DeletedUser44415

Guest
Dit is wel erg komisch hoor. Dit lezende denk ik weer terug aan de kleuterschool, de "wat je zegt ben je zelf" periode. Ik had jou eigenlijk eerder in |WAO| verwacht, het Anti-Krepox beleid. Verder om je post nog even te ontkrachten, ik heb gister een lading foto's van Krepox ontvangen van zijn vrienden(innen), met zijn sociale vaardigheden zit het goed. Ik ken maar weinig mensen, die zo'n lijst met mooie vriendinnen hebben. Ik denk dat ongeveer 90% van de TW spelers jaloers op hem zou zijn en de andere 10% is gay. Met andere woorden, je probeert nu iemand weer onterecht op zijn innerlijk te pakken, omdat je hem In Game niet aan kan. Misschien is het maar beter dat dit je laatste post is ;)

Ik zou nog beginnen geloven dat jij bij die 10% behoord.
 

DeletedUser52174

Guest
Je moet dat altijd bekijken in de juiste situatie. Maar een goede speler zal sneller willen deelnemen aan een oorlog om te kunnen tonen wat hij kan. Een speler die in de rim speelt, met misschien 1 miljoen punten voorsprong leidt en alleen maar farmt en internt omdat hij elke oorlog ontwijkt, kan je toch geen goede speler noemen? Het is niet slim om meteen met iedereen oorlog te voeren, maar het is ook dom om elk gevecht te ontwijken. Ik zou dan ook liever rang 25 bijvoorbeeld staan en successen boeken tegen de nummer 1 stam dan rang 1 als rimmer met 1 miljoen voorsprong en nog geen enkele oorlog gestreden.

Het eerste vergt wel meer inspanning dus zal je sneller beu worden of het niet meer kunnen opbrengen om er zoveel tijd in te steken, maar de voldoening is wel groter dan als rimmer volgens mij.

Hey Buurman! Lekker bezig op deze wereld? Weet jij of er nog mensen uit onze oude groep bezig zijn? Ik ben nieuwschierig of hier ook weer konten gebonkt worden:);)
 
Reactiescore
57
Casimodo is weer eens op een trollingspree merk ik.

Als t je allemaal niet bevalt wat je hier leest, jammer dan. Misschien moet je dan op het briljante plan komen om het AF gwn niet meer te lezen.

Hehe, beetje trollen is niks mis mee. Verder is het natuurlijk een feit dat uiteenzettingen over 39 en Krepox in het algemeen niks toevoegen aan het AF van W42.
 

DeletedUser73696

Guest
Hehe, beetje trollen is niks mis mee. Verder is het natuurlijk een feit dat uiteenzettingen over 39 en Krepox in het algemeen niks toevoegen aan het AF van W42.

Doen jou posts momenteel ook niet, ik zou jou posts eerder verruilen voor Krepox zijn posts. Aangezien Krepox constant degelijk post over W42, waarna jullie gaan zeiken op zijn posts en hij hierop in gaat.
 

DeletedUser3435

Guest
ahhh, ik zocht een verklaring voor het over het algemeen vaak gebruikte excessieve gedrag van jou jegens anders.

Het is algemeen bekent dat mensen met een hoog IQ vaak een erg laag EQ hebben wat geregeld een succesvolle carrière en een goed lopend sociaal leven in de weg zit. Bij jou moet dit dus duidelijk het geval zijn. Gezien je zo ontzettend goed bent moet je wel hele dagen achter de computer zitten om actief te zijn, wat eigenlijk jou sociale vaardigheden bevestigd gezien je dus weinig sociaal leven hebt naast dit spelletje. Oja, en om je nog even op verder te helpen... als je intelligent bent wil niet zeggen dat je Slim bent, want je hebt al wel een aantal keer bewezen dat je niet erg slim bent.


sorry dit is dan echt mijn laatste post, kon het niet laten. lol
Hier zal ik maar niet serieus op reageren, blijf jij jezelf maar lekker belachelijk maken met elke 'laatste' post. 'Lol' :D Ik wil wel een weddenschapje doen voor 10k PP dat mijn sociaal leven zekeeeer zo interessant is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier zal ik maar niet serieus op reageren, blijf jij jezelf maar lekker belachelijk maken met elke 'laatste' post. 'Lol' :D Ik wil wel een weddenschapje doen voor 10k PP dat mijn sociaal leven zekeeeer zo interessant is.

Heey Jasey ;D
 

DeletedUser51467

Guest
Hey Buurman! Lekker bezig op deze wereld? Weet jij of er nog mensen uit onze oude groep bezig zijn? Ik ben nieuwschierig of hier ook weer konten gebonkt worden:);)

Hey man, hoe gaat het er mee? Speel je nog? Contacteer me anders via Skype, praat makkelijker. Daarnaast spelen als ex-W20 spelers Gerben van Pathos11 en Robin van Sky Arragon in Vitae, rest speelt geen w42 naar mijn weten.


ahhh, ik zocht een verklaring voor het over het algemeen vaak gebruikte excessieve gedrag van jou jegens anders.

Het is algemeen bekent dat mensen met een hoog IQ vaak een erg laag EQ hebben wat geregeld een succesvolle carrière en een goed lopend sociaal leven in de weg zit. Bij jou moet dit dus duidelijk het geval zijn. Gezien je zo ontzettend goed bent moet je wel hele dagen achter de computer zitten om actief te zijn, wat eigenlijk jou sociale vaardigheden bevestigd gezien je dus weinig sociaal leven hebt naast dit spelletje. Oja, en om je nog even op verder te helpen... als je intelligent bent wil niet zeggen dat je Slim bent, want je hebt al wel een aantal keer bewezen dat je niet erg slim bent.


sorry dit is dan echt mijn laatste post, kon het niet laten. lol

Even wat quotes van jou gebruiken:
personen die onwaarheden rond praat, van mening en speculaties feiten maakt en graag daarop mensen belachelijk maakt of liever nog beledigd.

Heb geregeld dubbel gelegen om onzin van volledig uit elkaar gerukte waarheden die als feiten verkocht werden..

Wat je zelf zogezegd haat doe je hier zelf, maar dan nog lachwekkender. Enkele zaken eruit toelichten:

- Het is algemeen bekend dat mensen met een hoog IQ vaak een erg laag EQ hebben.

Is naar mijn weten nooit bewezen dus niet algemeen bekend. Het klopt dat bij mensen die hoogbegaafd zijn de kans groter is dat ze een lager EQ hebben. Een hoog IQ komt echter al voor als je IQ boven het gemiddelde zit, wat niet meteen hoogbegaafd is. Deze veralgemening is dus totaal uit de lucht gegrepen. Om daarnaast Krepox aan te wijzen als een persoon met een laag EQ is nogmaals helemaal uit de lucht gegrepen.

- Gezien je zo ontzettend goed bent moet je wel hele dagen achter de computer zitten om actief te zijn, wat eigenlijk jou sociale vaardigheden bevestigd gezien je dus weinig sociaal leven hebt naast dit spelletje.

Nooit gehoord van medespelers waardoor je zelf niet hele dagen achter de computer moet zitten. Een goede speler is niet specifiek een speler die 24u op de computer zit en tw speelt.

Dus onwaarheden posten als waarheid en mensen beledigen ben je duidelijk ook niet vies van en maakt je voorgaande quotes nutteloos. Hoeveel keer zal je ons eigenlijk nog vertellen dat het je laatste post is? Als je eigenlijk zakt tot zo'n niveau is het inderdaad misschien beter dat dit je laatste post was.
 

DeletedUser

Guest
Hey man, hoe gaat het er mee? Speel je nog? Contacteer me anders via Skype, praat makkelijker. Daarnaast spelen als ex-W20 spelers Gerben van Pathos11 en Robin van Sky Arragon in Vitae, rest speelt geen w42 naar mijn weten.

Ik heb ook W20 gespeeld! Weliswaar niet in Sick. maar in BWR :p
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor lijstjes :) ik ga dr zometeen maar eens eentje maken in de hoop deze discussie een beetje te gaan doorbreken zodat die verder kan gevoerd worden in t oorlogstopic :p
 
Reactiescore
219
Omdat het hier uitloopt op een vechtpartij zal ik mijn mening maar eens efe geven :D




Beste speler:
Zonder twijfel DaM ze lagen helemaal in puin maar knokte zich goed terug helaas is Boris gestopt maar als je ziet welke spelers er overblijven dan maak ik me geen zorgen over dat account :D

Beste stam:
Op dit moment is Seau. in mijn ogen de beste stam, ze hebben een heerlijk stam cluster en prima spelers.

De beste stam speler:
In Vitae draait Niels van Vayne aardig wat vv's en in WAO draaien ze ook heel wat vv's zelfs aan de andere kant van de wereld :eek:

Het grootste ego:
Krepox :D

Beste leider:
Zonder twijfel Jordi (Vayne) heb vaker met hem in de stam gezeten raak er wel gewend aan

Slechtste leider:
Nyade van Rush. is een beetje een dictator volgens mij..

Meest overschatte stam:
/

Meest onderschatte stam:
/

Meest overschatte speler:
Heer Vtwin, staat veels te hoog nog niks van gezien deze wereld en wat ik van hem heb gezien op andere werelden was ook niet om over
naar huis te schrijven..


oja en Doi zijn gewoon een stelletje noobs :D


Meest onderschatte speler:
Struggle, heeft het moeilijkste cluster van iedereen denk ik zo en ze doen het uitstekend daar!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Krepox, team doi, A Noble Cause, triggerbullet

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
nyade

Mooiste spelers naam:
Cenosillicafobie :D

Het tofste topic:
oorlogs topics

Het domste topic:
hoeveel gefarmd

Favoriete forum poster:
Zears kan heerlijk posten

Minst favoriete forum poster:
magister

Mooiste profiel foto van spelers:
55d8bcf9c303b799d30051c8b748533c.png

wat een bazen


Mooiste profiel foto van stammen:
7177b5d8a5e2a2cf3ab119a1206a85af.png


Mooiste actie van de wereld:
comeback van DaM

Meest belovende speler voor de toekomst:
naar horen zit er een goed team op Il Burattinaio


Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb respect voor Boris (DaM) heeft het uitstekend gedaan!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's


Nee idd geen bijzonder lang lijstje, maarja deffen gaat voor :cool2:
 

DeletedUser

Guest
Omdat het hier uitloopt op een vechtpartij zal ik mijn mening maar eens efe geven :D




Beste speler:
Zonder twijfel DaM ze lagen helemaal in puin maar knokte zich goed terug helaas is Boris gestopt maar als je ziet welke spelers er overblijven dan maak ik me geen zorgen over dat account :D

Beste stam:
Op dit moment is Seau. in mijn ogen de beste stam, ze hebben een heerlijk stam cluster en prima spelers.

De beste stam speler:
In Vitae draait Niels van Vayne aardig wat vv's en in WAO draaien ze ook heel wat vv's zelfs aan de andere kant van de wereld :eek:

Het grootste ego:
Krepox :D

Beste leider:
Zonder twijfel Jordi (Vayne) heb vaker met hem in de stam gezeten raak er wel gewend aan

Slechtste leider:
Nyade van Rush. is een beetje een dictator volgens mij..

Meest overschatte stam:
/

Meest onderschatte stam:
/

Meest overschatte speler:
Heer Vtwin, staat veels te hoog nog niks van gezien deze wereld en wat ik van hem heb gezien op andere werelden was ook niet om over
naar huis te schrijven..


oja en Doi zijn gewoon een stelletje noobs :D


Meest onderschatte speler:
Struggle, heeft het moeilijkste cluster van iedereen denk ik zo en ze doen het uitstekend daar!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Krepox, team doi, A Noble Cause, triggerbullet

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
nyade

Mooiste spelers naam:
Cenosillicafobie :D

Het tofste topic:
oorlogs topics

Het domste topic:
hoeveel gefarmd

Favoriete forum poster:
Zears kan heerlijk posten

Minst favoriete forum poster:
magister

Mooiste profiel foto van spelers:
55d8bcf9c303b799d30051c8b748533c.png

wat een bazen


Mooiste profiel foto van stammen:
7177b5d8a5e2a2cf3ab119a1206a85af.png


Mooiste actie van de wereld:
comeback van DaM

Meest belovende speler voor de toekomst:
naar horen zit er een goed team op Il Burattinaio


Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb respect voor Boris (DaM) heeft het uitstekend gedaan!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's


Nee idd geen bijzonder lang lijstje, maarja deffen gaat voor :cool2:

Kloppend-hart.gif
 

DeletedUser3435

Guest
Beste speler: Vayne nog steeds, iChronic met hun verschrikkelijk harde groei.
Beste stam: Seau., stabiel en mooie resultaten tegen Vestri.'
De beste stam speler:CbC, Digital Love, Grommende Tijgers
Het grootste ego: Sick Individuals :D
Beste leider: Vayne
Slechtste leider:Geen flauw idee.
Meest overschatte stam:Vitae. Het was in mijn ogen de beste stam, maar iedereen wist dat hun ligging hun pijn kon doen. Maken de vijandige stammen nu gebruik van. Vitae is nog steeds evenwaardig met Seau nummer 1 in mijn ogen en voor mij nog altijd de kanshebben op eindwinst.
Meest onderschatte stam: Rush waarschijnlijkw
Meest overschatte speler: Geen idee.
Meest onderschatte speler:Definition of Insanity, door mij hard onderschat althans.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bijna iedereen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jokersbrain, Casimodo.
Mooiste spelers naam: Vayne.
Mooiste stam naam: Vitae
Het tofste topic: Golden awards, altijd lachen geblazen. :D
Het domste topic: Nachtbrakers.
Favoriete forum poster:Vestri
Minst favoriete forum poster:Magister Dixit
Dikste wannabe op het forum:Magister Dixit
Dikste wannabe in het spel:Frank Underwood
Mooiste profiel foto van spelers: Digital Love
Mooiste profiel foto van stammen:Vitae
Mooiste actie van de wereld: Heb ik teveel voor gemist om hier nu over te kunnen oordelen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Deathstroke
Meest belovende stam voor de toekomst:Seau
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Beste speler: Vayne nog steeds, iChronic met hun verschrikkelijk harde groei.
Beste stam: Seau., stabiel en mooie resultaten tegen Vestri.'
De beste stam speler:CbC, Digital Love, Grommende Tijgers
Het grootste ego: Sick Individuals :D
Beste leider: Vayne
Slechtste leider:Geen flauw idee.
Meest overschatte stam:Vitae. Het was in mijn ogen de beste stam, maar iedereen wist dat hun ligging hun pijn kon doen. Maken de vijandige stammen nu gebruik van. Vitae is nog steeds evenwaardig met Seau nummer 1 in mijn ogen en voor mij nog altijd de kanshebben op eindwinst.
Meest onderschatte stam: Rush waarschijnlijkw
Meest overschatte speler: Geen idee.
Meest onderschatte speler:Definition of Insanity, door mij hard onderschat althans.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bijna iedereen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jokersbrain, Casimodo.
Mooiste spelers naam: Vayne.
Mooiste stam naam: Vitae
Het tofste topic: Golden awards, altijd lachen geblazen. :D
Het domste topic: Nachtbrakers.
Favoriete forum poster:Vestri
Minst favoriete forum poster:Magister Dixit
Dikste wannabe op het forum:Magister Dixit
Dikste wannabe in het spel:Frank Underwood
Mooiste profiel foto van spelers: Digital Love
Mooiste profiel foto van stammen:Vitae
Mooiste actie van de wereld: Heb ik teveel voor gemist om hier nu over te kunnen oordelen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Deathstroke
Meest belovende stam voor de toekomst:Seau
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Een paar maanden geleden was ik nog een ubernoob :(
 
Bovenaan