Golden Awards

DeletedUser68252

Guest
Beste speler: Team Cbc | Vitalise | Palmboom Glenn, baasjes waarvan ik wel verwacht dat ze een nieuwe grootmacht op de wereld gaan plaatsen
Beste stam: Niks indrukwekkend bij tot op heden
De beste stam speler: Ik zag dat Jullie beschermer weer eens gestart was, uit ervaring van vorige wereld was dit altijd een geweldige stam speler.
Het grootste ego: Straightflushie, denkt dat hij heel wat is, doet me denken aan spelers zoals Mike en Cgrain op W39.
Meest overschatte stam: King, die website alleen al, walgelijk.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: My pride, Cbc, Vitalise, Jullie beschermer, Dutchgangster, Spamoholic.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Straightflushie, degene die die webstie van King heeft bedacht.
Mooiste spelers naam: Cbc | Vitalise | Palmboom Glenn hebben weer een beesten naampje gekozen.
Mooiste stam naam: Cruise
Het tofste topic: Golden Awards, Top 20
Favoriete forum poster: JdeVisser, een van de weinige die ik tot op heden fatsoenlijk heb zien posten.
Minst favoriete forum poster: Straigthflussie
Dikste wannabe op het forum: Straigthflussie
Dikste wannabe in het spel: Straigthflussie
Mooiste profiel foto van spelers: Lekkerfresh
Mooiste actie van de wereld: Ethnocentric die faalt.
Meest belovende speler voor de toekomst: Jullie Beschermer
Grootste blunder: Ethnocentric die een cancelsnipe mist
Voor wie heb je nu echt respect: Cbc | Vitalise | Dutchgangster
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Arbeitman, Cbc
 

DeletedUser

Guest
zullen we in afwachting van nog lijstjes even een feestje bouwen?

giphy.gif
 
Reactiescore
151
Voor wie heb je nu echt respect: Extanger, weinig spelers die sportief kunnen blijven bij het verlies van hun eerste dorp. Je was zeker niet slecht bezig, dus nog succes gewenst op andere werelden! ;)


Liptonia zei:
Favoriete forum poster: JdeVisser, een van de weinige die ik tot op heden fatsoenlijk heb zien posten.

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: My pride, Cbc, Vitalise, Jullie beschermer, Dutchgangster, Spamoholic.
Thanks, kom eindelijk nog eens in een lijstje :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste speler: Team Cbc | Vitalise | Palmboom Glenn, baasjes waarvan ik wel verwacht dat ze een nieuwe grootmacht op de wereld gaan plaatsen
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: My pride, Cbc, Vitalise, Jullie beschermer, Dutchgangster, Spamoholic.
Mooiste spelers naam: Cbc | Vitalise | Palmboom Glenn hebben weer een beesten naampje gekozen.
Voor wie heb je nu echt respect: Cbc | Vitalise | Dutchgangster
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Arbeitman, Cbc

Thanks! :Embarrassment:
 
Bovenaan