Golden Awards.

DeletedUser

Guest
Dat soort daden vergeten mensen niet snel hé ;)

net zoals jouw daden dat je THS leegzette of je co maar blijft vanaf jouw account
dus ben je samen met harm de g4ootste stabber ooit van w40


oeps post ik toch weer iets hier foei foei
 

DeletedUser73282

Guest
net zoals jouw daden dat je THS leegzette of je co maar blijft vanaf jouw account
dus ben je samen met harm de g4ootste stabber ooit van w40


oeps post ik toch weer iets hier foei foei

:D halve dag uitgehouden knap richard!

Dat een co vanaf mijn account THS leegzette is vies spel van de Co en van harm, hoe maakt dit mij precies een stabber ?
 

DeletedUser

Guest
:D halve dag uitgehouden knap richard!

Dat een co vanaf mijn account THS leegzette is vies spel van de Co en van harm, hoe maakt dit mij precies een stabber ?

dat jij eigenaar bent en je co niet goed genoeg gescreend hebt en hem zijn eisen heb laten doen zoals forum rechten terug anders leaven stam en v.v. ths opeisen etc etc

allemaal onder jouw verantwoording en gezien feit dat jij de alliantie stuk heb laten lopen door als 1 van de weinige voet bij stuk houden om niet samen te willen werken met ns etc en mij wederom aan te vallen maak jou een nog grotere stabber dan harm
 

DeletedUser

Guest
nee ver ervoor al zowel bibber-xuq als ns wilden wel behalve de 2 error aanhangers in covert niet marnix en jij oh ja en de teruggekeerde tweelingbroe van je op aurum
 
Reactiescore
1.699
nee ver ervoor al zowel bibber-xuq als ns wilden wel behalve de 2 error aanhangers in covert niet marnix en jij oh ja en de teruggekeerde tweelingbroe van je op aurum

Bijna niemand binnen Covert wou nog echt samenwerken. Een nap ging nog net en. Zelfs dat kon jij verpesten
 

DeletedUser37428

Guest
Jongens, jullie herhalen telkens alles. :p Stop hiermee en ga eens over lolly's praten!
 

DeletedUser

Guest
Bullshit, ik had het meeste macht in XUQ en ik wilde het niet.

nee jij wilde het niet want je was al vanaf dag 1 pro error dus anti alliantie

jij hebt het vuurtje in hack-covert aardig op lopen stoken zodat men in covert nog meer een hekel kreeg aan ns

maar geeft niet je stelt nu eenmaal niks voor
bij het korps hebben we een egzegde voor mensen zoals jou

je bent zelfs te slecht om een rotte appel op te vreten in de schaduw van mijn stront

oftewel je bent afgedankt
 

DeletedUser

Guest
Bijna niemand binnen Covert wou nog echt samenwerken. Een nap ging nog net en. Zelfs dat kon jij verpesten

al die haat van jullie is opgedrongen door oroch etc en harm waar jullie ingetrapt zijn en hoe jullie reageren zegt ons meer dan genoeg dat jullie ervan baalden dat ik in ns bleef waardoor covert stuurloos ronddreef zonder visie en leiding
en dus ten dode opgeschreven
 
Reactiescore
1.699
al die haat van jullie is opgedrongen door oroch etc en harm waar jullie ingetrapt zijn en hoe jullie reageren zegt ons meer dan genoeg dat jullie ervan baalden dat ik in ns bleef waardoor covert stuurloos ronddreef zonder visie en leiding
en dus ten dode opgeschreven

XD. Wij wouden helemaal nooit meer met jou in een stam. Waarom denk je dat nu iedereen naar Bibber gaat inplaats van N-S :p.
 

DeletedUser

Guest
dat jij eigenaar bent en je co niet goed genoeg gescreend hebt en hem zijn eisen heb laten doen zoals forum rechten terug anders leaven stam en v.v. ths opeisen etc etc

allemaal onder jouw verantwoording en gezien feit dat jij de alliantie stuk heb laten lopen door als 1 van de weinige voet bij stuk houden om niet samen te willen werken met ns etc en mij wederom aan te vallen maak jou een nog grotere stabber dan harm


Onzin Ringo, ik kreeg ook te horen dat THS leeg is gezet. Maar dat benadeelt Marnix immers niet. Het is een vuil spelletje die de co/persoon THS heeft leeg gezet.

Je kunt niet in 1 opzicht zien, hoever iemand te vertrouwen is en dat zo iemand in staat is met zulke acties
 
Reactiescore
154
al die haat van jullie is opgedrongen door oroch etc en harm waar jullie ingetrapt zijn en hoe jullie reageren zegt ons meer dan genoeg dat jullie ervan baalden dat ik in ns bleef waardoor covert stuurloos ronddreef zonder visie en leiding
en dus ten dode opgeschreven

Ten eerste; Account Orochimaru. is meer dan enkel ik, Zlot. Ook Thomas speelt er (is zelfs zijn acc!) (niet zo actief maar toch) en die zou zoiets nooit doen (zoiets= ten eerste van Calm naar XUQ en erna terug van XUQ naar Error). Neem in het vervolg dus maar gewoon Zlot.

Ten tweede heb ik gewoon nooit getracht de alliantie kapot te maken. Ik ben ingegaan op Harms voorstel, omdat de alliantie kapot was, kapotgemaakt door jouw oorlogsverklaring in combinatie met de haat van sommigen binnen de alliantie naar jou toe. Die 2 dingen samen zorgden er gewoon voor dat de alliantie nooit langer had kunnen standhouden.
 

DeletedUser

Guest
XD. Wij wouden helemaal nooit meer met jou in een stam. Waarom denk je dat nu iedereen naar Bibber gaat inplaats van N-S :p.

in samenspraak met mij en waarom denk ej dat ze covert verlaten en jullie niet welkom zijn in bibber:D
 

DeletedUser73282

Guest
nee jij wilde het niet want je was al vanaf dag 1 pro error dus anti alliantie

jij hebt het vuurtje in hack-covert aardig op lopen stoken zodat men in covert nog meer een hekel kreeg aan ns

maar geeft niet je stelt nu eenmaal niks voor
bij het korps hebben we een egzegde voor mensen zoals jou

je bent zelfs te slecht om een rotte appel op te vreten in de schaduw van mijn stront

oftewel je bent afgedankt

Flav heeft niets opgestookt, je bent zelf een en al verderf. Zie de gevolgen van je persoonlijkheid is in richard, kom op ben je oud en wijs genoeg voor zou je toch denken...

dat jij eigenaar bent en je co niet goed genoeg gescreend hebt en hem zijn eisen heb laten doen zoals forum rechten terug anders leaven stam en v.v. ths opeisen etc etc

allemaal onder jouw verantwoording en gezien feit dat jij de alliantie stuk heb laten lopen door als 1 van de weinige voet bij stuk houden om niet samen te willen werken met ns etc en mij wederom aan te vallen maak jou een nog grotere stabber dan harm

Een co goed genoeg screenen kan niemand, dat weet ook jij richard. Misschien zijn er stabbers die zich voor doen als 'een normale co'? Is dat idee ooit in je opgekomen? Uiteraard kom je er nooit achter wie daadwerkelijk een goeie co is, of wie achteraf een vies dubbelspel speelt.

Eisen laten doen? Ik was het hele weekend op familie weekend richard, mij is het ontgaan ik viel met mijn neus in de boter toen ik terug kwam.

Ths is niets opgeeist, maar aangezien jij en alle anderen te beroerd waren om is een keer VV te doen, was dit de enige keuze. Dit heeft ruben van one size uiteindelijk besloten.

Een 100% garantie kan niemand voor zijn account bieden, tenzij je solo speelt en dus niet actief genoeg bent. Dat weet jij ook best :p.

Ja heel gek richard, waarom zou ik niet meer met je samen willen werken? waarom zijn er al meer dan 10 spelers uit raid/hack/covert gestopt op deze wereld? Exact, omdat jij alles kapot maakt en altijd alles zal blijven kapot maken. Je doet niets liever. Eindelijk was de oplossing daar, jullie en andere gestoorden in een aparte stam N-S, met amper communicatie. Want wij wisten inmiddels dat met jou communiceren geen optie was. Op deze manier konden we nog wel samen tegen error strijden.

Wat doet meneer? Oorlogsverklaring hoppppaaa :D:D:D Ja dan kun je oorlog krijgen hé :eek: En dan vervolgens achteraf weer beweren dat ik de alliantie met N-S tegen ga :D

in samenspraak met mij en waarom denk ej dat ze covert verlaten en jullie niet welkom zijn in bibber:D

Niet welkom in bibber :p? Werd al meerdere malen gevraagd of zin had om te joinen, geen onzin verkopen hé richie, lijkt wel dagelijkse kost voor jou ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Jij bent een bullshit :D Jij luisterde niet naar mij :p Dat is dan ook zowat het enige, XUQ leiding kreeg ik opzich mee in alles wat ik zou hebben willen doen.
 

DeletedUser

Guest
maar aangezien jij en alle anderen te beroerd waren om is een keer VV te doen, was dit de enige keuze. Dit heeft ruben van one size uiteindelijk besloten.


Wat doet meneer? Oorlogsverklaring hoppppaaa :D:D:D Ja dan kun je oorlog krijgen hé :eek: En dan vervolgens achteraf weer beweren dat ik de alliantie met N-S tegen ga :D



Niet welkom in bibber :p? Werd al meerdere malen gevraagd of zin had om te joinen, geen onzin verkopen hé richie, lijkt wel dagelijkse kost voor jou ;)


1:Ik deed al GVD 2 maanden fulltime v.v. van THS eikel dus niet uit je nek lullen wat je zeer goed kan
Ik kon echter 1 keer niet en one size zei me die v.v. aan jou te geven, ik heb hem dat ten zeerste afgeraden omdat niemand je account vertrouwde want er gebeurde rare dingen, maar ja hij was leider dus moest hem afgeven aan jou
de gevolgen hebben we allemaal kunnen zien

Waarom denk dat je ik gvd zo kwaad werd op harm ik deed 2 maanden fulltime v.v. en had ths 7000 pp gegeven om boerderijen en muren op te bouwen en alles werd in 1 ochtend verziekt
dat jij je daar niet in kan leven is een gebrek aan jouw zijde

2:die oorlogsverklaring heeft nergens iets mee te maken dat weet je zelf net zo goed als ik die wat allang alweer uitgepraat en de nap was er al weer met covert enige die tegen waren was jij en niels
en nu covert dood is maken jullie zoals gewoonlijk misbruik dat jullie niet terug gefloten kunnen worden door enige leiding

3:ik heb zwart op wit dat jij en niels zeker niet welkom zijn in bibber
 
Bovenaan