Golden Awards.

DeletedUser73282

Guest
1:Ik deed al GVD 2 maanden fulltime v.v. van THS eikel dus niet uit je nek lullen wat je zeer goed kan
Ik kon echter 1 keer niet en one size zei me die v.v. aan jou te geven, ik heb hem dat ten zeerste afgeraden omdat niemand je account vertrouwde want er gebeurde rare dingen, maar ja hij was leider dus moest hem afgeven aan jou
de gevolgen hebben we allemaal kunnen zien

Waarom denk dat je ik gvd zo kwaad werd op harm ik deed 2 maanden fulltime v.v. en had ths 7000 pp gegeven om boerderijen en muren op te bouwen en alles werd in 1 ochtend verziekt
dat jij je daar niet in kan leven is een gebrek aan jouw zijde

2:die oorlogsverklaring heeft nergens iets mee te maken dat weet je zelf net zo goed als ik die wat allang alweer uitgepraat en de nap was er al weer met covert enige die tegen waren was jij en niels
en nu covert dood is maken jullie zoals gewoonlijk misbruik dat jullie niet terug gefloten kunnen worden door enige leiding

3:ik heb zwart op wit dat jij en niels zeker niet welkom zijn in bibber

1.Oh tot op zekere hoogte kan ik je frustratie goed begrijpen hoor, die hadden we denk ik allemaal toen harm w40 even goed stabte. Dat praat voor mij echter niet goed hoe jij er mee omging en lak had aan al je stamgenoten.

2. Oorlogsverklaring heeft nergens iets mee te maken? Waarom doe je hem dan? Oorlogsverklaringen misbruiken om vervolgens wat aandacht (of wat zoek je precies?) te krijgen, of oorlogsverklaringen als statement gaan er bij mij niet in. Niet na alle grappen die je al hebt uitgehaald op w40.

De emmer zat vol dit was je laatste kans. Jij gooide je eigen ruiten in door maar weer te denken dat je alles kon maken en iedereen wel weer zou bijdraaien. Verbazend genoeg zijn er nog een aantal die inderdaad wel weer bijdraaien in het besef dat ze wel met jou moeten samenwerken om nog wat te kunnen uitrichten. Ik trap er echter niet meer in :p. Als je over 2 weken weer is een dipje heb leave je de stam vast weer om een dag later terug te keren, of je haalt andere grappen uit.

Uitgepraat is het voor mij nooit, voordat jij naar N-S ging en wij contact hebben gehad heb ik je vergeven en een laatste kans gegeven. Deze keer hou ik ook mijn woord als ik zeg laatste :eek:.

Erg komisch hoe je nu probeert te verkondigen dat niels en ik dwarsliggers zijn die zich niet weer naar jou hand laten zetten ^.^, terwijl jij toch echt zelf je eigen ruiten hebt ingegooid :p.

3. En sinds wanneer was jij lid van de bibber stam chat :confused: natuurlijk was ik welkom, dat was zo een beetje iedereen die tegen error wou strijden geloof ik. Dat inmiddels onze doelen te ver uit elkaar liggen snapt iedereen wel. De tegenstrijdige belangen bleken te groot en daarom is onze samenwerking beëindigd.
 
Reactiescore
1.704
Oei goeie burn. Iedereen komt inderdaad bij bibber, ze vluchten weg voor jou en Marnix.

Waarom vluchten? Volgens mij heb ik hen een vrijbrief te geven om te solliciteren in Bibber. Omdat Covert geen toekomst meer heeft, en Bibber nog laatste stuiptrekkingen uitvoert.
 

DeletedUser

Guest
Waarom vluchten? Volgens mij heb ik hen een vrijbrief te geven om te solliciteren in Bibber. Omdat Covert geen toekomst meer heeft, en Bibber nog laatste stuiptrekkingen uitvoert.

jij een vrijbrief alsof je sadam hoesein zelf bent:D
 

DeletedUser37428

Guest
Anders nodigen we Hendrik en Euca wel gewoon uit in Error als iedereen naar die Bibberaars gaat :(

Zou 't zielig vinden als zij geen vriendjes meer hebben hier :(
 

DeletedUser

Guest
Anders nodigen we Hendrik en Euca wel gewoon uit in Error als iedereen naar die Bibberaars gaat :(

Zou 't zielig vinden als zij geen vriendjes meer hebben hier :(

gaat je helaas met hendrik niet lukken

1 verkeerde move van hem en hij is zijn account kwijt

hij mag hooguit clears op error gooien of account op delete zetten van de eigenaar
 

DeletedUser

Guest
Dan vind ik toch dat Eucalyptus Sunrise in Error hoort :p
Als Ringo maar weggeruimd word geniet ik met volle teugen :)
 

DeletedUser37428

Guest
Idd :( stel je voor, een Sam zonder vriendjes?

Dat bestaat niet! Ik heb super veel vrienden! :(

Ik blijf in covert. Maar vrienden zijn altijd welkom haha.

Dan worden we maar vrienden!

gaat je helaas met hendrik niet lukken

1 verkeerde move van hem en hij is zijn account kwijt

hij mag hooguit clears op error gooien of account op delete zetten van de eigenaar

Dat is pas zielig, Marsha gebruiken zodat je geen last hebt van het Hendrik account.

Dan vind ik toch dat Eucalyptus Sunrise in Error hoort :p
Als Ringo maar weggeruimd word geniet ik met volle teugen :)

Voor mij is iedereen welkom (behalve bingo), maar denk dat de rest van Error dat niet wilt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73282

Guest
Anders nodigen we Hendrik en Euca wel gewoon uit in Error als iedereen naar die Bibberaars gaat :(

Zou 't zielig vinden als zij geen vriendjes meer hebben hier :(

Haha, het is inderdaad maar de vraag of anderen in Error daar ook zo in zouden staan, maar om het in ieder geval maar even voor te zijn, ik zal Error niet joinen.

Error heeft (het zij wel met een enorm lage stab erbij, dat dient benadrukt te worden) uiteindelijk de wereld beslist, en zal hem winnen verwacht ik. Het zou onjuist voelen om nu naar error te gaan, daarmee pak ik ook de hoop die anderen nog hebben op w40 af. Ik zit zo niet in elkaar, vind het overigens wel vriendelijk van je ;)
 
Reactiescore
154
Dat bestaat niet! Ik heb super veel vrienden! :(



Dan worden we maar vrienden!



Dat is pas zielig, Marsha gebruiken zodat je geen last hebt van het Hendrik account.



Voor mij is iedereen welkom (behalve bingo), maar denk dat de rest van Error dat niet wilt..

Elk lid dat tenminste 75 dorpen van een NS lid pakt zal ik ja op stemmen :D
 
Bovenaan