nee jij wilde het niet want je was al vanaf dag 1 pro error dus anti alliantie
jij hebt het vuurtje in hack-covert aardig op lopen stoken zodat men in covert nog meer een hekel kreeg aan ns
maar geeft niet je stelt nu eenmaal niks voor
bij het korps hebben we een egzegde voor mensen zoals jou
je bent zelfs te slecht om een rotte appel op te vreten in de schaduw van mijn stront
oftewel je bent afgedankt
Flav heeft niets opgestookt, je bent zelf een en al verderf. Zie de gevolgen van je persoonlijkheid is in richard, kom op ben je oud en wijs genoeg voor zou je toch denken...
dat jij eigenaar bent en je co niet goed genoeg gescreend hebt en hem zijn eisen heb laten doen zoals forum rechten terug anders leaven stam en v.v. ths opeisen etc etc
allemaal onder jouw verantwoording en gezien feit dat jij de alliantie stuk heb laten lopen door als 1 van de weinige voet bij stuk houden om niet samen te willen werken met ns etc en mij wederom aan te vallen maak jou een nog grotere stabber dan harm
Een co goed genoeg screenen kan niemand, dat weet ook jij richard. Misschien zijn er stabbers die zich voor doen als 'een normale co'? Is dat idee ooit in je opgekomen? Uiteraard kom je er nooit achter wie daadwerkelijk een goeie co is, of wie achteraf een vies dubbelspel speelt.
Eisen laten doen? Ik was het hele weekend op familie weekend richard, mij is het ontgaan ik viel met mijn neus in de boter toen ik terug kwam.
Ths is niets opgeeist, maar aangezien jij en alle anderen te beroerd waren om is een keer VV te doen, was dit de enige keuze. Dit heeft ruben van one size uiteindelijk besloten.
Een 100% garantie kan niemand voor zijn account bieden, tenzij je solo speelt en dus niet actief genoeg bent. Dat weet jij ook best

.
Ja heel gek richard, waarom zou ik niet meer met je samen willen werken? waarom zijn er al meer dan 10 spelers uit raid/hack/covert gestopt op deze wereld? Exact, omdat jij alles kapot maakt en altijd alles zal blijven kapot maken. Je doet niets liever. Eindelijk was de oplossing daar, jullie en andere gestoorden in een aparte stam N-S, met amper communicatie. Want wij wisten inmiddels dat met jou communiceren geen optie was. Op deze manier konden we nog wel samen tegen error strijden.
Wat doet meneer? Oorlogsverklaring hoppppaaa

Ja dan kun je oorlog krijgen hé

En dan vervolgens achteraf weer beweren dat ik de alliantie met N-S tegen ga
in samenspraak met mij en waarom denk ej dat ze covert verlaten en jullie niet welkom zijn in bibber
Niet welkom in bibber

? Werd al meerdere malen gevraagd of zin had om te joinen, geen onzin verkopen hé richie, lijkt wel dagelijkse kost voor jou