Golden Awards.

DeletedUser49913

Guest
Ik zag laatst een screenshot in een pm van m dat hij 800 os had lopen :eek:
 

DeletedUser37428

Guest
Hij is nochtans serieus, lijkt me :confused:

Echt he! Die Girl snapt er weer niets van.

Het is meer een subjectieve houding van hem tegenover mij. Hij is nog altijd en zal altijd butthurt blijven dat ik stopte zonder error mijn dorpen te geven. Maar Error heeft toch gewonnen, dus ik neem zijn houding gewoon licht op ;)

Ik ben echt niet subjectief over jou hoor :eek:

Je bent gewoon ook een stabber in mijn ogen, hoe vaak je ook gaat zeggen dat Error nooit je stam is geweest blablabla. Dan had je er maar nooit moeten joinen, loyaliteit is voor jou iets anders dan het voor mij is.

Ik zag laatst een screenshot in een pm van m dat hij 800 os had lopen :eek:

Geloof ik niets van, die Girl is allang op delete!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75122

Guest
Echt he! Die Girl snapt er weer niets van.



Ik ben echt niet subjectief over jou hoor :eek:

Je bent gewoon ook een stabber in mijn ogen, hoe vaak je ook gaat zeggen dat Error nooit je stam is geweest blablabla. Dan had je er maar nooit moeten joinen, loyaliteit is voor jou iets anders dan het voor mij is.



Geloof ik niets van, die Girl is allang op delete!

Hahaha, is nog steeds subjectief. Loyaliteit is nooit naar de stam geweest als t me niet zinde, heb liever mijn stamgenoten geholpen dan mijn stam. Maar dat zou jij nooit begrijpen want jou helpen wilde ik sws niet.
Noem me maar een stabber, want je noemt me toch wat Harm mij wil noemen, maar ook dat heb ik vaker gezegd. Ik had idd Error nooit moeten joinen, dat puntje geef ik je mee, achteraf gezien. Maar ook dit punt heb ik veel eerder al toegegeven. Daarentegen heb ik wel degelijk een leuke tijd gehad met enkele spelers van Error, maar met de dronken lampoot die niks anders wil dan mij zwartmaken heb ik tot dusverre alleen maar een leuke tijd gehad als hij zich weer als een idioot ging gedragen. Maar hey, zelfs dat heb ik hier toegegeven door af en toe om je te lachen.
 

DeletedUser37428

Guest
Hahaha, is nog steeds subjectief.(1) Loyaliteit is nooit naar de stam geweest als t me niet zinde(2), heb liever mijn stamgenoten geholpen dan mijn stam.(3) Maar dat zou jij nooit begrijpen want jou helpen wilde ik sws niet. (4)
Noem me maar een stabber, want je noemt me toch wat Harm mij wil noemen, maar ook dat heb ik vaker gezegd. (5) Ik had idd Error nooit moeten joinen, dat puntje geef ik je mee, achteraf gezien. Maar ook dit punt heb ik veel eerder al toegegeven. Daarentegen heb ik wel degelijk een leuke tijd gehad met enkele spelers van Error, maar met de dronken lampoot die niks anders wil dan mij zwartmaken heb ik tot dusverre alleen maar een leuke tijd gehad als hij zich weer als een idioot ging gedragen.(6) Maar hey, zelfs dat heb ik hier toegegeven door af en toe om je te lachen.(7)

(1) Was ook geen sarcasme hé:rolleyes:

(2) Zie je wel, dit is dus echt lekker egoistisch girl!

(3) Dat zie ik bijna als 't zelfde, al wou jij altijd enkel Bibber aanvallen.

(4) Heb ik jouw hulp ooit nodig gehad dan?

(5) Ik vind je al een stabber voordat ik met Harm erover had gesproken, hoorde 't nieuws namelijk in de Error-chat.

(6) Zo vaak was ik echt niet dronken hoor in de chat.. :confused: 1/2 keer maar? Ik denk dat je je vergist tussen Steff en mij, Steff was vaak zat hé. :)

(7) Ik ben ook veel te leuk voor je, je snapt de helft niet..
 

DeletedUser

Guest
Domste actie deze wereld: dorpen afbreken om ze vervolgens weer op te bouwen.. (weaked lion) :eek:
 

DeletedUser75122

Guest
(1) Was ook geen sarcasme hé:rolleyes:

(2) Zie je wel, dit is dus echt lekker egoistisch girl!

(3) Dat zie ik bijna als 't zelfde, al wou jij altijd enkel Bibber aanvallen.

(4) Heb ik jouw hulp ooit nodig gehad dan?

(5) Ik vind je al een stabber voordat ik met Harm erover had gesproken, hoorde 't nieuws namelijk in de Error-chat.

(6) Zo vaak was ik echt niet dronken hoor in de chat.. :confused: 1/2 keer maar? Ik denk dat je je vergist tussen Steff en mij, Steff was vaak zat hé. :)

(7) Ik ben ook veel te leuk voor je, je snapt de helft niet..

2/3), ik zie wel een licht verschil, maar t komt idd op punt 3 neer.

4) Nooit gezegd, maar als... In an other way however, ik moest jouw westflank tegenhouden. Dus op een indirecte manier heb ik t alsnog gedaan...

5) Dude, Harm en jij waren allebei in die chat te vinden toen...

6) Ook jij was het vaak zat op zaterdagavond.

7) Dat is sarcasme, I hope, I think... Hmmmmmmm...
 

DeletedUser

Guest
hele hoop stacknoobs???? zijn er nog zoveel elden dan actief op w40 die mij mogen?? volgens jou mag niemand mij toch

ik las net Harm zijn pm echt te ;achwekkend voor woorden hoe die zich eruit probeert te lullen voor zijn eigen falen

en jij mag nodig in therapie met je echte ringo fobie
 
Reactiescore
154
Richard, maak eens een lijstje? Ik ben daar wel benieuwd naar. Als ik er 1 van jou zie, maak ik er ook weer een :)
 

DeletedUser

Guest
Haha als het zo lag was jij al lang en breed ten onder :p Vervang ringo even door ringo en een hele hoop stack noobs :rolleyes:

Loyaliteit naar een stamgenoot, waardoor je elkaar blijft helpen en steunen als het wat moeilijker wordt, daarom is men nog niet per definitie stackn00b.

Maar een account als Eucalypta Zonder Reis heeft zoiets niet nodig, die laten het account gewoon leegzetten, hoeft ook niemand te stacken..
 

DeletedUser37428

Guest
2/3), ik zie wel een licht verschil, maar t komt idd op punt 3 neer.

4) Nooit gezegd, maar als... In an other way however, ik moest jouw westflank tegenhouden. Dus op een indirecte manier heb ik t alsnog gedaan...

5) Dude, Harm en jij waren allebei in die chat te vinden toen...

6) Ook jij was het vaak zat op zaterdagavond.

7) Dat is sarcasme, I hope, I think... Hmmmmmmm...

4) Daar ben je echt goed in gelukt he!

5) "Dude", ik las je bericht pas veel later omdat ik werken was.

6) Dat is maar 1x per week, en tuurlijk ga ik met vrienden "wat" drinken! Moet je ook doen!

7) Error: sarcasm not found. :(
 

DeletedUser75122

Guest
4) Daar ben je echt goed in gelukt he!

5) "Dude", ik las je bericht pas veel later omdat ik werken was.

6) Dat is maar 1x per week, en tuurlijk ga ik met vrienden "wat" drinken! Moet je ook doen!

7) Error: sarcasm not found. :(

4) Ja, heel goed gelukt wel bij andere spelers dan jij. Ik heb ook heel wat heldendood opgehaald... Heb ook mijn clears heel goed laten helpen bij grotenoob e.d.

5) Dude, jij noemde me al een stabber toen ik in FUTURE ging, dat was al veel langer vantevoren...

6) Sorry, ik ga liever uiteten, naar de film, op vakantie of een van die andere dingen waar ik de volgende dag geen spijt van ga hebben als ik naar mijn portemenee kijk. En dat natuurlijk met vrienden.
 

DeletedUser73282

Guest
hele hoop stacknoobs???? zijn er nog zoveel elden dan actief op w40 die mij mogen?? volgens jou mag niemand mij toch

ik las net Harm zijn pm echt te ;achwekkend voor woorden hoe die zich eruit probeert te lullen voor zijn eigen falen

en jij mag nodig in therapie met je echte ringo fobie

Nee er zijn weinig leden die jou mogen. Er zijn wel spelers die beseffen dat jou stacken noodzakelijk is om nog een kans te maken. Dat is de enige reden dat ze je stacken :eek:

Ja ik denk dat ik wel een therapie kan gebruiken na de tijd met jou helaas :(


Loyaliteit naar een stamgenoot, waardoor je elkaar blijft helpen en steunen als het wat moeilijker wordt, daarom is men nog niet per definitie stackn00b.

Maar een account als Eucalypta Zonder Reis heeft zoiets niet nodig, die laten het account gewoon leegzetten, hoeft ook niemand te stacken..

Ik volg je niet helemaal, kun je proberen correcte zinnen te schrijven? Ik snap niet wat ik hier uit moet zien op te maken.

Dude, jij noemde me al een stabber toen ik in FUTURE ging, dat was al veel langer vantevoren...

Terwijl je veel eerder al stabte :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Marnix, je bent niet de enige, die in BigHowdy iets op kan maken. Al is het duidelijk dat zijn niveau wel erg op het 0punt ligt.
 

DeletedUser75122

Guest
Nee er zijn weinig leden die jou mogen. Er zijn wel spelers die beseffen dat jou stacken noodzakelijk is om nog een kans te maken. Dat is de enige reden dat ze je stacken :eek:

Ja ik denk dat ik wel een therapie kan gebruiken na de tijd met jou helaas :(




Ik volg je niet helemaal, kun je proberen correcte zinnen te schrijven? Ik snap niet wat ik hier uit moet zien op te maken.



Terwijl je veel eerder al stabte :rolleyes:

*Sigh*, this story again...
 

DeletedUser37428

Guest
1) Ja, heel goed gelukt wel bij andere spelers dan jij. Ik heb ook heel wat heldendood opgehaald... Heb ook mijn clears heel goed laten helpen bij grotenoob e.d.

2) Dude, jij noemde me al een stabber toen ik in FUTURE ging, dat was al veel langer vantevoren...

3) Sorry, ik ga liever uiteten, naar de film, op vakantie of een van die andere dingen waar ik de volgende dag geen spijt van ga hebben als ik naar mijn portemenee kijk. En dat natuurlijk met vrienden.

1) Misschien aanvallen ipv je in de verdediging laten drukken? :(

2) Toen was je ook al een kleine stabber ja. Je werd pas grote stabber toen je je acc aan bibber gaf.
(wat je deed was 'tzelfde als je 't aan bibber had gegeven)

3) Doe ik ook nog! :( Kan er allemaal bij!
 

DeletedUser75122

Guest
1) Misschien aanvallen ipv je in de verdediging laten drukken? :(

2) Toen was je ook al een kleine stabber ja. Je werd pas grote stabber toen je je acc aan bibber gaf.
(wat je deed was 'tzelfde als je 't aan bibber had gegeven)

3) Doe ik ook nog! :( Kan er allemaal bij!

1) Zal t proberen ;).

2) Ik heb niks gegeven aan iemand. Ik heb ze niet mijn def, edels, clears, staminformatie, pms, reports en allllllles wat ik verzameld had gegeven. Ik heb alleen niet meer verdedigd en mijn dorpen leeggezet. Tja, bibber stond nu eenmaal klaar als vijand en jij niet als stamgenoot, dus voel je je gestabt.
 
Bovenaan