Golden Awards.

Reactiescore
1.730
Beste stam: Error duh
De beste stam speler: Jens (cutie), deed veel VV's, altijd in voor een babbel en helpt andere ook veel met VV's.
Ik ben ook geweldig, maar dat wisten we al :S
Het grootste ego: Uh, ik vind die Lex wel ego-tikjes hebben, maar kan ook zijn dat ik 'm enkel eng vind.
Beste leider: Harm, ondanks bepaalde acties blijft het toch een geniale leider die Error heeft gebracht tot wat het nu is. THS is natuurlijk enorm spijtig, maar z'n tactische zetten waren zeker van een ander niveau op TW.
Slechtste leider: Ik ken de leiding van Hack niet persoonlijk, maar denk dat daar toch wel fouten zijn gemaakt. Ringo had bijvoorbeeld nooit mogen praten daar, die had je de forumrechten moeten wegpakken.
Meest overschatte stam: Bibber, rimstam die nooit op iemands agenda hebben gestaan. Daardoor hebben ze kunnen groeien zonder serieuze tegenstand en uit onverwachte hoek winsten kunnen boeken tegen Error.
Meest onderschatte stam: Future, deze stam was echt geweldig. Was het helemaal eens met hun boodschap en vond de spelers die er (weliswaar kort) inzaten echt geweldig. (sarcasme 9.0)
Meest overschatte speler: Eigenlijk geen idee, nog niemand tegengekomen die veel praatjes had en er niets van kon.
Meest onderschatte speler: Ik denk toch wel AloeVera, ligt niet geweldig (groot k*t front) en heeft al veel massa's te verduren gehad, maar is desondanks toch sterk gebleven en heeft altijd laten zien dat het glas halfvol voor 'm. Doorzettingsvermogen om respect voor te hebben imo.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Weaked Lion lijkt me wel een toffe peer, die Hendrik gastjes lijken me aardig, sebiskate van EMP (blijven schatjes) + vind die ene van Bibber (jellizer dacht ik) wel grappig ---> die PM die de wereld rondging was echt hilarisch.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Aurum (word ik spontaan depressief van denk ik dan), die gekkies van Babber, Ringo en slaven.
Mooiste spelers naam: Lechero heeft wel iets, La Cosa Nostra, Simplified Perfection.
Mooiste stam naam: maan ---> https://nl40.tribalwars.nl/game.php?village=1558&screen=info_ally&id=6591
Het tofste topic: Schaakmat topic, al die haat, heerlijk!
Het domste topic: Die van Future, dacht dat (moraal)ridders allang uitgestorven waren.
Favoriete forum poster: Ringo, laat je altijd lachen / Harm, altijd interessant wat hij weer typt / Bibbermensen die doen alsof ze goed zijn.
Minst favoriete forum poster: De mods, pfff altijd maar die regeltjes.
Dikste wannabe op het forum: Bingo! Dat is onze Ringo.
Dikste wannabe in het spel: Dikste wannebrie is toch wel echt Rick. Je wilt zoals Boy zijn, maar we hebben genoeg aan 1 idioot die in Error zat :(
Mooiste profiel foto van spelers: Alweer simplified!
Mooiste profiel foto van stammen: XUQ, EMP
Mooiste actie van de wereld: Het moment dat deze wereld (op papier) eindelijk voorbij was, al die opluchting dat we er eindelijk klaar mee waren!

Hendrik8 bestaat uit 2 gastjes en een jonge dame. En ja , wij zijn heel aardig:)
 

DeletedUser37428

Guest
dankje wel:D hou ook van jou

Had 't over die andere Lex, die enge van Covert :S

Misschien wou ik wel zoals rick zijn :$. Maar nee, je mag me wel een idioot noemen, zolang je maar genoeg lucht krijgt tijdens het kontkruipen ;), anders stik je (zoals ik deed).

Ja jullie hadden wel wat romantiek onderling ja..

Je mag 't kontenkruipen noemen als je dat wilt, maar ik weet gelukkig wel beter :)

Buurman:eek:

Sam ziet Harm zijn kontje wel zitten hoor

Zegt de eeuwige maagd zonder vriendin:D

Sam ziet alle kontjes wel zitten :s

Ik ken je helemaal niet, dus kan ook niets stoms terugzeggen..
Zeg even wie je bent, kan ik daarna een leuke mop bedenken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75122

Guest
Ja jullie hadden wel wat romantiek onderling ja..

Je mag 't kontenkruipen noemen als je dat wilt, maar ik weet gelukkig wel beter :)

Dan mag ik hopen dat je je kennis op andere plekken toch wat beter voor mekaar hebt ;)
 
Reactiescore
30
Iemand die kritiek heeft op jouw posts vanwege de enorme subjectiviteit en het gebrek aan onderbouwing, is inderdaad een engerd met een ego waar je u tegen zegt. Maar dat wist ik al lang van mezelf :cool:
 

DeletedUser37428

Guest
Iemand die kritiek heeft op jouw posts vanwege de enorme subjectiviteit en het gebrek aan onderbouwing, is inderdaad een engerd met een ego waar je u tegen zegt. Maar dat wist ik al lang van mezelf :cool:

Laat me lekker subjectief zijn! :( Ik kan alles onderbouwen, gooi maar eens wat.
 

DeletedUser

Guest
Had 't over die andere Lex, die enge van Covert :S



Ja jullie hadden wel wat romantiek onderling ja..

Je mag 't kontenkruipen noemen als je dat wilt, maar ik weet gelukkig wel beter :)



Zegt de eeuwige maagd zonder vriendin:D



Ik ken je helemaal niet, dus kan ook niets stoms terugzeggen..
Zeg even wie je bent, kan ik daarna een leuke mop bedenken!

Ik ben de eigenaar van je acc slet :mad:
 

DeletedUser37428

Guest
Ik heb trouwens 1 fout gemaakt in m'n post:

Meest overschatte speler: Boykes natuurlijk! :D Ik ben helemaal vergeten dat die er ook nog was, maarja dat is toch logisch.
Bij de massa van Bibber ging die al snel paniekeren, zeuren voor def terwijl die wel aardig goed stacked stond. Na die massa op iedereen zeiken, zal wel zijn omdat die zoveel dorpen kwijt was (frustratie).
Verder heeft die wel het nodige gedaan op VV's, daar heeft ie dan nog wel iets nuttigs gedaan voor Error.

Verder was 't een ridder, ben blij dat die weg is :)
 

DeletedUser75122

Guest
Ik heb trouwens 1 fout gemaakt in m'n post:

Meest overschatte speler: Boykes natuurlijk! :D Ik ben helemaal vergeten dat die er ook nog was, maarja dat is toch logisch.
Bij de massa van Bibber ging die al snel paniekeren, zeuren voor def terwijl die wel aardig goed stacked stond. Na die massa op iedereen zeiken, zal wel zijn omdat die zoveel dorpen kwijt was (frustratie).
Verder heeft die wel het nodige gedaan op VV's, daar heeft ie dan nog wel iets nuttigs gedaan voor Error.

Verder was 't een ridder, ben blij dat die weg is :)

Hahaha, wat ben je toch een geweldige komiek :)
 

DeletedUser75122

Guest
Hij is nochtans serieus, lijkt me :confused:

Het is meer een subjectieve houding van hem tegenover mij. Hij is nog altijd en zal altijd butthurt blijven dat ik stopte zonder error mijn dorpen te geven. Maar Error heeft toch gewonnen, dus ik neem zijn houding gewoon licht op ;)
 
Bovenaan