Golden Awards.

Reactiescore
30
Ik blijf in covert. Maar vrienden zijn altijd welkom haha.

Haha, het is inderdaad maar de vraag of anderen in Error daar ook zo in zouden staan, maar om het in ieder geval maar even voor te zijn, ik zal Error niet joinen.

Error heeft (het zij wel met een enorm lage stab erbij, dat dient benadrukt te worden) uiteindelijk de wereld beslist, en zal hem winnen verwacht ik. Het zou onjuist voelen om nu naar error te gaan, daarmee pak ik ook de hoop die anderen nog hebben op w40 af. Ik zit zo niet in elkaar, vind het overigens wel vriendelijk van je ;)

Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
 

DeletedUser

Guest
Haha, het is inderdaad maar de vraag of anderen in Error daar ook zo in zouden staan, maar om het in ieder geval maar even voor te zijn, ik zal Error niet joinen.

Error heeft (het zij wel met een enorm lage stab erbij, dat dient benadrukt te worden) uiteindelijk de wereld beslist, en zal hem winnen verwacht ik. Het zou onjuist voelen om nu naar error te gaan, daarmee pak ik ook de hoop die anderen nog hebben op w40 af. Ik zit zo niet in elkaar, vind het overigens wel vriendelijk van je ;)

Beetje schijnheilig antwoord wat je geeft hier

niet naar error willen omdat je dan anderen die w40 nog wel zien zitten het spel niet wil bederven

daar kan je alleen bibber-xuq mee bedoelen en de paar slapende accounten in covert

maar door je acties help je error al dus haal je het plezier bij je alliantie al weg dus is gewoon gebakken lucht om een wit voetje te halen
 

DeletedUser73282

Guest
Beetje schijnheilig antwoord wat je geeft hier

niet naar error willen omdat je dan anderen die w40 nog wel zien zitten het spel niet wil bederven

daar kan je alleen bibber-xuq mee bedoelen en de paar slapende accounten in covert

maar door je acties help je error al dus haal je het plezier bij je alliantie al weg dus is gewoon gebakken lucht om een wit voetje te halen

Ik wil inderdaad de overigen van bibber-xuq nog een kans gunnen, en het zou voor mijzelf onjuist voelen zoals gezegd.

Als je met mijn acties bedoelt het wegwerken van jou, dan klopt dat. Volgens mij hebben Error en ik een gemeenschappelijk doelwit :rolleyes:

Oké als jij het als gebakken lucht ziet is dat helemaal prima Richard ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil inderdaad de overigen van bibber-xuq nog een kans gunnen, en het zou voor mijzelf onjuist voelen zoals gezegd.

Als je met mijn acties bedoelt het wegwerken van jou, dan klopt dat. Volgens mij hebben Error en ik een gemeenschappelijk doelwit :rolleyes:

Oké als jij het als gebakken lucht ziet is dat helemaal prima Richard ;)

lol je ziet zelf niet hoe tegenstrijdig je doel is maar ja laat maar

en volgende stab is alweer uitgevoerd door de stabbers uit covert

een account van bibber in handen krijgen , daarvandaan alle def bij me wegtrekken en een bibber lid aanvallen en dorp afpakken


sjappo jongens niet meer klagen wie er vieze spelletjes speelt
 

DeletedUser75122

Guest
lol je ziet zelf niet hoe tegenstrijdig je doel is maar ja laat maar

en volgende stab is alweer uitgevoerd door de stabbers uit covert

een account van bibber in handen krijgen , daarvandaan alle def bij me wegtrekken en een bibber lid aanvallen en dorp afpakken


sjappo jongens niet meer klagen wie er vieze spelletjes speelt

Kun je a.u.b. hier bewijs voor leveren, ik zie de overnames namelijk niet
 

DeletedUser73282

Guest
lol je ziet zelf niet hoe tegenstrijdig je doel is maar ja laat maar

en volgende stab is alweer uitgevoerd door de stabbers uit covert

een account van bibber in handen krijgen , daarvandaan alle def bij me wegtrekken en een bibber lid aanvallen en dorp afpakken


sjappo jongens niet meer klagen wie er vieze spelletjes speelt

Mijn doel, namelijk jou van de wereld krijgen is #1. Daar gaat niemand iets aan veranderen ;)

Stab door stabbers uit covert :eek:? wie? Zie ook niets in de stats, je hebt toch weer geblowd..?
 

DeletedUser

Guest
Richard: het zinnetje "het is Harm zijn schuld" ontbrak in je post :eek:

omdat ik ook zeg dat dit wederom een covert stab is en geen error stab

ben er van overtuigd dat niels hier mee te maken heeft en wellicht marnix ook wel want ja stabben zit in hun bloed en herzenloze bovenkamer
 

DeletedUser

Guest
Daar zit die nog in bibber.

ja dat zou ik ook zeggen, al zou je met zoveel pm,s komen je hebt zelf beweert info in bibber te hebben en dat je me via ander account zou pakken dus is je gelukt chappeau mannetje
en na het dorp ineens weg naar covert ???????

zo ik neem advies van wat mensen te harte doeiiiiiii sukkeltjes
 

DeletedUser

Guest
Ik had toch op zijn minst verwacht dat je me hier mede verantwoordelijk voor zou maken :p
 

DeletedUser75122

Guest
Dus een speler neemt een dorp van een stamgenoot over. Duuuuus, ik heb eeeeh, sorry, moet effe tellen hoeveel maar veeeeeel gestabt
 
Reactiescore
1.728
ja dat zou ik ook zeggen, al zou je met zoveel pm,s komen je hebt zelf beweert info in bibber te hebben en dat je me via ander account zou pakken dus is je gelukt chappeau mannetje
en na het dorp ineens weg naar covert ???????

zo ik neem advies van wat mensen te harte doeiiiiiii sukkeltjes

Info uit bibber interesseert me niet. Maar jouw pakken, dit is pas het begin :)
 
Bovenaan