Golden Awards.

DeletedUser71655

Guest
Rogier had altijd grote stacks staan in het begin/midden stadium van de wereld maja hij was 5x groter dan zijn meeste tegenstanders dus hij had de deff wel ;)
Kevin speelde inderdaad op Camaro toen jij nog op DDM zat en die had vaak ook wel veel stacks maar kon ook wel uitstekend deffen naar mijn mening. Ook al had hij grote stacks zonder die stacks had hij het niet veel minder gedaan denk ik. Ik zit nu op Camaro had in het begin in tegenstelling tot wat Cona beweerd helemaal geen dikke linies stacks staan. Nu wel omdat er helaas 2 zwarte schapen in Carna zitten die het leuk vinden om alles maar plat te gooien dusja nu heb ik maar weer wat stacks tevoorschijn gehaald.

Geen idee, heb destijds niet op Camaro gebeukt, er was uberhaupt geen activiteit aan het front behalve die ene keer dat ik werd geblitzt en 25 dorpen verloor.
Niet erg leuk opstaan moet ik zeggen, uiteindelijk nog 8 dorpjes terug gepakt ofzo terwijl die de hele ochtend gewoon vrij spel had, dus qua aanvallen vond ik hem niet heel erg uitblinken iig.
Ken hem verder niet, alleen van verhalen van w28 eerder, en toen was die iig nog niet goed, geen idee hoe dat nu staat natuurlijk maar kan me ook niet heel veel meer schelen. Deze wereld is gedaan voor mij, misschien dat ik ooit nog eens een aanvalletje ga doen van een account, maar dat zie ik tegen die tijd wel:D
 

DeletedUser

Guest
12/13 def zijn geen uitzondering. Dat zijn in mijn ogen wel dikke stacks.

Goh als jullie een aanval op het front doen wat moet ik dan me stacks laten wegbashen?
Die 12/13 deff staat er pas sinds jullie aanval daarvoor niet.
 
Bovenaan