Golden Awards!

DeletedUser26931

Guest
Mooie lijst.
De waarheid kan idd irritant zijn. Hij blijft je achtervolgen enzo :)
 

DeletedUser28445

Guest
Is weer eens tijd voor een update voor de Golden Awards. :)

Beste speler: Richard en Michel van Repelsteeltje, hoef ik weinig over kwijt. Voortreffelijke winsten behaald op Tommieboy en Lucifertje.
Rokade, uitstekende spelers zitten daar en Laurens als pro deffer natuurlijk. :)
Cabbie, wellicht bezitten ze niet de allerbeste skills en hebben ze geen goede reputatie, maar wat een actief team zit daar op. Chapeau voor dat team. Als je ziet hoe vaak ze rover en plunderaar hebben gepakt weet je al hoeveel werk ze in het account stoppen evenals de winsten op Legend spelers en de manier waarop ze Tasa hebben gebroken toen. Verder vind ik dat Triador en @willemwever@ hier ook zeker moeten staan. Doen enorm veel voor de stam en kunnen ook aardig wat.
Beste stam: Story en Mental. Het kan nog alle kanten opgaan in deze fase.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Videx, zitten veelbelovende spelers op waar ik het volste vertrouwen in heb. Verder Firmintju, omdat ik oa. M. als stamgenoot goed ken van W18 en aardig hard op Beun tekeer is gegaan laatste tijd. Ook zet ik hier zeker Rise Against bij. Een goed team, die wellicht nog wel eens onderschat worden. Weten zeker wel hoe het spelletje werkt. Als je ziet wat voor groeispurt dat account heeft doorgemaakt zegt dat ook wel wat.
De beste stam speler: Ik zou hier wel Vestri Di Sumus, Ollies Helden, @willemwever@, Rise Against en .Simplicity neerzetten. Brengen ieder hun eigen aandeel bij, aan de stam en lijken mij een erg goede stamspelers. Idem dito voor Martijn van Versie 1.0, Rumpelstiltskin en Repelsteeltje. veel werk stoppen in de stam en ook goed in de omgang zijn.
Het grootste ego: Pim van Joepski, x-11, Restart en Danny van Rise Against. Oh en Laurens van Rokade natuurlijk :D
Beste leider: Moeilijk om te beslissen wie de ''beste'' leider zou zijn. Ieder heeft zo zijn eigen aandeel in het opbouwen en stabiliseren van een stam. Mocht ik toch mensen noemen dan zou ik zeggen Glenn van Rumpelstiltskin en Jordy van .Simplicity. Zijn beide de grondleggers van beide stammen. Het beleid van Mental om in een moeilijke situatie met Cyan te overleven, verdiend een dikke respect voor de leiding en hoe Glenn zelf een hele stam heeft weten op te bouwen uit het niets verdiend ook veel respect.
Slechte leider: Ik denk niet dat er echt hele slechte leiders rondlopen meer. Dat Hokuz geen stammen kan leiden naar een overwinning is al algemeen bekend.
Meest overschatte stam: Ik denk dat Beun heel erg overschat is. Beun überhaupt als topstam profileren vind ik dan ook gigantische onzin. De stam is zo instabiel en grotendeels van die stam is niet meer noemenswaardig. Er zitten daar nu nog een paar uitzonderingen zoals Casimodo, Fichtme en King Of Love. De rest is eigenlijk gewoon een leeg omhulsel en naar mijn mening een opvulling voor het cluster en wellicht de def daar, meer niet. Daarom zie ik het ze ook niet lang uithouden.
Meest onderschatte stam:Legend, feit dat ze veel hebben verloren maakte ze aardig overschat. Juist om ze nu te overschatten is riskant aangezien er een nieuwe generatie spelers is gekomen daar en de schrik van accounts zoals Treibal en Tasa die werden overlopen wel is omgezet naar wraaklust.
Meest overschatte speler:Fichtme, staat hoog in de ranglijsten alleen om daar nou vijf mensen voor nodig te hebben vind ik beetje overdreven. Daarbij weet ik dat het Henkie zijn eerste wereld is, maar denk dat hij er meer van geleerd zou hebben, als eerste wereld spelende, als hij het volledig zelf had geprobeerd.
Meest onderschatte speler: Vestri Di Sumus, het account heeft wellicht niet veel front gehad, maar de bespelers zijn erg actief. Ik verwacht nog wel wat van ze.
Tiran Peter Pan & Sanctuary Fenix , zitten erg goede spelers op met veel potentie. Men zal zich nog wel gaan vergissen binnenkort. :)
Casimodo, Hoewel mensen denken dat Casimodo niks voorstelt hebben ze het wel mis. Zitten goede spelers op en ondanks dat Steff wat gemene dingen heeft gedaan op deze wereld vind ik hem geen slechte speler. :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Daan/Matthijs van Ollies Helden, Sander van Vestri, Danny van Rise Against, Henri van HenriZH, Gerwin van @willemwever@, Jordy van Simplicity, Giacomo, Streetjump en Ovice. Zijn allemaal aardige gasten waar ik het 100% wel mee zou kunnen vinden.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb niet perse iemand die ik haat of iets dergelijks. Natuurlijk heb ik wel mijn voorkeuren.
Mooiste speler naam: .Simplicity of Biervertier.
Mooiste stam naam: Zijn geen echte mooie stamnamen vind ik :D
Het tofste topic: Big brother is watching you, zijn altijd wel erg leuke discussies.
Het domste topic: Once upon a time, komt meer vanwege het continue afkraken van elkaar. Gaat helemaal nergens meer over naar mijn mening. Zonde, want de openingspost was wel erg mooi.
Favoriete forum poster: Grondie, Rupelsoldaten en Underground Tacticz posten altijd wel erg neutraal met goede argumenten. Verder vind ik Laurens van Dragonshield3 en Pim van Joepski ook gewoon erg goede posters. Zijn wellicht fel, maar vertellen wel waar het op staat.
Minst favoriete forum poster: x-11 en Restart, vind ze vervelend posten en vallen teveel in de herhaling. Vind ook dat Glenn van Tompeter wel iets minder moet zeuren over het Cabbie incident. Men weet wel hoe het is inmiddels. (sorry glenn :p)
Dikste wannabe op het forum: Geen.
Dikste wannabe in het spel: Geen.
Mooiste profiel foto van spelers: Blacky, al zeg ik het zelf.
Mooiste profiel foto van stammen: Mental Disorder
Mooiste actie van de wereld: Het breken van Beun door Story en Legend door Mental. Brengt weer nieuwe dingen teweeg. Gebeurd tenminste eindelijk iets.
 

DeletedUser73351

Guest
Meest overschatte speler:Fichtme, staat hoog in de ranglijsten alleen om daar nou vijf mensen voor nodig te hebben vind ik beetje overdreven. Daarbij weet ik dat het Henkie zijn eerste wereld is, maar denk dat hij er meer van geleerd zou hebben, als eerste wereld spelende, als hij het volledig zelf had geprobeerd.

5 spelers?? :confused::confused:

Jullie verzinnen ook steeds vanalles, soms hoor ik 8 dan weer 7 nu 5, morgen 12?
 

DeletedUser26931

Guest
Wederom een mooie lijst, t lijkt wel een charme offensief van Story :)
Ik zie dat mijn postwerk zijn nut heeft gehad. Moment dat Story en dan met name de wel bekende spelers minder irritant posten dan zal ik dat ook doen.
 

DeletedUser72420

Guest
Is weer eens tijd voor een update voor de Golden Awards. :)


Mooiste actie van de wereld: Het breken van Beun door Story en Legend door Mental. Brengt weer nieuwe dingen teweeg. Gebeurd tenminste eindelijk iets.

Beun gebroken? Heb jij onder een steen geleefd ofzo? omdat er zeker 2 noobs weg zijn wil dat niet betekenen dat ze gebroken zijn toch?:confused:
 

DeletedUser28445

Guest
Beun gebroken? Heb jij onder een steen geleefd ofzo? omdat er zeker 2 noobs weg zijn wil dat niet betekenen dat ze gebroken zijn toch?:confused:

Er zijn al 367 dorpen overgenomen door Story. Daarbij zijn er ook nog eens twee spelers weggegaan en loopt de activiteit al niet zo geweldig in Beun. Er zijn maar drie spelers daar die ik nog wel goed inschat. De rest stelt niet zoveel voor hoor en zullen één voor één gepakt worden. ;)

5 spelers?? :confused::confused:

Jullie verzinnen ook steeds vanalles, soms hoor ik 8 dan weer 7 nu 5, morgen 12?

Volgens mij zei je dat zelf? :eek:

Wederom een mooie lijst, t lijkt wel een charme offensief van Story :)
Ik zie dat mijn postwerk zijn nut heeft gehad. Moment dat Story en dan met name de wel bekende spelers minder irritant posten dan zal ik dat ook doen.

Bedankt. Ik hoop dat dit dan gebeurd, want het is voorlopig erg vervelend.
 
Reactiescore
1.367
Er zijn al 367 dorpen overgenomen door Story. Daarbij zijn er ook nog eens twee spelers weggegaan en loopt de activiteit al niet zo geweldig in Beun. Er zijn maar drie spelers daar die ik nog wel goed inschat. De rest stelt niet zoveel voor hoor en zullen één voor één gepakt worden. ;)

367 en beun pakt er 130 terug dacht ik? dus 240 dorpen sta je voor. Dat is niet heel veel lijkt mij zo...
Maar die recruits zijn een zware domper, maar die zullen wel overwonnen worden.
 

DeletedUser28445

Guest
367 en beun pakt er 130 terug dacht ik? dus 240 dorpen sta je voor. Dat is niet heel veel lijkt mij zo...
Maar die recruits zijn een zware domper, maar die zullen wel overwonnen worden.

Nou, 102 om precies te zijn. Dus dat zijn 265 dorpen. Zijn er toch aardig wat hoor. ;)
Daarbij inderdaad nog de recruits en de inactiviteit van spelers in de stam. Daarbij zijn de skills ook nog ver te zoeken van het gemiddelde Beun speler.
 

DeletedUser72420

Guest
Er zijn al 367 dorpen overgenomen door Story. Daarbij zijn er ook nog eens twee spelers weggegaan en loopt de activiteit al niet zo geweldig in Beun. Er zijn maar drie spelers daar die ik nog wel goed inschat. De rest stelt niet zoveel voor hoor en zullen één voor één gepakt worden. ;)

Dat is het zelfde geval bij story, er zijn wat goede en de rest stelt niet veel voor, als jij denkt dit is niet zo, ga dan even kijken hoe geweldig story w37 speelt (w37 is van een laag niveau). W37 is denk ik een van de makkelijkste werelden van heel nl tw. Elke echte tw kenner weet dat, dat kan je gewoon niet ontkennen dus dat beun groten deels niks voor stelt is geen goed argument schattie:rolleyes:

Nou, 102 om precies te zijn. Dus dat zijn 265 dorpen. Zijn er toch aardig wat hoor. ;)
Daarbij inderdaad nog de recruits en de inactiviteit van spelers in de stam. Daarbij zijn de skills ook nog ver te zoeken van het gemiddelde Beun speler.
Lol de recruits van story zijn ook aan de zielige kant hoor als ik het zo bekijk, dus kijk ook even naar u zelf
 

DeletedUser69459

Guest
Is Beun noob en wordt Fichtme overschat? Dat wordt nog plezant hier :D
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is het zelfde geval bij story, er zijn wat goede en de rest stelt niet veel voor, als jij denkt dit is niet zo, ga dan even kijken hoe geweldig story w37 speelt (w37 is van een laag niveau). W37 is denk ik een van de makkelijkste werelden van heel nl tw. Elke echte tw kenner weet dat, dat kan je gewoon niet ontkennen dus dat beun groten deels niks voor stelt is geen goed argument schattie:rolleyes:

Noem jij jezelf nu een tw kenner?
 

DeletedUser28445

Guest
Dat is het zelfde geval bij story, er zijn wat goede en de rest stelt niet veel voor, als jij denkt dit is niet zo, ga dan even kijken hoe geweldig story w37 speelt (w37 is van een laag niveau). W37 is denk ik een van de makkelijkste werelden van heel nl tw. Elke echte tw kenner weet dat, dat kan je gewoon niet ontkennen dus dat beun groten deels niks voor stelt is geen goed argument schattie:rolleyes:

Tuurlijk weet ik dat Wereld 37 van een prutniveau is. Ik zeg niet voor niks dat er geen echte topstammen op Wereld 37 zijn. Ik heb zelf Break een tijd geleid op Wereld 18 tegen stammen als Phalanx en Divine. Ik weet heus wel wat de verschillen zijn. Laat staan wat Beun dan wel niet is. Die zouden op geen enkele ervaren wereld overleven normaliter.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Fichtme is volgens mij gewoon overschat. Imo zeer onterechte top 5 speler.
 

DeletedUser28445

Guest
Dat is het zelfde geval bij story, er zijn wat goede en de rest stelt niet veel voor, als jij denkt dit is niet zo, ga dan even kijken hoe geweldig story w37 speelt (w37 is van een laag niveau). W37 is denk ik een van de makkelijkste werelden van heel nl tw. Elke echte tw kenner weet dat, dat kan je gewoon niet ontkennen dus dat beun groten deels niks voor stelt is geen goed argument schattie:rolleyes:


Lol de recruits van story zijn ook aan de zielige kant hoor als ik het zo bekijk, dus kijk ook even naar u zelf

En jij bent Paul toch? Was jij juist niet degene die bij Glenn kwam janken om naar Story te komen? Hypocrietje dat je bent. :eek::eek::eek:
 
Reactiescore
1.367
Fichtme overschat? nummer 4 odd en vrij weinig dorpen verloren tot nu toe. Al denk ik niet dat daar ooit verandering in komt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja zeer overschat, die ODD komt puur en alleen door het stacken. ODD wijst lang niet alles uit Danny, dat moet jij wel weten.;)
 
Reactiescore
1.367
Ja zeer overschat, die ODD komt puur en alleen door het stacken. ODD wijst lang niet alles uit Danny, dat moet jij wel weten.;)

Maar cleo werd ook een top deffer genoemd, desondanks liep alles op stacks...

Maar toch, nog bijna niets aan story verloren, tijdens verschillende aanvallen...
 
Bovenaan