Golden Awards!

DeletedUser64575

Guest
Jij bent de grootste wannabe, en ik ben een wanabe Weedish dat klopt :) En nu allemaal lijstjes invullen en minder van dat geouwehoer. Anders word bappos boos!



Jij niet hoor :D

Ik zal papa Bappos is op jou afsturen :eek:
 

DeletedUser81928

Guest
nee want dan krijg ik een ban en ik wil dat moment bewaren om w38 af te kraken :(
 

DeletedUser81928

Guest
Nee hij is een slijmbal hoor ^^ beetje opscheppen met zijn kata item :p
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ian McGregor
Beste stam: Voormalig Cyan.
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Zirkum & Weedish
De beste stam speler: Geen zicht op
Het grootste ego: Yohan Returns :D
Beste leider: Geen zicht op
Slechte leider: Geen zicht op
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: PEDA :cool:
Meest overschatte speler: Repelsteeltje
Meest onderschatte speler: Zirkum & Dead Bite :)p)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zirkum, Ian McGregor & UnderTheSheets
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Triador, van de verhalen die ik gehoord heb.
Mooiste speler naam: biervertier
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Spamoholic!
Minst favoriete forum poster: Kapptive
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Dead Bite :D.
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Heinz!
Mooiste actie van de wereld: -
 

DeletedUser72992

Guest
Ken repel niet persoonlijk maar de meeste praten vol lof over hem:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nergens dat die slecht is, maar juist dat iedereen vol lof is vind ik overdreven. Vandaar het overschatte. :) Nog steeds één van de betere op deze wereld hoor wss.

Die JAD speelt daar toch?
 

DeletedUser73050

Guest
Ik zeg nergens dat die slecht is, maar juist dat iedereen vol lof is vind ik overdreven. Vandaar het overschatte. :) Nog steeds één van de betere op deze wereld hoor wss.

Die JAD speelt daar toch?

Naja, blijft jou mening natuurlijk.. Waarschijnlijk denk je wel anders over ons als de wereld langer bezig is.

En ja JAD speelt hier!
 

DeletedUser

Guest
Zie hem bij anderen als meest veelbelovende en ben het er niet mee eens, dus overschat. Al kan je dat natuurlijk op meerdere manieren interpreteren als er enkelt: Meest overschatte speler, staat ;).

Heeft toch nare streken uitgehaald die JAD in't verleden? Dylan als ik het goed heb.
 

DeletedUser44415

Guest
Zie hem bij anderen als meest veelbelovende en ben het er niet mee eens, dus overschat. Al kan je dat natuurlijk op meerdere manieren interpreteren als er enkelt: Meest overschatte speler, staat ;).

Heeft toch nare streken uitgehaald die JAD in't verleden? Dylan als ik het goed heb.

Had er ook al eens over gehad ja, maar ik haalde enkel ouwe koeien uit de gracht volgens hem :D
 
Bovenaan