Golden Awards!

DeletedUser68047

Guest
jullie stoppen meestal na 1mil punten als ik me goed herinner :p

Ik? Je bent niet wijs;)
Kijk mijn handtekening..

Allemaal boven de mil? Geen idee waar jij je info vandaan haalt;)

W9: 10 mil
W12: 30 mil
W28: 6 mil
:confused:;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het altijd wel typisch om te zien dat één stam massaal wordt bestempeld als ´onderschat´. Iedereen verwacht dat ze goed zijn ook al stralen ze dat wellicht niet uit. Maar zijn ze dan nog wel onderschat? Merendeel denkt toch al dat ze goed zijn.
 

DeletedUser72992

Guest
Ik vind het altijd wel typisch om te zien dat één stam massaal wordt bestempeld als ´onderschat´. Iedereen verwacht dat ze goed zijn ook al stralen ze dat wellicht niet uit. Maar zijn ze dan nog wel onderschat? Merendeel denkt toch al dat ze goed zijn.

Precies :)
 

DeletedUser55242

Guest
Ik vind het altijd wel typisch om te zien dat één stam massaal wordt bestempeld als ´onderschat´. Iedereen verwacht dat ze goed zijn ook al stralen ze dat wellicht niet uit. Maar zijn ze dan nog wel onderschat? Merendeel denkt toch al dat ze goed zijn.

Er wordt gewoon steeds gebabbeld over Cyan en ketshup dus dan vallen de andere onder de noemer onderschat :p
 

DeletedUser68973

Guest
Jaja en dan spreken ze weer teveel over de onderschatte stammen en dan zijn de overschatte weer onderschatte en de onderschatte weer overschatte :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal binnenkort ook eens een lijstje opstellen. Ik hou de wereld nu meer in de gaten dan eerst. Ik was eerst wat meer op mezelf..
 
Bovenaan