Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Je hebt echt geen idee wat je zegt he, verdiep je eerst zelf maar eens in de Cfs.
Als je het over mijn Cfs gaat hebben, hypocriet ventje.
:eek: heb je die treinen gezien?
Nou dat verklaard meteen waarom ik in 3 dagen al 200 dorpen binnen had.
Ik begin deze wereld nu al zat te worden. Kom maar |D|, give me your best shot want op dit tempo ben ik met twee weken weg.

Dus jij noemt mij de hypocriet hier? Kijk alsjeblieft eens naar jezelf man.
Leg het me allemaal eens uit dan als je het zo goed weet, en kies deze keer voor woordkeuze die wat makkelijker leest, in plaats van het gebrekkige nederlands wat je hier boven etaleert.
En de verklaring voor dat je binnen 3 dagen 200 dorpen binnen had heb ik al een keer gegeven, of moet ik dat soms nog een keer doen?
Helpt het misschien ook als je nog een keer wat kata inc krijgt dat je sneller stopt? Want misschien is dat te regelen....
 

DeletedUser62454

Guest
Dus jij noemt mij de hypocriet hier? Kijk alsjeblieft eens naar jezelf man.
Leg het me allemaal eens uit dan als je het zo goed weet, en kies deze keer voor woordkeuze die wat makkelijker leest, in plaats van het gebrekkige nederlands wat je hier boven etaleert.
En de verklaring voor dat je binnen 3 dagen 200 dorpen binnen had heb ik al een keer gegeven, of moet ik dat soms nog een keer doen?
Helpt het misschien ook als je nog een keer wat kata inc krijgt dat je sneller stopt? Want misschien is dat te regelen....

Lol be my guest kneus.
Ik zeg dingen zoals ik ze wil zeggen.
Als je met je toeter naar de dorpjes had gekeken (mijn clusterfucks) Zou je hebben gezien dat ik ze al een tijdje afbreeK.
Ik had het natuurlijk ook aan jou kunnen vragen om te doen met je kata fetisj.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Ik begin?
Volgensmij word ik door theo bestempeld ald een noob (vergelijking met de slechtste speler op de wereld.) vervolgens als hypocriet terwijl theo niks afweet van de zogehete Cf.
Daarna word mijn taal de grond in geboord en een dreigement naar mijn hoofd geslingerd.

Lok je het dan niet uit dat ik theo een /kneus/kluns/sukkel noem?
 
Bovenaan