Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser73022

Guest
Wat vonden jullie van sandor?

De speler op Sandor Glegane was een goeie gast, een beetje in de steek gelaten door medespelers geloof ik me te herinneren. Was een tegenstander in die tijd maar kreeg toen hij had beslist om te stoppen nog een vracht dorpen van hem.

Geloof dat hij het ook druk had op 37 op account Triador.
 
Reactiescore
1.367
De speler op Sandor Glegane was een goeie gast, een beetje in de steek gelaten door medespelers geloof ik me te herinneren. Was een tegenstander in die tijd maar kreeg toen hij had beslist om te stoppen nog een vracht dorpen van hem.

Geloof dat hij het ook druk had op 37 op account Triador.

Weet ik :) Stamgenoot van me :p
Wilde alleen niet dat hij over het hoofd gezien werd :eek:

Die kwam, die zag en was daarna weer weg :p

Indd, maar hij is nooit verslagen geweest :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Tjah, als je voor het einde vlucht kan je idd niet verslagen worden.
 

DeletedUser4900

Guest
Noujah, net toen die front met D kreeg was ie ineens weg.
Dus ook al is ie toen nooit verslagen geweest, hij heeft dan ook nooit tegenstand kunnen ondervinden :p

Ach zo zijn er vele spelers op werelden die voor die oplossing zoeken. Als het te heet kan worden/wordt dan op delete
 
Reactiescore
1.367
Noujah, net toen die front met D kreeg was ie ineens weg.
Dus ook al is ie toen nooit verslagen geweest, hij heeft dan ook nooit tegenstand kunnen ondervinden :p

Heeft hij niet solo maanden tegen D gespeeld? :#
 

DeletedUser

Guest
Wat vonden jullie van sandor?

Zo te lezen weten de spelers die hierboven hebben gereageerd op Vinnib na vrij weinig over Sandor.
Sandor Clegane was zeker een top-speler. Toentertijd werkten DePenno en Cychreides of Vinnib nog samen tegen Sandor. Hij heeft geen een dorp verloren, op die ene keer na dat hij internet-problemen had.
Zoals sommigen van |D| hier beweren zeggen ze dat hij is weg gerent? Onzin, =PM= was gewoon dood en hij was de enige, samen met Absurd, die het nog vol hielden.
Sandor zou toen samen met Absurd een aanval op Cychreides doen. Sandor had zijn clears gestuurd en hoorde achteraf dat Absurd dat niet had gedaan. Dat was voor hem de druppel en toen hebben ze samen besloten om te stoppen.
Sandor heeft toen zijn dorpen aan mij en DePenno afgestaan.

Heb soms nog contact met hem, hij speelt inderdaad op wereld 37 op Triador.
 

DeletedUser57683

Guest
Zo te lezen weten de spelers die hierboven hebben gereageerd op Vinnib na vrij weinig over Sandor.
Sandor Clegane was zeker een top-speler. Toentertijd werkten DePenno en Cychreides of Vinnib nog samen tegen Sandor. Hij heeft geen een dorp verloren, op die ene keer na dat hij internet-problemen had.
Zoals sommigen van |D| hier beweren zeggen ze dat hij is weg gerent? Onzin, =PM= was gewoon dood en hij was de enige, samen met Absurd, die het nog vol hielden.
Sandor zou toen samen met Absurd een aanval op Cychreides doen. Sandor had zijn clears gestuurd en hoorde achteraf dat Absurd dat niet had gedaan. Dat was voor hem de druppel en toen hebben ze samen besloten om te stoppen.
Sandor heeft toen zijn dorpen aan mij en DePenno afgestaan.

Heb soms nog contact met hem, hij speelt inderdaad op wereld 37 op Triador.

Als ik mij niet vergis, was dat de tweede speler. De eerste speler, was die niet bekent van het (AF) acc Bubblegum oid , was toen al even weg en het account stond toentertijd onder VV. Net voor of tijdens die laatste ''aanvallen'' die jij benoemt is er een nieuwe speler op gekomen (of oude terug dan?) Maar ver voordat PM viel, had Sandor al vele malen dorpen verloren hoor ;)
En Absurd was toen al Lunchtime, ook nieuwe spelers zaten al op dat account. Zouden jullie van Radium toch moeten weten, deze speler was toen dikke maatjes met Hansgaaltje en heeft Lunch toen op del gezet zodat ie erbij kon :p
 

DeletedUser

Guest
Dan was de eerste speler kort actief, heb namelijk nooit van hem gehoord. Altijd met de Sandor van triador gesproken, iig tijdens de oorlog.
Ik denk dat Theo wel kan bevestigen dat Sandor Clegane geen dorpen aan jullie of aan ons heeft verloren. Zoals ik zei in mijn eerdere bericht is het gegaan. De oorlog met =PM= vs Radium en |D| kwam, Sandor verloor geen dorpen. Meerdere pogingen gedaan met DePenno, lukte niet echt, op die ene keer na. Daarna herstelde die zich alweer snel.
Uiteindelijk heeft hij zelfs tegen N-S gedeft omdat die ook dorpjes wilden.

Lunchtime was inderdaad blijkbaar dikke vriendjes met Hansgaaltje. Hij is niet voor niks gekicked en geëlimineerd door Radium.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik dacht toch echt dat Sandor niet tegen het beste DP team aller tijden heeft gespeeld. Theo was toen inactief en zelfs gestopt dacht ik.
 

DeletedUser

Guest
Heb het er toevallig laatst nog met Theo gehad.
Hij speelde nog wel toen Sandor internet-problemen had, dat kan ik me nog wel herinneren dat ie dat zei.
Maar voor zover ik weet speelden Theo en Franky toen samen op DePenno ;)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik dacht toch echt dat Sandor niet tegen het beste DP team aller tijden heeft gespeeld. Theo was toen inactief en zelfs gestopt dacht ik.
Nee o Nee ik doe niet aan :catapult::catapult::catapult::catapult:
Laat ik dan maar gaan GF...
Man man man.
 

DeletedUser62454

Guest
Beetje hypocriet van je. Zei ik al.;)

Van mij?
Van mijn stam, ik heb niks met je te maken, jij buigt gewoon je belofte af en wringt je in rare bochten.
Met het smoesje dat er edels in de CF stonden, so what.
Alsof je iemand oppakt voor moord omdat er een geweer in de kelder ligt.
(clap clap clap)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
(facepalm)

Jij snapt duidelijk niet in welke situatie je je bevindt. Vergelijk het met w34, ik kwam op een totaal vernietigt account, net zoals jij. Je vraagt me nu of ik terug wil houden omdat jij er speelt, slaat kant noch wal. Overigens, had ik die dorpen sws genomen aangezien ze eerst van boka waren. Dat hij de regels overtreedt en dus ons vrij spel geeft, is niet |D|s probleem, maar jullie probleem.
 

DeletedUser62454

Guest
(facepalm)

Jij snapt duidelijk niet in welke situatie je je bevindt. Vergelijk het met w34, ik kwam op een totaal vernietigt account, net zoals jij. Je vraagt me nu of ik terug wil houden omdat jij er speelt, slaat kant noch wal. Overigens, had ik die dorpen sws genomen aangezien ze eerst van boka waren. Dat hij de regels overtreedt en dus ons vrij spel geeft, is niet |D|s probleem, maar jullie probleem.

Nee, ik ownde je op w34. Jij valt me niet aan, je bent gewoon aan het rond beunen.
Dat is het verschil laurens.
 

DeletedUser62454

Guest
Jij vindt het wel leuk om naast de kwestie te praten he?

Nee helemaal niet, ik heb op Cych een prima intro gemaakt, er wordt met Katze een afspraak geen kata's te gebruiken, vervolgens komt theo de boel even afbreken. Geen probleem, en dan gaat katze clusterfucken.
Ik zeg niet dat jullie het recht niet hebben.
Ik zeg enkel dat tot zover ik nu heb gespeeld 2 |D| spelers kata'en en clusterfucken. Lekker doen natuurlijk, maar een beetje beschamend is het wel. En radium er de schuld van blijven geven is wel een beetje treurig hoor ;)
 
Bovenaan