Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser33379

Guest
Hahahahhahaahahha, wel ik citeer:


vandaar: signaalwoord voor gevolg/afleiding

Dus uit jouw zelfkennis leidde je af dat ik een wannabe ben. Maar zelfkennis heeft betrekking op jezelf, niet op anderen. Als ik nu van mezelf weet dat ik dit en dat niet goed kan, dan geldt dat niet als reden dat bijvoorbeeld men buurjongen dat wel kan. Maar goed, logica is een heel schoon gegeven, spijtig dat je het verkeerd gebruikt :D.


Moet ik er dan opzoeken voor je? Ik maak alleen maar brutes zwart omdat hij het keer op keer voordoet voor mij, ik moet er toch niet voor onderdoen zeker?

en opnieuw zou ik alles voor je moeten voorkauwen.. ik had nog wel verwacht dat je het niveau had om zoiets te snappen, maar je niveau ligt lager dan verwacht.

je weet nu ook zelf wel dat je jezelf een steeds grotere wannabe maakt hier op het forum?
 

DeletedUser68372

Guest
hij Fuseert met Lost, kortom hij gaat verder op zijn acc
 

DeletedUser

Guest
en opnieuw zou ik alles voor je moeten voorkauwen.. ik had nog wel verwacht dat je het niveau had om zoiets te snappen, maar je niveau ligt lager dan verwacht.

je weet nu ook zelf wel dat je jezelf een steeds grotere wannabe maakt hier op het forum?

In plaats es te beginnen met te lezen wat ik zeg, maar nee :eek:
 

DeletedUser70541

Guest
Beste speler: Saltzer, spelen toppers op en er zijn nog wel wat anderen, maar deze spelers maken toch wel een grote kans op top 3
Beste stam: Qaa? is de enige stam waar het gemiddelde niveau van de spelers wel hoog ligt.
De beste stam speler: /
Het grootste ego: De spelers van MJND en Bouwtijden een paar hebben een redelijk groot ego, ik durf niet tezeggen wei het grootste ego is
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Pain wordt vaak genoemd als beste stam hier maar naar mijn gevoel is dat verre van de beste stam
Meest onderschatte stam: Qaa?
Meest overschatte speler: MJND, ze zijn niet verkeerd maar om ze als beste speler te noemen, tevens heb ik ze een aantal keren zien ontkomen van een snipe waarbij ze 3 edels kwijtraakte en dat omdat hun trein op een moment van de dag aankomt wanneer de meeste mensen ongeveer online zijn
Meest onderschatte speler: Saltzer
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND(Ze worden overschat maar dat wil niet zeggen dat ze slecht of onvriendelijk zijn), Saltzer(Spelen gezellige en naar mijn mening een van de beste teams van de wereld), The Perfect Style(Wegens hun gezelligheid en skills), Een groot aantal leden van Qaa? en uiteraard mijn eigen stamleden;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oma Duck wanneer die hier speelt, Kakashi. is een beetje te hoogmoedig naar mijn mening en Barmhartige
Mooiste speler naam: Wings of Liberty ook omdat ik die spelers erg mag en ze hebben ook nog eens skills!
Mooiste stam naam: Fabula is wel nice, mijn eigen stamnaam mag ik ook wel
Het tofste topic: Wanneer hier een beetje lijsten worden gepost is deze wel interessant
Het domste topic: Hoeveel lc/gefarmd/gs-levels al dat soort topics
Favoriete forum poster: Robskeexp, CbC, Fatality., Roboro & Saltzer
Minst favoriete forum poster: Oma Duck & Barmhartige Sameritaan
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Magazijnier, eerst met z'n 2en pa geilen en dan nog fuseren.
Mooiste profiel foto van spelers: Saltzer wordt haast te vaak genoemd maar het zei zo:p
Mooiste profiel foto van stammen: Rv.
Mooiste actie van de wereld: /
 

DeletedUser33379

Guest
Beste speler: Saltzer, spelen toppers op en er zijn nog wel wat anderen, maar deze spelers maken toch wel een grote kans op top 3
Beste stam: Qaa? is de enige stam waar het gemiddelde niveau van de spelers wel hoog ligt.
De beste stam speler: /
Het grootste ego: De spelers van MJND en Bouwtijden een paar hebben een redelijk groot ego, ik durf niet tezeggen wei het grootste ego is
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Pain wordt vaak genoemd als beste stam hier maar naar mijn gevoel is dat verre van de beste stam
Meest onderschatte stam: Qaa?
Meest overschatte speler: MJND, ze zijn niet verkeerd maar om ze als beste speler te noemen, tevens heb ik ze een aantal keren zien ontkomen van een snipe waarbij ze 3 edels kwijtraakte en dat omdat hun trein op een moment van de dag aankomt wanneer de meeste mensen ongeveer online zijn
Meest onderschatte speler: Saltzer
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND(Ze worden overschat maar dat wil niet zeggen dat ze slecht of onvriendelijk zijn), Saltzer(Spelen gezellige en naar mijn mening een van de beste teams van de wereld), The Perfect Style(Wegens hun gezelligheid en skills), Een groot aantal leden van Qaa? en uiteraard mijn eigen stamleden;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oma Duck wanneer die hier speelt, Kakashi. is een beetje te hoogmoedig naar mijn mening en Barmhartige
Mooiste speler naam: Wings of Liberty ook omdat ik die spelers erg mag en ze hebben ook nog eens skills!
Mooiste stam naam: Fabula is wel nice, mijn eigen stamnaam mag ik ook wel
Het tofste topic: Wanneer hier een beetje lijsten worden gepost is deze wel interessant
Het domste topic: Hoeveel lc/gefarmd/gs-levels al dat soort topics
Favoriete forum poster: Robskeexp, CbC, Fatality., Roboro & Saltzer
Minst favoriete forum poster: Oma Duck & Barmhartige Sameritaan
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Magazijnier, eerst met z'n 2en pa geilen en dan nog fuseren.
Mooiste profiel foto van spelers: Saltzer wordt haast te vaak genoemd maar het zei zo:p
Mooiste profiel foto van stammen: Rv.
Mooiste actie van de wereld: /

Qaa? als onderschatte stam?
ik heb een dorpje van die stam overgenomen, maar er zitten dus blijkbaar ook mensen tussen die niet het normale niveau halen zoals jij hier aankaart.
 

DeletedUser67609

Guest
Het grootste ego: De spelers van MJND en Bouwtijden een paar hebben een redelijk groot ego, ik durf niet tezeggen wei het grootste ego is

Meest overschatte speler: MJND, ze zijn niet verkeerd maar om ze als beste speler te noemen, tevens heb ik ze een aantal keren zien ontkomen van een snipe waarbij ze 3 edels kwijtraakte en dat omdat hun trein op een moment van de dag aankomt wanneer de meeste mensen ongeveer online zijn

Redelijk groot ego? Als je die trolls bedoelt over dat ik zeg dat Pi de beste stam is omdat wij daar in zitten dan ken je me blijkbaar niet zo goed :p

Verder is er bij ons 1 edel gesniped. Waar je die 3 edels kwijtraakte en een aantal keer weet ik niet precies. Ook maar 1x een trein overdag gestuurd omdat we toen toch 5 edels hadden en die ochtend ook al een dorpje gepakt dus dachten we waarom niet meteen nog een. Die gene die ons gesniped had is nu overigens al verdwenen ook. Toch

Toch leuk dat je nog met ons in de stam wilt zitten :cool:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Redelijk groot ego? Als je die trolls bedoelt over dat ik zeg dat Pi de beste stam is omdat wij daar in zitten dan ken je me blijkbaar niet zo goed :p

Verder is er bij ons 1 edel gesniped. Waar je die 3 edels kwijtraakte en een aantal keer weet ik niet precies. Ook maar 1x een trein overdag gestuurd omdat we toen toch 5 edels hadden en die ochtend ook al een dorpje gepakt dus dachten we waarom niet meteen nog een. Die gene die ons gesniped had is nu overigens al verdwenen ook. Toch

Toch leuk dat je nog met ons in de stam wilt zitten :cool:

Je moet deze kerel nooit serieus nemen tenzij hij zich de moeite neemt om een boekwerk te schrijven. Hetzelfde geldt voor Skype.
 

DeletedUser51839

Guest
Beste speler: Saltzer, spelen toppers op en er zijn nog wel wat anderen, maar deze spelers maken toch wel een grote kans op top 3
Beste stam: Qaa? is de enige stam waar het gemiddelde niveau van de spelers wel hoog ligt.
De beste stam speler: /
Het grootste ego: De spelers van MJND en Bouwtijden een paar hebben een redelijk groot ego, ik durf niet tezeggen wei het grootste ego is
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Pain wordt vaak genoemd als beste stam hier maar naar mijn gevoel is dat verre van de beste stam
Meest onderschatte stam: Qaa?
Meest overschatte speler: MJND, ze zijn niet verkeerd maar om ze als beste speler te noemen, tevens heb ik ze een aantal keren zien ontkomen van een snipe waarbij ze 3 edels kwijtraakte en dat omdat hun trein op een moment van de dag aankomt wanneer de meeste mensen ongeveer online zijn
Meest onderschatte speler: Saltzer
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND(Ze worden overschat maar dat wil niet zeggen dat ze slecht of onvriendelijk zijn), Saltzer(Spelen gezellige en naar mijn mening een van de beste teams van de wereld), The Perfect Style(Wegens hun gezelligheid en skills), Een groot aantal leden van Qaa? en uiteraard mijn eigen stamleden;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oma Duck wanneer die hier speelt, Kakashi. is een beetje te hoogmoedig naar mijn mening en Barmhartige
Mooiste speler naam: Wings of Liberty ook omdat ik die spelers erg mag en ze hebben ook nog eens skills!
Mooiste stam naam: Fabula is wel nice, mijn eigen stamnaam mag ik ook wel
Het tofste topic: Wanneer hier een beetje lijsten worden gepost is deze wel interessant
Het domste topic: Hoeveel lc/gefarmd/gs-levels al dat soort topics
Favoriete forum poster: Robskeexp, CbC, Fatality., Roboro & Saltzer
Minst favoriete forum poster: Oma Duck & Barmhartige Sameritaan
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Magazijnier, eerst met z'n 2en pa geilen en dan nog fuseren.
Mooiste profiel foto van spelers: Saltzer wordt haast te vaak genoemd maar het zei zo:p
Mooiste profiel foto van stammen: Rv.
Mooiste actie van de wereld: /

Jup mooiste naam maar je zegt dat MJND overschat word omdat hij gesniped werd, de heren van WOL werden helaas ook al gesniped dus niet echt logisch dat zij wel meest overschatte spelers zijn. Deze 2 weten zelf dat ik niemand van hen beide wil afbreken ;)
 

DeletedUser70541

Guest
Goed gesproken maar het was niet nodig geweest, hoezo een risico nemen als het niet nodig is.

Edit:
Het lijkt hier misschien wel dat ik een hekel aan MJND heb of dat ik hun slecht vind, maar dat is totaal niet zo hoe de vork in de steel zit.
Ik vind het top 10 waardige spelers en aardige gasten, maar ze zijn niet de beste spelers, hoe zie hier wel zo af en toe worden genoemd, vandaar dat ik hun als enigste kon bedenken voor overschatte spelers. Maar ze zijn totaal niet slecht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Noem eens 3 namen dan..

Hij zegt dat jullie onderschat worden, waarom reageren jullie dan zo fel? Dat is toch een positief gegeven? Bovendien zie ik niet in waarom hij zou liegen als hij zegt dat hij een paar spelers uit Qaa? kent.

Beste speler: Saltzer, spelen toppers op en er zijn nog wel wat anderen, maar deze spelers maken toch wel een grote kans op top 3
Meest onderschatte speler: Saltzer
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND(Ze worden overschat maar dat wil niet zeggen dat ze slecht of onvriendelijk zijn), Saltzer(Spelen gezellige en naar mijn mening een van de beste teams van de wereld), The Perfect Style(Wegens hun gezelligheid en skills), Een groot aantal leden van Qaa? en uiteraard mijn eigen stamleden;)
Mooiste profiel foto van spelers: Saltzer wordt haast te vaak genoemd maar het zei zo:p

Bedankt trouwens! ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is nog een beetje vroeg voor een lijstje, maar ik heb m'n schouders er toch even onder gezet. :)

Beste speler: Maakjenietdruk - Het zijn ervaren spelers die als één van de weinige accounts #1 waardig zijn in mijn ogen.
Beste stam: Daar kan je volgens mij nog niet over oordelen.
De beste stam speler: Hier heb ik nu nog geen oog op.
Het grootste ego: Als ik iemand moet kiezen, wordt het toch brutes.
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Ik had persoonlijk iets meer van Ins@ne verwacht.
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Bouwtijden Halveren - ze zijn vooral goed in farmen, ik ben niet overtuigd van hun spelinzicht/skills & al zeker niet van hun P&P.
Meest onderschatte speler: Kakashi.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND - Douche and Turd - Apiarius - ...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bouwtijden Halveren omwille van de bovenstaande reden.
Mooiste speler naam: Apiarius
Mooiste stam naam: Qaa?
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: CbC - Vitalise - Saltzer - Robskeexp - Divine Force.
Minst favoriete forum poster: eucalyptus sunset
Dikste wannabe op het forum: brutes
Dikste wannabe in het spel: Te veel om op te noemen.
Mooiste profiel foto van spelers: Apiarius - Douche and Turd
Mooiste profiel foto van stammen: Qaa? - Fabula
Mooiste actie van de wereld: /
 

DeletedUser

Guest
Heren en Dames,

Volgens mij behoren hier lijstjes te staan en ik moest meer dan 1 pagina terug wilde ik een lijstje zien.
Dus terug naar dit soort lijstjes:
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

En anders moet ik het hele topic opschonen :D.

100 post moeten verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
Dit vind ik wel erg hoor Bram, discussies mogen tegenwoordig niet eens meer gevoerd worden? Goede manier om een forum Propagandaloos te krijgen zeg :rolleyes:
 

DeletedUser66265

Guest
Dit vind ik wel erg hoor Bram, discussies mogen tegenwoordig niet eens meer gevoerd worden? Goede manier om een forum Propagandaloos te krijgen zeg :rolleyes:

Ja ik vind dit ook wat minder, wachtte nog op een antwoord van theo:p
 

DeletedUser

Guest
Discussies mogen best gevoerd worden maar is golden awards daarvoor het juiste topic?.
 

DeletedUser48745

Guest
Discussies mogen best gevoerd worden maar is golden awards daarvoor het juiste topic?.

Ieder topic imo, als er enkel lijstjes stonden en bedankjes was dit topic ook een stuk saaier, het is juist de bedoeling om achter ieder lijstje een discussie te kunnen voeren waarom bepaalde mensen de ene speler het beste vinden/juist het slechtste etc vind ik.
 
Bovenaan