Golden Awards

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser33379

Guest
Spijtig dat je er jezelf niet invulde, dat zou een hele stap vooruit geweest zijn voor jou.

ik heb tenminste nog een beetje zelfkennis, vandaar dat ik jou er heb gezet. je kunt beter je zin voor jezelf eens lezen, want ik denk dat hij meer betrekking heeft op jezelf dan op mij.
 

DeletedUser66265

Guest
Beste speler: MJND en WOL
Beste stam: Pain.
De beste stam speler: -
Het grootste ego: -
Beste leider: Quasimodo
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Ghost
Meest onderschatte stam: Pain.
Meest overschatte speler: Hard2Kill
Meest onderschatte speler: MJND
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND , WOL, JustQuality, Bullas in Actione, en mijn huidige stamleden :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Immen
Mooiste speler naam: Wings of Liberty (WOL)
Mooiste stam naam: -
Dikste wannabe op het forum: immen
Dikste wannabe in het spel: immen
Mooiste profiel foto van spelers: WOL
Mooiste profiel foto van stammen: Pain.
Mooiste actie van de wereld: Uitschakeling Magazijnier :p

wel met bullas en niet met mij?:eek::(
 

DeletedUser

Guest
ik heb tenminste nog een beetje zelfkennis, vandaar dat ik jou er heb gezet. je kunt beter je zin voor jezelf eens lezen, want ik denk dat hij meer betrekking heeft op jezelf dan op mij.

Fuck logic :confused: Sinds wanneer ben jij Robskeexp?
 

DeletedUser33379

Guest
Fuck logic :confused: Sinds wanneer ben jij Robskeexp?

gelukkig ben je nog dommer dan het achtereind van een varken.
ik heb zelfkennis, dus vandaar dat ik mezelf er niet neer heb gezet.. ik vind jou nog altijd een grotere wannabe.
als ik nou echt alles zo voor moet kauwen bij jou ben ik nog wel even bezig.
 

DeletedUser

Guest
gelukkig ben je nog dommer dan het achtereind van een varken.
ik heb zelfkennis, dus vandaar dat ik mezelf er niet neer heb gezet.. ik vind jou nog altijd een grotere wannabe.
als ik nou echt alles zo voor moet kauwen bij jou ben ik nog wel even bezig.

Er is een verschil tussen zelfkennis en mensenkennis, hé dumbass. Zelfkennis heeft geen betrekking tot anderen, mensenkennis wel.


Noemde jij me nu dom? (rofl) :D
 

DeletedUser

Guest
Er is een verschil tussen zelfkennis en mensenkennis, hé dumbass. Zelfkennis heeft geen betrekking tot anderen, mensenkennis wel.


Noemde jij me nu dom? (rofl) :D

Doe jij hier nog iets anders als mensen proberen belachelijk te maken? Nog geen normale post van jou gezien.
 

DeletedUser33379

Guest
Er is een verschil tussen zelfkennis en mensenkennis, hé dumbass. Zelfkennis heeft geen betrekking tot anderen, mensenkennis wel.


Noemde jij me nu dom? (rofl) :D

nogmaals lees je het dus verkeerd. ik heb zelfkennis waardoor ik het van mezelf weet. daarnaast heb ik dus blijkbaar genoeg mensenkennis om te zien dat jij een onwijze wannabe bent.
 

DeletedUser66265

Guest
Doe jij hier nog iets anders als mensen proberen belachelijk te maken? Nog geen normale post van jou gezien.

ik zie niet in waarom je hem eruit pakt?
er zijn zat andere die elkaar ook afbreken, daarbij kwam brutes hier volgens mij met een ''idioot'' lijstje waar op gereageerd word.
 

DeletedUser72079

Guest
Beste speler: MJND en WOL
Beste stam: Pain.
De beste stam speler: -
Het grootste ego: -
Beste leider: Quasimodo
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Ghost
Meest onderschatte stam: Pain.
Meest overschatte speler: Hard2Kill
Meest onderschatte speler: MJND
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MJND , WOL, JustQuality, Bullas in Actione, en mijn huidige stamleden :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Immen
Mooiste speler naam: Wings of Liberty (WOL)
Mooiste stam naam: -
Dikste wannabe op het forum: immen
Dikste wannabe in het spel: immen
Mooiste profiel foto van spelers: WOL
Mooiste profiel foto van stammen: Pain.
Mooiste actie van de wereld: Uitschakeling Magazijnier :p

Wannabe is 'grootheidswaanzin' en 'zever' verkopen?! :) doe ik iedere dag! Bedankt :D Jij bent? owja je kent me niet..

*ben => bent
 

DeletedUser

Guest
nogmaals lees je het dus verkeerd. ik heb zelfkennis waardoor ik het van mezelf weet. daarnaast heb ik dus blijkbaar genoeg mensenkennis om te zien dat jij een onwijze wannabe bent.

Hahahahhahaahahha, wel ik citeer:
zelfkennis, vandaar dat ik jou er heb gezet

vandaar: signaalwoord voor gevolg/afleiding

Dus uit jouw zelfkennis leidde je af dat ik een wannabe ben. Maar zelfkennis heeft betrekking op jezelf, niet op anderen. Als ik nu van mezelf weet dat ik dit en dat niet goed kan, dan geldt dat niet als reden dat bijvoorbeeld men buurjongen dat wel kan. Maar goed, logica is een heel schoon gegeven, spijtig dat je het verkeerd gebruikt :D.
Doe jij hier nog iets anders als mensen proberen belachelijk te maken? Nog geen normale post van jou gezien.

Moet ik er dan opzoeken voor je? Ik maak alleen maar brutes zwart omdat hij het keer op keer voordoet voor mij, ik moet er toch niet voor onderdoen zeker?
 

DeletedUser

Guest
ik zie niet in waarom je hem eruit pakt?
er zijn zat andere die elkaar ook afbreken, daarbij kwam brutes hier volgens mij met een ''idioot'' lijstje waar op gereageerd word.

Ik heb eerlijk gezegd zijn lijst niet gelezen. Maar lees hier al een tijdje mee en zie alleen maar dat soort posts.
 

DeletedUser61932

Guest
Uit z'n mensenkennis leidt hij af dat jij geen zelfkennis hebt.
(Dit wil echter niet zeggen dat hij gelijk heeft)

Ben je nu eindelijk mee of moet'k het nog eenvoudiger proberen uit te leggen?
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb eerlijk gezegd zijn lijst niet gelezen. Maar lees hier al een tijdje mee en zie alleen maar dat soort posts.

dan raad ik je aan om in het vervol alles te lezen voordat je zo'n reactie plaatst, want nu is het een misplaatste reactie (y) .

En dan alsnog, ik ben zeker geen fan van die robskee maar het blijft een feit dat hij voornamelijk brutes aan het afbreken is en thats it. Daar komt bij dat brutes brutes is dus tja.. (daar moet je mss dit hele af gedeelte voor lezen)
 

DeletedUser

Guest
Uit z'n mensenkennis leidt hij af dat jij geen zelfkennis hebt.
(Dit wil echter niet zeggen dat hij gelijk heeft)

Ben je nu eindelijk mee of moet'k het nog eenvoudiger proberen uit te leggen?

Maar door de verkeerde woordkeuze in zijn zin leidt hij dat - volgens de zinsbouw - af uit zijn zelfkennis.
 
Bovenaan