Golden Awards

DeletedUser26046

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere voor deze plek. Het huidige team op zowel Seko als Ribeira is erg sterk. Ook van Ayslinn en DKP heb ik altijd een hoge pet op gehad.
Slechtste speler: Tja ik denk dat Master met deze actie zijn statement wel heeft gemaakt.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: Ik denk dat er momenteel geen stam is die beter is dan de rest.
Slechtste stam: Hier zet ik strategisch maar niks neer :D.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tanken
Beste leider: Ik denk Juanitoe of MMJO. Beide rustige spelers met een goede visie.
Slechtste leider: Ook hier zet ik strategisch maar niks, mijn mening hierover is wel duidelijk denk ik :D.
Favoriete leider: ///
Favoriete forumposter: Maximus post erg goed, verder vond ik DKP altijd aardig posten maar de laatste weken is hij er amper en zo wel post ie niet bepaald sterk. Nogal zwak onderbouwt terwijl hij dat eerst altijd wel deed.
Minst favoriete forumposter: Manager boy natuurlijk, een schande voor iedereen die achter hem staat/stond. Gelukkig is dit probleem nu opgelost :D.
Meest overschatte stam: Fruit
Meest onderschatte stam: denk dat er niemand onderschat wordt meer.
Mooiste profielplaatje speler: Isidorus van Sevilla
Mooiste profielplaatje stam: Ik blijf voor die van Tanken gaan, laten we het nostalgie noemen.
Grootste Blunder: mijn RL voor TW laten gaan, waardoor Tanken instorte.

Ik zal vast namen vergeten, neem dat niet te serieus alsjeblieft :p.
 

DeletedUser

Guest
De reden waarom ik mijn posts niet onderbouw voor het moment is omdat er te veel gepost wordt en ik er momenteel geen 100% in slaag alles bij te houden. Als ik iets niet volledig lees dan lijkt het mij altijd het verstandigst om niks te zeggen of om het kort te houden :p

Juist even om duidelijk te maken hoe het komt ^^
 
Bovenaan