Golden Awards

DeletedUser26046

Guest
Weg er mee,
Ongelofelijk dat je zo iemand in je stam accepteert.
Zijn gedrag was al laag, maar blijft zinken.

Zometeen zal er wel weer iemand van Fruit komen:
"Sorry hiervoor het zal niet weer gebeuren".

Net als gister, toen ook een rl foto gepost werd. En een paar dagen geleden, toen ik opeens 800 kata clears op mijn dak kreeg. Excuses en excuses van Fruit, terwijl ze ondertussen gewoon doorgaan met zich te misdragen. Ik heb dit de laatste dagen echt al 10x gezegd al, maar blijkbaar vinden Drakenslager / DKP / Ayslinn enzo dit normaal gedrag?

Zoiemand had ik meteen uit mijn stam gekicked of desnoods was ik zelf geleaved. Als speler met enige status en morele waarde wil je toch nooit van je leven samenwerken met zo'n individu?
 

DeletedUser

Guest
Mee eens,

Maar kijk uit, straks komt onze vriend Manager-boy weer langs!

"Wie trapt er nou in die onzin van Zaletio!!!"
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik weet niet of het enkel door manager-boy komt, of ook door anderen, maar laten we het hier maar gewoon ontopic en netjes houden :)
 

DeletedUser26046

Guest
Ik weet niet of het enkel door manager-boy komt, of ook door anderen, maar laten we het hier maar gewoon ontopic en netjes houden :)

:eek: :eek: :eek:.

Ik denk dat je die conclusie zelf toch wel kan trekken lijkt me? Het is niks voor niks dat je eigenlijk alleen zijn posts verwijdert hebt hè.
 

Deleted User - 44652

Guest
Dan is dit naar hem gericht als hij weer terugkomt, anders zal die nog langer gebanned zijn (vrees ik, of niet?)
 

DeletedUser40442

Guest
Zometeen zal er wel weer iemand van Fruit komen:
"Sorry hiervoor het zal niet weer gebeuren".

Net als gister, toen ook een rl foto gepost werd. En een paar dagen geleden, toen ik opeens 800 kata clears op mijn dak kreeg. Excuses en excuses van Fruit, terwijl ze ondertussen gewoon doorgaan met zich te misdragen. Ik heb dit de laatste dagen echt al 10x gezegd al, maar blijkbaar vinden Drakenslager / DKP / Ayslinn enzo dit normaal gedrag?

Zoiemand had ik meteen uit mijn stam gekicked of desnoods was ik zelf geleaved. Als speler met enige status en morele waarde wil je toch nooit van je leven samenwerken met zo'n individu?

Sorry hiervoor het zal niet weer gebeuren!
 

DeletedUser26046

Guest
Sorry hiervoor het zal niet weer gebeuren!

Dit is inderdaad wat ik bedoel :).

Blijkbaar vinden Fruit spelers dit nog grappig ook. Lekker bezig Remko, aangezien ik er bijna niet aan twijfel dat jij erachter zit. Jij en Antebellum zijn de enige in Fruit die mijn naam + een foto hadden. Ik denk dat de rest van w24 langzaam begint in te zien wat voor laag bij de grondse spelers er in Fruit zitten.
 

DeletedUser

Guest
Beste Matthijs,
Iedereen zou weggaan van een stam als die wist dat hij geen toekomst daar had.

Gast, het is gwn Maximinus voor jou. En idd, iedere speler van jouw niveau zou dat doen ja. Een fatsoenlijke speler zou juist in zo'n situatie wat gaan doen voor zn stam en zo zorgen dat hij wel een toekomst heeft in zn stam.
 

DeletedUser

Guest
Grootste blunder van w24:
Een kata-oorlog beginnen met Tanken, waar een groot deel van de wereld in mee zou gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Grootste blunder van w24:
Een kata-oorlog beginnen tegen Tanken, waar een groot deel van de wereld in mee zou gaan.

haha je bent ook een triest figuur... je hoort van zale een verhaal en meteen denk je weer dat het de waarheid is..
 

DeletedUser26046

Guest
haha je bent ook een triest figuur... je hoort van zale een verhaal en meteen denk je weer dat het de waarheid is..

Ik heb niks op het AF gepost omdat in mijn ogen nog niks een zekerheid is totdat ik daadwerkelijk de clears op mij krijg. Dus alsjeblieft niet naar mij wijzen beste Herman de pool, ik heb speciaal niks op het AF gezet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niks op het AF gepost omdat in mijn ogen nog niks een zekerheid is totdat ik daadwerkelijk de clears op mij krijg. Dus alsjeblieft niet naar mij wijzen beste Herman de pool, ik heb speciaal niks op het AF gezet.

Nee, maar je spreekt em wel. De rest heet het niet verteld van degene die het weten, dus dan moet jij wel via skype met hem praten.
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar je spreekt em wel. De rest heet het niet verteld van degene die het weten, dus dan moet jij wel via skype met hem praten.

Of via TW zelf.

Laat ik mijn grootste blunder van w24 anders formuleren:

Grootste blunder die er ooit zou kunnen zijn in w24: Een kata oorlog beginnen, waar door heel de wereld vernietigd word.

En je mag mij een triest figuur vinden, maakt mij niet uit, ik hoor verhalen en ik reageer er op.
Er zijn nog veel triestere mensen op w24, gelukkig bijna allemaal in Fruit.
 

DeletedUser26046

Guest
Nee, maar je spreekt em wel. De rest heet het niet verteld van degene die het weten, dus dan moet jij wel via skype met hem praten.

Ik heb mijn eigen stam + WORST de BG stam puur gekopieerd wat ons gesprek heeft opgeleverd. Ik heb nogmaals de hoop dat het een nonkata-oorlog word. Dat weet je en dat heb ik al sinds de oorlogsverklaring uitgesproken. Het enige wat ik heb gedaan, is posten wat wij besproken hebben. Niks meer en niks minder.
 

DeletedUser

Guest
Of via TW zelf.

Laat ik mijn grootste blunder van w24 anders formuleren:

Grootste blunder die er ooit zou kunnen zijn in w24: Een kata oorlog beginnen, waar door heel de wereld vernietigd word.

En je mag mij een triest figuur vinden, maakt mij niet uit, ik hoor verhalen en ik reageer er op.
Er zijn nog veel triestere mensen op w24, gelukkig bijna allemaal in Fruit.

Zolang je het zelf maar geloofd ;)

Ik heb mijn eigen stam + WORST de BG stam puur gekopieerd wat ons gesprek heeft opgeleverd. Ik heb nogmaals de hoop dat het een nonkata-oorlog word. Dat weet je en dat heb ik al sinds de oorlogsverklaring uitgesproken. Het enige wat ik heb gedaan, is posten wat wij besproken hebben. Niks meer en niks minder.

Oke, sorry voor de valse beschuldiging ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof inderdaad dat een kata-oorlog beginnen tussen Tanken en Fruit (Maakt niet uit wie hem begint) of Fruit en worst (nogmaals, maakt niet uit door wie) de grootste blunder ooit voor w24 zou zijn.
 
Bovenaan