Golden Awards

DeletedUser

Guest
Goeiedag iedereen,

Nu er weer wat actie is op het W24 AF wil ik dat enkel ondersteunen. Dit gloednieuwe topic zal daarbij helpen. Het lokt wat reacties uit en het is ook gewoon leuk. Jullie kennen het systeem allemaal, lijstje invullen met wat uitleg :D

Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam:
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam:
Grootste Blunder:

Ik zal dit lijstje later nog wel invullen, ik wacht even af. Probeer het een klein beetje serieus te houden aub.
 

DeletedUser26046

Guest
Je had ook dit topic kunnen bumpen :D. Persoonlijk wel leuk om alle oude dingen terug te lezen vind ikzelf... Wel netjes dat je het weer een leven in wilt blazen, dit topic is altijd leuk ja!
 

DeletedUser70930

Guest
Beste speler: Tot nu toe natuurlijk Fantazija, na de **** massa op Tai-Pan
Slechtste speler(s): Jo de graaf, en nog paar andere ff zoeken hoor.
Meestbelovende speler voor de toekomst: --
Beste stam: Fruit
Slechtste stam: Rfresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: --
Beste leider:
Slechtste leider: --
Favoriete leider:
Favoriete forumposter: --
Minst favoriete forumposter: Zaletio (vat dit niet persoonlijk op)
Meest overschatte stam: Tanken... (200+ edels maken proficiat)
Meest onderschatte stam: Rfresh (10k speer en/of speer in de aanval.. Slimme jongens)
Mooiste profielplaatje speler: --
Mooiste profielplaatje stam:Fruit
Grootste Blunder: --
 

DeletedUser26046

Guest
Ik heb zomaar het gevoel in welke stam jij zit, beste Manager boy :D.
 

DeletedUser

Guest
weet je wel wat onderschat betekent?
Jij vind dat mensen RFresh onderschatten (Slecht vinden, terwijl die eigenlijk wel goed is) omdat ze 10k speer in de aanval sturen.
10k speer en/of speer? Dat is raar.

Blijkbaar ben je dus ook iemand die van mening is dat de nummer 1 op de wereld, de beste speler van de wereld is? Haha.
 

DeletedUser61241

Guest
Beste speler: Tot nu toe natuurlijk Fantazija, na de **** massa op Tai-Pan
Slechtste speler(s): Jo de graaf, en nog paar andere ff zoeken hoor.
Meestbelovende speler voor de toekomst: --
Beste stam: Fruit
Slechtste stam: Rfresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: --
Beste leider:
Slechtste leider: --
Favoriete leider:
Favoriete forumposter: --
Minst favoriete forumposter: Zaletio (vat dit niet persoonlijk op)
Meest overschatte stam: Tanken... (200+ edels maken proficiat)
Meest onderschatte stam: Rfresh (10k speer en/of speer in de aanval.. Slimme jongens)
Mooiste profielplaatje speler: --
Mooiste profielplaatje stam:Fruit
Grootste Blunder: --

200 edels maken is niet zo moeilijk nee.
50 dorpen van de nummer 1 vergeet je volgens mij.

Of wist je niet dat tai-pan dorpen aan het verliezen was..
 

DeletedUser26046

Guest
Maakt niet uit, het zegt genoeg over het niveau.

Het mooiste is dat de enige die überhaupt dit kon weten... Remko en Antebellum zijn. Ik denk dat de aap nu volledig uit mouw is. Ik zal even jullie geheugen opfrissen:
  • Eerst claimen ze dat er een NAP was. Die was er niet.
  • Daarna zien ze dat Tai-pan op instorten staan, dus kata'en ze Isi kapot.
  • Daarna gaan we proberen om binnen WORST te gaan stoken, persoonlijk tegen mij.
  • Je zou denken, soit, het is een online spelletje. Ratjes heb je ook daar. Nu komt het laatste puntje:
  • Ze gaan RL erbij halen om een statement te maken.
  • Zowel Remko als Antebellum schamen zich ervoor dat ze dit willen, dus laten ze iemand zonder schaamte het doen.

Ik denk dat dit moddergooien genoeg zegt. Trouwens, die foto is nogal gedateerd beste Manager-boy. Volgende keer als je jezelf voor schut wilt zetten dan raad ik je aan wat beter materiaal te zoeken.

Vrij sad wel, dat de ratjes in Fruit nu een persoonlijke hetze beginnen tegen mij. Maarja, mensen laten hun ware gezicht pas zien als ze in het nauw zitten. Dat is hier dus ook overduidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest
Beste Zaletio,

Mensen moet je niet onderschatten.
En ik hoop dat je nu wel weet wat ik bedoel met Doxen.
Wthefack zegt dat ik Dylan ben?

Jouw co zegt dat je Dylan bent. Oftewel Herman de pool.
Maar ik onderschat niemand. Ik overschat je denk ik zelfs. Jij zou zoiets niet eens kunnen bedenken. Ik wil je eraan herrineren dat hier eerder een foto verscheen van mij. Weet je nog wie dat was ;)? Inderdaad, dat was Remko. Dezelfde Remko die dat ook grappig vond in een oude stamchat te gooien. Nu toevalligerwijze komt een foto van mij op het AF en hééée, het is een van de holmaatjes van Remko.

1 + 1 = 2 beste Dylan. Dat moet jij ook begrijpen. Je kan het nu mooi ontkennen, tuurlijk. En dan? Ik denk dat degene die niet door een gekleurde bril ook goed kunnen rekenen. Remko heeft een foto van mij + mijn rl naam. Jij bent een van de beste holmaatjes van Remko (aangezien je meteen naar hem luisterde en kata-clears op mij gooide). Jij gooit nu mijn foto op het AF. Hoe simpel is de conclusie dan te trekken?

Maar jouw smoesje is dat je een computer genie bent die andere kan hacken :p. Ja, dat is inderdaad geloofwaardiger dan mijn uitleg. Hiermee ben je een stap te ver gegaan. Dit gaan zowel jij als Remko voelen, dat besef je ook wel. Is het niet vroeg, dan is het wel laat.
 

DeletedUser26046

Guest
Nou dan ben ik nu eerlijk gezegd wel heel bang Internet Gangster, ik hoop dat je mijn pc niet binnen dringt.

En ff serieus, wie is Herman de Pool :p

Ik ga niks met Rl doen :p. Het is een online spelletje. In tegenstelling tot type zoals jij en Fantazija weet ik goed het verschil tussen RL en IG. Daarom zal je het IG gaan voelen, net als je beste maat Remko. Een kwestie van tijd :). Het plan is al klaar, de uitvoering is een kwestie van tijd.
 

DeletedUser26046

Guest
Remko heeft hier niks mee te maken, voeg me toe op skype dan handelen we dit eerlijk met een oorlog af op W 4. Of andere w kan ook, waar ik tenminste een account heb.

:p.

Remko weet van niks, jij vraagt nu om een eerlijke oorlog? Je gooit mijn foto op het AF. Je gaat mijn priveleven hier op het AF gooien omdat blijkbaar IG jullie niet kunnen winnen. Op welke manier zou ik je dan kunnen vertrouwen? Je liegt, bedriegt en haal er zelfs RL foto's bij. Dus nee Dylan, ik ga je niet op Skype spreken. Ik heb er totaal geen behoefte aan. Types zoals jij hou ik graag geblokkeerd op Skype.
 

DeletedUser26046

Guest
Niet huilen he? Het is maar een foto of vindt je je er zo lelijk op staan... Ik heb serieus zo'n reactie niet van jou verwacht. sjonge jonge
En nu met je mededelingen Fruit weer uit elkaar proberen te krijgen?

Er zit een verschil tussen RL en Online. Dat snap jij misschien niet, maar ik neem aan 9/10 TW spelers wel. Je speelt dit spelletje online, het gaat om wie je bent niet hoe je eruit ziet. Mijn foto erbij halen is een poging om een hetze tegen mij persoonlijk te beginnen. Daar werk ik niet aan mee omdat ik het een schande vind als je iemands RL erbij gaat halen als je het op TW/AF niet kan winnen.

Maar ik wil het nogmaals wel herhalen. Wie wist er iets van mijn rl naam / had mijn foto? Inderdaad. De enige twee spelers nog op w24 die ik er niet mee vertrouw en die hem hebben zijn Antebellum en Fantazija. Toevalligerwijze is nu de co van Tai-pan, de maat van Fantazija, degene die mijn RL foto op het AF gooit. Ik stook niet. Ik geef weer wat er gebeurt is.

De volgende keer zal je je moeten bedenken wat je doet, voordat je het doet. Vertel dat maar door aan je maatje Remko, dan begrijpt hij het wel :).
 

DeletedUser

Guest
Oh dit wil ik wel eens doen :p

Beste speler(s): Remko/Max
Slechtste speler: Kevin007
Meestbelovende speler voor de toekomst: Master Of Disaster
Beste stam: Fruit
Slechtste stam: Rfresh (Clears met def-troepen, 3 edels bij elkaar sturen met 2000 zwaard, etc.)
Meestbelovende stam voor de toekomst: /
Beste leider: Zaletio (ik mag dan wel een Fruit-lid zijn maar Zaletio heeft het meeste bereikt vroeger met Tanken
Slechtste leider: Walt43 [IC]
Favoriete leider(s): Max en Jonas
Favoriete forumposter: Jonas
Minst favoriete forumposter: Navisboy
Meest overschatte stam: Rfresh
Meest onderschatte stam: WORST
Mooiste profielplaatje speler: Fantazija
Mooiste profielplaatje stam: Fruit
Grootste Blunder:/
 

DeletedUser

Guest
Beste speler(s): Er zijn veel goeie spelers, maar toch gaat mijn stem naar Thomas van HarderStylers
Slechtste speler: Zit ergens in Rfresh
Meestbelovende speler voor de toekomst: Toekomst? De wereld is al zo oud dat ik hier niks over ga zeggen.
Beste stam: Fruit, Tanken, Worst, er is geen stam de beste, ze hebben allemaal hun eigen kwaliteiten.
Slechtste stam: Rfresh (Clears met def-troepen, 3 edels bij elkaar sturen met 2000 zwaard, etc.), letterlijk mee eens.
Meestbelovende stam voor de toekomst: zie speler voor de toekomst.
Beste leider: Zaletio
Slechtste leider: Walt43 [IC]
Favoriete leider(s): Agni (SWARM!)
Favoriete forumposter: DKP, Zaletio.
Minst favoriete of meest DOMME forumposter: Manager-boy
Meest overschatte stam: Fruit, het mag dan wel een goeie stam zijn, maar zeker niet de beste en geen 100%. Als ik het kata spel zie, bij een goeie stam, dan zie ik een stam die overschat wordt.
Meest onderschatte stam: WORST
Mooiste profielplaatje speler: Er zijn veel mooie plaatjes. Mooi gemaakt met de naam er bij. Als we die allemaal afstrepen: MMJO. Niks mooier dan een pinguïn met een flesje.
Mooiste profielplaatje stam: Worst
Grootste Blunder: Manager-boy aannemen op welk account dan ook op W24, een schande voor w24


@Manager-boy, niet iedereen die jou een dom triest ventje vindt moet bevriend zijn met Zaletio, of een ander account van Zaletio. Het is namelijk voor een buitenstaander niet moeilijk te zien hoe dom en triest jij bent.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent al veel belovend ;).
Je hoeft niet in de toekomst veel belovend te worden, want dat ben je al.
Ik heb het leeg gelaten, omdat deze wereld al een lange tijd bestaat.
De accounts die al veel beteken, beteken al veel. Ik denk niet dat er nog accounts bij komen, die veel gaan beloven voor de toekomst.
Alle leden van Fruit, Tanken en een deel Worst zijn al veel belovend. De rest hangt er onder.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent al veel belovend ;).
Je hoeft niet in de toekomst veel belovend te worden, want dat ben je al.
Ik heb het leeg gelaten, omdat deze wereld al een lange tijd bestaat.
De accounts die al veel beteken, beteken al veel. Ik denk niet dat er nog accounts bij komen, die veel gaan beloven voor de toekomst.
Alle leden van Fruit, Tanken en een deel Worst zijn al veel belovend. De rest hangt er onder.

Nou, niet alle leden :p
 
Bovenaan