Golden Awards

DeletedUser

Guest
ik noem het geen vriendjes politiek maar mijn mening over prestaties van mijn stamleden, en anneke is echt een super stamspeler hoor, ze had er alleen geen zin meer in en daarom niks op decimus gedaan ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Dan vind ik het nog steeds rond uit belachelijk dat er niets is gedaan op Decimus. Had nog flink wat kunnen uitvoeren daar in het zuiden. Ik zeg niet dat de wereld uitslag er door zou worden beinvloed, maar het gaat mij hier puur om het idee.
 

DeletedUser

Guest
Anneke is echt 1 van de beste stamspelers die ik heb gehad in mijn Tw carriere, Thx Ash ^^ vond het erg fijn om met iedereen uit The end te spelen. Bjorn en Bumba wauw wat hebben jullie mij verbaast zeg met wat jullie kunnen in zo'n korte tijd. en Red wat was het weer fijn om met je te spelen na W11 ^^ erg leuk om oude speltactieken weer op te pakken :D

W34 is nog niet voorbij, totdat Inno de conclusie trekt hem toch dicht te gooien. tot die tijd kan er nog van alles gebeuren :cool:
 
Reactiescore
1.018
I'm very sorry but I'll have to scatter your hopes and dreams, Creed wins this world;)
 
Reactiescore
1.089
Anneke is echt 1 van de beste stamspelers die ik heb gehad in mijn Tw carriere, Thx Ash ^^ vond het erg fijn om met iedereen uit The end te spelen. Bjorn en Bumba wauw wat hebben jullie mij verbaast zeg met wat jullie kunnen in zo'n korte tijd. en Red wat was het weer fijn om met je te spelen na W11 ^^ erg leuk om oude speltactieken weer op te pakken :D

W34 is nog niet voorbij, totdat Inno de conclusie trekt hem toch dicht te gooien. tot die tijd kan er nog van alles gebeuren :cool:

Sorry om je droom in duigen te laten vallen, maar als we morgen niet duidelijkheid krijgen van de support gooi ik morgen alle invites eruit, en hebben we 65 %
En zolang the end en No ID bakken met dorpen blijven verliezen hebben jullie geen schijn van kans.

Als je het naar je hand had willen trekken had je toch iets eerder in actie moeten schieten.
Jullie zijn niet de enige die kunnen recruiten namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte stam:
Dogma, ze hebben inderdaad wel wat mooie overwinningen behaald maar dat kwam voor een groot deel door gefaal van onze kant en niet door hun goede spel.

Is het nou onze schuld dat we misbruik maakten van jullie falen? Komop joh :(


Dit terzijde, gemeende felicitaties aan Creed!. Heb ontzettend veel aan jullie te danken. Mocht ik ooit eens tegen of met een van jullie mogen strijden; het zou me een eer zijn.

Sorry om je droom in duigen te laten vallen, maar als we morgen niet duidelijkheid krijgen van de support gooi ik morgen alle invites eruit, en hebben we 65 %
En zolang the end en No ID bakken met dorpen blijven verliezen hebben jullie geen schijn van kans.

Als je het naar je hand had willen trekken had je toch iets eerder in actie moeten schieten.
Jullie zijn niet de enige die kunnen recruiten namelijk.

Ej nee. Heb me net op een ander account gezwierd om nog wat restjes op te edelen! :mad:
 
Reactiescore
1.089
Is het nou onze schuld dat we misbruik maakten van jullie falen? Komop joh :(


Dit terzijde, gemeende felicitaties aan Creed!. Heb ontzettend veel aan jullie te danken. Mocht ik ooit eens tegen of met een van jullie mogen strijden; het zou me een eer zijn.



Ej nee. Heb me net op een ander account gezwierd om nog wat restjes op te edelen! :mad:

Geen zorgen, dan duurt t nog 3 maanden
 

DeletedUser

Guest
Sorry om je droom in duigen te laten vallen, maar als we morgen niet duidelijkheid krijgen van de support gooi ik morgen alle invites eruit, en hebben we 65 %
En zolang the end en No ID bakken met dorpen blijven verliezen hebben jullie geen schijn van kans.

Als je het naar je hand had willen trekken had je toch iets eerder in actie moeten schieten.
Jullie zijn niet de enige die kunnen recruiten namelijk.

wij zijn volgens mij niet aan het recruiteren hoor>? maar ik voel een beetje vijandigheid hier ^^ het spijt me ik had natuurlijk moeten melden dat ik creed erg goed vind spelen. maar dat zegt niet dat ze de enige zijn in de wereld 34. ik persoonlijk vind het geen leuk einde van de wereld om met een enquete te laten eindigen. er kan veel gebeuren in 90 dagen :)
 

DeletedUser51416

Guest
Zijn er echt serieus nog mensen op wereld 34 die denken dat Creed niet de wereld gaat winnen? Ik weet niet of die onder een steen hebben geleefd de laatste 1.5 jaar, maar er is geen moment geweest dat de overwinning in gevaar is geweest. Vooral nu is er geen wolkje aan de lucht te bekennen, bewijs maar eens dat die er zijn. Veel succes, ik blijf lekker onder de strakke blauwe hemel liggen
 

DeletedUser

Guest
Zijn er echt serieus nog mensen op wereld 34 die denken dat Creed niet de wereld gaat winnen? Ik weet niet of die onder een steen hebben geleefd de laatste 1.5 jaar, maar er is geen moment geweest dat de overwinning in gevaar is geweest. Vooral nu is er geen wolkje aan de lucht te bekennen, bewijs maar eens dat die er zijn. Veel succes, ik blijf lekker onder de strakke blauwe hemel liggen

zorg dat de zon blijft schijnen :cool: zolang zal je de mist niet zien ^^
 
Reactiescore
1.089
wij zijn volgens mij niet aan het recruiteren hoor>? maar ik voel een beetje vijandigheid hier ^^ het spijt me ik had natuurlijk moeten melden dat ik creed erg goed vind spelen. maar dat zegt niet dat ze de enige zijn in de wereld 34. ik persoonlijk vind het geen leuk einde van de wereld om met een enquete te laten eindigen. er kan veel gebeuren in 90 dagen :)

Nee, ik laat zeker geen vijandigheid blijken.
Maar ik vind je wel ontzettend naief als je denkt ook maar 0,1 % kans te hebben op de overwinning.
Als we willen kunnen we binnen 5 minuten de wereld in de slotfase gooien.
Het enige is dat wij liever wel mooi willen winnen, en daarmee dus iedere stam in zijn waarde laten.
Dus een enquete is in mijn ogen juist hetgene wat nodig is voor deze wereld.

Er kan veel gebeuren in 90 dagen? Wat dan? Gaan jullie er opeens 100 miljoen punten ofwel 100 duizend dorpen erbij toveren?
Met deze geweldige statistieken?:
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 3,550
Kant 2: 300

Barbarendorp (729|555) K57 5,540 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-02 03:37:37
Barbarendorp (729|550) K57 4,673 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-02 02:04:34
Written In The Stars (427|283) K24 9,713 Thoric [No ID.] Pointless Pixel [Creed!] 2014-12-02 00:44:08
Barbarendorp (725|543) K57 9,739 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 23:18:46
Barbarendorp (719|563) K57 4,536 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 22:42:26
Barbarendorp (716|550) K57 9,739 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 21:29:37
Baby Love (334|590) K53 9,713 Rasskulz [No ID.] .BabyLove. [Creed!] 2014-12-01 20:27:58
Barbarendorp (714|556) K57 9,780 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 12:57:46


Goeiedag zeg, wat een bord. K zou m maar snel weghalen.

zorg dat de zon blijft schijnen :cool: zolang zal je de mist niet zien ^^

Die mist wordt voor jullie alleen maar dikker en dikker.

Het verstand is ver te zoeken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nee, ik laat zeker geen vijandigheid blijken.
Maar ik vind je wel ontzettend naief als je denkt ook maar 0,1 % kans te hebben op de overwinning.
Als we willen kunnen we binnen 5 minuten de wereld in de slotfase gooien.
Het enige is dat wij liever wel mooi willen winnen, en daarmee dus iedere stam in zijn waarde laten.
Dus een enquete is in mijn ogen juist hetgene wat nodig is voor deze wereld.

Er kan veel gebeuren in 90 dagen? Wat dan? Gaan jullie er opeens 100 miljoen punten ofwel 100 duizend dorpen erbij toveren?
Met deze geweldige statistieken?:
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 3,550
Kant 2: 300

Barbarendorp (729|555) K57 5,540 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-02 03:37:37
Barbarendorp (729|550) K57 4,673 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-02 02:04:34
Written In The Stars (427|283) K24 9,713 Thoric [No ID.] Pointless Pixel [Creed!] 2014-12-02 00:44:08
Barbarendorp (725|543) K57 9,739 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 23:18:46
Barbarendorp (719|563) K57 4,536 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 22:42:26
Barbarendorp (716|550) K57 9,739 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 21:29:37
Baby Love (334|590) K53 9,713 Rasskulz [No ID.] .BabyLove. [Creed!] 2014-12-01 20:27:58
Barbarendorp (714|556) K57 9,780 Iscarioth [No ID.] Manthings [Creed!] 2014-12-01 12:57:46


Goeiedag zeg, wat een bord. K zou m maar snel weghalen.



Die mist wordt voor jullie alleen maar dikker en dikker.

Het verstand is ver te zoeken.

beste uit deze reacties meet ik alleen maar dat je nog bang bent te verliezen ^^

het is heel makkelijk, zolang het spel nog niet klaar is - is het nog niet gespeeld. laten we de hoofd essentie van het spel niet vergeten. want ik heb echt enorme lol gehad in wereld 34 door te deffen en plannen te maken. en dit was direct of indirect in de richting van creed. ik vond het heerlijk om weer de tegenstand te voelen.

iedereen met wie ik gesproken heb (ook mijn aanvallers) weten dat ik dit spel puur voor de lol doe. en Tjah ik geef nou eenmaal niet snel op :rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
beste uit deze reacties meet ik alleen maar dat je nog bang bent te verliezen ^^

het is heel makkelijk, zolang het spel nog niet klaar is - is het nog niet gespeeld. laten we de hoofd essentie van het spel niet vergeten. want ik heb echt enorme lol gehad in wereld 34 door te deffen en plannen te maken. en dit was direct of indirect in de richting van creed. ik vond het heerlijk om weer de tegenstand te voelen.

iedereen met wie ik gesproken heb (ook mijn aanvallers) weten dat ik dit spel puur voor de lol doe. en Tjah ik geef nou eenmaal niet snel op :rolleyes:

Kom nou? We hebben de zwaarste fases al ver achter de rug, en die hebben zonder maar ook iets te verliezen doorstaan. En dan zouden we nu bang zijn om te verliezen, terwijl we de wereld volledig domineren en domineerden?
Geloof je het zelf?

Maar ik vind het best hoor, dat je jezelf hier probeerd te verheerlijken. Maar er zal toch een tijd komen waar je de werkelijkheid onder ogen moet zien. Want hoe je het went of keert Creed staat dik en dik voor.
Tuurlijk mag je van mij zelf bepalen wanneer dat is, maar het enige wat je nu doet is jezelf voor schut zetten.

Want jou 'gedef' en 'planningen' hebben nog geen deuk in een pakje boter geslagen terwijl je zelf en jou stam(men) al een paar keer zijn weggeedeld. Welgeteld bijna 5000 ! dorpen achterstand, en dan zijn de statistieken van pino tegen the end en No ID nog niet eens opgesteld, wat denk ik ook al tegen de 2000 dorpen beloopt.

Tot zover
ik vond het heerlijk om weer de tegenstand te voelen.

5000 dorpen achterstand, maar het voelde heerlijk :eek:

Maar ik zie het graag tegemoet hoor, jij en je stam die ons van de overwinning gaan weerhouden.
Ik wens je daarmee veel succes, al denk ik dat je daar niet zo veel aan hebt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
beste uit deze reacties meet ik alleen maar dat je nog bang bent te verliezen ^^

Als je het hebt over bang zijn om 3 maanden aan PA punten te verliezen, heb je gelijk. Ik persoonlijk ben die zeer bang nog te verliezen voor een wereld die al gespeeld is. Beseffend dat een paar rekruuts en 600 PA per speler het enige is dat in dit geval ons nog in de weg staat om de wereld niet per direct te winnen met 3 maanden afteltijd.. Eenmaal dan die 600 pa zijn ingezet kan elke speler uitloggen en na 3 maanden nog is pochen op het AF.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
je bent echt boos he :eek:

sorry dat ik dit nog steeds als een spelletje zie die je kan winnen of verliezen en waar je niet hoeft op te geven. ik ga niet zo graag op Barbaar en ben al zeker niet bang voor spelers die groter zijn dan mij of stammen die meer mogelijkheden hebben.

daarom ben ik er nog steeds en vind ik het heerlijk om te spelen. boeit mij het nou of creed wint of niet. je kan nog altijd spelen voor de lol. natuurlijk zie ik de stats, natuurlijk zie ik het grote verschil. dus? maakt het toch alleen maar interessanter.

en ik zeg niet dat ik jullie de overwinning ga weerhouden. ik zeg alleen dat alles mogelijk is ^^
 
Bovenaan