Golden Awards

DeletedUser67973

Guest
Ik denk dat jij eens zelf goed in de spiegel moet gaan kijken voordat je hopeloze nog meer hopeloze discussie's start leon.
 

DeletedUser

Guest
Als jij dat denkt en dat zo de vork in de steel zit moet jij lekker het ontwetende eendje blijven spelen, die hier doorgaat met modder gooien.
Wel verzoek ik je om je twee oren vast te pakken om vervolgens je hoofd zo hard mogelijk op de tafel te slaan. Als je mijn situatie niet kent stellen je beschuldigingen nog minder dan oorspronkelijk gedacht.

Ook zal ik op preis stellen als je met je overige drie hersencellen zou willen aankondigen wie je bent, dan weet ik misschien of ik je weer sireus moet nemen.

ik denk niet, ik weet. verder toffe persoonlijke aanvallen maar ik ben niet onwetend.



zeggen dat ik drie hersencellen heb en zelf preis schrijven...
 
Reactiescore
974
Wie ben je trouwens.
 
Reactiescore
1.094
ik denk niet, ik weet. verder toffe persoonlijke aanvallen maar ik ben niet onwetend.

Weet niet wie je bent, maar nee je sloeg behoorlijk de plank mis. Verder wil ik wel weten waarop je je eerdere bewering baseerd. 'Ik weet' is nou niet echt een gegrond bewijs :rolleyes:

Ik denk dat jij eens zelf goed in de spiegel moet gaan kijken voordat je hopeloze nog meer hopeloze discussie's start leon.

Dat de discussie hopeloos is ben ik met je eens.

Maar waar die half bakken persoonlijke aanvallen als 'stabberdestabstab' en 'geen skills op w22' vandaan komen..
Dat gaat gewoon nergens over.

Zeker gezien 'de slechte skills' ze toch zelf ervoor hebben gezorgd dat ze 190 dorpjes winst staan...
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik van Leon herinner qua defwerk op w22 was dat hij enorm zeurde over afgebroken boerderijen en smederijen dat het hem een maand koste om ze weer op te bouwen si en la.

Het is nochtans niet veel werk. AM aanzetten en wat gs aanvragen in de markt en het is zo gebeurd.
 

DeletedUser62454

Guest
Het enige wat ik van Leon herinner qua defwerk op w22 was dat hij enorm zeurde over afgebroken boerderijen en smederijen dat het hem een maand koste om ze weer op te bouwen si en la.

Het is nochtans niet veel werk. AM aanzetten en wat gs aanvragen in de markt en het is zo gebeurd.

Tuurlijk onthou je dat nog, maar voeg daar leemgroeves, houthakkers en opslagplaatsen maar bij alsjebieft. Halfe verhalen zijn nooit een feets om te lezen.

En dan wel UP kataén, wat een hypocriet.
Als je meteen aanneemt dat de situaties hetzelfde zijn is er toch iets mis met jou manier van denken en je algemeen beeld van mijn persoonlijkheid.

Betreft UP heb ik redes gegeven dat hij het verdiende of zou hebben kunnen zien aankomen.
Mensen storen zich misschien aan mijn gedrag, maar zodra ik front had kwam de eerste clusterfuck al diep in mijn cluster waarna ik vervolgens alle bbs moest edelen in de edel radius waar zo kwam ik achter ook al trei tjes op liepen.
De keren daarop zijn er 4 grote sloopacties geweest ver achter het front met 200/300 tot soms met uitzondering 500 kata's. Wat raar was want ik had tegen die tijd geen katas in mijn clear.
Ik speel standaard zonder katas, w22 en w34 zijn er geen te vinden.

Ik denk aan de ene kant boeien en aan de andere kant jammer, dat er nu van meerdere kanten ditt soort vage dingen gedaan en gezegd worden.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk onthou je dat nog, maar voeg daar leemgroeves, houthakkers en opslagplaatsen maar bij alsjebieft. Halfe verhalen zijn nooit een feets om te lezen.

En wat is daar verschillend bij van hoe jullie ATS aanvielen?
Die werd ook plat gekata'd. Wij klaagden niet dat het lang duurde om alles weer op te bouwen. Nee, 200pp voor een maandje AM en gs naar de dorpen sturen die het nodig hadden. Ik heb in zoveel dorpen gs aangevraagd. Zo bouwen de dorpen zich snel weer uit..

Ik meen mij te herinneren ( ik kan verkeerd zijn) dat het Fear was die begonnen was met Modus spelers plat te kata'n (waaronder vooral ATS). Natuulijk dat ik je gemopper onthou als dat bij jou ook gebeurd als .Lost cause. het gewoon terug deed bij jullie. Vond het een beetje ridicuul dan.
 

DeletedUser62454

Guest
En wat is daar verschillend bij van hoe jullie ATS aanvielen?
Die werd ook plat gekata'd. Wij klaagden niet dat het lang duurde om alles weer op te bouwen. Nee, 200pp voor een maandje AM en gs naar de dorpen sturen die het nodig hadden. Ik heb in zoveel dorpen gs aangevraagd. Zo bouwen de dorpen zich snel weer uit..

Ik meen mij te herinneren ( ik kan verkeerd zijn) dat het Fear was die begonnen was met Modus spelers plat te kata'n (waaronder vooral ATS). Natuulijk dat ik je gemopper onthou als dat bij jou ook gebeurd als .Lost cause. het gewoon terug deed bij jullie. Vond het een beetje ridicuul dan.

Wat ik zei was dat jij niet het hele verhaal vertelde, niet dat ATS ook kata's heeft gekregen.


Verschil is dat ik ATS gewoon edelde en nooit mijn toenmalige kata's buiten de boederij of muur liet lopen + dat ik geen bb's edelde in hun clusters.

Of fear was begonnen wel of niet maakt mij niet uit, voegt eigenlijk ook niks toe. Ik sta kata's toe maar kata's & clusterfucks meerdere malen, tja dan noem ik het 'ander verhaal'. Als je vindt van niet is dat natuurlijk je eigen mening.
 
Reactiescore
2.039
Ik snap dat je er enigszins moeite mee hebt (meen mij te herinneren dat je dyslexie hebt) maar het zou je sieren en ook veel profijt brengen om juist om die reden wat extra tijd aan je teksten te besteden. Dan kom je namelijk een stuk serieuzer over!
 

DeletedUser62454

Guest
Ik snap dat je er enigszins moeite mee hebt (meen mij te herinneren dat je dyslexie hebt) maar het zou je sieren en ook veel profijt brengen om juist om die reden wat extra tijd aan je teksten te besteden. Dan kom je namelijk een stuk serieuzer over!

Bedankt, maar ik doe al flink mijn best, het zijn de regels die ik niet onder de knie krijg.
 
Reactiescore
1.094
Aangezien de stemming voor het winnen van de wereld zojuist positief is afgesloten voor ons, is het tijd voor mijn laatste lijstje

Beste speler: Team Raving George, staan niet voor niks op rang 1 od/odd. Hebben zich op alle fronten, zowel defensief als offensief laten zien en ook hun geweldige stamspirit. Pieter, Joa, en vooral Wouter en Mats, bedankt voor alle keren dat jullie bij ons de vv deden (o.a. s nachts) het was een plezier om dat een paar keer terug te doen.
Chronus - Drasp helaas inmiddels gestopt, maar komt ongetwijfeld het feestje mee vieren, heerlijk angry animals in de pan gehakt :bijl:
Maximus Ranekevo vooral de samenwerking met Jack, het liep als een geoliede oorlogsmachine in het noorden, het was heerlijk samenwerken, ook met de rest daar. Chapeau!
Beste stam: Creed!, overduidelijk
De beste stam speler: Kris - The ameratsu, Leon Dontqq, en Mats & Wout op Raving George. Altijd vv's en of clears en deff voor de stam. Meer dan de gemiddelde Creeder.
Het grootste ego: Angry Animals, & Levi-kliek (voornamnelijk fluffy, bigarrow en Privateer) & de hele stam The End
Beste leider: Babbel/Erik (Protector of the Throne)
Slechte leider: Choice leiding rond februari 2014
Meest overschatte stam: Choice, gaven naar mijn mening veel te snel op, omdat niemand daar iets wilde doen. Ook the end had een hele hoge hoed van zichzelf op, maar zijn alleen maar weggespeeld.
Meest onderschatte stam: Creedy! & Dogma moraalbrekers, bg's en helpers zijn flink uit de kluiten gewassen geraakt op deze wereld, maar dat hebben ze zelf gedaan. Ze hebben goed werk verricht, en hebben terecht hun plek in de top 50 en zelfs 1 in de top 25 verdient.
Meest overschatte speler: Angry Animals, Medico loco, Bigarrow, Charge, Elijah Mikaelson
Meest onderschatte speler: Het Raving George & ridder account al zeg ik het zelf. Men dacht dat door het grote front zowel raving als wij wel een cake walk zouden worden. Mooi niet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle Creed & Pino leden
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alles wat zich verbonden heeft met String.
Mooiste speler naam: Amystery
Mooiste stam naam: Pino
Het tofste topic: Reforming infidels, final chapter
Het domste topic: Oorlogstopic van Guards tegen Pino
Favoriete forum poster: Eagleye, Drasp, Auseinandersetzung, KPHS, Dutchgangster
Minst favoriete forum poster: Medico loco Bigarrow, Privateer
Dikste wannabe op het forum: Barmhartige Samaritaan , snoepjeseter
Dikste wannabe in het spel: Heer poupehan
Mooiste profiel foto van spelers: Amystery
Mooiste profiel foto van stammen: Creed!
Mooiste actie van de wereld:

Alle vrienden optrommelen om te stemmen op de enquete :D


Verder wil ik nog een paar personen in het bijzonder bedanken:
Ten eerste Pointless Pixel & Team Benny24. Het was soms dikke vrienden, volgende moment een argument. Uiteindelijk maakte we de juiste keuze en was de samenwerking meer dan top. Ik heb genoten!

Ten tweede, wil ik Yorick (navisboys) en Eli (babymetal) en Vadim (Vxi2010) bedanken voor hun geweldige steun op het account Ridder, het had niet zonder jullie gelukt om het zo goed en zo ver te schoppen met dat overweldigende front ;)

En als laatste, een bedankje naar heel Creed! De stam draaide vanaf het begin dat ik erin zat geweldig. De samenwerking was overal uitstekend en dat viel terug te zien in de resultaten. Ik heb me vermaakt.
Proost!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan