Golden Awards

Reactiescore
117
Hou toch op steff, het account was een ramp, choice was een ramp en jou werk op het account was ook een ramp.
Je kan het bij hoog en laag bekennen maar kan ik nu zeggen dat vlemis dat wrs ook was gezien de situatie op het moment?

Jij bent een Ramp als persoon en speler.
 

DeletedUser62454

Guest
Jij bent een Ramp als persoon en speler.

refereer je nu terug naar w22? :confused:
Leuke beschuldiging zonder echte onderbouwing.

Wat wil je dan als stef zegt dat ik alles verneukt heb voor Choice?
Dan ga ik daar tegenargumenten op geven.
Ook kan ik me goed herrinneren dat Steff zei dat hij na alle 3k bb's geedelt te hebben (met vlemis) dat Creed! hem nooit zou breken en dat het nu allemaal o zo goed was. Steff was ook altijd super goed online en overal te vinden.
Nou ik heb het anders meegemaakt en het resultaat anders gezien.

Nu ben ik nog veel erger???
maar buiten een ongepaste opmerking waar misschien globaal een kern van waarheid in zit vanaf Con. Zijn daar tot nu toe geen argumenten voor gevonden.
 
Reactiescore
117
refereer je nu terug naar w22? :confused:
Leuke beschuldiging zonder echte onderbouwing.

Wat wil je dan als stef zegt dat ik alles verneukt heb voor Choice?
Dan ga ik daar tegenargumenten op geven.
Ook kan ik me goed herrinneren dat Steff zei dat hij na alle 3k bb's geedelt te hebben (met vlemis) dat Creed! hem nooit zou breken en dat het nu allemaal o zo goed was. Steff was ook altijd super goed online en overal te vinden.
Nou ik heb het anders meegemaakt en het resultaat anders gezien.

Nu ben ik nog veel erger maar buiten een ongepaste opmerking waar misschien globaal een kern van waarheid in zit vanaf Con. Zijn daar tot nu toe geen argumenten voor gevonden.

Ik hoef mijn mening niet voor de zoveelste keer onderboven jegens jou.
 
Reactiescore
1.075
refereer je nu terug naar w22? :confused:
Leuke beschuldiging zonder echte onderbouwing.

Wat wil je dan als stef zegt dat ik alles verneukt heb voor Choice?
Dan ga ik daar tegenargumenten op geven.
Ook kan ik me goed herrinneren dat Steff zei dat hij na alle 3k bb's geedelt te hebben (met vlemis) dat Creed! hem nooit zou breken en dat het nu allemaal o zo goed was. Steff was ook altijd super goed online en overal te vinden.
Nou ik heb het anders meegemaakt en het resultaat anders gezien.


Nu ben ik nog veel erger???
maar buiten een ongepaste opmerking waar misschien globaal een kern van waarheid in zit vanaf Con. Zijn daar tot nu toe geen argumenten voor gevonden.

ik heb nergens gezegd dat je alles verneukt hebt? vlemis zou ook nooit gebroken zijn als er geen ban was etc, en ik was idd gewoon goed online en overal te vinden:)

je hebt trouwens zelf ook nog geen enkel argument gegeven ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67973

Guest
Vlemis zou wel gebroken zijn hoor, zou wat tijd gekost hebben maar het zou zijn gebeurd.
 
Reactiescore
1.075
uiteindelijk wel , maar niet zo snel iig :p
nouja als granka en eefje weg waren was AA en vlemis ook wel weg zoiezo :p
 

DeletedUser69389

Guest
Jan is al zolang ik er zit inactief, ruim een jaar ongeveer.

Dan kijk je niet goed, want hij heeft van de week een aantal maal ook gereageerd op het forum bijvoorbeeld. Dat men niet altijd even zichtbaar is hoeft niet te betekenen dat diegene niet actief is.
 

DeletedUser62454

Guest
Dan kijk je niet goed, want hij heeft van de week een aantal maal ook gereageerd op het forum bijvoorbeeld. Dat men niet altijd even zichtbaar is hoeft niet te betekenen dat diegene niet actief is.

Als je twijfel aan mijn oordeel martijn dan kan je gup contacteren en vragen of ik gelijk heb.
Maar hè laat ik je helpen, ik heb het net gedaan en ik heb gelijk jan is dik een jaar inactief geweest.
 
Reactiescore
1.075
Als je twijfel aan mijn oordeel martijn dan kan je gup contacteren en vragen of ik gelijk heb.
Maar hè laat ik je helpen, ik heb het net gedaan en ik heb gelijk jan is dik een jaar inactief geweest.

is nog steeds geen argument dat ie je niet zou kennen :p
toen ik nog actief speelde op w22 kende ik tot de laatste speler in Fear, Team, No END, en zelfs [MB] zelfs de inactievelingen
 

DeletedUser62454

Guest
is nog steeds geen argument dat ie je niet zou kennen :p
toen ik nog actief speelde op w22 kende ik tot de laatste speler in Fear, Team, No END, en zelfs [MB] zelfs de inactievelingen

Nouja.zeg, ga jij me nu vertellen dat als ik jan nooit gesproken of gezien heb dat hij me kent?
Het moet niet gekker worden.
Duw jan zijn standpunt dat ik een vervelende vent en speler ben is daarom wel helemaal onderbouwd. Raar.
 
Reactiescore
1.075
Ik heb ook nooit gesproken met Matt Damon, maar toch ken ik hem :confused::confused::confused:
 
Reactiescore
117
refereer je nu terug naar w22? :confused:
Leuke beschuldiging zonder echte onderbouwing.

Wat wil je dan als stef zegt dat ik alles verneukt heb voor Choice?
Dan ga ik daar tegenargumenten op geven.
Ook kan ik me goed herrinneren dat Steff zei dat hij na alle 3k bb's geedelt te hebben (met vlemis) dat Creed! hem nooit zou breken en dat het nu allemaal o zo goed was. Steff was ook altijd super goed online en overal te vinden.
Nou ik heb het anders meegemaakt en het resultaat anders gezien.

Nu ben ik nog veel erger???
maar buiten een ongepaste opmerking waar misschien globaal een kern van waarheid in zit vanaf Con. Zijn daar tot nu toe geen argumenten voor gevonden.

je kent me niet eens man :eek:
Ik heb je alleen op w34 gezien

Eerst zeg je dat ik terug refereer naar W22 en vervolgens heb ik je enkel op W34 gezien :eek:

Het is waar dat ik inactief ben op W22, betekent niet dat ik je daar niet van ken ;)
 

DeletedUser62454

Guest
Eerst zeg je dat ik terug refereer naar W22 en vervolgens heb ik je enkel op W34 gezien :eek:

Het is waar dat ik inactief ben op W22, betekent niet dat ik je daar niet van ken ;)


Je kent niet, als je op w22/34 doelt dan heb ik je nooit gesproken of iets met je gedaan.
Hou dus aub op met deze grap, het heeft lang geduurd.
 
Reactiescore
117
Je kent niet, als je op w22/34 doelt dan heb ik je nooit gesproken of iets met je gedaan.
Hou dus aub op met deze grap, het heeft lang geduurd.

Jij bent de grap, dus deze grap zal helaas nog wel even duren.
 
Bovenaan