Golden Awards

DeletedUser

Guest
Thnx Mark, maar als ik eerlijk ben kan je een stuk beter Jessey bij beste speler zetten dan dat je mij daar neer zet. In mijn ogen is hij een stuk beter en ervarener, en ik leer nog vrijwel dagelijks dingen bij van hem. Voorderest mooi lijstje, al ik heb ik wel een beetje pijn aan mn ogen nu :D
 

DeletedUser

Guest
Mwa, ik heb jou nog niet echt door de mand zien vallen en jessey heeft naar mijn idee wel een paar fouten gemaakt die je niet mag maken als tw speler op igranka. Maar goed, valt niet te vergelijken aangezien ik niet zou weten hoe jij het eraf hebben gebracht. Het was ook een aanval die niet veel mensen foutloos zouden kunnen deffen.

Daarbij vind ik jou meer een teamspeler voor de stam en jessey meer een individu.

En pijn aan je ogen, hehe:D sorry ben kleurenautist weet je nog
 

DeletedUser

Guest
Mwa, ik heb jou nog niet echt door de mand zien vallen en jessey heeft naar mijn idee wel een paar fouten gemaakt die je niet mag maken als tw speler op igranka. Maar goed, valt niet te vergelijken aangezien ik niet zou weten hoe jij het eraf hebben gebracht. Het was ook een aanval die niet veel mensen foutloos zouden kunnen deffen.

Daarbij vind ik jou meer een teamspeler voor de stam en jessey meer een individu.

En pijn aan je ogen, hehe:D sorry ben kleurenautist weet je nog

Als ik het er solo vanaf had moeten brengen was het na 1 dag al drama geweest, Jessey heeft het naar omstandigheden op wat foutjes na goed gedaan hoorde ik, ik zou er een stuk meer hebben gemaakt. Jessey is een stamspeler, maar op w34 heeft hij gewoonweg niet echt gespeeld, meer uit vriendendienst voor mij. We hebben nog best vaak samen 'snachts zitten vv'en op w34, maar op w30 ben ik er pas echt achter gekomen wat voor stamspeler Jessey is.
Ik begrijp dat je het zegt aan de hand van w34, maar op w30 deed hij minstens zoveel voor de stam als ik voor de mijne op w34 gedaan heb :)
 

DeletedUser67973

Guest
B) Stamspeler: Chronus, Boregore, Ridder, Dogma, Zaeres, AIA/Igranka, Brigitte
Uitleg: Tijdens de massa op Igranka heb ik ervaren wat voor duizendpoot Chronus is defensief en offensief opzicht is. Met zo speler in je stam win je oorlogen.

1000 poot he:)? nog nooit zo'n opmerking gehoord maar ik neem het maar als compliment:p
D) Actie op deze wereld:
Potje risk doen en zonder aan de beurt te komen al weggespeeld worden :mad:

Dan moet je ook van Australië afblijven he:bijl:
 

DeletedUser71655

Guest
Mwa, ik heb jou nog niet echt door de mand zien vallen en jessey heeft naar mijn idee wel een paar fouten gemaakt die je niet mag maken als tw speler op igranka. Maar goed, valt niet te vergelijken aangezien ik niet zou weten hoe jij het eraf hebben gebracht. Het was ook een aanval die niet veel mensen foutloos zouden kunnen deffen.

Daarbij vind ik jou meer een teamspeler voor de stam en jessey meer een individu.

En pijn aan je ogen, hehe:D sorry ben kleurenautist weet je nog

Ik snap je redenatie helemaal over de fouten op Igranka, laat ik dat eerst zeggen, maar ik ben iig geen individu, dit zei je ook al op w36 maar vond het toen al vreemd waarom je die reactie zette,maargoed nu weet ik het dus enkel op alle werelden die ik speel, en waar ik de stamgroep tof vind, neem ik zoveel vv's waar ik kan, op w34 was dit inderdaad in mindere mate omdat ik de groep gewoon niet echt tof vond, misschien kwam het wel wat ik niet met veel mensen veel contact had, dat weet ik niet, maar op w30 hebben we de stam destijds met 3 man staande gehouden, en op w17 ook:p
 

DeletedUser71655

Guest
Mwah eind...
Laatste halfjaar speelde ik er, en 2week voordat de wereld stopte gestopt.

En met z'n 3-en ja, Ian,Dion en ik deden like 90% van de vv's.
 
Reactiescore
972
Mwah eind...
Laatste halfjaar speelde ik er, en 2week voordat de wereld stopte gestopt.

En met z'n 3-en ja, Ian,Dion en ik deden like 90% van de vv's.

Even Jessey hierin bijstaan: hij draaide echt veel VV's. Als je Jessey geen stamspeler vindt, ligt dat ofwel eraan dat de stam klote is of omdat je gewoon blind bent :p Ik heb nog nooit zo'n gek gezien die zo no-life VV'tjes draaide.

W30 ODA met z'n 3en? Aan het eind zeker, want ik kan je toch zeker niet herinneren van ODA..

Heb jij in ODA gespeeld dan?
 
Reactiescore
2.039
Mwah eind...
Laatste halfjaar speelde ik er, en 2week voordat de wereld stopte gestopt.

En met z'n 3-en ja, Ian,Dion en ik deden like 90% van de vv's.

Ah vandaar

Even Jessey hierin bijstaan: hij draaide echt veel VV's. Als je Jessey geen stamspeler vindt, ligt dat ofwel eraan dat de stam klote is of omdat je gewoon blind bent :p Ik heb nog nooit zo'n gek gezien die zo no-life VV'tjes draaide.



Heb jij in ODA gespeeld dan?

Juh op gegeven moment had ik bijna alle front accs onder vv toen ik er speelde. Max was het toch?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je redenatie helemaal over de fouten op Igranka, laat ik dat eerst zeggen, maar ik ben iig geen individu, dit zei je ook al op w36 maar vond het toen al vreemd waarom je die reactie zette,maargoed nu weet ik het dus enkel op alle werelden die ik speel, en waar ik de stamgroep tof vind, neem ik zoveel vv's waar ik kan, op w34 was dit inderdaad in mindere mate omdat ik de groep gewoon niet echt tof vond, misschien kwam het wel wat ik niet met veel mensen veel contact had, dat weet ik niet, maar op w30 hebben we de stam destijds met 3 man staande gehouden, en op w17 ook:p

Jah, ik heb het over w34 & 36. Daar vond ik je geen stamspeler maar een individu. Dat het aan de stam ligt snap ik wel ja.
Wereld 18 vond ik je daar in tegen een goede stamspeler. Maar goed break was ook een stam waar jij (en ik) een goede klik mee hadden.
Daarbij hoor ik goede verhalen over wereld 30. Ik zeg dus niet dat je totaal geen stamspeler ben. Enkel op w36 en 34 kwam het niet echt op me over. w18 wel.
 

DeletedUser71655

Guest
Even Jessey hierin bijstaan: hij draaide echt veel VV's. Als je Jessey geen stamspeler vindt, ligt dat ofwel eraan dat de stam klote is of omdat je gewoon blind bent :p Ik heb nog nooit zo'n gek gezien die zo no-life VV'tjes draaide.

Haha, Je moet iets als sommige mensen niet meer spelen hé:mad:

Jah, ik heb het over w34 & 36. Daar vond ik je geen stamspeler maar een individu. Dat het aan de stam ligt snap ik wel ja.
Wereld 18 vond ik je daar in tegen een goede stamspeler. Maar goed break was ook een stam waar jij (en ik) een goede klik mee hadden.
Daarbij hoor ik goede verhalen over wereld 30. Ik zeg dus niet dat je totaal geen stamspeler ben. Enkel op w36 en 34 kwam het niet echt op me over. w18 wel.

Ahja, kan ik begrijpen, 34 enkel als het écht nodig was, en anders als Daan het vroeg, aangezien ik de stamchat niet bijhield:p
36 niet bijzonder veel vv's gehad, maar was dan ook niet echt nodig:p
 

DeletedUser

Guest
nee op 36 gooiden ze random naar mij :( maar je was wel iemand die altijd in stambelang denkt dus waar men het haalt dat je geen stamspeler ben weet ik ook nie :p
 

DeletedUser71655

Guest
Je bent een topper:rolleyes:

Geen idee waar ik dat gezegt heb, maargoed...:rolleyes:

Ik reageer op Elko over het feit dat ik er een halfjaar gespeeld heb, en in die fase veel vv's had, en hij kende mij niet omdat hij daarvoor speelde, dus deze reactie vind ik dan ook maar wat raar..??:confused:
 
Bovenaan