Golden Awards

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser51944

Guest
Niet om kut te doen, maar vermits .Serve al bestaat is het zowel een meest overschatte stam als meest onderschatte? :confused:

Ik kan wel hele lappe teksten gaan schrijven maar ik denk dat een lijstje er het meeste baat bij heeft dat ik hem kort houd anders zou het er zo uitzien.

Meest overschatte stam: Alle stammen behalve .Serve omdat ik die onderschat vind.

Je snapt wat ik bedoel denk ik, dat het in zijn geheel niet correct is. Het zij zo.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser68300

Guest
Het gaat erom dat iedereen weet wie ik bedoel. En ík denk dat je het wel weet :D



Het is toch gewoon zo. Je gaat niet proberen chicks te versieren op een online forum. Dat is gewoon triest ( vind ik zelf )

Ik vind het eerder triest wat je allemaal op het topic van Lady Sophie zij, zo is Tove gewoon en dat maakt hem geniaal:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Klopt, maar dat betekent niet dat 't niet irritant is. :p

Wtf echt he denk eens na ofzo
Heb jij er last van? Terwijl er nergens zoiets gebeurd wat barmhartige allemaal zegt
 

DeletedUser

Guest
Wtf echt he denk eens na ofzo
Heb jij er last van? Terwijl er nergens zoiets gebeurd wat barmhartige allemaal zegt

Ik heb denk ik al gezegd waarom ik dat zei en er waren meerdere mensen met me eens. Het enige was dat ik het wat beter had kunnen zeggen. Verder als ik iets zeg ga je direct overschakelen op mij.


Waar doe ik dat dan?
Kom met bewijzen voordat je iets zegt

Ik ga niet 9000 posts langs om te kijken waar je het allemaal zegt. Er zijn genoeg mensen die het kunnen bevestigen en ik zeg het niet zomaar. Maar als ik tijd heb wil ik best een keer zoeken.

Ik vind het eerder triest wat je allemaal op het topic van Lady Sophie zij, zo is Tove gewoon en dat maakt hem geniaal:p

Zoals ik al zei : heb ik het uitgelegd waarom en hoe. Meerdere mensen waren het met me eens, ik had het enkel beter kunnen zegggen.

Ik vind dat het hem eerder triest maakt. Chick versieren op een online forum, vet cool man :D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Malte Der Unglaubliche, Angry Animals, Elystria.
Beste stam: Choice op het moment.
De beste stam speler: -
Het grootste ego: VVV & Hypomania.
Beste leider: Castiel kan er wel wat van :)
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Sheep! .Serve
Meest overschatte speler: Khann nix
Meest onderschatte speler: Team SKY
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: -
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Tears of a beauty
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Flop/Top spelers/stammen
Het domste topic: Met welke 10
Favoriete forum poster: Mensen met goed onderbouwde posts die niet alleen maar bullshit verkondigen. :)
Minst favoriete forum poster: Ordinary Speculation oid.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Tears of a beauty
Mooiste profiel foto van stammen: Ins@ne
Mooiste actie van de wereld: Putyourgamefaceon verliet deze wereld :rolleyes:

Mag ik vragen door wie wij overschat worden en waarom?
Ivm de profielfoto's moet ik je bedanken. Beide komen van het account Khann Nix.
 

DeletedUser54620

Guest
Wtf echt he denk eens na ofzo
Heb jij er last van? Terwijl er nergens zoiets gebeurd wat barmhartige allemaal zegt

Wat hij zei is inderdaad nogal ombeschoft, zoiets zou jij nooit doen, dus je weet wie het zegt hé :)

Mag ik vragen door wie wij overschat worden en waarom?
Ivm de profielfoto's moet ik je bedanken. Beide komen van het account Khann Nix.

Ik zou 'het hoeveel heb je gefarmd topic' even nalezen. Wat hier door o.a. Kim Kardashian gezegd wordt is ook gewoon waar. Daarnaast wordt er nogal opgeschept over de jullie farmopbrengsten. Ik moet er natuurlijk bij zeggen dat dit slechts gebaseerd is op AF voorkomen en niet zo zeer op IG prestaties, op het farmen na dan. Prove me wrong :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik wou een lijstje maken, maar ik kwam op heel veel / uit, ik dnek dat 99% van de lijstjes van nu niet realistisch zijn, ik dnek dat we pas echt tegen de 100k goede lijstjes kunnen maken.
 

DeletedUser68733

Guest
Beste speler: Piscul Dracului
Beste stam: Choice ziet er momenteel het beste uit, hoewel de wereld nog erg vroeg is.
De beste stam speler: Beacon of Hope, staat altijd klaar voor zijn leden en is niet beroerd om vv te doen :)
Het grootste ego: -
Beste leider: moeilijk om te zeggen maar als ik iemand hier neer moet zetten is het Beacon of Hope
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Is er nog niet
Meest onderschatte stam: Sheep! ziet er wel redelijk uit en met .Serve moet je ook rekening mee houden.
Meest overschatte speler: PutYourGameFaceOn.
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: DontQQWhenINobleYou, Team SKY, Elystria
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: VeniVidiVici, noobs ftw
Mooiste speler naam: Tears of a Beauty, Sanguinis Fluxys
Mooiste stam naam: Choice
Het tofste topic: Top / Flop
Het domste topic: Gs Levels
Favoriete forum poster: Cbc, Auseinandersetzung
Minst favoriete forum poster: barmhartige samaritaan
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Angry Animals
Mooiste profiel foto van stammen: Mine!
Mooiste actie van de wereld: is er nog niet geweest
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dikste wannabe op het forum: Tove Styrke, je bent redelijk laag gevallen als je de hele dag op meisjes aan het geilen bent op een online forum :eek:

Ik heb denk ik al gezegd waarom ik dat zei en er waren meerdere mensen met me eens. Het enige was dat ik het wat beter had kunnen zeggen. Verder als ik iets zeg ga je direct overschakelen op mij.

Ik ga niet 9000 posts langs om te kijken waar je het allemaal zegt. Er zijn genoeg mensen die het kunnen bevestigen en ik zeg het niet zomaar. Maar als ik tijd heb wil ik best een keer zoeken.

Zoals ik al zei : heb ik het uitgelegd waarom en hoe. Meerdere mensen waren het met me eens, ik had het enkel beter kunnen zegggen.

Ik vind dat het hem eerder triest maakt. Chick versieren op een online forum, vet cool man :D

Nou ten 1ste versier ik geen meisjes op het forum ook niet op skype of sws via internet. Dus daar sla je de plank volledig mis.
Ten 2de ik geil ook niet de hele dag op meisjes/dame's
Ten 3de als het er via het af een ava of pfje voorbij komt met een mooi dame moet ik er gewoon op reageren:D
Ten 4de ik ben idd wel stukken aardiger voor de dame's op af verder ook niet.

Dus vertel jij mij maar eens wat ik verkeerd doe he?
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:
Beste stam: voorlopig Choice
De beste stam speler: /
Het grootste ego: Hypomania.
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Swift & Sumus
Meest onderschatte stam: .Serve
Meest overschatte speler: PutYourGamefaceOn., World Shapers
Meest onderschatte speler: Beacon of Hope
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: VeniVidiVici
Mooiste speler naam: Tears of a Beauty, Beacon Of Hope,
Mooiste stam naam: Choice
Het tofste topic: Top/Flop
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmd / Gs
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Hypomania,
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Tears of a Beauty
Mooiste profiel foto van stammen: Choice & .Serve
Mooiste actie van de wereld: Gameface die quit
 
Bovenaan