Golden Awards

DeletedUser

Guest
Nee dat is gewoonweg onmogelijk. Tenzij er deletes gaan volgen bij creed, onmogelijk dus.
 

DeletedUser72071

Guest
Wat is je plan dan? 3 maanden bb-dorpen blijven edelen? :rolleyes:

Dit is idd een spelletje die je kan winnen of verliezen, maar je moet ook realistisch blijven.
 
Reactiescore
117
Waarom zit er nog geen slot op? :p
 
Reactiescore
1.089
je bent echt boos he :eek:

sorry dat ik dit nog steeds als een spelletje zie die je kan winnen of verliezen en waar je niet hoeft op te geven. ik ga niet zo graag op Barbaar en ben al zeker niet bang voor spelers die groter zijn dan mij of stammen die meer mogelijkheden hebben.

daarom ben ik er nog steeds en vind ik het heerlijk om te spelen. boeit mij het nou of creed wint of niet. je kan nog altijd spelen voor de lol. natuurlijk zie ik de stats, natuurlijk zie ik het grote verschil. dus? maakt het toch alleen maar interessanter.

en ik zeg niet dat ik jullie de overwinning ga weerhouden. ik zeg alleen dat alles mogelijk is ^^

Ik? Ik ben verre van boos. Ik vind je echter ontzettend naief.

En tuurlijk van mij mag je spelen om de lol, ik denk alleen dat je elders meer lol eruit kan halen, want stel we krijgen vrijdag een negatieve uitslag van de nieuwe enquete. Wat ga je dan doen? Dan gaan wij namelijk Dogma Creedy! etc opnemen, hebben jullie dus nog 3 maanden te tijd om dorpen aan ons te verliezen, en of barbarendorpen te edelen, iets wat jullie de afgelopen 3 maanden al hebben gedaan. Nou leuk, yoepie :rolleyes:

En interessanter? Nee. Het spel heet tribalwars zoals jij al zei., stammenoorlogen letterlijk vertaald. Dat wordt door jullie niet gedaan. De oorlogen zijn al gespeeld, mensen hebben al hun accounts gedelete. De strijd is al gespeeld en door ons gewonnen. Jullie zijn slechts 'restjes'.
Interessant zal het nooit meer worden

Het is gespeeld, face it.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19123

Guest
En interessanter? Nee. Het spel heet tribalwars zoals jij al zei., stammenoorlogen letterlijk vertaald. Dat wordt door jullie niet gedaan. De oorlogen zijn al gespeeld, mensen hebben al hun accounts gedelete. De strijd is al gespeeld en door ons gewonnen. Jullie zijn slechts 'restjes'.
Interessant zal het nooit meer worden

Het is gespeeld, face it.

Zo is het en niet anders. :D
 

DeletedUser74988

Guest
Het is gespeeld, face it.

Hij heeft toch echt gelijk, hoe jammer ik het vind :( de Creed! spelers zijn zoveel groter dan de paar mensen van No ID. die nog actief spelen dat er geen beginnen meer aan is! We zouden nog met zn allen full defence kunnen gaan spelen, maarja wat is daar de lol van?
 
Reactiescore
1.089
Hij heeft toch echt gelijk, hoe jammer ik het vind :( de Creed! spelers zijn zoveel groter dan de paar mensen van No ID. die nog actief spelen dat er geen beginnen meer aan is! We zouden nog met zn allen full defence kunnen gaan spelen, maarja wat is daar de lol van?

Vind je het gek? Voormalig No ID/String/Choice ging all-mass op barbaar, en of werden compleet weggespeeld.
Dan kan je nu niet met een giga achterstand opeens gaan denken dat er nog een kans is op de overwinning.

Snap uberhaupt niet waarom men niet zijn heil is gaan zoeken op andere werelden. Wij vinden inactieve spelers en barbaren edelen niet leuk. Jullie vinden het niet leuk om dag in dag uit te deffen, barbarendorpen te edelen en een pak dorpen te verliezen.

Even goeie vrienden, maar had gewoon voor eindigen van de wereld gestemd, dan had je acc nog bestaan.
Nu hebben we nog 3 maanden te tijd om jullie nog meer weg te spelen, en geloof me, omdat men het leuk vond tegen te stemmen ga ik dat ook zeker doen.
Wie oorlog wil zal dat voelen.
 

DeletedUser74988

Guest
Vind je het gek? Voormalig No ID/String/Choice ging all-mass op barbaar, en of werden compleet weggespeeld.
Dan kan je nu niet met een giga achterstand opeens gaan denken dat er nog een kans is op de overwinning.

Snap uberhaupt niet waarom men niet zijn heil is gaan zoeken op andere werelden. Wij vinden inactieve spelers en barbaren edelen niet leuk. Jullie vinden het niet leuk om dag in dag uit te deffen, barbarendorpen te edelen en een pak dorpen te verliezen.

Even goeie vrienden, maar had gewoon voor eindigen van de wereld gestemd, dan had je acc nog bestaan.
Nu hebben we nog 3 maanden te tijd om jullie nog meer weg te spelen, en geloof me, omdat men het leuk vond tegen te stemmen ga ik dat ook zeker doen.
Wie oorlog wil zal dat voelen.

Wij bij King God, of ik op dit moment, hebben eigenlijk nooit een front gehad met Creed!. Altijd in de rim ruzie lopen maken met Sol., Rellen en U.W.S.. Die zijn nu allemaal weggespeeld en er is niks te doen behalve een klein frontje maken bij Aku ni wa aku wo en Raving George en BB dorpen edelen :/. Op zich lijkt het me wel weer leuk om wat leven in het account te brengen, het is natuurlijk een verloren strijd maar toch....
 

DeletedUser19123

Guest
Even goeie vrienden, maar had gewoon voor eindigen van de wereld gestemd, dan had je acc nog bestaan.
Nu hebben we nog 3 maanden te tijd om jullie nog meer weg te spelen, en geloof me, omdat men het leuk vond tegen te stemmen ga ik dat ook zeker doen.
Wie oorlog wil zal dat voelen.

idd beuken met die zooi, diegene die nee gekozen hebben, willen gewoon lopen fucken want meer valt er niet ermee te winnen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zal Scarlet is polsen of zij nog zin heeft om even flink te bashen ;):rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
Wij bij King God, of ik op dit moment, hebben eigenlijk nooit een front gehad met Creed!. Altijd in de rim ruzie lopen maken met Sol., Rellen en U.W.S.. Die zijn nu allemaal weggespeeld en er is niks te doen behalve een klein frontje maken bij Aku ni wa aku wo en Raving George en BB dorpen edelen :/. Op zich lijkt het me wel weer leuk om wat leven in het account te brengen, het is natuurlijk een verloren strijd maar toch....

King god/ je account heeft dan ook alleen front kunnen maken en of zo groot kunnen worden dankzij het verdwijnen van eerder weggespeelde of op barbaar gegaande No ID leden.
 
Reactiescore
60
Allemaal naar king god jumpen? :D
 
Reactiescore
1.018
Nah brah, lekker uitspelen en ondertussen zoveel mogelijk tegenstanders in de buurt pakken(6)
 
Reactiescore
60
Je hebt creed! in het verkeerde lijstje staan :eek:
 
Bovenaan