Golden awards

DeletedUser

Guest
Irja, stop er gewoon mee.. Wat je zegt slaat nergens op, zeker als je het AF niet volgt. Cervix heeft wel degelijk gestabt, dus doe dan niet zo zielig. Het enige wat Time gedaan heeft is -TLS- gerecruteerd, maar dan zijn de stabbers niet bepaald de oud Time leden... Dus denk eventjes na wat je zegt...

Als je de verhalen niet kent, bemoei je er dan niet mee. Bedankt, en geniet allemaal met mij hier van :)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Irja, stop er gewoon mee.. Wat je zegt slaat nergens op, zeker als je het AF niet volgt. Cervix heeft wel degelijk gestabt, dus doe dan niet zo zielig. Het enige wat Time gedaan heeft is -TLS- gerecruteerd, maar dan zijn de stabbers niet bepaald de oud Time leden... Dus denk eventjes na wat je zegt...

Als je de verhalen niet kent, bemoei je er dan niet mee. Bedankt, en geniet allemaal met mij hier van :)

Kijk, hierom is Sebas de enige in cervix waar ik respect voor op kan brengen, als de rest eens een voorbeeld aan hem neemt
 
Reactiescore
3.576
* Tips
Ik wil niet betweterig overkomen maar deze kon ik niet ongestraft laten :D

Jonge jonge toch.
Dat heet Swaq :D

Kijk, hierom is Sebas de enige in cervix waar ik respect voor op kan brengen, als de rest eens een voorbeeld aan hem neemt

Nja hier ben ik het wel mee eens.
Sebseb is redelijk objectief is nog iemand die een beetje normaal kan denken.

In mij ogen is hij zeker geen noob :D
Cervix&co moeten hem als voorbeeld nemen.
Ik zou ook kunnen zeggen neem een voorbeeld aan mij maar dan ligt de lat net wat VEEL te hoog voor jullie :p
 

DeletedUser65921

Guest
Ik had wel ff accie in Time, maar heb maar 1x gelogd ofzo, daarna vergat ik het atijd en ben ik maar gestopt :p
En daarvoor onder deze naam mijn eerste accie ooit :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik had wel ff accie in Time, maar heb maar 1x gelogd ofzo, daarna vergat ik het atijd en ben ik maar gestopt :p
En daarvoor onder deze naam mijn eerste accie ooit :p

Ik log ook maar eens in de 2-3 dagen in op stop, is geen ruk te doen en als er wat te doen is doen die anderen het wel :D
 

DeletedUser65921

Guest
Nja, was het 2 weken lang vergeten, dus had niet echt nut meer :p
 
Bovenaan