Golden awards

DeletedUser

Guest
Owh owh Peter toch, voor mij is en blijft rick de grootste wannabe op tw.

En owh wat zat ik te janken? was alleen verbaasd omdat je zo stellig zei dat je op delete ging maargoed.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Stam naaiers (Battlerider, ben je er nog niet overheen:eek: en als je mij er dan zet, waar blijft dan de rest?

Time heeft noobs gerecruit? zegt de gene die een trein timed in 3 minuten:rolleyes:

En gaan we praten over internen? Welk dorp heb jij niet geinternd?


laat ik je dan maar uit je dromen halen kwa peter, voor jou is het gewoon rick.

en nogmaals wie zou ik dan na willen doen:) zou jij vast niet zijn,

treintje timen in 3min haha? ik heb jou nog nooit aangevallen sander alleen via paranoid-nl- waarmee ik je gewoon gek maak om je dorpjes te pakken (is nogal makkelijk bij die spelers die denken dat ze geen fouten maken)


en fighter01 is niet internd (jij denkt fighter01 helemaal leeg ofzo heb genoeg gecleard ermee zie je ook wel aan mijn odd denk ik, zou jij niet krijgen die barbarendorpen staan allemaal vol zijn mijn oude dorpen)
en dan nog is smooth ik gun jou de dorpjes gewoon niet hou het daarbij


en je zat wel degelijk te janken maar ik hoef het er niet over te hebben. ik heb me ook voorgenomen niet tegen jou te praten heb je niet voor niets geblokt op tw :)

als jij mijn mening niet aan kan zou je het toch echt is moeten bewijzen.


succes o zo machtige battlerider:)
 
Reactiescore
182
Fighter verdedigde niet, je hoefde alleen maar te clearen, nou wat moeilijk is dat toch he.

Hahaha rick, je gebruikt 2 af acc's om mij zwart te maken, hoe triest ben jij :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fighter verdedigde niet, je hoefde alleen maar te clearen, nou wat moeilijk is dat toch he.

Hahaha rick, je gebruikt 2 af acc's om mij zwart te maken, hoe triest ben jij :rolleyes:

vertel eens welke 2 acc's dan?

enigste waarmee ik speel is irja alle andere acc's ben ik allang mee gestopt sander:)

maaar hierbij eindigt ook mijn disscussie tegen jou aangezien je toch niks zinnigs weet te vertellen behalve beetje uitdagen.

waar ik niet op in ga een forum is er niet om ruzie op te zoeken sander weet je ondertussen wel?

nadat je ging janken omdat ik je reacties in tls verwijderd heb omdat je weer eens op ruzie uit was.

dus bij deze sander je hebt helemaal gelijk o machtige heer.

hierbij stop ik de discussie weer:):wink:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Accs aanvallen waar niemand op zit is ook zooo moeilijk he :D

Schijnt wel, stop was onbemand voor een paar weken en nog kwamen ze niet door :eek:
Verder is het erg grappig dat nadat cervix via een stab heeft "gewonnen" iedereen time even komt afkraken op het AF,
Maar daarvoor durfde geen haan te kraaien:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Accs aanvallen waar niemand op zit is ook zooo moeilijk he :D


is time alleen actief op het forum ofwat?Xd

koning tiezel word nog niet ondersteund zie ik al staat time er wel al om bekend om leden te laten vallen

kijk maar naar

bigboy01/windoos toen die tijd van geen os te spreken,

weet tiezel wel dat hij een slechte keuze heeft gemaakt.
liever een stam met slechtere spelers die voor elkaar klaar staat
dan een stam met een veelste hoog eigendunk.




en cervix backstaben hahhaa?
enigste backstabbers hier zijn time
 
Reactiescore
182
vertel eens welke 2 acc's dan?

enigste waarmee ik speel is irja alle andere acc's ben ik allang mee gestopt sander:)

maaar hierbij eindigt ook mijn disscussie tegen jou aangezien je toch niks zinnigs weet te vertellen behalve beetje uitdagen.

waar ik niet op in ga een forum is er niet om ruzie op te zoeken sander weet je ondertussen wel?

nadat je ging janken omdat ik je reacties in tls verwijderd heb omdat je weer eens op ruzie uit was.

dus bij deze sander je hebt helemaal gelijk o machtige heer.

hierbij stop ik de discussie weer:):wink:

Dunno-and-you en irja, af acc's heb ik het over he slimpie ;)
owhja dat je alle negatieve reactie's van iedereen weg ging halen ja inderdaad ;)

2 aff accounts om mij zwart te maken, ik dacht dat je beter kon trieste trieste jongen :rolleyes:
 
Reactiescore
324
Schijnt wel, stop was onbemand voor een paar weken en nog kwamen ze niet door :eek:
Verder is het erg grappig dat nadat cervix via een stab heeft "gewonnen" iedereen time even komt afkraken op het AF,
Maar daarvoor durfde geen haan te kraaien:rolleyes::rolleyes:

Achja.. beetje natrappen he, vinden ze leuk. Blijkbaar is de haat tegen ons zo groot.. terwijl wij niet stabben.
Cervix daarentegen heeft ons 2x gestabbed sinds ik op W28 speel. Eerst met Together. en nu dus weer.

En op zo'n manier hoef ik niet te winnen :p
 
Reactiescore
182
is time alleen actief op het forum ofwat?Xd

koning tiezel word nog niet ondersteund zie ik al staat time er wel al om bekend om leden te laten vallen

kijk maar naar

bigboy01/windoos toen die tijd van geen os te spreken,

weet tiezel wel dat hij een slechte keuze heeft gemaakt.
liever een stam met slechtere spelers die voor elkaar klaar staat
dan een stam met een veelste hoog eigendunk.




en cervix backstaben hahhaa?
enigste backstabbers hier zijn time

Retard...
Als je geen os vraagt kan er moeilijk os komen he, maar dat snap jij natuurlijk niet ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Achja.. beetje natrappen he, vinden ze leuk. Blijkbaar is de haat tegen ons zo groot.. terwijl wij niet stabben.
Cervix daarentegen heeft ons 2x gestabbed sinds ik op W28 speel. Eerst met Together. en nu dus weer.

En op zo'n manier hoef ik niet te winnen :p

Naja, door het lage niveau van w28 lukt het cervix wss nooit weer om ook maar top 5 te behalen :eek:
 
Reactiescore
324
en cervix backstaben hahhaa?
enigste backstabbers hier zijn time

Voorbeelden graag, kneusje

Naja, door het lage niveau van w28 lukt het cervix wss nooit weer om ook maar top 5 te behalen :eek:

Als je genoeg on bent, genoeg stabt en genoeg internt kom je nog best ver.. :eek:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Mja ik hoop nu eigenlijk dat Cervix een beetje eergevoel over heeft en het geheim weer teruggeven zodat we allebei op 11 staan en dat een eerlijke oorlog dan beslist wie er wint.

Haha, you're so funny :')
 
Reactiescore
3.582
en fighter01 is niet internd (jij denkt fighter01 helemaal leeg ofzo heb genoeg gecleard ermee zie je ook wel aan mijn odd denk ik.

Tja door te clearen krijg je echt ODD.
Als je aanvalt krijg je ODA.
ALs je nog wat typs wilt over TW pm me maar ;)

koning tiezel word nog niet ondersteund zie ik al staat time er wel al om bekend om leden te laten vallen

Tja als je op zo'n hoog niveau als ons speelt valt er al rap iemand.
Cervix heeft dat nooit voor omdat ze niet meer lager kunnen vallen.


weet tiezel wel dat hij een slechte keuze heeft gemaakt.
liever een stam met slechtere spelers die voor elkaar klaar staat
dan een stam met een veelste hoog eigendunk.

Wat doe jij dan in godsnaam in cervix :confused:



en cervix backstaben hahhaa?
enigste backstabbers hier zijn time


Haha weer een noob bij opw28 zijn er ook pro's buiten mij opw28 of ben ik de enigste? :0


Ik wil meer objectiviteit zien!!!!!!!!!
 
Bovenaan