Golden Awards

DeletedUser41926

Guest
Ja je hebt nooit echt goed uitgelegd waar dat nu over ging met Brutal.?

Lang verhaal ;)

Een van de ex-leiders van Simul bladeofsteel777 mocht niet mee in de fusie en was een grensgeval qua punten. Ik had bij jo jo en IQuick. gevraagd of hij niet alsnog mee mocht met de fusie.
Dit omdat bladeofsteel altijd het eerste lid was dat ondersteuning verleende als je het nodig had en hij ons daarmee ook een grote dienst had geleverd.
De leiding ging hiermee akkoord en bladeofsteel zou meemogen. Enkel puntje bij paaltje toen Maxx. opgericht werd kreeg bladeofsteel geen uitnodiging. Hier waren wij best wel pissig over. Degene die zijn uitnodiging tegen bleek te houden was Brutal. (zelf ook ex-leider van Simul) omdat zijn punten aantal net niet genoeg was en hij zich kinderlijk gedroeg (naar onze mening niet. Ook altijd positief aanwezig op ons forum).
Wij hadden al geen goede band met Brutal. (hield onze toetreding bij Simul ook al tegen) en dat werd er niet beter op toen ik vroeg of hij bladeofsteel niet alsnog wilde toelaten. We kregen hierover ruzie en toen hebben wij gezegd dat of bladeofsteel erbij kwam of wij weg zouden gaan.
Bladeofsteel kwam er niet bij en na nog wat onvriendelijke berichten van meneer Brutal zijn wij vertrokken.

Toen hebben we .Fluc gestart waar ook bladeofsteel natuurlijk mocht toetreden.
Even later wat ruzie gekregen met wat Maxx. spelers om wat interns. Het is alleen Snakedoctor nooit gelukt een dorp van ons af te pakken.
 
Reactiescore
31
Hoezeer ik mij ook niet interesseer in jullie PP/PA gebruik, kunnen we gewoon terug gaan naar lijstjes? Want we gaan al lang genoeg offtopic, praat maar verder in de praathoek of in de top/flopspelers. Ik wil het hier niet meer zien, ik wil lijstjes zien. :)

Bedankt @kleinedre
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser49029

Guest
Zijn = zien ;)

laat de discussie dan in top en flop spelers doorgaan past daar :)
 

DeletedUser

Guest
deffen ook niet

farmen is overrated, duh... Dan verlies je tijd die je kan gebruiken om te clearen en edelen :rolleyes:
deffen is overrated, duh... Val je de tegenstander aan de dag voor hij jou aanvalt, heeft hij het druk genoeg met deffen + verliest zijn clears -> kan niet eens meer aanvallen, hoe ga je deffen als je geen aanvallen krijgt (rock)
 

DeletedUser60542

Guest
ja maar ik vind aanvallen ook overrated op deze snelheid je loopt 3 dagen en als hij dodged schiet je er geen reet mee op dus kan je net zo goed farmen:(
 

DeletedUser

Guest
ja maar ik vind aanvallen ook overrated op deze snelheid je loopt 3 dagen en als hij dodged schiet je er geen reet mee op dus kan je net zo goed farmen:(

zeg dat nooit meer, NOOIT!!!! maar looptijden zijn idd wel lastig, maakt het moeilijk om als grotere speler anderen te edelen ivm looptijd van je ene kant naar de andere kant vh cluster
 
Reactiescore
31
Mijner heren, golden awards alsjeblieft.
Ik vind die lijstjes altijd leuk om te lezen en als men er op beargumenteerd.

Of farmen of aanvallen underrated is, kan je bij top/flop of ergens anders bespreken, niet hier. ;)
 
Bovenaan