Golden Awards

DeletedUser

Guest
er is een verschil tussen het niet de moeite vinden om te gaan zoeken en praatjes verkopen :)
ik heb wel wat beters te doen, en aangezien ik er geen meerwaarde aan heb om al die dingen op te zoeken ben ik liever lui dan moe...
en iedereen die me kent weet dat dat mijn motto is

Dan moet je ook geen zaken roepen om die vervolgens niet te kunnen onderbouwen. Ik weet namelijk zeker dat die posts niet te vinden zijn, buiten één keer dat ik niet op NomNomNom reageerde, en dat was omdat het een zinlose welles nietes discussie aan het worden was, en ik geen zin meer had om met iemand over lategame te discussiëren terwijl die nooit langer dan een maand speelt.

Je kan nu wel leuk zeggen dat dat je geen zin hebt, maar had je het net niet over rond de pot draaien? Dat is namelijk precies wat je aan het doen bent. Buiten dat heb je al tien posts gemaakt, maar nog steeds niet op de vorige discussie gereageerd. Ik dacht dat je amper op het AF zat?

Maar goed, je motto is idd veel praatjes maar weinig daden.
 

DeletedUser

Guest
Maar goed, je motto is idd veel praatjes maar weinig daden.

lol ik en praatjes? grappig en tegelijk ook zielig... Als er nog een paar spelers zijn die zich niet bezig houden met praatjes ingame maar gewoon doen behoor ik toch zeker tot dat kleine groepje spelers.

Iedereen die me kent weet dat ik mezelf gewoon ziek lach met AF, niemand is ooit volledi hier waarom zou ik me dan serieus moeten houden? Ik zit hier als ik moet wachten op een trein of clear om te verzenden. Als ik dan niet alles wat ik heb gemist teruglees lijkt me dat enkel logisch... Zo lang hoef ik nu ook weer niet te wachten om te verzenden
 

DeletedUser

Guest
lol ik en praatjes? grappig en tegelijk ook zielig... Als er nog een paar spelers zijn die zich niet bezig houden met praatjes ingame maar gewoon doen behoor ik toch zeker tot dat kleine groepje spelers.

Iedereen die me kent weet dat ik mezelf gewoon ziek lach met AF, niemand is ooit volledi hier waarom zou ik me dan serieus moeten houden? Ik zit hier als ik moet wachten op een trein of clear om te verzenden. Als ik dan niet alles wat ik heb gemist teruglees lijkt me dat enkel logisch... Zo lang hoef ik nu ook weer niet te wachten om te verzenden

Een post vol praatjes beginnen met "ik en praatjes? "

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry? Je zei net dat je je al had bewezen voor je tot de stam toetrad, en dat mijn opmerking dus onterecht was. En ik vraag: waar dan? Enige dat ik tot dan had gezien waren je praatjes op de classic, en tot op heden is dat nog niet verandert.


Er was verder niet slechts één ding gelekt, er was wel al meer gelekt. Maar met iemand in de chat zitten die zo zielig is om anoniem op een forum over iemands RL te gaan posten hoef ik niet mee in de chat nee, al had ik er toen al lang geen zin meer in. Verder heel leuk dat je dat zegt, maar onze leaves waren feitelijk beter voor Infini. Immers zouden er dan geen drie accounts meer zijn met 100% front die deff opslorpen -deff die er geeneens was-, wat dus op andere plaatsen gebruikt zou kunnen worden. Daarnaast kon Infini zich dan veel meer op een stamcluster en een safezone in de rim focussen. Mijn punt is dat je dat nu wel leuk als excuus voor de val van Infini kunt gebruiken, maar Infini was al op sterven na dood, onze leaves greep jij ook mooi aan om zelf te kunnen leaven ;)


Haha :D Er waren op de classic ook tig accounts die harder groeiden dan wij (mede door de tegenslag aan de start), en die zijn vervolgens easy weggespeeld. Dus ik snap je punt niet goed? Buiten dat ben ik -behalve de twee weken dat we onder vuur lagen, en de eerste weken aan de start- amper actief geweest. Dat mag je gerust aan mijn co vragen, die elke dag moest zagen of ik wou loggen. W32 was geen bal aan, kutlooptijden, een saai AF en een stam die me totaal niet lag, buiten aan het begin. Daarnaast hebben wij in tegenstelling tot jou twee weken zwaar onder vuur gelegen, en toch:

- Edelmannen beschikbaar: 13
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 70
Er kan nog geproduceerd worden: 22

hebben we makkelijk de edels om over je heen te gaan, terwijl we al een week gestopt zijn, en het voornamelijk mijn co was die dit bijeen gefarmed heeft. Dat jij daar dan trots op bent zegt wel al veel., haha.




http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?143528-Phalanx-Vs-Equinox&p=4422197&viewfull=1#post4422197

Zegt al wel genoeg, daarnaast pak ik als ik er ben altijd een VV als dat nodig is, op w32 na. Op w16 wisselde ik zelfs van account voor de stam. Dus ga maar snel weer heen met al je praatjes. Zoals ik al zei heeft deze wereld me nooit kunnen boeien, en is het dat mijn co geen enkele andere wereld meer had, en ik dus bleef spelen , weliswaar niet zo actief, voor hem.

Bovendien is het zeer nuttig om allemansvriend te zijn ingame. Jouw vriendjes gebruikten toch zelf zonder schaamte hun contacten, en hun imago om vv's te draaien als het hen uitkwam? Dan hoef je echt niet te klagen als je vriendjes wordt met de omgeving ZONDER misbruik van hen te maken ;)

Zoals ik al zei is dit onzin en heb ik geen idee waar je het over hebt. Maar verklaar je nader zou ik zeggen?

En het is idd zeer nuttig om gestabd te worden, zodat je er op het AF en in-game over kan gaan janken.



ik vind het enkel grappig dat je zegt dat ik praatjes verkoop en vervolgens niet meer reageer terwijl jij net als velen nooit reageren op wat hun ego's kan beschadigen, en nog vaker met bullshit komen om zo rond te pot te draaien...



En waaruit blijkt dat ik me belangrijk waan?
Welke speler is er uberhaupt belangrijk, of wat zijn de voorwaarden daarvoor eigenlijk?

Weer een perfect voorbeeld van je eeuwige know it all nonsens, wat precies de reden is dat ik op je posts reageerde.



Ik heb targets nodig, geen gevulde vriendenlijst.



Deze laatste quote mag je even nader toelichten, gezien ik geen idee heb waar het over gaat, en ook de connectie met mij niet zie.

Ik doe geen vv, en ik geef in principe geen vv af, ik heb in 7 jaar tijd slechts 1 PBG buiten mijn eigen stam gehad, en die eindigde uiteindelijk als stamgenoot, mij valt nooit en te nimmer cheating of backstabben te verwijten, dus ik kan ook nooit iemand misbruiken.

Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Precies, je bent weeral de roeptoeterende drol aan het uithangen.



lol ik en praatjes? grappig en tegelijk ook zielig... Als er nog een paar spelers zijn die zich niet bezig houden met praatjes ingame maar gewoon doen behoor ik toch zeker tot dat kleine groepje spelers.

Iedereen die me kent weet dat ik mezelf gewoon ziek lach met AF, niemand is ooit volledi hier waarom zou ik me dan serieus moeten houden? Ik zit hier als ik moet wachten op een trein of clear om te verzenden. Als ik dan niet alles wat ik heb gemist teruglees lijkt me dat enkel logisch... Zo lang hoef ik nu ook weer niet te wachten om te verzenden

Ik heb het dan ook over je praatjes op het AF. Je spreekt jezelf overigens tegen, je zit namelijk steeds serieus te posten zoals je ook nu weer tracht te doen. Echter ben je idd een bron van vertier, gezien je pogingen interessant te doen meestal nergens op slaan. Ik heb je overigens efkes geholpen, gezien je het blijkbaar lastig hebt om het allemaal nog te volgen. Je zit nu al steeds op het AF te posten, en met elke post die je maakt zet je jezelf meer en meer voor schut. Immers zit jij te doen wat je mij onterecht verwijt, wat vrij ironisch is.
 

DeletedUser66217

Guest
Ah ja, dus omdat Aus ervoor ergens op reageerde, mag ik meteen niet meer posten, want das niet eerlijk ofzo?
Wat is dan het nut van dit forum?

Voor 1 vs 1 conversaties is namelijk de PM uitgevonden.

Nee, dat is de essentie niet, het gaat er om dat jullie er een handje van hebben een soort heksenjacht op te zetten tegen mensen die jullie niet aanstaan. Je post bevatte niks nuttigs, ook geen onderbouwing, gewoon domweg om hem te zieken.

Tgoh, het was nu nie dat Aus enige bijval nodig had, daarbij is haten een groot woord voor gewoon het beestje bij de naam noemen, zou je ook eens moeten doen in plaats van je misplaatste hypocratie.
Ik heb je niet gezien toen ik Lao Zsu duidelijk maakte dat zijn versie van de klessik bij elkaar verzonnen was, maar dat was geen haten dan zeker?

Ow nee, dat was een tegenstander van je, dus als het daar over gaat zwijg je wel zeker?

Ik verwachtte al wel dat je hierover zou beginnen, maar wat je daar mist is dat ze met zijn allen op mij sprongen, en ik net zei.. Dat als mensen jou dan komen steunen het ineens weer wat rechter wordt getrokken. Dus nee, het is absoluut niks hypocriets. ;)

Het perfect voorbeeld van je hypocriete gewauwel.

Ik zie hier niets hypocriets in hoor, feit is wel dat je weer je post afdoet door statements te maken zonder ook maar enige argumentatie erbij.

Gezien je posts nogal met elkaar conflicteren door mij te verwijten wat je zelf door te posten ook doet, ben jij dus net zon idioot.

Buiten dat, ik ben niet degene die klaagt over reacties op mijn posts, ik heb liever 20 "haters" dan 20 fanboys.

Hypocriet zou het zijn als ik nu met een aantal boven op jou zou springen zonder dat er wat aan vooraf was gegaan, om iemand bij te staan waar dat bij gebeurd heeft dan ook niks met hypocriet te maken of iets dergelijks.. Het zou pas hypocriet zijn als ik er zelf mee begon, maar dat doe ik niet. ;)

Verder weet ik niet of "ik ben niet degene die klaagt over reacties op mijn posts" op mij slaat, maar ik ben wel benieuwd waar je het over hebt.

Ga er maar vanuit dat jij mij niks kan vertellen wat ik niet al weet over "vrienden" online.

Dus omdat ik een stamgenoot van jou een in de ruimte kletsende wannabee vind, toon ik geen respect naar jou ofzo?
Gezien je anders geen enkele reden zou hebben om te reageren.
In dat geval zou je bewering over respect correct zijn, maar in feite het net als de rest van je beweringen gewoon gezwam uit je nek.

"Dus omdat ik een stamgenoot van jou een in de ruimte kletsende wannabee vind, toon ik geen respect naar jou ofzo?
Gezien je anders geen enkele reden zou hebben om te reageren."

En... Hoe volgt dat uit mijn statement(s)? Je hoeft toch niet altijd voor jezelf te reageren of wel? Ik reageerde om de "discussie" (in hoeverre je het een discussie kan noemen..) weer een beetje in balans te brengen. Om jouw vraag ook maar even aan jezelf te stellen, waarom zou jij hier reageren? Je hebt niks te maken met deze wereld voor de rest, niks te maken met Aus zijn acties, heb je gewoon dringend de behoefte jouw mening ook aan de wereld te laten zien of heb je de behoefte vendetta over werelden heen dwars te zitten? Tenslotte kwam je niet voor Aus.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat is de essentie niet, het gaat er om dat jullie er een handje van hebben een soort heksenjacht op te zetten tegen mensen die jullie niet aanstaan. Je post bevatte niks nuttigs, ook geen onderbouwing, gewoon domweg om hem te zieken.

Wie is jullie?


Wederom hyopocriet, welke van zijn posts bevat wel inhoud?
Ik zie enkel loze beschuldigingen die totaal niet gestaafd kunnen worden.
Als er om uitleg gevraagd wordt, is die plots liever lui dan moe.

De reden dat ik op zijn posts reageer is juist vanwege dat geblaat zonder inhoud.
Als je van alles denkt te moeten roepen, terwijl je geen idee hebt waar je over praat, moet je niet raar staan te kijken als er mensen op reageren, van een heksenjacht zoals jij suggereert is kolder.




Ik verwachtte al wel dat je hierover zou beginnen, maar wat je daar mist is dat ze met zijn allen op mij sprongen, en ik net zei.. Dat als mensen jou dan komen steunen het ineens weer wat rechter wordt getrokken. Dus nee, het is absoluut niks hypocriets. ;)

Volgens mij heb je het tegen mij, en niet tegen ze.
Ik heb overigens enkel aangegeven dat Lao Szu zijn klessik verhaal in zijn voordeel verdraaide, ik heb verder niemand gesteund of wat dan ook.
Ook deze vlieger gaat niet op dus.

Ik zie hier niets hypocriets in hoor, feit is wel dat je weer je post afdoet door statements te maken zonder ook maar enige argumentatie erbij.

De bijbehorende argumentatie stond in de quote erboven.



Hypocriet zou het zijn als ik nu met een aantal boven op jou zou springen zonder dat er wat aan vooraf was gegaan,
om iemand bij te staan waar dat bij gebeurd heeft dan ook niks met hypocriet te maken of iets dergelijks.. Het zou pas hypocriet zijn als ik er zelf mee begon, maar dat doe ik niet. ;)

Ik geef geen enkele aanleiding dat mensen op mij springen, buiten dat ik daar ook totaal geen moeite mee zou hebben.

Jou redenatie trekt op niks, ik mag niet posten, maar jij wel, want jij begon niet met posten?

Dus in feite is de topic starter de aanleiding, of post er soms iemand anders op jou forum acci?
Jij kiest ervoor om te reageren op mijn post, dus ergens begin jij zelf te posten, je kan het wel in jou voordeel gaan zitten draaien en keren, het blijft gewoon hypocriet om mij te verwijten dat ik Aus te hulp kom, terwijl ik part noch deel heb in zijn discussie met Tutti, ik nam er slechts een quote uit, waar jij dan als een kloeke kip op gaat zitten reageren.

En... Hoe volgt dat uit mijn statement(s)? Je hoeft toch niet altijd voor jezelf te reageren of wel? Ik reageerde om de "discussie" (in hoeverre je het een discussie kan noemen..) weer een beetje in balans te brengen. Om jouw vraag ook maar even aan jezelf te stellen, waarom zou jij hier reageren? Je hebt niks te maken met deze wereld voor de rest, niks te maken met Aus zijn acties, heb je gewoon dringend de behoefte jouw mening ook aan de wereld te laten zien of heb je de behoefte vendetta over werelden heen dwars te zitten? Tenslotte kwam je niet voor Aus.

Dus eerst kom ik samen met Aus op heksenjacht, en nu heb ik plots weer niks met zijn posts van doen?
Ik heb wel door dat je er totaal niet uitkomt, gezien je jezelf in elke post tegen spreekt, vandaar de vraag wat ik hier kom doen.
Het hoe en waarom ik hier post heb ik in mijn eerste reactie al vermeld, daarbij ben ik niemand enige uitleg verschuldigd waar en wanneer ik post op een openbaar forum.

Overigens bewijst je maatje met al zijn reacties vandaag al weer dat mijn mening over hem zeer relevant en actueel is, dus wat klets je van dwars zitten?

En nee, de dag dat ik Aus moet gaan bijstaan op het AF is de dag dat ik mijn eigen naam niet meer weet wss.
 

DeletedUser

Guest
Pff, wat een gezeik allemaal hier zeg. Gaat ook helemaal nergens meer over.
 

DeletedUser69490

Guest
Forum zit voller met mensen die er niet meer spelen dan mensen die nu nog wel W32 spelen :p:D
 

DeletedUser63840

Guest
Naja, w32 forum is toch beetje dooie boel.. Vind het toch wel grappig om te lezen :p
 

DeletedUser

Guest
W32 is niet echt een dooie boel, opzicht een leuke wereld op de looptijden na.
 

DeletedUser

Guest
W32 is een wereld zoals elke andere :) er zullen altijd kleine uitdagingen zijn. Er is altijd kans dat een aanval zwaar mislukt of dat je plots veel aanvallen krijgt. Helaas ontbreekt het 'wauw' gehalte aangezien er niet echt een uitdaging is, als de massa faalt? jammer dan, volgende keer beter, ze vallen je wrss toch neit aan. Wordt je aangevallen? oké stacken en deffen die handel, verlies je een dorp? jammer uit je fouten leer je. Ik spreek hierbij dan over spelers uit Amath en Stokje.
Andere kleinere stammen hebben uiteraard wel weer dreiging wat het voor hen een zeer leuke wereld maakt. Maar voor spelers uit Amath en Stokje is er nergens een gevaar, en dus ook geen echte druk/spanning wat het jammer maakt :p dat beetje extra ontbreekt, al de rest is er uiteraard wel
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat de bg tussen Stokjes en Amath. lang gaat duren hoor, ze beginnen al front te krijgen en conflicterende edelrichtingen. :p
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat de bg tussen Stokjes en Amath. lang gaat duren hoor, ze beginnen al front te krijgen en conflicterende edelrichtingen. :p

BG is al lang gedaan hoor, vreemd dat je dat gemist hebt :p
momenteel is er in mijn ogen simpelweg geen oorlog doordat front ontbreekt, eens dat er is :bijl::verkenner::licht::bboog::ram::catapult::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Haha deze wereld gaat nog wel een poosje duren, ben benieuwd hoe druk het hier over 2 jaar is.
Zal vast wel wat meer leven in de brouwerij komen, de 2 top stammen hebben amper ODD. :p
 
Bovenaan