Golden awards

DeletedUser80252

Guest
Uiteraard heeft iedereen een andere blik op de wereld, en zijn er genoeg redenen om voor iedere speler te zeggen dat hij het verdiend heeft enz. Wat ik wil vermijden is dat spelers in hun lijstjes hypocriete zaken beginnen vermelden omdat ze de eerste 4 jaar van de casual niet hebben meegespeeld. Er is een verschil met in je lijstje meningen opnemen of feiten opnemen.

Bijvoorbeeld: " SHIP nam iedereen die ook maar interesse had in een stam... hopeloos.", dit is een feit gevolgd door een mening. De mening is het doel van de lijstjes, het genoemde feit is hier helaas een pot-verwijt-de-ketel verhaal (over de volledige duur casual dan bekeken) waardoor de mening zijn waarde verliest. Meer nog, zijn mening is dat iedereen die zich aan dat feit heeft "schuldig gemaakt" hopeloos is. Waarmee hij dus zonder het te weten zijn eigen stam heeft negatief vermeld in zijn eigen lijstje.

Indien er bij een lijstje staat in welke periode (in jaren) hij/zij actief was, wordt het voor de lezer een pak aangenamer om te weten of de speler arrogant liegt of onwetend is. Voor een wereld waar veel spelers over de jaren hebben gespeeld is dit sws makkelijker volgen. Just my humble opinion.

Vgm heb jij niks beters te doen dat berichten op t AF af te kraken
 
Reactiescore
2.178
Tim geeft een goed punt? Cas1 is een wereld met periodes, evenwicht vloog elke kant op en elke stam heeft gewoon momenten gehad dat ze niks waard waren.
 

DeletedUser80252

Guest
Daar heb je ook wel weer gelijk in. P. heeft in net zo veel problemen gezeten als SHIP. Enkel heeft P. uiteindelijk aan het langste eind getrokken. Het kon ook zo maar een andere kant op kunnen vallen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Vgm heb jij niks beters te doen dat berichten op t AF af te kraken

Ik heb uiteraard betere dingen te doen, ik ben helaas niet verantwoordelijk genoeg om mijn tijd daarin te steken. Mijn bedoeling was niet om af te kraken, ik denk dat ik eerder constructieve kritiek gaf om dit topic voor iedereen duidelijker te maken. Als iemand die de eerste 4 jaar van de casual heb gespeeld en trots ben op wat ik en mijn stam in die tijd hebben bereikt heb ik voldoende reden om te reageren als ik zaken lees die onwaarheden of misvattingen bevatten.

Mijn bedoeling is nooit om iemand aan te vallen. Iedereen is altijd boos als ik ze wijs op dingen, zoals mensen die zichzelf tegenspreken. Je zou net dankbaar moeten zijn dat iemand zo vriendelijk is je erop te wijzen. Dan kan je het vermijden in het vervolg, bijvoorbeeld in real life situaties waar het gênanter wordt. Jammer genoeg is het internet de plaats van de tere onverdraagzame zieltjes. Wel, ik hoop dat je de logica hiervan inziet, indien niet, ik kon maar proberen.
 
Bovenaan