Golden awards

Reactiescore
179
Bedankt voor de benoemingen:)

Beste speler:
Ik heb toch even moeten nadenken er zijn fases die ik heb meegemaakt dat bepaalde accounts sterk voor de dag kwamen. Alleen nu kom ik op 2 accounts aan die zelf in de mindere tijd van hun stam concreet hebben laten zien wat ze in hun petto hebben. Delfine & KingH5 ook wanneer Ship volle winsten boekten waren deze accounts zeer lastig om winsten te boeken. Verder ben ik momenteel weinig onder de indruk van de rest.
Beste stam: Heel eerlijk deze wil ik niet op gaan noemen, want ik vind elke stam in zijn/haar opzichten falen. Kijk 4 maanden geleden heel P. was inactief, dus weinig reactie. Na een roerige 3 maanden P. is weer actiever en Ship weer zeer inactief en daar loopt het net zo goed mis een vergelijkbare situatie. Er is geen stam die constant op hetzelfde niveau blijft. Al is het op basis van statistieken dat P. het beste is en er veel activiteit.
De beste stam speler: Ik ben zeer blij met mijn co Pieterjan ik heb het helaas gewoon erg druk. Alleen hij knalt wel door met de vv's, ik krijg wel vele credits en doe zeker wel wat. Alleen ik geef toch Pieterjan de volle credits hij ondersteunt mij overal in. Verder vind ik Ria(IJsbeer) een leuke medespeelster in de stam te hebben en draait vele vv's. Verder zijn er nog wel leuke spelers, maar deze spelers komen echt bij me op basis van activiteit.
Het grootste ego: Iedereen heeft zo zijn trekjes wel, maar verder geen idee wie hier een groot ego heeft.
Beste leider: Ik denk dat zowel Ship als P. leiding heeft bewezen dat ze de stam kunnen leiden. Ik zie dat Tom veel als slechte leider is neergezet na zijn acties is dat misschien terecht. Alleen ik dank hem toch voor het vele werk wat hij heeft verricht in Ship. Alleen we staan nu weer aan het begin, dus een beetje verspilde tijd jammer genoeg. Verder lijkt me dat P. leiding de orde op zaakjes heeft. Ik weet niet wat er buitenaf gebeurd, maar heb wel vertrouwen dat ze het wel goed doen.
Slechtste leider: Ik wil graag mijzelf hier nomineren, want ik ben in principe echt geen leidinggevend type. Er is voor mij als leiding toch heel wat om bij te spijkeren, maar al doende leert men.
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler: Ik ben altijd nog eens benieuwd naar Atheneas ik hoor weinig van deze speler. Ik ga ook een account opnoemen die denk ik weinig mensen verwachten Jeremyy34 hij is zeer actief op zijn eigen account naar mijn idee. Het is geen groot account, maar hij probeert toch voldoende mogelijkheden er uit te halen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ga hier wat kort houden, maar er zijn toch wel leden die ik wel in mijn stammetje wil zien. Hans(The Incredible Tiger), Daniel en Daan van(KingH5), Nik(Delfine?), Kenneth(Mortifer), Rutger(Gestopt) en de rest van de noordspelers(Tom, Tom, Steven & Bjorn leuke tijden mee beleefd. En Bas(Gestopt) hij heeft wel een hele grote bek, maar voor de rest een prima gast. En we komen nog bij me enige echte co Pieterjan(Zibi).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die Ship heeft laten vallen als een zak stront(In alles wat er afgelopen maanden gebeurd is). Het moet weer door andere leden worden opgelost die hiervoor niet gekozen hebben.
Mooiste speler naam: Ik kies hier voor DontstealmyBacon, The Incredible Tiger en Interdictum.
Mooiste stam naam: Dan maar toch naar mn eigen stam The Last Ship
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Topics die op niks trekken
Favoriete forum poster: Daniel hier wil ik apart jou voor aanspreken, als ik ergens respect heb zijn jou post. Jij steekt veel tijd in je post en dat is iets wat ik graag zie. Ik miste dit toch in mijn dat ik TW speelde, maar jij brengt echt weer wat verlichting op het forum. Verder vind ik Kenneth ook leuke post maken waar ook wel wat waarde in zit.
Minst favoriete forum poster: Forumposters die geen toegevoegde waarde hebben die enkel de boel maar op lopen stoken.
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Tja ik moest even nadenken maar dat is toch Jorrit die moest er van alles aan doen om accounts te verknallen.
Mooiste profiel foto van spelers: Er zijn wel leuke afbeeldingen te vinden KingH5, Nachtmerrieveroorzaker en SC Beast.
Mooiste profiel foto van stammen: Tja van mijn eigen stammetje natuurlijk, maar ik vind ze allemaal wel vrij matig:p
Mooiste actie van de wereld: Er zijn hele leuke acties geweest, maar ik wil nog wel mooie acties zien:)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik speel hier nog niet zo lang dus het zal een vrij eenzijdig lijstje zijn. Heb m'n best gedaan om er toch wat leuks van te maken.

Beste speler: Net zoals de vorige lijstjes kies ik ook voor Delfine als beste speler. Heb een goede indruk van haar gekregen en haar activiteit en vaardigheden zorgen voor een erg sterk account. Daarnaast verdienen Kenneth, Daniel, Peter (zibi), en Pieterjan ook een vermelding.

Beste stam: Momenteel is dat P. Gebaseerd op de recente overwinningen die ze op Ship weten te boeken. P is goed onderweg en zal veel inzet moeten tonen om de wereld definitief te kunnen beslissen.

De beste stam speler: Peter en Pieterjan. Erg knap hoeveel inzet beiden in Ship steken in deze moeilijke fase. Daar wordt voor mij duidelijk wie de echte stamspelers zijn. Veel mensen zijn gemotiveerd wanneer het goed gaat maar bij een aantal tegenslagen blijven de echt belangrijke spelers over.

Het grootste ego: Tot nu toe ben ik nog geen extreme ego’s tegenkomen op deze wereld.

Beste leider: Remco doet het momenteel erg sterk. Gedraagt zich als een sterke leider en dit past ook bij zijn sterke karakter. Hij doet veel voor de stam en ik denk dat hij de juiste persoon is om momenteel P te leiden.

Slechtste leider: Oude leiding van Ship die voor de bans hebben gezorgd (Jorrit & Tom geloof ik?). Hebben Ship enorm benadeeld en hebben een slecht voorbeeld gegeven aan hun stamgenoten.

Meest overschatte stam: Tot nu toe ben ik totaal niet onder de indruk van Zero-B. Wie weet dat ze mijn ongelijk kunnen bewijzen.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat het nu makkelijk is om Ship te onderschatten maar zie ze nog wel een comeback maken als ze de activiteit weten op te krikken.

Meest overschatte speler: Geen idee.

Meest onderschatte speler: Ik hoop van Athenaes wel wat te zien. Account ligt natuurlijk vrij safe maar ik zou het leuk vinden als ze wat meer van zich zouden laten zien aan het front.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Peter & Pieterjan.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Kenneth maar zit er toch bij :(

Mooiste speler naam: JeHoeftNietTeGaanKrat

Mooiste stam naam: Ik vind MaRhaM wel een vette afkorting. Verder niet echt bijzondere stamnamen.

Het tofste topic: -

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: Assasin of War. Inhoudelijk en taaltechnish altijd erg sterk en duidelijk. Daar hou ik van.

Minst favoriete forum poster: Heb ik hier niet echt, ben allang blij dat hier nog wat activiteit is en er soms inhoudelijk dingen besproken worden.

Dikste wannabe op het forum: Ikke, speel hier pas net 2 weken en maak nu al een GA lijstje (onder druk van Daniel).

Dikste wannabe in het spel: Botters, leuk geprobeerd maar jullie zijn toch geen pro’s.

Mooiste profiel foto van spelers: dragonfriend723, ben al jaren fan van zijn pf.

Mooiste profiel foto van stammen: P.

Mooiste actie van de wereld: Vind de bans van botters altijd meer dan terecht en voor mij dus de mooiste actie. Aan de andere kant wel zonde dat het zo’n groot effect op Ship heeft.

Draakjes foto is al jaren hemels ja <3

Misschien goed idee om awards als beste stab ed toe te voegen trouwens. Lijkt me een mooie voor deze wereld.
 
Reactiescore
123
Omdat ik mijn vorige afgesloten wereld ook heb afgesloten met een mooi "Golden award" lijstje wil ik dat hier ook gaan doen. Ik wil me hierbij alleen limiteren tot 1 grote Golden award voor niemand minder dan ons huidige tribalwars team! Yeah!

Zoals iedereen zo onderhand wel weet is mijn account laatst overhoop gegooid door een persoon die dit blijkbaar nodig of grappig vond. Om het nog even op te sommen wat er allemaal is gedaan:

- Alle groepen zijn verwijderd
- Alle front/kerk stacks zijn teruggestuurd
- Alle snelschakellijst scripts zijn weg
- Alle kaartmarkeringen zijn weg
- Er is gekloot met de AM
- Alle troepen zijn weggestuurd als OS naar een afgelegen dorp
- Kerken zijn grotendeels afgebroken

Ondanks dat ik alle hulp en steun van mijn geliefde TW team had verwacht om deze zaak op te lossen, heb ik die niet gekregen. Er zijn dus meerdere opties geweest door wie en wanneer mijn account overhoop is gegooid. Mijn vv stond voor 1 week (van 3 t/m 9 september) bij Peter omdat ik mijn introductie week had en dus niet in staat was om te loggen. En ineens was mijn vv weggehaald door een onbekend persoon die was ingelogd op mijn account. Naast mijzelf wisten maar 2 andere mensen mijn wachtwoord: Mike, ex-speler van destijds lordperre (heette als laatste LEPPO) waarmee ik een aantal jaar SHIP op fairplay wijze heb bestuurd. Ander persoon die mijn wachtwoord wist was Brecht, mijn co waarmee ik al tijden samen heb gespeeld. Beide geen personen die ik ervan verdenk dat hun zo'n soort streek in zich hebben zitten. Naast het feit dat zij geen vlieg kwaad zouden doen, waren hun zelf ook altijd in voor fairplay. Ik zou daarbij ook niemand mijn wachtwoord afgeven die ik er niet mee vertrouw. Mocht dit wel zo zijn geweest dan had de stab al veel eerder plaats gevonden. Terug naar mijn punt: Er zijn dus 2 mogelijke momenten geweest wanneer mijn account over hoop is gegooid:
1. Tijdens 4-6 september, het moment wanneer er een onbekende nieuwe logger is geweest op mijn account die het tribalwars team nog niet op mijn account had gezien, kreeg hier ook een melding van:
d0c30e626cc944d81f445e20007cf0b1.png
2. Mijn account is overhoop gegooid door een logger op Zibi die dus mijn vv in handen had. Meerdere mensen wisten van het wachtwoord van Zibi af, zowel (ex-)SHIP als P./W-pack spelers.

De eerste stap is goed, TW team geeft aan dat ze ook met vragen zitten door het gesprek met mij op te starten in de support met de vragen rondom mijn account.

In het vervolg van de support heb ik gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen of mijn account overhoop is gegooid tussen 4-6 september of tijdens de vakantievervanging omdat ik zo al een aantal mensen af kon strepen die het niet geweest zouden zijn. Maar deze informatie mochten zij niet vrij geven in verband met privacy redenen? Ik kan in geen enkele mogelijkheid bedenken hoe dat met privacy rechten van iemand te maken heeft en waarom deze informatie niet vrij gegeven zou mogen worden.

Na dan maar door naar de volgende optie, het vragen van het IP van degene die ingelogd is op mijn account. Lijkt mij niet minder dan normaal aangezien dit ook gewoon werd gedaan bij de zaak omtrent OracleOne, Benjaminooo en TheCavalryIsHere. Ik zou daarom ook graag het IP adres hebben gezien van degene die op mijn account heeft ingelogd van 4-6 september. Kon dit alleen niet meer zien bij mijn laatste 20 aanmeldingen omdat daarna dus weer is gelogd via de vv, waardoor het onbekende IP van de logger uit het lijstje is verdwenen. Nja jammer maar helaas, na mijn terugkomst van een leuke introductieweek toch maar even vragen of ik niet even wat informatie zou kunnen krijgen van het tribalwars team en de IP's zou kunnen zien die iets verder terug gaan dan alleen de laatste 20. Lijkt me geen groot probleem omdat ik die inloggegevens normaal ook gewoon gezien zou mogen hebben. Kreeg hier alleen het probleem dat dit niet meer zou mogen in verband met de nieuwe procedures.

En wat blijkt, het IP adres en andere informatie delen aan derden is niet toegestaan volgens de nieuwe AVG wet die is ingevoerd sinds 25 mei 2018 (https://autoriteitpersoonsgegevens....pese-privacywetgeving/algemene-informatie-avg). Niet alleen dat, maar ook volgens de regels en procedures van innogames zelf wordt er aangegeven dat er geen informatie aan derden mag worden gedeeld die als laatst is geupdate op 23 mei, vlak voor de ingang van de nieuwe AVG wet (https://legal.innogames.com/portal/nl_NL/privacy#section10).

Oke jammer, ziet er dus naar uit dat ik geen IP adres kan weten te bemachtigen. Eens even vragen aan Remco (OracleOne) hoe hun de zaak omtrent OracleOne/Benjaminooo/TheCavalryIsHere hebben op weten te lossen. Huh, wat hoorde ik daar nou? Werden daar nou gewoon IP's gedeeld? Niet alleen IP's van het eigen account werden gedeeld maar werden ook zomaar IP's gedeeld van derden, dus die van andere personen, en nota bene zelfs andere accounts. Wel apart dat ik dan niet eens de IP's kreeg van degene die in waren gelogd op mijn eigen account en dat hier gewoon alles werd vrij gegeven. Maarja, kan natuurlijk ook zo zijn met hun nieuwe procedures en de nieuwe AVG waardoor dit nu niet mag en toen nog wel. Hoe zat dat toen eigenlijk? Ohh wacht, werden daar nou die gegevens (illegaal) gedeeld vanuit het tribalwars team terwijl hun 'nieuwe procedures' en de AVG al in werking waren?

Aanschouw hoe de tribalwars support op 31 mei, een aantal dagen na hun 'nieuwe procedures' en ingang van de AVG nog gewoon IP adressen delen, ook die van derden. (IP adressen hier wel gedeeltelijk afgeschermd omdat ik mij wel aan de privacy wetgeving houd)
df27345e5cc908220aff5ffbc5df5e50.png

Dezelfde procedures en AVG waren nog steeds van toepassing toen mijn supportticket nog open was over de stab op mijn account. Wanneer het eventjes te heet werd onder de voetjes van de support omdat ik ze hierop wees en vroeg om verantwoording waarom het daar wel kon en hier niet leek het ze maar beter om het hele support ticket te sluiten. Met hun mooie afsluit post van het supportticket beweren zij alle nodige informatie te hebben gegeven aan mij (niks dus) en zagen dus geen reden meer om het supportticket open te houden. Hun hypocrisie wilden ze ook niet meer verantwoorden, dit waren ineens 'interne processen' geworden waar ze niks over mochten zeggen. Last but not least, werd mij nog veel speelplezier toegewenst. Erg bedankt daarvoor, maar op zo'n manier ga ik geen motivatie meer krijgen om dit spel weer serieus te gaan spelen en er plezier uit te halen. Maar dit alles is voor mij dus de reden geweest om eens op het AF te verschijnen en dit te openbaren zodat de rest het hier kan zien hoe de boel werkt en in elkaar steekt achter de schermen.

Dus Tribalwars supportteam, gefeliciteerd! Ik wil jullie hierbij nomineren voor deze Golden award als de meest inconsistente en hypocriete pannenkoeken die dit zooitje ongeregeld op deze wereld bij elkaar zouden moeten houden op een sportieve en leuke manier, het gaat jullie erg goed af zo! Trek eens een rechte lijn en behandel je zaken voortaan volgens dezelfde 'procedures'. Maakt het in ieder geval al een stuk aangenamer en gemoedelijker om te spelen.

Edit: Stoppen met stabben op de wereld door spelers is trouwens een tweede als het gaat om speelplezier, maar laten we hier maar eens mee beginnen.

Rutger - ToInfinityForSerenity
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nooit begrepen waarom mensen niet kunnen aanvaarden dat ze niet beter zijn... Wat is er nu leuk aan je tegenstander zijn account intern kapot maken. Leer toch gewoon tw spelen, jullie zijn al 6 jaar bezig, het wordt eens tijd
 

DeletedUser78236

Guest
De belangrijkste winstfactor van P. zijn toch duidelijke de Mods. Dus die verdienen wel de credits voor beste speler!

Edit: Het verlagen van munten wat pas 3 maand later gebeurd en ineens binnen een week kan geregeld worden is daar nog een uitstekend voorbeeld van ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het verlagen van munten moest volgens de wereld instellingen 2-3 jaar geleden, maar ja je kan wel zeggen dat over de grote lijnen de mods ship hebben tegengewerkt. Vijanden gratis edels geven ipv volledige bans, en dan later als het aan ship is worden het wel echte bans.

Je zou bijna begrip krijgen voor de onnozelaars uit ship die probeerden zaken te verkloten. De vijand mocht dat namelijk ook lang onbestraft, zie ronald zijn acties etc
 
Reactiescore
2.178
Het verlagen van munten moest volgens de wereld instellingen 2-3 jaar geleden, maar ja je kan wel zeggen dat over de grote lijnen de mods ship hebben tegengewerkt. Vijanden gratis edels geven ipv volledige bans, en dan later als het aan ship is worden het wel echte bans.

Je zou bijna begrip krijgen voor de onnozelaars uit ship die probeerden zaken te verkloten. De vijand mocht dat namelijk ook lang onbestraft, zie ronald zijn acties etc

+1 fuck postduif
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Rutger,

Ik ben het op veel vlakken volledig met je eens en dit heeft niemand in noord van welke stam dan ook gewild (de hele wereld trouwens) ik betreur deze actie nog steeds en als er ooit iemand achter komt en ik er iets aan kan doen om dat persoon op zijn flikker te geven zal ik het zeker doen..

En ik heb erg van je genoten en we hebben wel gelachen samen, erg jammer dat alles zo gelopen is maar het loopt zoals het loopt..

André - Interdictum.
 

DeletedUser71298

Guest
Rutger,

Bedankt voor de mooie post en veel respect dat je niet met je vinger naar P wijst, zonder bewijzen, zoals je stamgenoten wel doen.
Je bent in mijn ogen toch altijd 1 van meest waardevolle en kwalitatief sterkere speler geweest op de casual.
Ik vind het dan ook erg jammer om je te zien gaan en ik blijf ook achter me woorden staan:
Mocht ooit blijken dat dit vanuit P/Pack gebeurd is zal die spelers uit de stam/Van het account getrapt worden.

Betreft support is het niet echt een verrassing dat ze alles tegenwerken.
Vooral wanneer ze met hun neus op de feiten gedrukt worden.
Zal geen namen noemen maar sommige worden gewoon kletsnat als ze een ban kunnen uitdelen, terecht of onterecht maakt ze niet uit.
Dat ze geen IP's mogen geven is natuurlijk de grootste BS gezien ze dit al jaren deden en nog steeds doen.
Zal verder maar me mond houden voordat die kletsnatte mods weer bangeil worden van me woorden.
 

DeletedUser71298

Guest
Het verlagen van munten moest volgens de wereld instellingen 2-3 jaar geleden, maar ja je kan wel zeggen dat over de grote lijnen de mods ship hebben tegengewerkt. Vijanden gratis edels geven ipv volledige bans, en dan later als het aan ship is worden het wel echte bans.

Je zou bijna begrip krijgen voor de onnozelaars uit ship die probeerden zaken te verkloten. De vijand mocht dat namelijk ook lang onbestraft, zie ronald zijn acties etc
Bullshit, hij heeft er gewoon een 50% straf voor gekregen dus blijf niet zo hangen in het verleden
 

DeletedUser28445

Guest
Hier gaan de TW mods toch wel flink de mist in. Zich niet houden aan de AVG regels kan een forse boete of berisping opleveren. Verder vooral gewoon erg onprofessioneel om de ene partij wel informatie te verschaffen rondom een (zo goed als) identieke situatie en de ander niet. Dat is natuurlijk naast dat het wettelijk gezien niet mag, ook gewoon niet eerlijk. Erg jammer om te horen.
 

DeletedUser49571

Guest
@Duckje pannenkoek gaat hier nooit op reageren Rutger. Wel heb je gelijk. In vrijwel alles. Hebben dit toch al meermaals gehad. Zelfde dat cav screenshots bevat met dat @Duckje vermeld dat er geen muntenhalvering meer komt. En dan plots wel na de bans :rolleyes: maar hee welkom bij de gestopte club. Jammer dat het op deze manier js gebeurd.
 
Reactiescore
2.178
Bullshit, hij heeft er gewoon een 50% straf voor gekregen dus blijf niet zo hangen in het verleden

Met die ligging was 50 procent ook echt een straf.. hij heeft hier zwaar van geprofiteerd Remco dat weet je ook wel.

Als 50 procent een straf moet zijn dan had cav ook 50 procent kunnen krijgen, zelfde principe.
 
Reactiescore
2.489
Omdat ik mijn vorige afgesloten wereld ook heb afgesloten met een mooi "Golden award" lijstje wil ik dat hier ook gaan doen. Ik wil me hierbij alleen limiteren tot 1 grote Golden award voor niemand minder dan ons huidige tribalwars team! Yeah!

Zoals iedereen zo onderhand wel weet is mijn account laatst overhoop gegooid door een persoon die dit blijkbaar nodig of grappig vond. Om het nog even op te sommen wat er allemaal is gedaan:

- Alle groepen zijn verwijderd
- Alle front/kerk stacks zijn teruggestuurd
- Alle snelschakellijst scripts zijn weg
- Alle kaartmarkeringen zijn weg
- Er is gekloot met de AM
- Alle troepen zijn weggestuurd als OS naar een afgelegen dorp
- Kerken zijn grotendeels afgebroken

Ondanks dat ik alle hulp en steun van mijn geliefde TW team had verwacht om deze zaak op te lossen, heb ik die niet gekregen. Er zijn dus meerdere opties geweest door wie en wanneer mijn account overhoop is gegooid. Mijn vv stond voor 1 week (van 3 t/m 9 september) bij Peter omdat ik mijn introductie week had en dus niet in staat was om te loggen. En ineens was mijn vv weggehaald door een onbekend persoon die was ingelogd op mijn account. Naast mijzelf wisten maar 2 andere mensen mijn wachtwoord: Mike, ex-speler van destijds lordperre (heette als laatste LEPPO) waarmee ik een aantal jaar SHIP op fairplay wijze heb bestuurd. Ander persoon die mijn wachtwoord wist was Brecht, mijn co waarmee ik al tijden samen heb gespeeld. Beide geen personen die ik ervan verdenk dat hun zo'n soort streek in zich hebben zitten. Naast het feit dat zij geen vlieg kwaad zouden doen, waren hun zelf ook altijd in voor fairplay. Ik zou daarbij ook niemand mijn wachtwoord afgeven die ik er niet mee vertrouw. Mocht dit wel zo zijn geweest dan had de stab al veel eerder plaats gevonden. Terug naar mijn punt: Er zijn dus 2 mogelijke momenten geweest wanneer mijn account over hoop is gegooid:
1. Tijdens 4-6 september, het moment wanneer er een onbekende nieuwe logger is geweest op mijn account die het tribalwars team nog niet op mijn account had gezien, kreeg hier ook een melding van:
d0c30e626cc944d81f445e20007cf0b1.png
2. Mijn account is overhoop gegooid door een logger op Zibi die dus mijn vv in handen had. Meerdere mensen wisten van het wachtwoord van Zibi af, zowel (ex-)SHIP als P./W-pack spelers.

De eerste stap is goed, TW team geeft aan dat ze ook met vragen zitten door het gesprek met mij op te starten in de support met de vragen rondom mijn account.

Laten we bij voorbaat zeggen dat je proactief gecontacteerd bent door ons en er daarin meteen duidelijk verteld werd wat er gebeurd is en wanneer. Lees even die screenshot hierboven nogmaals door en dan weet je precies WAT er WANNEER gebeurt is. De enige vraag die wij aan jou stellen is "wie?"


In het vervolg van de support heb ik gevraagd of ik een bevestiging kon krijgen of mijn account overhoop is gegooid tussen 4-6 september of tijdens de vakantievervanging omdat ik zo al een aantal mensen af kon strepen die het niet geweest zouden zijn. Maar deze informatie mochten zij niet vrij geven in verband met privacy redenen? Ik kan in geen enkele mogelijkheid bedenken hoe dat met privacy rechten van iemand te maken heeft en waarom deze informatie niet vrij gegeven zou mogen worden.

Na dan maar door naar de volgende optie, het vragen van het IP van degene die ingelogd is op mijn account. Lijkt mij niet minder dan normaal aangezien dit ook gewoon werd gedaan bij de zaak omtrent OracleOne, Benjaminooo en TheCavalryIsHere. Ik zou daarom ook graag het IP adres hebben gezien van degene die op mijn account heeft ingelogd van 4-6 september. Kon dit alleen niet meer zien bij mijn laatste 20 aanmeldingen omdat daarna dus weer is gelogd via de vv, waardoor het onbekende IP van de logger uit het lijstje is verdwenen. Nja jammer maar helaas, na mijn terugkomst van een leuke introductieweek toch maar even vragen of ik niet even wat informatie zou kunnen krijgen van het tribalwars team en de IP's zou kunnen zien die iets verder terug gaan dan alleen de laatste 20. Lijkt me geen groot probleem omdat ik die inloggegevens normaal ook gewoon gezien zou mogen hebben. Kreeg hier alleen het probleem dat dit niet meer zou mogen in verband met de nieuwe procedures.

En wat blijkt, het IP adres en andere informatie delen aan derden is niet toegestaan volgens de nieuwe AVG wet die is ingevoerd sinds 25 mei 2018 (https://autoriteitpersoonsgegevens....pese-privacywetgeving/algemene-informatie-avg). Niet alleen dat, maar ook volgens de regels en procedures van innogames zelf wordt er aangegeven dat er geen informatie aan derden mag worden gedeeld die als laatst is geupdate op 23 mei, vlak voor de ingang van de nieuwe AVG wet (https://legal.innogames.com/portal/nl_NL/privacy#section10).

Oke jammer, ziet er dus naar uit dat ik geen IP adres kan weten te bemachtigen. Eens even vragen aan Remco (OracleOne) hoe hun de zaak omtrent OracleOne/Benjaminooo/TheCavalryIsHere hebben op weten te lossen. Huh, wat hoorde ik daar nou? Werden daar nou gewoon IP's gedeeld? Niet alleen IP's van het eigen account werden gedeeld maar werden ook zomaar IP's gedeeld van derden, dus die van andere personen, en nota bene zelfs andere accounts. Wel apart dat ik dan niet eens de IP's kreeg van degene die in waren gelogd op mijn eigen account en dat hier gewoon alles werd vrij gegeven. Maarja, kan natuurlijk ook zo zijn met hun nieuwe procedures en de nieuwe AVG waardoor dit nu niet mag en toen nog wel. Hoe zat dat toen eigenlijk? Ohh wacht, werden daar nou die gegevens (illegaal) gedeeld vanuit het tribalwars team terwijl hun 'nieuwe procedures' en de AVG al in werking waren?

Aanschouw hoe de tribalwars support op 31 mei, een aantal dagen na hun 'nieuwe procedures' en ingang van de AVG nog gewoon IP adressen delen, ook die van derden. (IP adressen hier wel gedeeltelijk afgeschermd omdat ik mij wel aan de privacy wetgeving houd)
df27345e5cc908220aff5ffbc5df5e50.png

Dezelfde procedures en AVG waren nog steeds van toepassing toen mijn supportticket nog open was over de stab op mijn account. Wanneer het eventjes te heet werd onder de voetjes van de support omdat ik ze hierop wees en vroeg om verantwoording waarom het daar wel kon en hier niet leek het ze maar beter om het hele support ticket te sluiten. Met hun mooie afsluit post van het supportticket beweren zij alle nodige informatie te hebben gegeven aan mij (niks dus) en zagen dus geen reden meer om het supportticket open te houden. Hun hypocrisie wilden ze ook niet meer verantwoorden, dit waren ineens 'interne processen' geworden waar ze niks over mochten zeggen. Last but not least, werd mij nog veel speelplezier toegewenst. Erg bedankt daarvoor, maar op zo'n manier ga ik geen motivatie meer krijgen om dit spel weer serieus te gaan spelen en er plezier uit te halen. Maar dit alles is voor mij dus de reden geweest om eens op het AF te verschijnen en dit te openbaren zodat de rest het hier kan zien hoe de boel werkt en in elkaar steekt achter de schermen.

Dus Tribalwars supportteam, gefeliciteerd! Ik wil jullie hierbij nomineren voor deze Golden award als de meest inconsistente en hypocriete pannenkoeken die dit zooitje ongeregeld op deze wereld bij elkaar zouden moeten houden op een sportieve en leuke manier, het gaat jullie erg goed af zo! Trek eens een rechte lijn en behandel je zaken voortaan volgens dezelfde 'procedures'. Maakt het in ieder geval al een stuk aangenamer en gemoedelijker om te spelen.

Edit: Stoppen met stabben op de wereld door spelers is trouwens een tweede als het gaat om speelplezier, maar laten we hier maar eens mee beginnen.

Rutger - ToInfinityForSerenity

Helaas zijn er in het kader van GDPR enkele procedures verandert en mogen we niet zomaar nog ip gegevens meegeven in een supportaanvraag. De laatste 20 aanmeldingen kan je altijd zien in je account -> aanmeldingen. Wens je meer informatie te ontvangen kan je daarvoor het privacy contact van InnoGames contacteren.

Tevens in datzelfde kader is ook de informatie die moderators kunnen zien verandert. Als ik je dus vertel dat ik je die info niet mag geven dan is dat helaas geen eenzijdige beslissing. (Hoe graag ik je die info ook geef).

Ik verwijs ook er graag op dat als iemand op jouw account komt deze persoon je wachtwoord heeft en dus niet zomaar een VV was. Er is je tevens ook gemeld dat de persoon die je in VV had eenzelfde lot had als jij en dus eveneens genaaid is door iemand.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bullshit, hij heeft er gewoon een 50% straf voor gekregen dus blijf niet zo hangen in het verleden

Je weet zelf goed genoeg dat die % straffen meer beloningen dan straffen zijn.

Dit ja.

Verder hing ik niet aan het verleden, ik duid gewoon aan dat er gedurende het hele verloop van de casual inconsequent is gehandeld door de mods en dat dit vooral negatieve gevolgen had voor SHIP. Dat draait dan niet om de gestraften maar de manier waarop de straffen zijn uitgevoerd.
 
Bovenaan