Golden awards

Reactiescore
2.039
Je hebt me nooit bezig gezien vriend.

Anyways, enkele weken geleden zei PJ het volgende over mij: "ge moet u hier ni proberen bewijzen, mensen geloven u toch niet op het AF."

Als ik dan kom aanzetten met w35 is het ook niet goed. Als ik refereer naar 256 conquers op 2 weken op w3 is het ook niet goed? Als ik refereer naar de actie op SB en Eva is het een hypothese. Ik nam slechts 16 dorpen op een halve dag, maar ik was zeker en vast wel verloren.

Stuk voor stuk baddies. Denk maar niet dat w29 een hoog niveau is. Veel heb ik hier niet geleerd. Als ons meesterbrein PJ hier top 5 staat zegt het al genoeg. Hijzelf herkent zijn skills die minimaal zijn. Ga jullie dus zelf maar eens vragen stellen bij het niveau van deze wereld.

Sorry jongen, maar om echt werelden van niveau te spelen zit je op een wereld 3/29/35 echt verkeerd. Ik snap dat je dan een enigszins verkeerd beeld van de algemene skills kunt krijgen. Als je nou met een dikke reputatie op een wereld als 16/18/klessik was gekomen, okee vooruit.. maar dit slaat echt op niets.
 
Reactiescore
2.478
Wat er met kragtwijk zal gebeuren al Tormund beslissen.
De keus in interne, vv houden in zorg dat kragt tegen doe tijd genoeg def heeft ;) of ik zet er nieuwe spelers op, Tormund beslist.
Ik denk echter dat de eerste 2 opties niet goed eindigen en de 3de optie niet haalbaar is voor langere tijd, maar we zullen zien.
Rond 17juli zullen Laurens en ik uitgespeeld zijn op W29 en dan zal Tomund op kragt de knopen doorhakken.

Een maandje eerder dan geplant, omdat we in de vakantie op vakantie gaan:(:cool:
 

DeletedUser5148

Guest
Sorry jongen, maar om echt werelden van niveau te spelen zit je op een wereld 3/29/35 echt verkeerd. Ik snap dat je dan een enigszins verkeerd beeld van de algemene skills kunt krijgen. Als je nou met een dikke reputatie op een wereld als 16/18/klessik was gekomen, okee vooruit.. maar dit slaat echt op niets.

Dat is jouw interpretatie hé vriend. Vele grote monden zijn het komen proberen op w3 (ask PJ), velen zijn gevallen. De trage snelheden van w3 en 35 zorgen er juist voor dat je tactisch moet omgaan met troepen. En ja natuurlijk zal iedereen zijn wereld ophemelen zoals jij dat doet. Ik ben dan geen no-lifer geweest zoals jij en vijf werelden tegelijk gespeeld. Maar op elke wereld waar ik heb gespeeld was ik undefeated. En dat is een feit. Waar jij over komt praten zijn 'reputaties'. Dat is al van in het begin fout aan je redenering. Ik heb in mijn tijd met veel meer pro's omgegaan dan jij kan denken. Inb4: w1 & w2. Je bent er nooit aan te pas gekomen denk ik? Enkel een hero die op de nieuwere werelden kon shinen, of niet?

Nouja, we kunnen hier eindeloos over klagen. Kom het tegendeel bewijzen op w35. Maar dat zal wel niet.
 

DeletedUser

Guest
Dat is jouw interpretatie hé vriend. Vele grote monden zijn het komen proberen op w3 (ask PJ), velen zijn gevallen. De trage snelheden van w3 en 35 zorgen er juist voor dat je tactisch moet omgaan met troepen. En ja natuurlijk zal iedereen zijn wereld ophemelen zoals jij dat doet. Ik ben dan geen no-lifer geweest zoals jij en vijf werelden tegelijk gespeeld. Maar op elke wereld waar ik heb gespeeld was ik undefeated. En dat is een feit. Waar jij over komt praten zijn 'reputaties'. Dat is al van in het begin fout aan je redenering. Ik heb in mijn tijd met veel meer pro's omgegaan dan jij kan denken. Inb4: w1 & w2. Je bent er nooit aan te pas gekomen denk ik? Enkel een hero die op de nieuwere werelden kon shinen, of niet?

Nouja, we kunnen hier eindeloos over klagen. Kom het tegendeel bewijzen op w35. Maar dat zal wel niet.

Het probleem is dat dit het w29 forum is, w35 interesseert hier niemand. Kom jij hier het tegendeel bewijzen. Zoals ik al zei, probeer iets te regelen met Tormund (volgens Aldo degene die de keuze gaat maken) en dan kan je je skills eens laten zien op Kragtwijk. We zijn allemaal erg benieuwd.

Spijtig genoeg weten we allebei dat dat een utopie is en jij gewoon een groot bekkie gaat blijven opzetten op een forum waar je toch niet speelt. En dat je paar dorpen had gepakt van eva of SB na een stab vindt je blijkbaar nog altijd een hele grote prestatie. Zegt genoeg lijkt me.

"De beste stuurlui staan aan wal."
 

DeletedUser13822

Guest
Aight Sera, tijd voor je volgende les.

Verwijzen naar prestaties van w3-w35-of eender welke andere wereld is niet relevant hier. Ergo is de post van Elko ook niet relevant aangezien hij niet gespeeld heeft op die wereld en dus niet de hoe's en waarom's weet. Elke wereld heeft zijn unieke instelling en elke instelling zorgt ervoor dat er een bepaalde combo van skills nodig zijn. Welke dat zijn is voor elke wereld anders. Uithouding, tactisch gebruik van troepen, kunnen bashen, ..... elke skill heeft zijn nut op een wereld, niet elke wereld heeft behoefte aan alle skills. Soit, dat is hier niet een relevante discussie.

Wat hier wel wordt aangehaald is dat dit het w29-forum is, en dat is wat relevant is. Enige wat hier mag meespelen en dus ook relevant is voor discussie is wat er speelt hier. Iedereen die hier komt spreken (of toch wie het recht heeft hier te spreken) is een speler of voormalige speler van w29 en kunt dus min of meer wat er gespeeld heeft hier.

Maw sera, uw prestaties hoe goed of slecht die zijn op andere werelden zijn niet relevant hier. Tenzij je wilt overkomen als de zoveelste puber met een grote mond die met een opgehemelde cv wilt komen aanzetten terwijl iedereen weet dat hij binnen een x-aantal weken weg is. We hebben zo "economische crisis" op w3-sofite zien komen en gelachen. En als we die lijn min of meer doortrekken kunnen we u passage, al was die qua prestaties iets beter als EC, bruutweg over dezelfde kam scheren. Veel geroep op het forum, prestaties geleverd vs LW (waar ik redelijk zeker van ben dat dit opgezet spel was en niet echte prestaties zijn), verraad moeten plegen en in de rug aanvallen om effectieve resultaten te halen (ja er waren kleinschalige resultaten op die korte termijn) en dan verdwijnen door de ban.

Los van skills, inzicht of eender wat, de opsomming die hier gemaakt kan worden door prestaties op w29 komt hierop neer. Is die indrukwekkend? In mijn ogen zijn die prestaties van enkel op w29 niet indrukwekkend. Als je verraad moet plegen en in de rug aanvallen om te kunnen stoefen? Als je moet samenheulen met de vijand en dan edelt van Lordslavi, is dat indrukwekkend? Dit kan enorm ter discussie gesteld worden.....

Nogmaals, dit is het w29-forum en enkel w29-zaken zijn hier relevant en neem ik in rekening in deze post.
 

DeletedUser13822

Guest
Wat er met kragtwijk zal gebeuren al Tormund beslissen.
De keus in interne, vv houden in zorg dat kragt tegen doe tijd genoeg def heeft ;) of ik zet er nieuwe spelers op, Tormund beslist.
Ik denk echter dat de eerste 2 opties niet goed eindigen en de 3de optie niet haalbaar is voor langere tijd, maar we zullen zien.
Rond 17juli zullen Laurens en ik uitgespeeld zijn op W29 en dan zal Tomund op kragt de knopen doorhakken.

Een maandje eerder dan geplant, omdat we in de vakantie op vakantie gaan:(:cool:

Gewoon een zoveelste geplande excuus omdat je weet dat de druk op termijn niet meer te houden zal zijn.
 
Reactiescore
2.478
Waarom houden we zoveel van je PJ. Alle feiten wijzen ergens anders op, dat ik toch niet snel een uitdaging uit de wegga. RL gaat voor nu ik naar het mbo ga krijg ik zeker tijd te kort zoals jij het noemt, feit blijft ook dat ik het nu al aangeef, dus een excuus is het niet het is gewoon de waarheid. Ik zou maar wat krijg blijven tot het eind alleen ik weet dat ik de tijd niet zal hebben om het goed te kunnen doen als ik naar mbo ga. Het is een spel RL gaat voor. Vallen zal ik zeker, je kan niet winnen tegen een overmacht, wat ik al vaker heb gezegd en nooit ontkent heb. Mijn keus in lijkt me duidelijk en iedereen weet waar hij aan toe is. Gelukkig ziet W29 dat ook zo, daar ben ik blij mee.
Ik had gehoopt dat jij het zou begrijpen, is je inzicht dan toch slechter dan ik al die tijd heb gehad?
 

DeletedUser

Guest
Waarom houden we zoveel van je PJ. Alle feiten wijzen ergens anders op, dat ik toch niet snel een uitdaging uit de wegga. RL gaat voor nu ik naar het mbo ga krijg ik zeker tijd te kort zoals jij het noemt, feit blijft ook dat ik het nu al aangeef, dus een excuus is het niet het is gewoon de waarheid. Ik zou maar wat krijg blijven tot het eind alleen ik weet dat ik de tijd niet zal hebben om het goed te kunnen doen als ik naar mbo ga. Het is een spel RL gaat voor. Vallen zal ik zeker, je kan niet winnen tegen een overmacht, wat ik al vaker heb gezegd en nooit ontkent heb. Mijn keus in lijkt me duidelijk en iedereen weet waar hij aan toe is. Gelukkig ziet W29 dat ook zo, daar ben ik blij mee.
Ik had gehoopt dat jij het zou begrijpen, is je inzicht dan toch slechter dan ik al die tijd heb gehad?

Als w29 blijft zoals het is wordt het inderdaad redelijk onmogelijk om op langere termijn te overleven. Het enigste wat je dan kan doen is het wat rekken.
 

DeletedUser70993

Guest
MBO, die opleiding waar je 3 uurtjes school per dag hebt?

Wesley, helaas is niet iedereen op deze aarbol zo mentaal begaafd als u. Vandaar dat het niveau bestaat en mensen zullen er wel degelijk wat tegen doen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
MBO, die opleiding waar je 3 uurtjes school per dag hebt?

Niet zo neerbuigend;)

Er zijn 2 soorten MBO, BLL (veel werk/stage dagen, weinig schooldagen) en BOL (Veel schooldagen en weinig stage/werk dagen)
En dan 4 niveaus (Middelbaar: bll = niveau 1, Kader = niveau 2/3, TL / GL = niveau 3/4)

Bij een BOL opleiding krijg je 3 a 4 dagen per week les.
En genoeg huiswerk om je thuis ook nog 20 uur te vermaken.
 

DeletedUser

Guest
Wesley, helaas is niet iedereen op deze aarbol zo mentaal begaafd als u. Vandaar dat het niveau bestaat en mensen zullen er wel degelijk wat tegen doen.
Klopt. Het niveau (niveau 1) bestaat voor mensen zoals jij. Die te dom zijn om naar school te gaan, met als gevolg dat ze maar 24/7 één forum onderspammen met al hun onzin. En dan maar gaan slijmen bij wat stamleden, zodat het nog lijkt alsof ze vriendjes hebben.
Niet zo neerbuigend;)

Er zijn 2 soorten MBO, BLL (veel werk/stage dagen, weinig schooldagen) en BOL (Veel schooldagen en weinig stage/werk dagen)
En dan 4 niveaus (Middelbaar: bll = niveau 1, Kader = niveau 2/3, TL / GL = niveau 3/4)

Bij een BOL opleiding krijg je 3 a 4 dagen per week les.
En genoeg huiswerk om je thuis ook nog 20 uur te vermaken.
Je hoeft me echt niet uit te leggen wat MBO inhoudt, dat weet ik maar al te goed zelf. Vandaar ook mijn reactie. Daarbij: Mijn reactie was meer bedoeld om aan te geven dat je in 4 Mavo meer les hebt dan MBO. En Aldo zijn punt dus niet helemaal klopt, maar wel deels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wow, hij heeft me door. En nu?
En nu ga je vast je kontenlikkers er weer bijhalen. En als die dan ook wéér even onze heilige Luukie gelijk geven, dan zeg je wel weer dat je één PM hebt gehad met de vraag niet via het AF te discussieren met bondgenoten o.i.d.
 

DeletedUser70993

Guest
Heb ze nog, moet ik ze ff doorsturen?:D

E: Laat maar, heb ze niet meer:(
 
Reactiescore
2.478
Wesley, sommige mensen willen iets van hun RL leven maken. De mbo opleiding die ik ga doen in zwaar en het motiveert mij, anders dan het VMBO-T. Ik ga mij daar dus meer voor inzetten en tribalwars zal mij daar alleen bij afleiden. tribalwars kost wel veel zeker in de toestand waar ik nu in zit. De meeste zouden al zijn gestopt, dat hebben al meerdere spelers gedaan. Ik trek nu een grens tot waar ik tijd in tribalwars wil stoppen. Ik zie het probleem niet en het excuus niet. Het is gewoon de waarheid en ik geeft het ruim van de voren aan, zodat het niet lijkt dat ik stop om een massa die dan toevallig komt, maar om de veranderingen in RL.

De keus is aan jullie doe jullie het afsluiten voor deze tijd met kragtwijk, niks doen en pas komen als ik weg ben of we maken er wat leuks van en spelen mij mss nog weg. Aan jullie de keus.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Jullie weten dat niveau en intelligentie niks met elkaar te maken hebben:rolleyes:
 
Bovenaan