Golden awards

Reactiescore
1.037
en dan werkt het dat je de meest actieve wereld houd en het af onder blijft spammen :)

nah dat is iets wat tie zelf moet weten.
maar zeg dan dat je geen zin hebt of w/e maar noem het geen pauze op n wereld waar je toch al geen reet te doen hebt ^^ ;)
Ik heb voor die post met golden awards nauwelijks gepost toch:)? De enige wereld die ik op het moment bespeel is niet 29:)
 
Reactiescore
2.506
Lars had je niet beter anders dingen vannacht kunnen doen dan dit? Niet dat ik het erg vind, mooi om te lezen.

Hier mijn lijstje, ik vraag me af hoeveel commentaar ik krijg:eek:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Spelers zoals Lars, hij is nooit verandert vanaf het moment dat ik in I. kwam tot nu heeft hij mij altijd normaal aangesproken. Dat kan niet iedereen zeggen. Ook spelers zoals Brono verdienen naar mijn mening respect, hij is een drukke vader en wil veel doen op tw als hij de tijd heeft, als hij iets fout doet geeft hij het toe, als hij geen vv kan vinden gaat RL voor, veel spelers vergeten RL jammer genoeg (ik (vroeger) ook). Tot slot komen we bij mijn buurman Tormund wat mensen ook over hem denken, hij blijft mijn oudste vriend op de wereld, altijd gezellig en als hij de tijd heeft zijn de skills er ook, maar ook hij laat RL voorgaan zo makkelijk, dat iedereen daarvan kan leren.
En Laurens mijn co'tje wat is dat een trouwe hond <3

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Tegen de mensen die naar mijn mening mij nog altijd liever zien komen dan gaan. Er is een fout gemaakt door mij en de leiding van MT, door deze fout heb ik betreurende en een overbodige laag over mij heen gekregen, maar daar zullen we het niet nog eens over hebben.
Ik kijk dus op een positieve manier op naar spelers die stamgenoten en vijanden op dezelfde respectvolle manier behandelen wat voorbeelden zijn:
Theo, .SQRT, Nivelle, Y-12, Brono, Fred, Luukie, Draps en Tormund.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Ik zou graag weer een keertje aan de zeiden van Roland, Theo, Lars en AFK(Gijs dacht ik) willen staan, niet alleen lijkt het me gezellig, maar de mentaliteit zal er ook goed in orde zijn.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Binnen mijn stam eigenlijk niemand, ik heb niet voor niks 2 co's en wat nood-co's (a)

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Mensen die te veel kata's in hun clears hebben zitten.

6. Welke speler zie jij het liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Het liefste wil ik dat AFK zo snel mogelijk naast mij komt te liggen :D Ook hoop ik dat Roland en Theo een beetje opschieten met meer front aan te maken de tijd drinkt :(

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Ik vind al langer dat Theo en Roland op een te klein account spelen, een te onbelangrijk account. Ik verwacht niet dat dit zal gebeuren, maar qua skills zitten zouden ze veel hoger moeten zitten dan ze nu doen.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Stamloos

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
-

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Para! zet zich nog altijd meer dan genoeg in voor MT, of vergis ik me?

11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Om toch een beetje naar de clusters te kijken zeg ik:
.SQRT, Theo, Y-12, Tormund, AFK, Visser en Nivelle

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Roland blijft een topper hij heeft lipies er in die tijd er weer bovenop geholpen.

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
AFK, Nog altijd komt dit van Zulien, maar hij is eigenlijk de enige die mij verrast.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Ik hoop dat ik er op W29 nog een tactisch genie die dat combineert met skills.
Met woorden is PJ veruit de beste tacticus van W29

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
-

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Leuke en gezellige vijanden die geen vuile trucjes uithalen.

17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?
Mensen die hun best proberen te doen ;)

18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)?
-

19. Wat is je favoriete forumposter?
Zit nooit meer op AF

20. Wat is de beste stamleider?
Dat gaat ver in de tijd terug naar Roy/mlicka, blijft mijn topper.

21. Wat is de slechtste stamleider?
Een slechte stamleider is als je niet communiceert, het woord van je stamleden niet geloven en niet aan het stambelang denken.

22. Wie is de meest onderschatte speler?
Ik denk en hoop dat niemand meer onderschat voor, daarvoor draait W29 al te lang.

23. Wie is de meest overschatte speler?
Ik denk en hoop dat niemand meer overschat voor, daarvoor draait W29 al te lang.

24. Wat is voor jou het mooiste moment op w29?
Er zijn veel mooie momenten geweest, maar ik kijk nu uit naar het moment dat ik een streep achter W29 ga zetten.
 
Reactiescore
60
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Tegen de mensen die naar mijn mening mij nog altijd liever zien komen dan gaan. Er is een fout gemaakt door mij en de leiding van MT, door deze fout heb ik betreurende en een overbodige laag over mij heen gekregen, maar daar zullen we het niet nog eens over hebben.
Ik kijk dus op een positieve manier op naar spelers die stamgenoten en vijanden op dezelfde respectvolle manier behandelen wat voorbeelden zijn:
Theo, .SQRT, Nivelle, Y-12, Brono, Fred, Luukie, Draps en Tormund.

Dank :)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Ik zou graag weer een keertje aan de zeiden van Roland, Theo, Lars en AFK(Gijs dacht ik) willen staan, niet alleen lijkt het me gezellig, maar de mentaliteit zal er ook goed in orde zijn.

Dat lijkt me ook wel wat ja
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Binnen mijn stam eigenlijk niemand, ik heb niet voor niks 2 co's en wat nood-co's (a)
Geef je VV eens aan iemand joh :p

6. Welke speler zie jij het liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Het liefste wil ik dat AFK zo snel mogelijk naast mij komt te liggen :D Ook hoop ik dat Roland en Theo een beetje opschieten met meer front aan te maken de tijd drinkt :(
Doe mn best, maar 5 maanden is wel wat kort :s

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Ik vind al langer dat Theo en Roland op een te klein account spelen, een te onbelangrijk account. Ik verwacht niet dat dit zal gebeuren, maar qua skills zitten zouden ze veel hoger moeten zitten dan ze nu doen.

Tsja, maar ik ga niet overstappen. Zit vanaf dag 1 van deze wereld op Theonl2 en zal daar blijven tot de laatste dag :)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Para! zet zich nog altijd meer dan genoeg in voor MT, of vergis ik me?

nee, klopt
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Om toch een beetje naar de clusters te kijken zeg ik:
.SQRT, Theo, Y-12, Tormund, AFK, Visser en Nivelle

Opnieuw dank
 
Reactiescore
60
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Aldo, ondanks dat je meerdere keren teleurgesteld bent door je stam ben je gewoon doorgegaan, ook netjes dat je voor jezelf duidelijk een einddatum hebt gezet, wat ik wel erg jammer vind trouwens

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Vikanov, als kleine speler naar Para gekomen maar toch zeer belangrijk daar. Ook Panter66 valt me mee, om eerlijk te wezen had ik verwacht dat die niet meer zou groeien nadat 1 van zn clusters was afgepakt. Alleen jammer dat ie nooit op Pm's wil reageren

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Tsja, bij de meeste mensen waarmee ik dat zou willen zit ik al wel. Aldo zit alleen aan de verkeerde kant, en lipides ligt te ver weg maar ik ben zeer tevreden over degenen met wie we nu om GEK heen liggen

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Practisch heel MT zou ik zo mn VV geven, en een deel van Para ook. maw, te veel om op te noemen

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Ben gelukkig nog geen mensen tegen gekomen naast wie ik niet nog een keer zou willen liggen, ondanks dat ik door 2 mensen ongenadig ben afgestraft.

6. Welke speler zie jij het liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Puur voor de uitdaging zou ik al wel naast Aldo willen liggen, maar dan niet alleen :p

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Chameleon, op dit moment niet echt gemotiveerd, maar dat komt wel zodra ze wat verder zijn

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Doe eens GEK

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
pff, bij mij kun je beter vragen wie dat niet heeft gedaan.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Para! en MT steunen elkaar, en we zien elkaar eigenlijk al niet meer als bondgenoten, maar gewoon als (verre) stamgenoten

11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
.SQRT, Chameleon, Kragt, AFK

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Gijs, toen het nodig was, en uiteraard Lipides

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Aldo, hij krijgt het toch maar voor elkaar om van Brono te edelen hoewel dat ook deels aan onszelf ligt

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
-

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
-

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Leuke en gezellige vijanden die geen vuile trucjes uithalen.

17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?
Mensen die hun best proberen te doen, en die mij kunnen helpen om beter te worden

18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)?
-

19. Wat is je favoriete forumposter?
Hannibal

20. Wat is de beste stamleider?
-

21. Wat is de slechtste stamleider?
Een slechte stamleider is als je niet communiceert, het woord van je stamleden niet geloven en niet aan het stambelang denken.

22. Wie is de meest onderschatte speler?
Ik denk en hoop dat niemand meer onderschat voor, daarvoor draait W29 al te lang.

23. Wie is de meest overschatte speler?
Ik denk en hoop dat niemand meer overschat voor, daarvoor draait W29 al te lang.

24. Wat is voor jou het mooiste moment op w29?
Ik hoop en ga ervan uit dat dat nog moet komen, maar voor nu is dat toch het moment geweest dat ik in MT werd opgenomen
 

DeletedUser

Guest
Heel erg bedankt voor de mooie complimenten, ze worden heel erg gewaardeerd :).
 
Reactiescore
1.037
Was de bedoeling:) Kiezend tussen top 20 en deze vind ik deze leuker, misschien dat er meer mensen zijn:)
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Voor mensen met veel doorzettingsvermogen, hetzij het wegedelen van een vervelende speler, hetzij het deffen op een VV, hetzij het leiden van een stam etc. Ik denk dat een basis van een paar spelers met doorzettingsvermogen het succes is van een goede stam. Op deze wereld zijn dat spelers zoals runeskater, Nivelle, Gijs, theonl2 en Space Bison en anderen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Ik kijk tegen PJ op wegens zijn sterke P&P, het lijkt alsof hij altijd weet waar hij het over heeft en gebruikt sterke argumenten. Verder kijk ik tegen Aldo op wegens zijn vermogen om iedere vijand op z'n knieën te krijgen al moeten we dat nog maar zien^^... Ook kijk ik tegen Lars op wegens zijn manier van leiden en motiveren van MT, met hem kan je altijd lachen.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Oeh, leuke vraag. Aldo, Fred, Gijs, Lars, PJ, Rieks, Simon, Theo en Yannick. Dat maakt, met mij, 10 mensen :).
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Dit durf ik bij heel veel spelers te doen, maar in het speciaal aan Aldo of Yannick.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Spelers die alleen maar een mededeling sturen om te kijken of je online bent of spelers die alleen maar 's nachts (kunnen) aanvallen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar een gezellig babbeltje met ze kan hebben.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Ik denk dat de kaarten al geschud zijn.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Dan zou ik graag met GEK MT willen plagen :).
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
De hoofdspeler van Y en voor de rest tips en tricks van internet.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Para en MT zijn één stam, bij de vijanden zou ik het niet weten...
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Zie vraag 3.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Aldo en Yannick.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Rieks en Theo.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Wesley en Jory.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Haat wil ik het niet noemen, maar ik heb een grote hekel aan Suttesut.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Fredje en Lars.
17. Waarop baseer jij jouw team en de mensen rondom je?
Op gevoel.
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)?
Het kunnen uppen van gebouwen.
19. Wat is je favoriete forumposter?
Één die echt wat zegt en niet van dat geblabla.
20. Wat is de beste stamleider?
Één die contact houdt met elk individueel in de stam.
21. Wat is de slechtste stamleider?
Één die niet weet wat er allemaal in z´n stam gebeurd.
22. Wie is de meest onderschatte speler?
Ik denk dat de kaarten al geschud zijn.
23. Wie is de meest overschatte speler?
Ik denk dat de kaarten al geschud zijn.
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w29?
Het timen van m´n eerste treintje binnen een seconde en het voor het eerst snipen van een getimed treintje. Verder was het joinen van MT ook een fijn moment:).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aldo zijn tekst :)

RL gaat inderdaad voor, het blijft uiteindelijk maar een spelletje ;) Ik denk ook niet dat ik er ga geraken (speel nog maar een week op AFK ook).

Ik zou ook niet weten waarom je op deze post negatieve commentaar zou krijgen, het is netjes dat je de speler van Brono niet afkraakt. En je hebt duidelijk skills, het was al even geleden dat er nog eens een trein gesniped was ;)

Persoonlijk mag w29 voor mij ook wel stilletjes aan eindigen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben heel consequent, maar om ineens van je verslaving naar geen tijd eraan besteden gaan werkt niet:eek:

Ik zei bij de laatste niet dat ik jullie overschat vind, hoogstens dat anderen dat zeggen. Of het ook zo gaat zijn merken we wel

Neuh, denk eerder stille kracht, echt overschat zullen jullie niet worden denk ik;)

Ja dacht al zoiets, maar het was gewoon best vreemd :D

Ik maak dinsdag ofzo wel mijn lijstje denk ik.
 

DeletedUser13822

Guest
Enige vraag die eigenlijk relevant is in deze fase van de wereld. Wie kies je, op basis van alle ingame aspecten, die je blind volgt in de strijd en mee de overwinning inneemt.
Wel op basis van activiteit, skills, vertrouwen, loyaliteit, omgang, bereid te helpen en inzicht is dat voor mij simpel: Privateer, team UQ, vapura, black cyde (of hoe noemde gij hier alweer jonas :p), QA, team SB en Roald.
 

DeletedUser5148

Guest
Enige vraag die eigenlijk relevant is in deze fase van de wereld. Wie kies je, op basis van alle ingame aspecten, die je blind volgt in de strijd en mee de overwinning inneemt.
Wel op basis van activiteit, skills, vertrouwen, loyaliteit, omgang, bereid te helpen en inzicht is dat voor mij simpel: Privateer, team UQ, vapura, black cyde (of hoe noemde gij hier alweer jonas :p), QA, team SB en Roald.

Sera.

Edit: kzn in u stad geweest vandaag. Uw schoon brandweerkazerne op de Noorderlaan gaan bezoeken :)
 
Reactiescore
2.506
Ik zou ook niet weten waarom je op deze post negatieve commentaar zou krijgen, het is netjes dat je de speler van Brono niet afkraakt. En je hebt duidelijk skills, het was al even geleden dat er nog eens een trein gesniped was ;)

Ik heb jullie in het verleden(3weken terug) eens een compliment gegeven en kreeg daar commentaar op, dus ik verwacht nu eigenlijk hetzelfde(a)

Enige vraag die eigenlijk relevant is in deze fase van de wereld. Wie kies je, op basis van alle ingame aspecten, die je blind volgt in de strijd en mee de overwinning inneemt.
Wel op basis van activiteit, skills, vertrouwen, loyaliteit, omgang, bereid te helpen en inzicht is dat voor mij simpel: Privateer, team UQ, vapura, black cyde (of hoe noemde gij hier alweer jonas :p), QA, team SB en Roald.

Waar ik naar heb gekeken is:
Skills(inzicht), de wil om wat te leren(activiteit) en loyaliteit, maar volgens mij is bij iedereen zijn/haar post ook onderbouwt dus vind ik de "enige vraag" toch een beetje apart:confused:

@Roland @Theo tnx
 

DeletedUser5148

Guest
Ik heb jullie in het verleden(3weken terug) eens een compliment gegeven en kreeg daar commentaar op, dus ik verwacht nu eigenlijk hetzelfde(a)

Foute instelling Aldo. Het is niet omdat je geeft dat je zal terug krijgen. Concentreer je op geven. Hoe meer je geeft, hoe meer kans dat je iets zal terugkrijgen. Maar ga er nooit van uit alsof het een zekerheid is.
 

DeletedUser65921

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Voor de mensen die alle saaie taakjes uit de schijnwerpers doen die oh zo belangrijk zijn maar oh zo weinig geapprecieerd worden, chapeau als je dat kan volhouden.
Verder specifiek voor Quinten van QA voor de manier waarop hij me wegspeelde terwijl hij expres niks stuurde op de dagen dat ik examens had, dat zijn de spelers die ik graag als bondgenoot en tegenstander zou willen hebben.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Aldo, ik speel misschien een maand bij hem op Kragtwijk, maar in die maand heb ik al erg veel nieuwe dingen geleerd van hem. Geniale uitgebreide aanvalsplannen maken en ondertussen nog een defvv of 2 draaien, hij doet het gewoon. Fantastisch.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Oei, nou van op deze wereld niet zo heel veel, ik spreek nog amper mensen hier en om samen een oorlog in te gaan heb je toch meer een band nodig dan ik heb met de spelers hier. Voorlopig komen dan buiten de eerder genoemden Aldo en Quinten ook zeker Mea en ook wel Suttesut en Tormund (die ik al deftig heb leren kennen) erbij. Vooral omdat dat mensen zijn waarvan ik geloof dat ze echt hun best gaan doen en zich inzetten en dat is het belangrijkste.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Ik denk dat Aldo het in zijn lijst mooi zei: er is een reden dat we met 2 zijn (of 3) en dan nog een hoop nood-co's.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Stabbers, dan kan je je nooit veilig voelen en moet je altijd opletten.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Hoe meer uitdaging hoe liever!
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Het zou me verbazen als er nu nog iemand onbekend helemaal naar voor komt.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Ik bemoei me niet echt met de stam, ik volg wel wat Aldo doet dan.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Iedereen zo'n beetje, ik kwam als noobje op w29, geraakte door wat definzet en een ongelukje in Ctrl, waar ik mezelf met defvv's en stelen met de ogen leerde deffen en al een begin van aanvallen en nu leer ik nog veel van Aldo.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Dat zal MT wel zijn denk ik, geen idee wie anders.
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Quintentje!
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Ik hoor veel goeds over die op Lipides zijn defkunsten, maar heb het natuurlijk nog niet zelf mogen ervaren.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Ook zo'n moeilijke, meestal zeg ik hier UQ, ik ga daarbij blijven
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Nou hier mag toch Aldo!
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Ik denk niet dat ik daar nog op hoef te antwoorden, dat heb ik al duidelijk genoeg gemaakt
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Mensen die me een uitdaging geven
17. Waarop baseer jij jouw team en de mensen rondom je?
Gezelligheid en activiteit (lees: spamgehalte)
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)?
Alles wat vuil spel toe laat.
19. Wat is je favoriete forumposter?
Oscar :D
20. Wat is de beste stamleider?
Hmm wat, dus geen naam. Nou iemand die zorgt dat alle leden in de stam samen een grote vriendengroep vormen, dat iedereen aan hetzelfde touw trekt en voor elkaar door het vuur wil gaan. Maar ook zeker iemand die de leden laat beslissen over vanalles en nog wat.
21. Wat is de slechtste stamleider?
Dictators, mensen die alles op hun eentje beslissen zonder dat de leden iets te zeggen hebben.
22. Wie is de meest onderschatte speler?
QA 2880
23. Wie is de meest overschatte speler?
Ik vind Runeskater, als we puur qua skills kijken, toch te hoog geranked.
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w29?
Het mogen joinen van Ctrl, het moment waarop alles begon.
 
Reactiescore
2.506
Mijn trouwste en grootste fan <3
Maar doe jezelf niet te kort he Laurens ;)
 
Bovenaan