Golden Awards

Reactiescore
746
Als stamgenoot/mens ga ik niet oordelen.
Maar als dat jouw criteria zijn van een topspeler (zeker dat laatste doorzetter) dan zet ik Joris met stip op 1.
Zeker op deze wereld.

Ik ken mensen die kraken na 1 massa, ik ken mensen die kraken na een 2e(3e-4e-5e-6e-7e-8e-9e-10e-etc.), ik ken mensen die kraken wanneer ze zien dat hun hele cluster verneukt is door clusterfucks, ik ken mensen die kraken als de stam geen of amper vrije def heeft, ik ken mensen die kraken als ze dit alles solo moeten bolwerken.
Maar ik ken geen enkele die het doorzettingsvermogen heeft gehad om ondanks dit te blijven doorzetten en dit alles tot een goed einde te brengen. Bovendien deed hij nog steeds zijn duit in het zakje voor vv's

Loud heeft het nu misschien moeilijk met aanvallen(alhoewel? hij doet niets hoor gewoon wat op het AF lullen over hoe goed hij wel niet is op w1), maar valt echt in het niets met wat Poo. allemaal heeft meegemaakt.

Bovendien is Joris een echte kanjer en doet naast veel voor Pirate ook veel voor Inno, ze zouden hem beter in geld uitbetalen en een echt loon geven ipv wat PP.

<3333333 Luv u 2. Maar het is wel waar op zich :p
Sinds begin van de server tot eigenlijk 2 maanden terug lag Poo. constant onder aanval. Er zijn er echt weinig die dat volhouden, en vooral op een minimum aan stamdef. Ben ik echt wel trots op dat het me gelukt is. :p
En ja, ik heb echt tientallen keren gedacht om er gewoon mee te stoppen, het was gewoonweg niet doenbaar. je hebt 3 maanden aan 1 stuk 1k aanvallen op de teller. Dan loopt het even naar beneden naar zo'n 150, maar de week erna weer 1k. Dan begin je gewoon te flippen. Zo is dat bijna een jaar doorgegaan. Wanneer ik wilde stoppen waren het echter steeds mijn co's (laila <3 (hug), maks <3) en Tuur + Bertje + Mies die me toch weer die moed gaven door te zetten.
Dus ook vooral een plusje op hun conto ;)

Zeg jij overigens even tegen inno dat ik mijn IBAN gerust wil geven? :x
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Ja lap, nu is zijn ego gestreeld hoor :p

Ik ga ook een lijstje maken. Dit lijstje zal bestaan uit spelers die op w31 spelen of hebben gespeeld.

Beste speler: Speler die het meeste indruk op mij naliet was de oorspronkelijke speler van Roshan, Remco van CrazyBertje, Rhino en mrandmssbundy. (helaas geen niet-FTW'er of ex-FTW-er).
Echter, Bert van CrazyBertje is het meest constant geweest doorheen de wereld en verdient deze trofee.
Beste stam: FTW kan je niet omheen. Defensief en aanvallend uitgebalanceerd en ondanks de vele grote persoonlijkheden een heel goede sfeer.
Beste leider: Voor Dave heb ik zeker respect, maar zijn visie was amateuristisch. Als leider heeft hij zijn kwaliteiten maar is gestuit door zijn eigen koppigheid. Een leider moet beslissingen durven nemen in het belang van de groep (actieve spelers).
Misschien dan toch Tim (Complex) in zijn MM periode. Heeft een natuurlijke aura en kon een groep inspireren. Was Tim in MM gebleven dan weet ik bv. niet wat de uitkomst zal zijn geweest van deze wereld.
Slechte leider: Cyndicate maar ook Killered de oprichter van Add. beide zaten er al gewoon compleet naast qua visie.
Meest overschatte stam: Add. was de meest overschatte stam van deze wereld. Hij ging even snel als hij gekomen was. "Van massastam naar ministam, wie Add. dat gedacht" = Schitterend.
Meest onderschatte stam: UI in het prille begin. Er is geen enkele stam die zoveel eindoverwinnaars heeft geleverd als deze stam en werd in die tijd niet gerespecteerd. Swiss in het zelfde schuitje.
MM echter ook, in hun hoogdagen waren ze top en verdienen ook een nominatie omdat ze niet op de finish zullen staan en dat voor een stukje wel verdienen.
Meest overschatte speler: Al deze namen vernoemen is geen beginnen aan.... De vv'ers van MM hebben mij wss het meest teleurgesteld in deze wereld.
Meest onderschatte speler: Jelle van Herrezen Draak is toch wel zo eentje die onderschat wordt. Maar er zijn er nog. Qua accounts denk ik dan aan een Vlemis die het einde van de wereld niet haalt en die op basis van inzet wel verdient.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle FTW-ers :p, maar ook Dave (Vlemis) en ook een hoop arrogante zakken zoals Gimpje en Loud. Eens zien hoe ze zijn als stamspeler kan geen kwaad.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Ik zeg tegen niemand nee op voorhand..
Mooiste speler naam: Herrezen Draak, Cyndicate
Mooiste stam naam: Swiss, had ook een mooie filosofie. Was eigenlijk ook gewoon UI 2.0
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: CrazyBertje
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Loud. lijkt me logisch.
Dikste wannabe in het spel: Er waren er teveel...
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: Swiss
Mooiste actie van de wereld: FTW, de outlaws die elke andere stam van het kastje naar de muur heeft gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Ohw en met wie ik nog in de stam wil zitten is met mijn co's. Niet op hetzelfde account maar als stamgenoten
 

DeletedUser63648

Guest
Beste speler: Tja. Als ik niet mezelf kan noemen, zou ik toch maar bertje zeggen, op aanvallend vlak. op deffend vlak/doorzettend vlak is dat Poo.
Beste stam: Er zijn misschien 3 of 4 goede stammen geweest op deze wereld. Pirate, Swiss, FTW en heel misschien MM. FTW was duidelijk de beste van deze.
Beste leider: Tuur, bert of Mies. Ook al was er de policy binnen Swiss en FTW dat iedereen leider was, wisten zij toch altijd iedereen te inspireren om hun beste beentje voor te zetten. Zij zorgden ervoor dat iedereen met zijn neus dezelfde richting op stond.
Slechte leider: Stuur. Totaal geen visie, nooit in staat geweest om iets te doen met het potentieel van Sick. destijds. Was ik er niet geweest, dan had nooit iemand Sick serieus genomen of als bedreiging gezien. En dat terwijl ik er toen nog maar heel kort in zat.
Meest overschatte stam: Hierin volg ik tuur: Add. was de meest overschatte stam van deze wereld. Hij ging even snel als hij gekomen was. "Van massastam naar ministam, wie Add. dat gedacht" = Schitterend.
Meest onderschatte stam: Ik weet het niet, ik heb denk ik mijn tegenstanders altijd overschat. Dan toch FTW denk ik, door MM/add toen ze nog dachten dat ze konden winnen.
Meest overschatte speler: vlemis, SLNC, WOLPC (we dachten dat hij goed genoeg was voor pirate! zaten we toch goed naast)
Meest onderschatte speler: vele spelers van FTW. Dat is nu wel redelijk voorbij, alhoewel loudje nog steeds wel mensen onderschat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle FTW-ers, Auke en gatenkaas ook wel. Zij waren een van de weinige mensen die doorhadden hoe ik reageer op het forum en wat dat tot doel had.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: loud, en met hem alle mensen die zijn gaan vluchten.
Mooiste speler naam: Herrezen Draak (beter goed gejat dan slecht bedacht), .mario galaxy
Mooiste stam naam: FTW.
Het tofste topic: Elk topic waar ik veel gepost heb.
Het domste topic: Elk topic waar ik niet veel gepost heb.
Favoriete forum poster: Jorg destijds kon ik heel erg van genieten.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Loud. lijkt me logisch.
Dikste wannabe in het spel: Mafkees heeft nog geen vermelding gekregen. Hier hoort hij toch wel thuis. Hij heeft dit wel verdient, paar honderd euro op w31 weggooien voor helemaal niks.
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: Swiss
Mooiste actie van de wereld: FTW, de outlaws die elke andere stam van het kastje naar de muur heeft gespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69665

Guest
Dikste wannabe in het spel: Mafkees heeft nog geen vermelding gekregen. Hier hoort hij toch wel thuis. Hij heeft dit wel verdient, paar honderd euro op w31 weggooien voor helemaal niks.

Whaha, hij wou mij laten wegspelen door iemand anders, en in ruil voor elk dorp dat diegene ging veroveren zou hij iets van 100pp betalen...

Wat ben je dan voor persoon? Eentje met teveel geld denk ik dan zo
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Bertje, staat op 1 en verdient die plaats ook meer dan wie dan ook.
Beste stam: FTW, lang iedereen tegen zich gehad maar toch de overwinning naar hun weten te trekken.
Beste leider: Dave (Vlemis), Altijd enthousiast en een enorme doorzetter.
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Hondje, veel punten weinig actie
Meest onderschatte stam: WTF namelijk de enige stam die zich nog wil verzetten
Meest overschatte speler: Mafkees
Meest onderschatte speler: Ikzelf, Wordt omschreven als noob op het AF maar denk dat ze neit mogen klagen van het verzet in game
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: bertje, WOLPC, Buurman, Locksley, Innovation, IAA, Bertje, Vlemis, Stefpepertje, Dragiat, Bundy's en Herrezen Draak, eventueel Poo. nog.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cgrain wat jullie wel verwacht hadden
Mooiste speler naam: WOLPC zoals al vermeld gwn een uitzonderlijke naam :)
Mooiste stam naam: -ST- is en blijft de beste stamnaam op W31, Swiss verdient hier een mooie 2e plaats
Het tofste topic: /
Het domste topic: Dit topic
Favoriete forum poster: Cgrain, is grappig hoe die zichzelf tegenspreekt
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Cgrain, schept enkel op over wat die wel niet waard is.
Dikste wannabe in het spel: Hier volg ik Cgrain in: Mafkees heeft nog geen vermelding gekregen. Hier hoort hij toch wel thuis. Hij heeft dit wel verdient, paar honderd euro op w31 weggooien voor helemaal niks.
Mooiste profiel foto van spelers: bertje :)
Mooiste profiel foto van stammen: Swiss
Mooiste actie van de wereld: -ST- dat stand hield tegen de aanvallen van M M en Remain af en toe ook eens Swiss.

Loud heeft rond de 10 -ST- spelers verovert.
Een goede stamspeler edelt zijn eigen stamgenoten niet weg...

Als mens ga ik niet eens over oordelen.. zijn posts zeggen al genoeg.

Loud geeft meteen op zodra er edels komen, dan ben je toch geen doorzetter?

1. dat noemt men interns deden jullie ook de ene doet dit enkel wat meer als de andere, dit omdat ik front wilde met FTW.

2. Als mens val ik enorm goed mee, was ook niet altijd even goede vriendjes met WOLPC, enkel kan ik alles zeer makkelijk aan de kant schuiven, heb pas echt vriendelijk gedaan naar WOLPC toe vanaf dat ik zag wat ik aan hem had in het spel.

3. Zoals al vermeld werk ik full continu, als je edels stuurt wanneer ik op men werk zit kan/wil ik niet online komen om jullie edels te snipen of een recap te sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
19
Beste speler: Bertje, staat op 1 en verdient die plaats ook meer dan wie dan ook.
Beste stam: FTW, lang iedereen tegen zich gehad maar toch de overwinning naar hun weten te trekken.
Beste leider: Dave (Vlemis), Altijd enthousiast en een enorme doorzetter.
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Hondje, veel punten weinig actie
Meest onderschatte stam: WTF namelijk de enige stam die zich nog wil verzetten
Meest overschatte speler: Mafkees
Meest onderschatte speler: Ikzelf, Wordt omschreven als noob op het AF maar denk dat ze neit mogen klagen van het verzet in game
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: bertje, WOLPC, Buurman, Locksley, Innovation, IAA, Bertje, Vlemis, Stefpepertje, Dragiat, Bundy's en Herrezen Draak, eventueel Poo. nog.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cgrain wat jullie wel verwacht hadden
Mooiste speler naam: WOLPC zoals al vermeld gwn een uitzonderlijke naam :)
Mooiste stam naam: -ST- is en blijft de beste stamnaam op W31, Swiss verdient hier een mooie 2e plaats
Het tofste topic: /
Het domste topic: Dit topic
Favoriete forum poster: Cgrain, is grappig hoe die zichzelf tegenspreekt
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Cgrain, schept enkel op over wat die wel niet waard is.
Dikste wannabe in het spel: Hier volg ik Cgrain in: Mafkees heeft nog geen vermelding gekregen. Hier hoort hij toch wel thuis. Hij heeft dit wel verdient, paar honderd euro op w31 weggooien voor helemaal niks.
Mooiste profiel foto van spelers: bertje :)
Mooiste profiel foto van stammen: Swiss
Mooiste actie van de wereld: -ST- dat stand hield tegen de aanvallen van M M en Remain af en toe ook eens Swiss.



1. dat noemt men interns deden jullie ook de ene doet dit enkel wat meer als de andere, dit omdat ik front wilde met FTW.

2. Als mens val ik enorm goed mee, was ook niet altijd even goede vriendjes met WOLPC, enkel kan ik alles zeer makkelijk aan de kant schuiven, heb pas echt vriendelijk gedaan naar WOLPC toe vanaf dat ik zag wat ik aan hem had in het spel.

3. Zoals al vermeld werk ik full continu, als je edels stuurt wanneer ik op men werk zit kan/wil ik niet online komen om jullie edels te snipen of een recap te sturen.

dank je wel loudje voor je nominatie's

er zijn er niet veel die zelfs 2 keer met mij in een stam willen zitten zoals jij

helaas is een dubbelaccount verboden dus dat zal hem nooit gaan worden
 

DeletedUser63648

Guest
Hondje is door ons nooit overschat hoor. Of waren ze nog minder dan niks?

Verder, je zult moeten kiezen :p ik ben bundy :p

Tenslotte nog bedankt voor alle nominaties. Voor alle geïrriteerde posts, daar deed ik het voor. Ik kan nog wel wat P&P gaan voeren ("overschat je jezelf niet een beetje? 134, dat is alles wat ik te zeggen heb"), Ik zou ook nog kunnen reageren op je verdedigingen, maar ach. (Je internt wat meer dan wij, 2. dat maakt me eigenlijk misselijk als je me iets zou boeien, 3. Doe het dan ook niet), maar ja, dat is het hem nou juist. Je boeit me niks.
 
Reactiescore
533
Ach Michelle staat gereed met het zweepje als je weer over de streep gaat he Coen.
In de stam ben je al heel gedisciplineerd.
 

DeletedUser

Guest
zal eveneens aan mijn manier van reageren liggen. ben soms wat arrogant maar enkel als ze het verdienen :) Verder tja Hondje heb ik enkel gekozen omdat ik voor de rest gedurende W31 een stam heb overschat. Hondje leek groot maar dat was het niet :p.

dat jij Bundy bent weet ik ook het Coen. Ik ga enkel af van de vorderingen in het spel en de manier waarop men tegen mij spreekt op het AF.

Bundy heeft altijd al een top acc geweest niet enkel door jou weliswaar. Jij in persoon voor zover ik je ken natuurlijk spreekt mij alles behalve aan daarmee dat je die plaats dan ook hebt gekregen. Hoe dan ook, het is algemeen geweten dat wij niet echt de beste vrienden zijn:)
 

DeletedUser68464

Guest
Er is maar 1 iemand een "bundy" in hart en nieren en die teveel tijd in het account heeft zitten :Embarrassment:
Me!!!! Daarnaast ben ik je heel dankbaar hoor Coen dat je mijn redder in nood wilde zijn en ook een bundy bent :D
 
Reactiescore
533
Er is maar 1 iemand een "bundy" in hart en nieren en die teveel tijd in het account heeft zitten :Embarrassment:
Me!!!!
Ik wist wel altijd al dat je ook voor de helft mannelijk was. Blij dat je er zo voor uit komt!
Mister and miss Bundy.
 

DeletedUser34283

Guest
Ik mis mezelf in dikste wannabe, meest overschatte speler en favo forum poster. Kan iemand dat even realiseren? BVD
 
Reactiescore
746
Ik mis mezelf in dikste wannabe, meest overschatte speler en favo forum poster. Kan iemand dat even realiseren? BVD

Beste noob: IA
Dikste wannabe: IA
Meest overschatte speler: IA
Meest onderschatte noob: IA
Minst favo forum poster: IA
Meest favo Poo. -baasje : IA

Zo goed Gerrie? <333
 
Bovenaan