Golden Awards

DeletedUser54620

Guest
Je raad het nooit maar Supers. de wannabe speelt op 8128, just saying :p

Yeh, maar hoe hij zich profileert op het AF maakt hem inderdaad een wannabe, ik weet eigenlijk vrij weinig van zijn IG speelstijl. Enkel dat 'ie 1000x restart voordat hij eindelijk eens serieus gaat spelen. :p
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Bik, The economist
Beste stam: Dunno
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Robskeexp
Beste leider: Russel.
Slechte leider: .Final Meltdown
Meest overschatte stam: Sexy!
Meest onderschatte stam: Smile
Meest overschatte speler: .Final Meltdown
Meest onderschatte speler: Sigma Draconis
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sigma Draconis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Robskeexp
Mooiste speler naam: Autofarmer.exe
Mooiste stam naam: Smile
Het tofste topic: Top/Flopstammen
Het domste topic: Hoeveel Lc heb je?
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: Robskeexp
Dikste wannabe op het forum: Robskeexp
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:-
Mooiste profiel foto van stammen:Smile
Mooiste actie van de wereld: -
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Mensen die Robskee in een negatief lijstje zetten zijn of zwakbegaafd of gewoon stoned of dronken. Robskee is een goede speler en beter zoals de meeste hier.
Niet heel slecht bedoeld tegenover jullie maar vind het nergens op slaan.
 

DeletedUser

Guest
Kvind het zeker een goede speler, daarvan kun je in mijn lijstje ook niks van zeggen. Ik heb het gewoon niet zo met ego's.
 

DeletedUser

Guest
Kvind zijn nadeel dan wel heeeel groot :p

Maar heb nog nooit echt tegen hem gespeeld of iets dergelijks dus kan zoiets niet erg goed beoordelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mensen die Robskee in een negatief lijstje zetten zijn of zwakbegaafd of gewoon stoned of dronken. Robskee is een goede speler en beter zoals de meeste hier.
Niet heel slecht bedoeld tegenover jullie maar vind het nergens op slaan.
Thx ;)
Kvind het zeker een goede speler, daarvan kun je in mijn lijstje ook niks van zeggen. Ik heb het gewoon niet zo met ego's.

"Je hebt onterechte en terechte ego's", zeg ik altijd. :p
 

DeletedUser

Guest
Mensen die Robskee in een negatief lijstje zetten zijn of zwakbegaafd of gewoon stoned of dronken. Robskee is een goede speler en beter zoals de meeste hier.
Niet heel slecht bedoeld tegenover jullie maar vind het nergens op slaan.

Mensen zijn zwakbegaafd omdat ze een persoon in de categorieën "Minst favoriete forumposter", "Grootste ego" en "Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten" zetten? Dit is exact waarom ik het AF compleet niet gemist heb hier op .nl. 60% denkt hier het recht te hebben op anderen neer te kijken omdat zij hun visie superieur vinden, terwijl anderen hun visie net zo goed kan zijn.
Ik heb niets tegen Robskee, al vind ik zelf ook dat zijn attitude (ook al is hij half gespeeld en erom gedaan) iets minder kan, maar ik begrijp waarom mensen hem in die categorieën zetten. Het verbaast me enkel dat sommigen dat soms overzien enkel omdat ze zijn kwaliteiten kennen en/of apprecieren.

Dit forum zou een ontzettend aangename plek kunnen zijn als men de attitude wat zou kunnen bijhouden, men de spam wat zou kunnen inhouden en er vanwege een minder 'haatgehalte' meer posts komen zoals die van Scamander, mensen die effectief het forum proberen te gebruiken om een gezonde discussie te starten in plaats van "Wie kan er het beste spellen: Deel II"
 

DeletedUser

Guest
Mensen zijn zwakbegaafd omdat ze een persoon in de categorieën "Minst favoriete forumposter", "Grootste ego" en "Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten" zetten? Dit is exact waarom ik het AF compleet niet gemist heb hier op .nl. 60% denkt hier het recht te hebben op anderen neer te kijken omdat zij hun visie superieur vinden, terwijl anderen hun visie net zo goed kan zijn.
Ik heb niets tegen Robskee, al vind ik zelf ook dat zijn attitude (ook al is hij half gespeeld en erom gedaan) iets minder kan, maar ik begrijp waarom mensen hem in die categorieën zetten. Het verbaast me enkel dat sommigen dat soms overzien enkel omdat ze zijn kwaliteiten kennen en/of apprecieren.

Dit forum zou een ontzettend aangename plek kunnen zijn als men de attitude wat zou kunnen bijhouden, men de spam wat zou kunnen inhouden en er vanwege een minder 'haatgehalte' meer posts komen zoals die van Scamander, mensen die effectief het forum proberen te gebruiken om een gezonde discussie te starten in plaats van "Wie kan er het beste spellen: Deel II"

Ik sluit me hier volledig bij aan.
 

DeletedUser67771

Guest
Thx ;)


"Je hebt onterechte en terechte ego's", zeg ik altijd. :p

Je hebt nooit het recht egoïstisch te zijn, het is simpelweg een slechte eigenschap. ;)

Maar wij hebben onze conversatie daarover al achter de rug.. Het is goed dat je zelf vind dat je het recht hebt om egoïstisch te zijn overigens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nouja, gevoel voor humor is hier blijkbaar ver te zoeken. Zou passen bij 't lijstje dat Chazu net opsomde.
 

DeletedUser67771

Guest
Nouja, gevoel voor humor is hier blijkbaar ver te zoeken. Zou passen bij 't lijstje dat Chazu net opsomde.

Je kan me niet vertellen dat je niet vind dat je het recht hebt om egoïstisch te zijn, anders had je er wel wat aan gedaan. Daar heb ik nu teveel voor van je gezien. ;) Het is dus ook geen gevoel voor humor.
 

DeletedUser

Guest
Je kan me niet vertellen dat je niet vind dat je het recht hebt om egoïstisch te zijn, anders had je er wel wat aan gedaan. Daar heb ik nu teveel voor van je gezien. ;) Het is dus ook geen gevoel voor humor.

Nietus, ik ben lange tijd niet egoïstisch geweest. Hoe gaat ie trouwens met je :)?
 

DeletedUser

Guest
Goed, met jou? :D Nee, heb je je weten in te perken? Ik ben trots op je.

Prima hoor :) En nee, of ja, apart geval. Ik kan me inperken als ik wil, maar dat gebeurt zelden in de start van een wereld, dan zijn er sws wel irritante spammertjes te vinden. En je weet hoe ik tegenover zulke spelers sta :p
 
Bovenaan