Golden awards

DeletedUser38984

Guest
Waarom zouden ze hem ONTERECHT een ban geven?

Hij heeft dubbelaccount gepleegd, hoe het ook is gebeurt, het is gebeurt en het zij zo...

Doe toch niet zo moeilijk man --'

Moet ik het je nog een keertje uitleggen? Of snap je het wel?
 

DeletedUser

Guest
(A)

Jij snapt het ;)

Maar waarom allemaal zo flamen op Kist.

Hij internt ja, hebben jullie ooit die Mikekiller gezien? Die is nog veel erger.

Ik zie Kist niet pronken met zijn #1 positie, hetzelfde dat Mikekiller ook niet pronkt.

Internen hoort nou eenmaal bij het spel, je kunt je je erzelf tegen verzetten, maar het zal blijven..
Speelt pain carbon niet meer ? :(

En stop zagen over CJ, ja dat account was eerste, en nu niet meer en dat is al meer dan een week geleden ofzo dus niemand die dat nog iets kan schelen :p
 

DeletedUser

Guest
Speelt pain carbon niet meer ? :(

En stop zagen over CJ, ja dat account was eerste, en nu niet meer en dat is al meer dan een week geleden ofzo dus niemand die dat nog iets kan schelen :p

Jawel, maar hijs beetje inactief. De RS verslaving heeft hem te pakken :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Jawel, maar hijs beetje inactief. De RS verslaving heeft hem te pakken :D:D:D:D

RS
skype-puke.gif
 

DeletedUser

Guest
ragequit door de co whhaah!
neenee, de hele aanval stinkte gewoo, ik vergeef het.
volgende aanval doe ik wel, en dat wordt pas een actie =3

eerst 2 weken wachten tot je troepen weer uitgebouwt zijn om dan weer dood te lopen? :p
 

DeletedUser54620

Guest
Oww, hij brengt Sempers stackskills ter sprake. WOOOOOOOOOOOOOW Siebke toch hoe durf je :p
 

DeletedUser

Guest
Speelt pain carbon niet meer ? :(

En stop zagen over CJ, ja dat account was eerste, en nu niet meer en dat is al meer dan een week geleden ofzo dus niemand die dat nog iets kan schelen :p

Tuurlijk speel ik nog wel :D RS verslaving en nieuwe farmslaaf :)p) hebben me lui gemaakt ^^
 
Bovenaan