Golden awards

DeletedUser54620

Guest
Wanneer pronk ik daarmee?
Graag weer een onderbouwing bij deze uitspraak?
Hier zal wel weer geen antwoord op komen.
Wat jullie jongetjes vaak en graag doen is gewoon een hoop onzin uitkramen.

Door te blijven internen, ontkennen dat je spelers backstabt, hier jezelf presenteert als een toppertje, terwijl het omgekeerde waar is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Door te blijven internen, ontkennen dat je spelers backstabt, hier jezelf presenteert als een toppertje, terwijl het omgekeerde waar is. ;)
dat hij niet internt, dat hij beweert spelers te bakstabben en dat hij hier zich presenteert als een floppertje?


Was het maar zo makelijk :(
 

DeletedUser54620

Guest
Door te blijven internen, ontkennen dat je spelers backstabt, hier jezelf presenteert als een toppertje, terwijl het omgekeerde waar is. ;)

dat hij niet internt, dat hij beweert spelers te bakstabben en dat hij hier zich presenteert als een floppertje?


Was het maar zo makelijk :(

Je ziet hopelijk zelf ook wel dat het vetgedrukte slaat op hoe hij zich hier presenteert, wat door mij is omschreven met een toppertje, waarna de ontkenning erachter staat. Die ontkenning echter, gaat over het laatste van de zin en niet de rest. Sjongejonge Robin, is Nederlands dan zo moeilijk. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je ziet hopelijk zelf ook wel dat het vetgedrukte slaat op hoe hij zich hier presenteert, wat door mij is omschreven met een toppertje, waarna de ontkenning erachter staat. Die ontkenning echter, gaat over het laatste van de zin en niet de rest. Sjongejonge Robin, is Nederlands dan zo moeilijk. :rolleyes:

Blijkbaar ken jij de term 'spammen' nog niet goed genoeg.
 

DeletedUser54620

Guest
Blijkbaar ken jij de term 'spammen' nog niet goed genoeg.

Spammen
Spammen is het versturen van ongewenste post naar een groot aantal e-mailadressen of naar nieuwsgroepen. De netiquette verbiedt spamming en in sommige landen is spammen reeds strafbaar.

Voor het geval je het zelf niet snapt. Verder valt het verkeerd interpreteren van een post (wat jij dus deed) en het daarop enigszins dom reageren (wat je ook deed) helemaal niet onder spammen. Als je er moeite mee hebt het onderscheid te maken, verwijs ik je graag door naar de grote leermeester .Antho :p Ik weet zeker dat hij bereidt is je enigszins bij te spijkeren.
 

DeletedUser

Guest
Waar mag dan weer op gebaseerd zijn?
Maak ik pocherige opmerkingen?
Doe ik uit de hoogte?
Vind ik dat ik beter ben dan jullie?

Weer een uitvloeisel van afgunst denk ik dan maar....

Neen, jij hebt de meeste dorpen op deze wereld :D
Moest je niet egoistisch zijn zou je evenveel dorpen hebben als al je stamgenoten :D
 

DeletedUser

Guest
Voor het geval je het zelf niet snapt. Verder valt het verkeerd interpreteren van een post (wat jij dus deed) en het daarop enigszins dom reageren (wat je ook deed) helemaal niet onder spammen. Als je er moeite mee hebt het onderscheid te maken, verwijs ik je graag door naar de grote leermeester .Antho :p Ik weet zeker dat hij bereidt is je enigszins bij te spijkeren.

Bitch please, je weet heus wel wat ik bedoel :rolleyes: zoniet, dan dacht ik toch wel dat je slimmer bent :')
 

DeletedUser

Guest
Neen, jij hebt de meeste dorpen op deze wereld :D
Moest je niet egoistisch zijn zou je evenveel dorpen hebben als al je stamgenoten :D

Waarom moet je net zoveel dorpen hebben als de rest van je stamgenoten? Je stopt niet met edelen zodra je 1e staat van je stam :eek::D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:
Met welke speler zal in de toekomst rekening gehouden moeten worden: Mellow Moenie Mouwe(die kerel gaan nog 1 een trein.)

(A)

Jij snapt het ;)

Maar waarom allemaal zo flamen op Kist.

Hij internt ja, hebben jullie ooit die Mikekiller gezien? Die is nog veel erger.

Ik zie Kist niet pronken met zijn #1 positie, hetzelfde dat Mikekiller ook niet pronkt.

Internen hoort nou eenmaal bij het spel, je kunt je je erzelf tegen verzetten, maar het zal blijven..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
(A)

Jij snapt het ;)

Maar waarom allemaal zo flamen op Kist.

Hij internt ja, hebben jullie ooit die Mikekiller gezien? Die is nog veel erger.

Ik zie Kist niet pronken met zijn #1 positie, hetzelfde dat Mikekiller ook niet pronkt.

Internen hoort nou eenmaal bij het spel, je kunt je je erzelf tegen verzetten, maar het zal blijven..

Volgens mij bashen ze om te bashen. Vinden ze leuk.
 

DeletedUser38984

Guest
Ik heb nooit wat tegen internen gehad hoor? Heb alleen wat tegen SWAS :(
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit wat tegen internen gehad hoor? Heb alleen wat tegen SWAS :(

Waarom heb je wat tegen SWAS dan? Omdat Edwin een support stuurt naar CJ die terecht een ban heeft gekregen?
Niemand krijgt onterecht een ban, CJ heeft terecht een ban gekregen, hoe dan ook, tis zijn eigen schuld geweest en Edwin heeft ze gewoon aangegeven zoals het eigenlijk hoort. :D
 

DeletedUser38984

Guest
Waarom heb je wat tegen SWAS dan? Omdat Edwin een support stuurt naar CJ die terecht een ban heeft gekregen?
Niemand krijgt onterecht een ban, CJ heeft terecht een ban gekregen, hoe dan ook, tis zijn eigen schuld geweest en Edwin heeft ze gewoon aangegeven zoals het eigenlijk hoort. :D

CJ zit binnenkort weer in die trouwe top 20 let op mijn woorden :D
Nieuw team komt er over 5 dagen op :eek:
 

DeletedUser

Guest
CJ zit binnenkort weer in die trouwe top 20 let op mijn woorden :D
Nieuw team komt er over 5 dagen op :eek:
Jaha.... zelf geen fatsoenlijke account op kunnen bouwen.... dan C-J krijgen, die na een terechte straf niet meer zoveel zin had (ervoor ook al niet).... en dan mag jij MIJ wel dankbaar zijn. Anders zat je nu nog met slechts 18 dorpen... hahaha

Ik zou voortaan maar achter die naam in je handtekening: "Dank je wel Edwin" zetten :p
 

DeletedUser38984

Guest
Jaha.... zelf geen fatsoenlijke account op kunnen bouwen.... dan C-J krijgen, die na een terechte straf niet meer zoveel zin had (ervoor ook al niet).... en dan mag jij MIJ wel dankbaar zijn. Anders zat je nu nog met slechts 18 dorpen... hahaha

Ik zou voortaan maar achter die naam in je handtekening: "Dank je wel Edwin" zetten :p

Hoezo weet jij dit weer beter? Jij weet niet wat er speelt op CJ hoor. Die ban is en blijft nogsteeds hartstikke onterecht en dat weet onze schattige Edwin die op jongere vrouwen valt.

Dus wees nou is een keer stil als je niet weet waar je het over hebt. Bij voorbaad dank!
 

DeletedUser

Guest
Hoezo weet jij dit weer beter? Jij weet niet wat er speelt op CJ hoor. Die ban is en blijft nogsteeds hartstikke onterecht en dat weet onze schattige Edwin die op jongere vrouwen valt.

Dus wees nou is een keer stil als je niet weet waar je het over hebt. Bij voorbaad dank!

Waarom zouden ze hem ONTERECHT een ban geven?

Hij heeft dubbelaccount gepleegd, hoe het ook is gebeurt, het is gebeurt en het zij zo...

Doe toch niet zo moeilijk man --'
 
Bovenaan