~Golden Awards~

DeletedUser

Guest
Tegenaanval kan ook zelf? Of moet je per se wachten op je stam? En hoezo deftig georganiseerde def van je stam? Vraag preventieve stacks aan en stack zelf tussen. Of stack niet, ook een optie.
En tis maar wat je een mass noemt. 400 is niet echt spectaculair ofzo. Zijn al je clears nu. Maargoed. Wij zullen zelf binnekort wel onze mass krijgen dus dan zullen we zien of ik dat trek of niet.

Zoals ik al zei de tijd was er niet en om veel zou het toch niet uitgehaald hebben, het was 3 tegen 1.
Inderdaad, we stackten zelf ook tussen maar op den duur geraakt het op.
Dan geven wij zo snel mogelijk tijden door met de vraag om tussen te stacken maar niemand reageerde.
En we hebben ook dorpen laten gaan, 49 om precies te zijn. ;)

8 keer +-400 clears he :p
 

DeletedUser

Guest
Als reactie op forumpost aanvallen van Ourway, waardoor me cluster gefuckt word waar ik snelle reactie van me stam op hoop.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig zijn de spelers doorslaggevend! (ik heb sowieso een aversie tegen het seko acc an sich omdat het door internen de 1 mill voor ons bereikte).

Terugkijkend was het wel spannend om #2 en #3:
Je hebt als eerste 1.000.000 punten behaald: sekoyasu op 19.02. om 21:51:16 uur
Je hebt als tweede 1.000.000 punten behaald: Isidorus van Sevilla op 28.02. om 15:36:28 uur
Je hebt als derde 1.000.000 punten behaald: Fantazija op 28.02. om 15:36:28 uur
Toen speelde m'n co's en ik er nog niet hé;).
Ik zal het lijstje dan ook maar eens invullen he :p

Beste account: HokuzPokuz, is ook het meest actieve account denk ik...
Slechtste account: MegaMaximum (Interception)
Beste speler(s): De spelers van DidYouMisMe, hebben het account gered.
Slechtste speler: Salsaman, heeft alleen maar BB-dorpen geëdeld tot nu toe met uitzondering van een 3-tal dorpen :rolleyes:
Meestbelovende speler voor de toekomst: Seko
Beste stam: Tanken
Slechtste stam: OTS (voor zover ik weet)
Meestbelovende stam voor de toekomst: WAT
Beste/Favoriete leider: Isidorus :p
Slechtste leider:Walt43 (Interception)
Favoriete forumposter: Zaletio
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: OTS, worden niet overschat door anderen maar ik denk dat ze hun eigen kansen hier zwaar overschatten.
Meest onderschatte stam: *SpmX*
Mooiste profielplaatje speler: xTiiBooz (al vind ik die van ons ook niet slecht ^^)
Thx.
Leuk om weer lijstjes te zien, echter snap ik bepaalde dingen niet. Jerrymanvh bijvoorbeeld het slechtste account noemen omdat ie zo makkelijk is gebroken. Hij is gestopt, that's all. Of mij als slechtste leider noemen. Ik snap dat er weinig keuze is omdat er weinig stammen zijn, maar ik ben zowel al een poosje geen leiding meer (en in dat opzicht niet verantwoordelijk voor de inactiviteit) én ik heb altijd open leiding gegeven en de meerderheid hun zin gegeven, én ik ben nooit de enige leider geweest. Dus ik ben oprecht benieuwd naar de verhalen die de Tanken leden dan over mij hebben gehoord. Ik heb ze zelf namelijk nooit gehoord.

Beste account: Fantazija. Mooi cluster en ODA. Tai-pan is een close 2nd maar die account vertoond scheurtjes. Waarvoor sorry;)
Slechtste account: Kevin007. Als dit spelletje Internwars had geheten was het een topper geweest.
Beste speler/team: Nieuwe team op ankertjes, DKP mits actief en seko schijnt goed te zijn.
Slechtste speler/team: Weglopers. Ongeacht welke stam ze inzitten.
Beste stam: Tanken. Alleen wel met de kanttekening dat hoewel ik ze de beste stam vind, ik het geen goede stam vind.
Slechtste stam: SPMX. Dit is een boerderijwereld lieverds:)
Meestbelovende stam voor de toekomst: Op zon vergevorderde wereld is het moeilijk om nog onderschat of veelbelovend te zijn. Maar ik ga toch maar voor Fresh!
Beste/Favoriete leider: Zaletio.
Slechtste leider: -
Favoriete forumposter: Cold War Kid
Minst favoriete forumposter: Zaletio, Jeweettoch2. Off-topic persoonlijke aanvallen hou ik niet zo van.
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Tai-pan en de kern van HGK.
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam willen zitten: De Kleine Piraat:D En Zaletio,
Meest overschatte stam: -HGK-
Meest onderschatte stam: Fresh.
Mooiste profielplaatje speler: xtiiBooz
Mooiste profielplaatje stam: -HGK-
Mooiste moment van W24: Zijn er veel! Maar de creatie van -HGK- en daarmee het formeren van een eenheid ontstaan uit 3 stammen is mn persoonlijke favoriete moment.
Betreurendste moment van W24: Het wegvallen van Complexity, door zijn eigen stomme fout. Heerlijk account.

Schijnt goed te zijn:p? Zoveel moeite een complimentje uit te delen^^?

Beste speler: M - Ribeira Grande, R - Fantazija en J - DKP.
Beste stam: Tanken, ofcourse.
De beste stam speler: HarderStyles
Het grootste ego: /
Beste leider: Zaletio
Slechte leider: Xtibooz, puur door zijn technisch en tactisch oliedomme actie.
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: Fresh!
Meest overschatte speler: redbull90, verdient #1 totaal niet.
Meest onderschatte speler: Ayslinn, echt een heel goed team.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jonas - DKP
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: Isidorus van Sevilla
Mooiste stam naam: Tanken!
Het tofste topic: Enige wat nog een beetje leeft, HGK vs Tanken
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Zaletio
Minst favoriete forum poster: Mlicka en Tsane
Dikste wannabe op het forum: Mlicka en Tsane
Dikste wannabe in het spel: Mlicka en Tsane
Grootste failz0rs in het spel: Mlicka en Tsane
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: Niet die van tanken iig, gadverdamme.
Mooiste actie van de wereld: xAlterego tot op de 0 punten neerhalen van HGK
 

DeletedUser

Guest
Nou ja ik own je alsnog<3

Hehe, ik speel al een tijdje niet actief meer;). Log gewoon elke dag paar x in om een oogje in het zeil te houden, m'n co's doen het prima:) Maar mocht je écht je best gaan doen, ipv die 20-30 aanvalletjes verspreid over wat dorpjes, dan ga ik je ownen heur :ram::ram::ram:
 

DeletedUser35742

Guest
lol...ik edel je terwijl ik gemassa'd word, wanneer ga je precies je best doen?:p
 

DeletedUser

Guest
Tja nu wordt het wel lastig om onze grote tegenstanders te gaan prijzen, nu HoKuZ eruit is. :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nah, ik nilva nog harder eigenlijk, elke buur van me heb ik gepwnd buiten jou. En zelfs jij stond uiteindelijk maar iets van een 10dorpen voor?
 
Bovenaan