~Golden Awards~

DeletedUser

Guest
Jullie hebben jullie op defence al bewezen? Ach. Slechts 70 dorpen verloren aan Fanta? Chapeau!

En je hebt zelfs nog gpmd dat je wel even naar BSRK zou jumpen om die te pakken. :eek:

En hou ook van jou hoor Maxie, ben vergeten je in mn lijstje te zetten. :(

En je houdt niet van mij dan? :p
 

DeletedUser

Guest
Nee. Want jij houdt ook niet van mij :mad:
Jij hebt een tunnelvisie omtrent liefde: hertjes. :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben jullie op defence al bewezen? Ach. Slechts 70 dorpen verloren aan Fanta? Chapeau!

En je hebt zelfs nog gpmd dat je wel even naar BSRK zou jumpen om die te pakken. :eek:

En hou ook van jou hoor Maxie, ben vergeten je in mn lijstje te zetten. :(

Eeuh nee, ik was vroeger de VV van iemand die tegen BSRK aanlag, alle clears moeten weg en heb die toen op BSRK gestuurd.
Heb dan wat zitten dollen in een PM... ;)

Ok blijkbaar heb jij moeite met tellen, waarom rond je 49 af naar 70? :rolleyes:
In alle massa's opgeteld valt dat zeker nog mee (49), zeker als je weet dat we ook van Antebellum en Isidorus clears en edels binnenkregen.
Onze def geraakt een keer op en we kregen OS van OTS maar sommige leden hadden blijkbaar geen zin om OS te sturen toen.

Maar ok als jij wilt geloven dat we een slecht account hebben ga ik je niet langer van het tegendeel proberen overtuigen.
 

DeletedUser35742

Guest
Leuk om weer lijstjes te zien, echter snap ik bepaalde dingen niet. Jerrymanvh bijvoorbeeld het slechtste account noemen omdat ie zo makkelijk is gebroken. Hij is gestopt, that's all. Of mij als slechtste leider noemen. Ik snap dat er weinig keuze is omdat er weinig stammen zijn, maar ik ben zowel al een poosje geen leiding meer (en in dat opzicht niet verantwoordelijk voor de inactiviteit) én ik heb altijd open leiding gegeven en de meerderheid hun zin gegeven, én ik ben nooit de enige leider geweest. Dus ik ben oprecht benieuwd naar de verhalen die de Tanken leden dan over mij hebben gehoord. Ik heb ze zelf namelijk nooit gehoord.

Beste account: Fantazija. Mooi cluster en ODA. Tai-pan is een close 2nd maar die account vertoond scheurtjes. Waarvoor sorry;)
Slechtste account: Kevin007. Als dit spelletje Internwars had geheten was het een topper geweest.
Beste speler/team: Nieuwe team op ankertjes, DKP mits actief en seko schijnt goed te zijn.
Slechtste speler/team: Weglopers. Ongeacht welke stam ze inzitten.
Beste stam: Tanken. Alleen wel met de kanttekening dat hoewel ik ze de beste stam vind, ik het geen goede stam vind.
Slechtste stam: SPMX. Dit is een boerderijwereld lieverds:)
Meestbelovende stam voor de toekomst: Op zon vergevorderde wereld is het moeilijk om nog onderschat of veelbelovend te zijn. Maar ik ga toch maar voor Fresh!
Beste/Favoriete leider: Zaletio.
Slechtste leider: -
Favoriete forumposter: Cold War Kid
Minst favoriete forumposter: Zaletio, Jeweettoch2. Off-topic persoonlijke aanvallen hou ik niet zo van.
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Tai-pan en de kern van HGK.
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam willen zitten: De Kleine Piraat:D En Zaletio,
Meest overschatte stam: -HGK-
Meest onderschatte stam: Fresh.
Mooiste profielplaatje speler: xtiiBooz
Mooiste profielplaatje stam: -HGK-
Mooiste moment van W24: Zijn er veel! Maar de creatie van -HGK- en daarmee het formeren van een eenheid ontstaan uit 3 stammen is mn persoonlijke favoriete moment.
Betreurendste moment van W24: Het wegvallen van Complexity, door zijn eigen stomme fout. Heerlijk account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eeuh nee, ik was vroeger de VV van iemand die tegen BSRK aanlag, alle clears moeten weg en heb die toen op BSRK gestuurd.
Heb dan wat zitten dollen in een PM... ;)

Ok blijkbaar heb jij moeite met tellen, waarom rond je 49 af naar 70? :rolleyes:
In alle massa's opgeteld valt dat zeker nog mee (49), zeker als je weet dat we ook van Antebellum en Isidorus clears en edels binnenkregen.
Onze def geraakt een keer op en we kregen OS van OTS maar sommige leden hadden blijkbaar geen zin om OS te sturen toen.

Maar ok als jij wilt geloven dat we een slecht account hebben ga ik je niet langer van het tegendeel proberen overtuigen.

Beetje dollen. Prima joh. Wat jij wil. :eek:

En ik heb niet geteld. Was een gok. En ik zat er niet ver naast ook.

Was het zwaar? Ook nog clears van antebellum en isi? :eek:
Een echte massa joh!

Hmm, je wil niet graag met je eigen oude kern in een stam zitten?

Lijkt me dat die een plaatsje omhoog geschreven had moeten worden. :p
 

DeletedUser

Guest
Beetje dollen. Prima joh. Wat jij wil. :eek:

En ik heb niet geteld. Was een gok. En ik zat er niet ver naast ook.

Was het zwaar? Ook nog clears van antebellum en isi? :eek:
Een echte massa joh!

Opzoeken duurt maar 1 minuutje hoor dus je hoefde echt niet te gokken. :eek:

En ik denk niet dat jij beseft hoe zwaar het was, we hebben zo een 8-tal massa's moeten overleven met telkens ongeveer 400 incommings en er zaten niet veel fakes tussen.
Wil het jou wel eens zien overleven zonder deftig geörganiseerde OS van je stam en niemand die moeite doet om een tegenaanval op te stellen. :rolleyes:
En wij zijn niet zo'n account die 24/24 online is, Frederik werkt hard, ik ga naar school en werk in de weekends.
Een goeie VV vinden die de tijd had om te tussenstacken en aanvallen te taggen ging ook niet.
Wat stel jij voor dat we doen in zo'n situatie?
 

DeletedUser44266

Guest
Jij hebt os ontvangen tijdens je massa, ik kwam laatst het topic voor preventieve OS voor jou tegen, bijna elk dorp uit de lijst werd gestacked. En nee ivm vv's iedereen in OTS had school en werk, sorry dat mensen dan dat vooropzetten
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt os ontvangen tijdens je massa, ik kwam laatst het topic voor preventieve OS voor jou tegen, bijna elk dorp uit de lijst werd gestacked. En nee ivm vv's iedereen in OTS had school en werk, sorry dat mensen dan dat vooropzetten

Indd ze werden gestackt en dan vroegen we om tussenstacks tijdens de weekends, alles perfect doorgegeven in PM's.
Niemand reageerde...
Wij zijn OTS dankbaar voor die preventieve stacks toen begrijp me niet verkeerd, maar er werd ook gesproken toen van aanvallen op Fantazija maar een deftige massa is er ook nooit gekomen he?
En nee want de helft van OTS had al VV's nodig om te taggen weet je nog?
 

DeletedUser44266

Guest
Indd ze werden gestackt en dan vroegen we om tussenstacks tijdens de weekends, alles perfect doorgegeven in PM's.
Niemand reageerde...
Wij zijn OTS dankbaar voor die preventieve stacks toen begrijp me niet verkeerd, maar er werd ook gesproken toen van aanvallen op Fantazija maar een deftige massa is er ook nooit gekomen he?
En nee want de helft van OTS had al VV's nodig om te taggen weet je nog?

slaat nergens op.
En nee een deftige massa is er idd niet gekomen nee.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo slaat nergens op?
Veel leden van OTS kregen massa's binnen van Tanken, jammer genoeg wisten die niet hoe te taggen dus gaven ze hun VV af aan de leden van OTS die het wel konden...
 

DeletedUser44266

Guest
Hoezo slaat nergens op?
Veel leden van OTS kregen massa's binnen van Tanken, jammer genoeg wisten die niet hoe te taggen dus gaven ze hun VV af aan de leden van OTS die het wel konden...

Er zijn inderdaad leden aangevallen, ik geef toe dat een paar leden dit deden, dit is nou niet veel te noemen
 

DeletedUser

Guest
Opzoeken duurt maar 1 minuutje hoor dus je hoefde echt niet te gokken. :eek:

En ik denk niet dat jij beseft hoe zwaar het was, we hebben zo een 8-tal massa's moeten overleven met telkens ongeveer 400 incommings en er zaten niet veel fakes tussen.
Wil het jou wel eens zien overleven zonder deftig geörganiseerde OS van je stam en niemand die moeite doet om een tegenaanval op te stellen. :rolleyes:
En wij zijn niet zo'n account die 24/24 online is, Frederik werkt hard, ik ga naar school en werk in de weekends.
Een goeie VV vinden die de tijd had om te tussenstacken en aanvallen te taggen ging ook niet.
Wat stel jij voor dat we doen in zo'n situatie?

Tegenaanval kan ook zelf? Of moet je per se wachten op je stam? En hoezo deftig georganiseerde def van je stam? Vraag preventieve stacks aan en stack zelf tussen. Of stack niet, ook een optie.
En tis maar wat je een mass noemt. 400 is niet echt spectaculair ofzo. Zijn al je clears nu. Maargoed. Wij zullen zelf binnekort wel onze mass krijgen dus dan zullen we zien of ik dat trek of niet.
 

DeletedUser

Guest
Tegenaanval kan ook zelf? Of moet je per se wachten op je stam? En hoezo deftig georganiseerde def van je stam? Vraag preventieve stacks aan en stack zelf tussen. Of stack niet, ook een optie.
En tis maar wat je een mass noemt. 400 is niet echt spectaculair ofzo. Zijn al je clears nu. Maargoed. Wij zullen zelf binnekort wel onze mass krijgen dus dan zullen we zien of ik dat trek of niet.

400 :eek::eek:!!! Jij stopt sowieso al bij de 60 :bijl::bijl::bijl::edelman:.
 

DeletedUser

Guest
Als ik 100 incomings van ourway krijg hoop ik op snelle reacties op clustfuckers
 
Bovenaan