~Golden Awards~

DeletedUser38984

Guest
Bump

Beste speler: BSRK, Satan en Isidorus
Beste stam: Facta, Sweet, A-zo en Tanken
De beste stam speler: -
Het grootste ego: Zaletio <3
Beste leider: Complex (enigste die ik nu ken)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Isidorus en Satan
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heel W.B.
Mooiste speler naam: La Reina del Muelle
Mooiste stam naam: Sweet
Het tofste topic: Dit :cool:
Het domste topic: Spam-topics
Favoriete forum poster: ..
Minst favoriete forum poster: ..
Dikste wannabe op het forum: ..
Dikste wannabe in het spel: ..
Mooiste profiel foto van spelers: teveel
Mooiste profiel foto van stammen: teveel
Mooiste actie van de wereld: Sweet vs. ODA
 

DeletedUser57186

Guest
Weten jullie dat ik al die vragen heb bedacht en dat iedereen ze zo cool vond dat iedereen ze nu overneemt. Stoer he.
 

DeletedUser55090

Guest
Ik mis sterkste offensieve speler en deffensieve speler en tactische speler en als laatste de beste all round
 

DeletedUser57186

Guest
Ik mis sterkste offensieve speler en deffensieve speler en tactische speler en als laatste de beste all round

Mja, deze 5 heb ik er later nog bijgezet:

Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:


Maar jou 3 dingen zouden ook wel tof zij.
 

DeletedUser

Guest
Ik mis sterkste offensieve speler en deffensieve speler en tactische speler en als laatste de beste all round

Sterkste offensieve speler: La Reina del Muelle
Sterkste deffensieve speler: .Ourway
Beste tactische speler: Complexity (Tactisch om gratis dorpen te krijgen toch?)
Beste all round speler: Tai-pan

Opkomende spelers: De Kleine Piraat + BRSK
 

DeletedUser62433

Guest
Sterkste offensieve speler: DKP
Sterkste deffensieve speler: .Ourway
Beste tactische speler: Ronaldjuuh (Vanaf begin al front met A-zo! en houdt zich toch makkelijk staande)
Beste all round speler: Tai-pan (Nr 1 met een goede ODA lijkt me vrij duidelijk)

Opkomende spelers: De Kleine Piraat + BSRK + Mr.Love (Grootmacht vind ik gewoon een erg geile award :p)

Slechte leider: -
Meest overschatte stam: OTS of Facta kan niet kiezen. Maar beide rankings vind ik veel te hoog voor het aantal verslagen tegenstanders die ze hebben)
Meest onderschatte stam: ODA loopt toch stiekem meer talent rond dan je zou denken.
Meest overschatte speler: Complexity (sinds hij niet meer farmt maar aanvalt met zijn troepen zie ik nog maar amper vooruitgang.) Het lijkt erop dat hij nu door de mand valt maar verwacht toch nog wel meer van deze speler)
Meest onderschatte speler: Hokuzpokuz (van w24 dan) Zal ongetwijfeld meer laten zien dan tot op heden het geval is geweest.
 

DeletedUser63286

Guest
Grootmacht is inderdaad de mooiste award :D
toevallig heb ik hem vandaag weer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hmmh.. ik persoonlijk vind het beter als je constant groeit, grootmacht betekent vaak dat je een tijd stil hebt gelegen.
 

DeletedUser

Guest
Sterkste offensieve speler: La Reina del Muelle
Sterkste deffensieve speler: .Ourway
Beste tactische speler: Complexity (Tactisch om gratis dorpen te krijgen toch?)
Beste all round speler: Tai-pan

Opkomende spelers: De Kleine Piraat + BRSK

Sterkste offensieve speler: DKP
Sterkste deffensieve speler: .Ourway
Beste tactische speler: Ronaldjuuh (Vanaf begin al front met A-zo! en houdt zich toch makkelijk staande)
Beste all round speler: Tai-pan (Nr 1 met een goede ODA lijkt me vrij duidelijk)

Opkomende spelers: De Kleine Piraat + BSRK + Mr.Love (Grootmacht vind ik gewoon een erg geile award :p)

Slechte leider: -
Meest overschatte stam: OTS of Facta kan niet kiezen. Maar beide rankings vind ik veel te hoog voor het aantal verslagen tegenstanders die ze hebben)
Meest onderschatte stam: ODA loopt toch stiekem meer talent rond dan je zou denken.
Meest overschatte speler: Complexity (sinds hij niet meer farmt maar aanvalt met zijn troepen zie ik nog maar amper vooruitgang.) Het lijkt erop dat hij nu door de mand valt maar verwacht toch nog wel meer van deze speler)
Meest onderschatte speler: Hokuzpokuz (van w24 dan) Zal ongetwijfeld meer laten zien dan tot op heden het geval is geweest.

Yeaah :D
 

DeletedUser63286

Guest
Daar heb je een punt. Maar tegen grotere spelers moet je toch een massa doen.
 

DeletedUser38984

Guest
Sterkste offensieve speler: BSRK + Isidorus
Sterkste defensieve speler: Ourway + Satansreleased
Beste tactische speler: Ourway
Beste all round speler: Tai-pan
Opkomende spelers: BSRK + Het Blauwe Spook + Hedzer
 

DeletedUser

Guest
Sterkste offensieve speler: DKP
Sterkste deffensieve speler: .Ourway
Beste tactische speler: Ronaldjuuh (Vanaf begin al front met A-zo! en houdt zich toch makkelijk staande)
Beste all round speler: Tai-pan (Nr 1 met een goede ODA lijkt me vrij duidelijk)

Opkomende spelers: De Kleine Piraat + BSRK + Mr.Love (Grootmacht vind ik gewoon een erg geile award :p)

Slechte leider: -
Meest overschatte stam: OTS of Facta kan niet kiezen. Maar beide rankings vind ik veel te hoog voor het aantal verslagen tegenstanders die ze hebben)
Meest onderschatte stam: ODA loopt toch stiekem meer talent rond dan je zou denken.
Meest overschatte speler: Complexity (sinds hij niet meer farmt maar aanvalt met zijn troepen zie ik nog maar amper vooruitgang.) Het lijkt erop dat hij nu door de mand valt maar verwacht toch nog wel meer van deze speler)
Meest onderschatte speler: Hokuzpokuz (van w24 dan) Zal ongetwijfeld meer laten zien dan tot op heden het geval is geweest.

Nogal wiedes als er weinig noemenswaardigs gebeurd;)

Al waren die 2 dorpen toch simpel te pakken en nog makkelijker te behouden^^
 

DeletedUser

Guest
Maar waarom sta ik niet als beste aanvallende speler :confused:

Rang Naam Verslagen
1 De Kleine Piraat [Sweet!] 2,24 Mio.
2 Isidorus van Sevilla [Tanken] 2,23 Mio.
3 GetSetGo [Tanken] 2,15 Mio.

Ik sta toch echt wel rang 1 ODA hoor :p
 

DeletedUser22609

Guest
Nogal wiedes als er weinig noemenswaardigs gebeurd;)

Al waren die 2 dorpen toch simpel te pakken en nog makkelijker te behouden^^

Ik had ook gewoon alle volle def dorpen nog he? :rolleyes:

Volgens mij heb ik tot heden nog steeds de hoogste verslagen tegenstanders verdediger:)
 

DeletedUser

Guest
Ik had ook gewoon alle volle def dorpen nog he? :rolleyes:

Volgens mij heb ik tot heden nog steeds de hoogste verslagen tegenstanders verdediger:)

Je hoefde ze toch ook niet te blokken ofwat?:confused:
Dat ene dorpje had ik ochtends leeg gebashed:D
 

DeletedUser22609

Guest
Je hoefde ze toch ook niet te blokken ofwat?:confused:
Dat ene dorpje had ik ochtends leeg gebashed:D

Klopt, maar ik kan van tevoren voorspellen welke dorpen jullie achteraan gingen?:rolleyes: Had behoorlijk wat dorpen aan t front van Satan gestacked.. alleen voor niks dus terwijl andere dorpen de volle laag kregen.

Dat was trouwens s`nachts, niet in de ochtend :p
 
Bovenaan