Golden Awards.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23235

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb topics laten weergeven vanaf het begin maar vond nergens de Golden Awards...

PHP:
[B]Beste account:[/B] 
[B]Slechtste account:[/B] 
[B]Beste speler:[/B]
[B]Slechtste speler:[/B]
[B]Meestbelovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]Slechtste stam:[/B]
[B]Meestbelovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Favoriete leider:[/B]
[B]Favoriete forumposter:[/B]
[B]Minst favoriete forumposter:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Mooiste profielplaatje speler:[/B]
[B]Mooiste profielplaatje stam:[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23235

Guest
Beste account: Xarrontas, omdat zij een grote voorsprong hebben, die heb je niet zomaar.
Slechtste account: The Manipulator, maakt zijn naam waarschijnlijk waar want het enige wat die doet is internen, die interns zal die wel verkrijgen door het manipuleren van goedgelovige spelers.
Beste speler: SirLorre, staat solo in de top 3, dat is goed voor een 2e wereld.
Slechtste speler: The Manipulator, enige wat die doet is internen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: .Showtime, al zeg ik het zelf. We gaan gewoon hard stijgen.
Beste stam: S. Inc, mooi puntengemiddelde, invidueel veel kwaliteit zo te zien.
Slechtste stam: DsD, kan je beter een verzameling toekomstige interns van The Manipulator noemen.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Daar moet ik wat langer voor spelen.
Beste leider: Merken we wel als er oorlogen zijn.
Slechtste leider: Merken we wel als er oorlogen zijn.
Favoriete leider: Heb ik niet.
Favoriete forumposter: Protector of the Throne, Headhunter en SmoothieFrootie.
Minst favoriete forumposter: Maikelzzz, die kan het niet laten om overdag het Nachtbrakerstopic te vervuilen...
Meest overschatte stam: DsD
Meest onderschatte stam: «C», hoor ik weinig van maar SirLorre en Unknownn. lijken me niet slecht.
Mooiste profielplaatje speler: .SuperRunner
Mooiste profielplaatje stam: Sea.
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Xarrontas (Spreekt voor zich.)
Slechtste account: Animation (Staat gewoon dorpjes af op commando :p.)
Beste speler: Gehaktbal8 (Ondanks dat hij niet Nr. 1 staan denk ik dat dit wel op zijn plaats is.)
Slechtste speler: -
Meestbelovende speler voor de toekomst: .Teletubbie Dispy (2 zeer ervaren spelers die het zeker ver zullen gaan schoppen.)
Beste stam: S.Inc (Toch de beste stam, geen andere stam kan op dit moment nog aan hun tippen.)
Slechtste stam: Cactus (Geen toelichting nodig.)
Meestbelovende stam voor de toekomst: I.C.E. (Veel goeie spelers, zullen we denk ik nog wel wat van horen.)
Beste leider: Thom aka .Teletubbie Dispy (Fantastische leider, goed spelinzicht, enz.)
Slechtste leider: Ik :eek:
Favoriete leider: Jeremy aka Vitalise (2x trots lid van zijn stammen mogen zijn en nu mijn medespeler, zeer goede leider.)
Favoriete forumposter: St. Jimmy (Vindt zijn posts altijd wel leuk :p.)
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: Sea. (Persoonlijke Mening.)
Meest onderschatte stam: *Carpe (Denk dat nog niet veel mensen door hebben wat wij kunnen.)
Mooiste profielplaatje speler: Dr. Love (Leuke humor.)
Mooiste profielplaatje stam: S.Inc (Eigenlijk geen, maar deze plek mag voor een designer zeker niet leeg zijn :p.)
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Xarrontas (Spreekt voor zich.)
Slechtste account: Animation (Staat gewoon dorpjes af op commando :p.)
Beste speler: Gehaktbal8 (Ondanks dat hij niet speelt denk ik dat dit wel op zijn plaats is.)
Slechtste speler: -
Meestbelovende speler voor de toekomst: .Teletubbie Dispy (2 zeer ervaren spelers die het zeker ver zullen gaan schoppen.)
Beste stam: S.Inc (Toch de beste stam, geen andere stam kan op dit moment nog aan hun tippen.)
Slechtste stam: Cactus (Geen toelichting nodig.)
Meestbelovende stam voor de toekomst: I.C.E. (Veel goeie spelers, zullen we denk ik nog wel wat van horen.)
Beste leider: Thom aka .Teletubbie Dispy (Fantastische leider, goed spelinzicht, enz.)
Slechtste leider: Ik :eek:
Favoriete leider: Jeremy aka Vitalise (2x trots lid van zijn stammen mogen zijn en nu mijn medespeler, zeer goede leider.)
Favoriete forumposter: St. Jimmy (Vindt zijn posts altijd wel leuk :p.)
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: Sea. (Persoonlijke Mening.)
Meest onderschatte stam: *Carpe (Denk dat nog niet veel mensen door hebben wat wij kunnen.)
Mooiste profielplaatje speler: Dr. Love (Leuke humor.)
Mooiste profielplaatje stam: S.Inc (Eigenlijk geen, maar deze plek mag voor een designer zeker niet leeg zijn :p.)

Edit, bij beste speler ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan