[Discussietopic] Golden Awards WvW

DeletedUser73016

Guest
Haha

De Russische Beer heeft de grootte van geheel Siberie, en Rusland en in de juiste omstandigheden ook nog Noord-Europa, dus je verslaat me nooit. :) ^^
 

DeletedUser65921

Guest
Beste: WvW: Drakenvriend
Slechtste WvWer: Rise Against
Leukste WvWer: Amber Heard
Beste nieuwkomer: Democratische Zwijmelaars
Beste spelleider: Blueknife
Slechtste Spelleider: -
Leukste Spelleider: -
Leukste potje WvW: Laatste potje van Blueknife
Mooiste actie van jezelf: de actie waarbij ik ziener claimde als mythomaan
Mooiste actie die je hebt gezien: de actie van marwolaeth haar claim
Favoriete Rol: Cupido
Leukste/Beste herinnering: ik die mijn eerste potje won

Die had ik niet verwacht :D

Oeh, leuk topic :eek:

Beste WvWer: lastige, denk dan meteen aan een nonkel jos, kunjack en Rukurt.
Slechtste WvWer: -
Leukste WvWer: Anthraxxis, CI & Dragonfriend zijn altijd wel vermakelijk, Angelino was ook altijd een leuke medespeler.
Beste spelleider: CrazySobek
Slechtste Spelleider: -
Leukste Spelleider: Anthraxxis
Leukste potje WvW: 191 was erg leuk met Angelino en ik die vol op elkaar gingen en we beide goedjes bleken, verder het potje van Anthraxxis, CI en Nonkel 203 volgens mij :)
Mooiste actie van jezelf: Meh, heb ik die gehad dan?
Mooiste actie die je hebt gezien: Kan me zo niet meteen wat bedenken.
Favoriete Rol: Cherubijntje is toch wel mijn favoriet :)
Leukste/Beste herinnering: Dan kijk ik toch weer naar potje 191... :p
Beste nieuwkomer: tellen de w37'ers nog als nieuwkomers? Zo ja, dan toch wel ajbk denk ik.

Bedankt beiden :)
 

DeletedUser74005

Guest
Beste: WvW: Drakenvriend
Slechtste WvWer: Rise Against
Leukste WvWer: Amber Heard
Beste nieuwkomer: Democratische Zwijmelaars
Beste spelleider: Blueknife
Slechtste Spelleider: -
Leukste Spelleider: -
Leukste potje WvW: Laatste potje van Blueknife
Mooiste actie van jezelf: de actie waarbij ik ziener claimde als mythomaan
Mooiste actie die je hebt gezien: de actie van marwolaeth haar claim
Favoriete Rol: Cupido
Leukste/Beste herinnering: ik die mijn eerste potje won

Dankje :)

Ik zal over een paar rondjes ook wel zo'n lijstje maken.
 

DeletedUser34772

Guest
Beste: WvW: Woodster
Slechtste WvWer: half-brain
Leukste WvWer: Koenfighter
Beste nieuwkomer: jojor
Beste spelleider: Lieflap
Slechtste Spelleider: Kahvi
Leukste Spelleider: Shade Tura
Leukste potje WvW: #58
Mooiste actie van jezelf: even 4 wolven ontmaskeren wat een baas was ik
Mooiste actie die je hebt gezien: iemand die al zijn medewolven doodde omdat het noobjes waren
Favoriete Rol: burger
Leukste/Beste herinnering: toen ik eindelijk stopte
 

Deleted User - 2265087

Guest
:D:D:D
Ga mee doen, dan kun je over 10 potjes weer een leukste/beste herinnering doen! :p
 

DeletedUser73016

Guest
Ja ajbk ook zeer goede speler, dacht dat die al langer actief was

+ heel aangenaam persoon om mee te chatten op skype.
 

DeletedUser

Guest
Nee heb officieel 6 potjes gespeeld nu, waarvan de 1e ik op dag dood ben laten vallen dus eig 5 gespeeld ^^
 

DeletedUser74005

Guest
Bump!

Beste WvWer:


Marwolaeth vond ik over algemeen wel echt een hele sterke speler. Als slechtje kon ze zeer goed manipuleren en als goedje wist ze vaak de wolven eruit te halen en veel spelers mee te krijgen. Jammer dat ze niet meer actief is, maar wie weet komt ze binnenkort nog weleens terug.

Beste Goedje:

Sander14 en Lytho weten tegenwoordig toch wel de meeste slechtjes te vangen. Lytho is vooral briljant met netwerkpotjes en Sander14 vind ik beter spelen tijdens non-netwerk.

Beste Slechtje:

*Netsky vind ik als slechtje altijd erg sterk spelen. In potje 263 bijvoorbeeld bleef hij constant goed meedenken en kwam hij ook telkens met van die schema's met de stemmen. Ik was er echt van overtuigd dat hij goedje moest zijn. Het was dat de Vos hem gezien had en dat ik daardoor wist dat hij ook slechtje kon zijn, maar anders had ik niet aan hem getwijfeld.

Slechtste WvWer:

Rise Against. wat een druiloor is hij zeg :p

Leukste WvWer:

AngelinoLoveYa
, komt altijd met hele uitgebreide theorieën, die vervolgens van geen kant kloppen. Heerlijk :D

Daarnaast ook alle gezellige niet zeikende wvw-ers die er nog zijn. Voel je maar aangesproken als je denkt dat je daaronder valt :p

Beste spelleider:

-Tim-, ook al kennen de meeste mensen hem niet meer, hij is wel echt een briljante leider. Had een aantal hele interessante concepten bedacht. Daarnaast vind ik Marwolaeth ook echt een geweldige spelleidster. Haar instellingen waren altijd goed doordacht en ze kwam regelmatig met compleet nieuwe concepten.

Slechtste Spelleider:

Mylove, gooide altijd zoveel mogelijk verschillende rollen in een potje en vergat daarbij vaak de balans. Uiteindelijk was er een potje met 13 slechtjes ofzo op 30 spelers? Dat kan gewoon niet.. Al had ze ook wel een paar leuke potjes gehost, het was niet allemaal slecht :p

Leukste Spelleider:

CrazySobek & Netsky, steken altijd veel tijd in de vormgeving van de ronde. Ziet er altijd netjes en verzorgd uit + er zijn altijd leuke thema's.

Leukste potje WvW:

WvW 211: Nomaden van de Toendra
, een netwerkpotje met interessante rollen. Was mijn allereerste potje en blijft verreweg het mooiste potje dat ik ooit gespeeld heb. De claimactie van de Marwo in het topic, het goedjes netwerk waar uiteindelijk 2 wolven in zaten.. Was gewoon mooi :D

Mooiste actie van jezelf:


Dagenlange fake discussie voeren met BI en elkaar verdenken, terwijl we allebei slechtje waren :D

Owja en mn verdenkingen tegen Marwo in mijn eerste potje, terwijl zij bewezen goedje was. Had zelfs een bericht op de klaagmuur gezet van bijna 10.000 tekens, omdat ik haar verdacht vond..

Mooiste actie die je hebt gezien:

Woodster
die het potje als priester open wilde gooien op dag 1 met zijn priesteractie en daarmee de heks om het leven brengt. Was zo mooi ^^

Favoriete Rol:


Grafdelver, mooiste neutrale rol ooit. Vind daarnaast Vrouw Holle ook een leuke variant op de ziener en Cherubijntje is verreweg de mooiste goedjes-netwerkrol.

Leukste/Beste herinnering:

Potje 212, ik was voor het eerst wolf, faalde zo hard dat echt heel veel mensen op mij stemde, maar vervolgens redde Kunjack mij als medewolf en wonnen we dat potje zonder ook maar één wolf te verliezen :)

Beste Nieuwkomer:

Royalist/WatBlaasJeInMijnOor? en Jenskeuh
zijn toch wel echt aanwinsten voor WvW!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Beste WvWer: Hmm, hele lastige en ik ga hem niet invullen omdat ik ongetwijfeld meteen na het posten denk: nee, het moet die zijn! Of nee, toch die! De eerste namen die in me te boven kwamen (dat zeg ik dan weer wel:p) zijn Roboro, Blueknife, Lytho, Khavi en nog een paar.

Slechtste WvWer: Wat een stomme award. Capricorno, zij kan er echt helemaal niks van!

Leukste WvWer: Themanwithitzblueknife ik heb lang getwijfeld of ik hem als beste WvW'er te bestempelen, maar ik vul hem hier in. Wat bij hem zo gaaf is, is dat hij de hele boel kan manipuleren en besodemieteren als hij wolf is. Als hij goedje is kan hij goed spelen, maar je hebt evenveel het gevoel dat hij je loopt te manipuleren en te besodemieteren. Het is een grote uitdaging om tegen hem te spelen, maar dat vind ik juist wel leuk!

Beste spelleider: Crazysobek en Marwolaeth, hoewel haar laatste potjes wat minder waren.
Ruben (Crazysobek) vindt het leiden van potjes veel leuker dan spelen en dat is altijd goed terug te zien in zijn enthousiasme voor het leiden en hoeveel tijd hij erin steekt. Het is wel een succes, zijn potjes zijn altijd foutloos en tot in de kleinste details goed verzorgd. Leuke verhaaltjes, ondersteund door mooie plaatjes. De enige spelleider die de afgelopen 100 potjes met twee dorpen heeft gespeeld. Verder ook één van de weinige die het aandurfde om hints in zijn plaatjes en verhalen te verwerken en misschien zelfs de enige bij wie dat niet zorgde voor misverstanden of dat het potje 'hintsjagen van Wakkerdam' werd, ipv 'weerwolven van Wakkerdam'.
Noralie (Marwolaeth) heeft vooral vroeger (vroegâh) geweldige potjes gemaakt met nieuwe originele concepten (hoewel eentje daarvan wel een beetje faalde.. :X). Maar verder: Wie kent het legendarische koppeltjespotje niet? (waarschijnlijk iedereen op mij na :X). En wie heeft er nooit gehoord van het potje #Project Unknown? (Waarschijnlijk weer iedereen op mij na). Iedereen zal wel gehoord hebben van #200, met name van het welbekende eindverhaal (of eigenlijk, gebrek aan). Ik kan mij nog een klein aantal potjes herinneren met spelleider erbij, dat zijn er een stuk of tien, dus bijna de helft daarvan is van Noralie. Ik hoop dat ze binnenkort weer eens een potje komt organiseren waarin ze prachtige verhalen schrijft en een origineel concept in verwerkt!

Slechtste Spelleider: Maroen1 en Yankee en jullie zullen zelf wel weten waarom. Te veel slechtjes, een rol die niet handig was en een paar fouten in het leiden maakten het tot een niet al te groot succes. Ik hoop dat je je niet al te offend voelt, en anders, ik heb deze 'award' ook wel eens gekregen! (Linkje) Of hier (Linkje!) Overigens zijn er vast nog wel meer slechte spelleiders geweest, maar deze kwam me als eerste te boven. (ik bedenk me nu dat Empire of Statements ook wel eens een heel slecht rondje heeft geleid, maar die is hier allang weg en daar kan ik niet echt rouwig om zijn!)

Leukste Spelleider: -Tim- die een heel leuk concept had bedacht met beroepen, zoals Gijs nu weer probeert te introduceren. Een origineel idee wat zeker wat toevoegd (hoewel het niet geschikt is voor mensen die niet beginnen omdat het het wel lastig maakt).

Leukste potje WvW:
Hierbij heb ik er een paar vanwege verschillende redenen, door het concept of gewoon doordat het geweldig was geleid.
Weerwolven van Wakkerdam #196 van Ice sCream. Dit omdat het een anoniem potje was en hoewel anderen het niet zo leuk vonden heb ik ervan genoten (helaas wel dag 1 al gelyncht.. ;( ). Later nog een anoniemenpotje gespeeld en ook dat was leuk!
Weerwolven van Wakkerdam #199 van OrAsU. Dit was een jagerspotje. Iedereen was jager of wolf en dat zorgt voor een snel maar grappig potje. Ik wil heel graag weer eens zo een potje spelen of anders zelf leiden!
Weerwolven van Wakkerdam #201 van Riverflow en AIVB. Such a shame dat het nooit is afgemaakt. Totaal geen serieus potje maar wel heel erg lachen. Quechua die ging communiceren dmv smileys :D
Maar de leukste was toch wel Weerwolven van Wakkerdam #173 van Crazysobek met twee dorpen. (Dorp 1) (Dorp 2) (Samensmelting) Ik zie nu dat ik hem nog heb gewonnen ook..:p

Mooiste actie van jezelf: Het is heel erg, maar ik kan echt bijzonder weinig verzinnen.. Dan noem ik toch maar het potje van Bappos (geen idee meer welk nummer) waarin ik ineens op dag 1 BM werd (waarom weet ik ook niet), een speler verdacht die verder niemand anders verdacht en ik moest kiezen tussen twee spelers voor de lynch (allemaal op dag 1) en ik degene koos die burger was, gekoppeld aan...de speler die ik als enige verdacht! Ik geloof dat ik dat potje wel werd gelyncht..

Mooiste actie die je hebt gezien: Euhm, ook hier weet ik zo 1..2..3 niks te verzinnen.

Favoriete Rol: Koppel zijn (dus het liefste cupido als bijrol die zichzelf koppelt). In een non-netwerk maar wel claim potje prefereer ik de rol burger boven de meeste andere rollen! In een netwerkpotje wil ik het liefste een zienende rol.

Leukste/Beste herinnering: Een potje waarbij ik samen met Noralie spelleider was en we met ik geloof Felicia de hele wolvenchat hebben ondergespamd over schoenen, kledingkasten en allemaal dat soort zooi. Was best wel leuk :D Of euhm..de keer dat ik met Twan (Blueknife) wolf was en hij mij 5 dagen heeft gered van de lynch. Of dat ik de tweede BE claim deed, terwijl het een potje van iets van 15 man was en ik het wel voor elkaar kreeg te winnen (oké, wel met wat hulp van de BM aka de welp, maar toch!)
Of die keer dat ik samen met Poo echt veel te veel PM's had verstuurd (we waren samen wolf).
En dan houd ik nu op, maar ik zou nog heel veel meeeeeeeeeeeeeer dingen kunnen noemen die heel gaaf waren (hoewel ik toch echt even ons quatrokoppeltje zal moeten benoemen!)

En dan wil ik jullie wel vast zeggen dat deze lijst vast van geen kanten klopt en als je me morgen een lijst laat maken ben ik er toe in staat hele andere dingen te zeggen!
 
Bovenaan