Golden Awards Wereld 22

DeletedUser62448

Guest
mlicka jij hebt toch gewoon pa, je hebt in ieder geval plaatje dus toch ook pa? :p

23.06.12 16:46 Overdragen 200 202 from: AshKetchum.

Ik werk ervoor, 1 maand niet op het AF w24 omdat hij mij niet mag & ik kreeg 200 PA:rolleyes:
voor de rest heb ik af & toe wel eens vergoeding van werelden gekregen & hiermee PA gekocht enzo..
Maar hoelang is deze wereld er? als deze wereld 1 jaar zou bestaan, dan had ik 2 maanden met PA gespeeld & 10 maanden zonder..
Dus ik speel gewoon zonder PA, maar zo af & toe krijg ik de kans om PA te krijgen & die grijp ik dan:D
 

DeletedUser

Guest
23.06.12 16:46 Overdragen 200 202 from: AshKetchum.

Ik werk ervoor, 1 maand niet op het AF w24 omdat hij mij niet mag & ik kreeg 200 PA:rolleyes:
voor de rest heb ik af & toe wel eens vergoeding van werelden gekregen & hiermee PA gekocht enzo..
Maar hoelang is deze wereld er? als deze wereld 1 jaar zou bestaan, dan had ik 2 maanden met PA gespeeld & 10 maanden zonder..
Dus ik speel gewoon zonder PA, maar zo af & toe krijg ik de kans om PA te krijgen & die grijp ik dan:D

Lol, daar wil ik ook wel pa voor krijgen:)

En mag ik vragen waarom je geen pa hebt?

En trouwens, nogmaals respect dat je zo een groot acc zonder pa doet!
 

DeletedUser59173

Guest
23.06.12 16:46 Overdragen 200 202 from: AshKetchum.

Ik werk ervoor, 1 maand niet op het AF w24 omdat hij mij niet mag & ik kreeg 200 PA:rolleyes:
voor de rest heb ik af & toe wel eens vergoeding van werelden gekregen & hiermee PA gekocht enzo..
Maar hoelang is deze wereld er? als deze wereld 1 jaar zou bestaan, dan had ik 2 maanden met PA gespeeld & 10 maanden zonder..
Dus ik speel gewoon zonder PA, maar zo af & toe krijg ik de kans om PA te krijgen & die grijp ik dan:D

ja en dan moet je zoweer zonder Pa gaan spelen en dan heb je er geen zin meer in ;)
heb er ervaring mee :p
 

DeletedUser59349

Guest
Beste account: Van wat ik allemaal ken en het account zelf gezien heb dmv VV(en om mezelf maar niet te noemen :D): wederom the group

Slechtste account: Tja, geen idee :$

Meestbelovende account voor de toekomst: ababwa

Beste stam: Fear!

Slechtste stam: .AD

Meestbelovende stam voor de toekomst: Fear!

Beste leider: Reunited.

Slechtste leider: leiding voormalig InB.

Favoriete leider: Reunited.

Favoriete forumposter: carette

Minst favoriete forumposter: Spelers die weten dat ze fout zitten en toch nog er verder op in gaan...

Meest overschatte stam: WaK, zo denk ik er over...

Meest onderschatte stam: 'The 3 United'

Mooiste profielplaatje speler: Nuevo Testamento, hij heeft het plaatje al lang, maar durft anders te zijn.

Mooiste profielplaatje stam: UWS
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Van wat ik allemaal ken en het account zelf gezien heb dmv VV(en om mezelf maar niet te noemen :D): wederom the group

Slechtste account: Tja, geen idee :$

Meestbelovende account voor de toekomst: ababwa

Beste stam: Fear!

Slechtste stam: .AD

Meestbelovende stam voor de toekomst: Fear!

Beste leider: Reunited.

Slechtste leider: leiding voormalig InB.

Favoriete leider: Reunited.

Favoriete forumposter: carette

Minst favoriete forumposter: Spelers die weten dat ze fout zitten en toch nog er verder op in gaan...

Meest overschatte stam: WaK, zo denk ik er over...

Meest onderschatte stam: 'The 3 United'

Mooiste profielplaatje speler: Nuevo Testamento, hij heeft het plaatje al lang, maar durft anders te zijn.

Mooiste profielplaatje stam: UWS

Reunited ? grapje zeker. Grote backstabber
 

DeletedUser62448

Guest
ja en dan moet je zoweer zonder Pa gaan spelen en dan heb je er geen zin meer in ;)
heb er ervaring mee :p

Hmm, bij mij is het andersom, ik krijg zonder PA na een tijdje de zin kwijt! dan is even een PA tussendoor goed voor de motivatie:)
Waarom ik geen PA heb? Geen idee eigenlijk.. ik kan niet via overboeking het doen dus moet ik een paysafecard halen.. maar op een of andere manier heb ik niet de zin & motivatie om er 1 te gaan halen:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, bij mij is het andersom, ik krijg zonder PA na een tijdje de zin kwijt! dan is even een PA tussendoor goed voor de motivatie:)
Waarom ik geen PA heb? Geen idee eigenlijk.. ik kan niet via overboeking het doen dus moet ik een paysafecard halen.. maar op een of andere manier heb ik niet de zin & motivatie om er 1 te gaan halen:p

Dat ken ik, ik rij bijna elke dag voorbij die winkel maar heb echt geen zin om er 1 te gaan halen.
 

DeletedUser59349

Guest
Haha dan ben je misleid :) Als het om kwestie Vision-Toast gaat...
Reunited. heeft in die tijd de naam toegekregen (onterecht), ik wil best de hele situatie uitleggen hoe het werelijk gegaan is, maar jij hebt verkeerde informatie...

Echt, ik ken hem alleen van deze wereld en hij heeft niemand gebackstabbed. Kom jij maar eens met feiten waarom die een backstabber zou zijn...
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Van wat ik allemaal ken en het account zelf gezien heb dmv VV(en om mezelf maar niet te noemen :D): wederom the group

Slechtste account: Tja, geen idee :$

Meestbelovende account voor de toekomst: ababwa

Beste stam: Fear!

Slechtste stam: .AD

Meestbelovende stam voor de toekomst: Fear!

Beste leider: Reunited.

Slechtste leider: leiding voormalig InB.

Favoriete leider: Reunited.

Favoriete forumposter: carette

Minst favoriete forumposter: Spelers die weten dat ze fout zitten en toch nog er verder op in gaan...

Meest overschatte stam: WaK, zo denk ik er over...

Meest onderschatte stam: 'The 3 United'

Mooiste profielplaatje speler: Nuevo Testamento, hij heeft het plaatje al lang, maar durft anders te zijn.

Mooiste profielplaatje stam: UWS

Kijk eens aan eindelijk iemand met verstand:cool:;)
Thanks R;)
We goan het waar maken hoor.
Heb alweer leuke dingen op de planning staan:D
 

DeletedUser

Guest
Beste account: Atomic skull

Slechtste account: Die gene die ik al heb wegspeeld?:D

Meestbelovende account voor de toekomst: Cruiseman65 En mijn eigen accountje(zelfkennis heet dat:D)

Beste stam: In mijn ogen Modus en Huh?

Slechtste stam: R.W.A ( Willen zelf nu ik al 4/5 spelers heb weggespeeld van hun en van hun eigenleider dorp heb gepakt me nogsteeds inviten:D)

Meestbelovende stam voor de toekomst: No Clue;)

Beste leider: Oewh Sharbelz( ondanks dat jullie zo inactief waren als de pest in de InS tijd..;))

Slechtste leider: Leiding Eerste Legion/R.W.a

Favoriete leider: Marnix (w18 |P|)

Favoriete forumposter: carette/24/7 0ffline/ Modus spelers altijd intressant;)

Minst favoriete forumposter: Noobs met een te grote smoel of als kleuters lopen te spammen..:(

Meest overschatte stam: Bwah Geen idee;)

Meest onderschatte stam: 'Geen idee

Mooiste profielplaatje speler: Ababwa

Mooiste profielplaatje stam: Modus
__________________
 

DeletedUser

Guest
Beste account: .lost cause.

Slechtste account: Ulquoria-shiffer

Meestbelovende account voor de toekomst: Antoe

Beste stam: Modus + huh? + Fear

Slechtste stam: WaK + Vici

Meestbelovende stam voor de toekomst: Huh?

Beste leider: Atomic Skull

Slechtste leider: ...

Favoriete leider: Atomic Skull

Favoriete forumposter: Carette en soms Drunk Force als die niet spamt ;-)

Minst favoriete forumposter: Velen

Meest overschatte stam: WaK

Meest onderschatte stam:
Niet meteen 1 uitschieter
 

DeletedUser62448

Guest
Haha dan ben je misleid :) Als het om kwestie Vision-Toast gaat...
Reunited. heeft in die tijd de naam toegekregen (onterecht), ik wil best de hele situatie uitleggen hoe het werelijk gegaan is, maar jij hebt verkeerde informatie...

Echt, ik ken hem alleen van deze wereld en hij heeft niemand gebackstabbed. Kom jij maar eens met feiten waarom die een backstabber zou zijn...

Hij wou het niet vertellen om hem te sparen, maar de werkelijke betekenis van die woorden zijn, ik hoorde van een leugenaar dat..:p
 

DeletedUser59349

Guest
Ik heb altijd goed contact met hem gehad, en om hem een backstabber te noemen moet je wel heel zeker van je zaak zijn. Daarom vraag ik om argumenten, omdat er nooit een backstab hier op W22 van Reunited heeft plaatsgevonden. Aan de hand van jullie argumenten kan ik dus leugens de wereld uit verhelpen, ik weet precies hoe alles als backstab verteld werd, maar de waarheid ligt anders... Dus nogmaals kom met argumenten :)
 

DeletedUser36068

Guest
Bovenaan