- Reactiescore
- 507
Heeft niets met goedkoop punten scoren te maken, gewoon een reactie op de post van Dialgaman.Ik heb inderdaad gegokt en verloren. Ik ben ook de laatste die dat zal ontkennen. Ik heb het tevens al meerdere keren zelf publiekelijk uitgesproken.
Maar ik snap wel dat je nog even goedkoop wat puntjes wil scoren hoor. Zou ik ook doen^^
Wat betreft de potentiele aanwinsten Snow, Invicta, Budshot en Memorized waren er met hun meerdere gesprekken, met Memo en Snow was het eigenlijk zo goed als rond maar helaas besloot het team van Memo daarna vrijwel direct te stoppen. Er zijn ook meerdere gesprekken geweest met Frank van Invicta, de ene keer leek dat positief en de andere keer niet. Volgens mij wilde Frank Budshot niet opgeven en wilden wij eigenlijk niet met Budshot als account verder. Uiteindelijk zijn daarbij doorslaggevende gesprekken ook telkens uitgesteld wegens privé redenen die bij beide partijen bekend waren maar ook door ID zelf. Ondertussen bleef ID aangeven het te moeten overleggen maar kon Budshot aan de kant van Sukke wel opeens heel veel bb dorpen aan het front edelen en steeds zuidelijker om de rim af te bakenen. Het definitieve antwoord vanuit Invicta kwam dan ook weer een paar dagen later. Wanneer je alles op een rijtje zet dan lijkt het er eerder op dat Inc/Esc ondertussen (of eerder) al wist dat ze zouden samenwerken en Rogier/Chaos puur aan het lijntje hielden om zelf eerst een iets gunstigere ligging te creeren.
Je spreekt nu je eigen stammie tegen, waarop ik in mijn eerste post al een reactie had gegeven.We hadden destijds een gemeenschappelijke vijand. Dat was Farm. Ik heb toen ook aangegeven dat ik in de recruit gezien de ligging op langere termijn geen potentie zag, maar dat de samenwerking wel nuttig kon zijn met het ook op het wegwerken van Farm. Dus daar zouden ze van op de hoogte kunnen/moeten zijn geweest.
Stef en Joao speelden op Memo. Die zijn daarna mij komen versterken op Sukke. Dus 3x raden hoe zij in de wedstrijd stonden.
Roald/vanquisher is perfect vergelijkingsmateriaal ja.
Wat ik enkel wilde aangeven, is dat iedereen voor eigen gewin anderen voor zijn karretje spant. Dat gebeurt gewoon, dat is onderdeel van het spel. Iedereen doet het en dat zal altijd zo blijven.
Je gebruikt altijd anderen om er zelf beter van te worden.
Maar even serieus, Het Memo met Pim, lukas en ja, mij zelf, was gewoon een prima account. als je echt denkt dat wij ons voor de kar zouden laten spannen voor een tijdelijke samenwerking tegen chaos, dan ben je niet goed in je hoofd.
Zo als dialgaman zelf in zijn post aangaf, waren de gesprekken tussen memo, snow en chaos voor een plekje in chaos. blijkbaar waren ze daar in chaos zelf ook van op de hoogte maar hield jij er een verborgen agenda op na.
Ook dat je probeert te verkondigen dat Memorized er oke mee was door hier te verkondigen dat stef en joao daarna naar chaos zijn overgestapt slaat helemaal nergens op.
Stefano is pas op memorized gekomen nadat Pim was gestopt wegens prive redenen, Lukas al gedemotiveerd was en ik zelf ook al afk/gestopt was omdat ik het niet zag zitten om zonder een actieve Pim en Lukas verder te gaan.